Dat dusquote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:33 schreef kingmob het volgende:
Een brede algemene ontwikkeling (wat meestal wordt gezien als 'slim') en een brede ontwikkeling in de muzieksmaak hebben dezelfde oorzaak; namelijk leergierig/nieuwsgierig zijn. Het is nogal een inkopper eigenlijk en daarmee is dit dan ook gewoon een trolltopic.
Okay: rapquote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:11 schreef Biels het volgende:
[..]
Uiteraard heb je de excessen als de combinatie Jordy van Loon en metal, maar ik bedoel het eigenlijk wat anders. Mensen die hier bijvoorbeeld op fok standaard "rock" of "rap
" roepen, zonder dat zij zich daadwerkelijk verdiepen in het genre of ervoor openstaan.
quote:Op maandag 22 juni 2009 13:34 schreef Inverted_World het volgende:
En de conclusie van dit topic is dat Ritmo LBO met dansles doet?
Dat was een serieuze reactiequote:Op maandag 22 juni 2009 13:57 schreef Biels het volgende:
[..]
Flikker op, kutgothic. Ik probeer hier een serieuze discussie te hebben.
Inhoudelijk? Wat ijl je?quote:Op maandag 22 juni 2009 13:59 schreef fs180 het volgende:
[..]
Dat was een serieuze reactieIk probeerde een discussie uit te lokken, door inhoudelijk op je post in te gaan, maar je fok imago was je meer waard. Bedankt voor het spelen
FOK! Imago is het leven voor sommigequote:Op maandag 22 juni 2009 13:59 schreef fs180 het volgende:
[..]
Dat was een serieuze reactieIk probeerde een discussie uit te lokken, door inhoudelijk op je post in te gaan, maar je fok imago was je meer waard. Bedankt voor het spelen
Ja. Ik schrijf een puntje op, vervolgens herhaal jij dat. Wat is daar inhoudelijk aan? Wat is het doel van je post? Probeer je nu aan te geven dat jij toch wel een intellectueel bent die maar naar 1 soort muziek luistert?quote:Op maandag 22 juni 2009 14:07 schreef fs180 het volgende:
"Mensen die hier bijvoorbeeld op fok standaard "rock " of "rap " roepen, zonder dat zij zich daadwerkelijk verdiepen in het genre of ervoor openstaan"
Daar heb ik het over. Maar daar dit topic niet in MUZ hoort maakt het niet uit of je een onderbouwde mening hebt op niet, iemands reactie uitlachen is beter in KLB
Deels mee eens. Het mooi vinden van bepaalde stijlen, zoals hardcore, vind ik geen probleem (meer de sfeer erachter) ookal is het in mijn ogen vreselijke bagger, maar doe dan wel de moete je te verdiepen in andere stijlen. Als je nou 100 GB aan hardcore op je pc hebt staan prima, moet jij weten, maar zodra hardcore het enigste is wat je kent..quote:Op maandag 22 juni 2009 14:06 schreef WouterH het volgende:
Ik zie eigenlijk het bashen op andere genres ook al als in ieder geval sociaal minder ontwikkeld.
Als ik iets luister en ik vind het mooi dan kan ik me inbeelden dat andere mensen iets anders luisteren en ongeveer hetzelfde ervaren. Ieder z'n eigen ding. Mensen die in klassiek een verhaal horen en kunnen inbeelden. Mooi! Mensen die het opzwepende van Hardstyle mooi vinden. Ook top. Ik denk dat het geen kwestie van IQ is maar van sociale ontwikkeling.
Nee, ik probeerde een discussie uit te lokken over het afgeven op andere stijlen zonder deze te lusiteren, ik heb deze namelijk jarenlang geluisterd maar nu vind ik het baggerquote:Op maandag 22 juni 2009 14:09 schreef Biels het volgende:
[..]
Ja. Ik schrijf een puntje op, vervolgens herhaal jij dat. Wat is daar inhoudelijk aan? Wat is het doel van je post? Probeer je nu aan te geven dat jij toch wel een intellectueel bent die maar naar 1 soort muziek luistert?
Misschien moet je het doen met een paar argumenten in plaats van een gare one-liner. Slechts een idee.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:11 schreef fs180 het volgende:
[..]
Nee, ik probeerde een discussie uit te lokken over het afgeven op andere stijlen zonder deze te lusiteren, ik heb deze namelijk jarenlang geluisterd maar nu vind ik het bagger
Ontbreken van creativiteit. Lijkt me voldoende, zo niet, start maar een fatsoenlijk topic in muz.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:14 schreef Biels het volgende:
[..]
Misschien moet je het doen met een paar argumenten in plaats van een gare one-liner. Slechts een idee.
Daarom ben ik verbaasd dat de week zo snel ging, he.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:15 schreef Jajong het volgende:
Week gaat snel als je elke dag aan 't hosselen bent.
Talk to da hand mayne.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:18 schreef Biels het volgende:
[..]
Daarom ben ik verbaasd dat de week zo snel ging, he.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |