Jij breekt nog geen visstick!quote:
Iedereen kan vissticks breken, weet je hoe zacht die zijn.quote:
YOU'RE A GAY FISH!quote:Op maandag 22 juni 2009 14:31 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Iedereen kan vissticks breken, weet je hoe zacht die zijn.
Je had beter een ander voegwoord kunnen gebruiken, ik stel 'dus' voor.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:37 schreef zovty het volgende:
Ik weet niet wat correlatie betekent maar ik hou van Frans Bauer.
2/5 kankersteentjes.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:30 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik heb laatst wel nog je zusje ingebroken.
Ze is vrij kritisch.quote:
Ik was er best blij mee, normaal krijg ik een schaterlachje aan het begin. Nu snap ik waarom ik altijd een wigger zal blijven.quote:
Daar begin je je eigen topic maar over.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:52 schreef Ritmo het volgende:
Wat misschien ook een interessantere vraag is: de correlatie tussen muzieksmaak en sociale intelligentie. Wat ik zelf merk is dat einzelgangers b.v. vaak naar 'vage' depressievere muziek luisteren.
No spang, ouwe.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:50 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik was er best blij mee, normaal krijg ik een schaterlachje aan het begin. Nu snap ik waarom ik altijd een wigger zal blijven.
Nee, want ondanks dat ik van dancefeesten hou luister ik ook reggae, trance, pop, hip-hop, r&b, latin en zo nu en dan zelfs rock (wel 'poprock' danquote:Op maandag 22 juni 2009 13:34 schreef Inverted_World het volgende:
En de conclusie van dit topic is dat Ritmo LBO met dansles doet?
Nee, dan zijn de eerste 20 reacties toch: "ritmo-topic!"quote:Op maandag 22 juni 2009 14:53 schreef Biels het volgende:
[..]
Daar begin je je eigen topic maar over.
Je mag de OP naar mij sturen, dan open ik hem wel.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:55 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee, dan zijn de eerste 20 reacties toch: "ritmo-topic!"
Duh. Of beter nog: "Crane topic".quote:Op maandag 22 juni 2009 14:55 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee, dan zijn de eerste 20 reacties toch: "ritmo-topic!"
Ik doe zelf een wiskunde studie maar je verkijkt je daar wel op denk ik, best wat wiskunde studenten luisteren naar techno/trance/hardcore etc..quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:20 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Economie-studentjes (maar dan wel het type dat z'n studies echt serieus neemt): no way dat die trance/hardcore gaan luisteren
Wiskunde-(nerds?): idem
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |