Jij breekt nog geen visstick!quote:
Iedereen kan vissticks breken, weet je hoe zacht die zijn.quote:
YOU'RE A GAY FISH!quote:Op maandag 22 juni 2009 14:31 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Iedereen kan vissticks breken, weet je hoe zacht die zijn.
Je had beter een ander voegwoord kunnen gebruiken, ik stel 'dus' voor.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:37 schreef zovty het volgende:
Ik weet niet wat correlatie betekent maar ik hou van Frans Bauer.
2/5 kankersteentjes.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:30 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik heb laatst wel nog je zusje ingebroken.
Ze is vrij kritisch.quote:
Ik was er best blij mee, normaal krijg ik een schaterlachje aan het begin. Nu snap ik waarom ik altijd een wigger zal blijven.quote:
Daar begin je je eigen topic maar over.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:52 schreef Ritmo het volgende:
Wat misschien ook een interessantere vraag is: de correlatie tussen muzieksmaak en sociale intelligentie. Wat ik zelf merk is dat einzelgangers b.v. vaak naar 'vage' depressievere muziek luisteren.
No spang, ouwe.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:50 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik was er best blij mee, normaal krijg ik een schaterlachje aan het begin. Nu snap ik waarom ik altijd een wigger zal blijven.
Nee, want ondanks dat ik van dancefeesten hou luister ik ook reggae, trance, pop, hip-hop, r&b, latin en zo nu en dan zelfs rock (wel 'poprock' danquote:Op maandag 22 juni 2009 13:34 schreef Inverted_World het volgende:
En de conclusie van dit topic is dat Ritmo LBO met dansles doet?
Nee, dan zijn de eerste 20 reacties toch: "ritmo-topic!"quote:Op maandag 22 juni 2009 14:53 schreef Biels het volgende:
[..]
Daar begin je je eigen topic maar over.
Je mag de OP naar mij sturen, dan open ik hem wel.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:55 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee, dan zijn de eerste 20 reacties toch: "ritmo-topic!"
Duh. Of beter nog: "Crane topic".quote:Op maandag 22 juni 2009 14:55 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee, dan zijn de eerste 20 reacties toch: "ritmo-topic!"
Ik doe zelf een wiskunde studie maar je verkijkt je daar wel op denk ik, best wat wiskunde studenten luisteren naar techno/trance/hardcore etc..quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:20 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Economie-studentjes (maar dan wel het type dat z'n studies echt serieus neemt): no way dat die trance/hardcore gaan luisteren
Wiskunde-(nerds?): idem
Aangezien jij niet voldoet aan het geschetste beeld van TS klopt er meteen helemaal niks van.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:19 schreef Nosh het volgende:
alleen de topictitel gelezen, maar de helft van wat ik luister is hard en dom, en ik studeer aan de universiteit, dus er bestaat sowieso geen correlatie, en iedereen die dat wil zien is gewoon een elitaire cunt die niet snapt dat domheid door alle lagen van de bevolking loopt.
Lees even de OP. Van jou had ik beter verwacht.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:19 schreef Nosh het volgende:
alleen de topictitel gelezen, maar de helft van wat ik luister is hard en dom, en ik studeer aan de universiteit, dus er bestaat sowieso geen correlatie, en iedereen die dat wil zien is gewoon een elitaire cunt die niet snapt dat domheid door alle lagen van de bevolking loopt.
Hihihihihi ja.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:32 schreef Smart_ass het volgende:
TS meet zich nu natuurlijk gelijk een andere muzieksmaak aan.
oh, het ging over breedte. ik ben al heel lang geleden gestopt met de combinatie van Klaagbaak en muziek, want mensen praten, terwijl ze niet zo bijster veel weten.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:51 schreef Biels het volgende:
[..]
Lees even de OP. Van jou had ik beter verwacht.
Maar heb ik nou een punt of wat.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:52 schreef Nosh het volgende:
[..]
oh, het ging over breedte. ik ben al heel lang geleden gestopt met de combinatie van Klaagbaak en muziek, want mensen praten, terwijl ze niet zo bijster veel weten.
OKAY MOVE ALONG DAN.
Wat hier staat plus het feit dat veel mensen muziek niet in de juiste context kunnen plaatsen en niet het geduld hebben om nummers/albums/artiesten te ontdekken in plaats van alleen als achtergrondmuziek op te zetten.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:33 schreef kingmob het volgende:
Een brede algemene ontwikkeling (wat meestal wordt gezien als 'slim') en een brede ontwikkeling in de muzieksmaak hebben dezelfde oorzaak; namelijk leergierig/nieuwsgierig zijn. Het is nogal een inkopper eigenlijk en daarmee is dit dan ook gewoon een trolltopic.
Mooi gesprokenquote:Op maandag 22 juni 2009 15:20 schreef Nosh het volgende:
driehonderd studenten die zich drie keer per week volgieten, terwijl ze een traantje wegpinken bij Brabant.
hell yeah, over de ontluikende bloemen van onze beschaving gesproken.
Leer eerst wat hardcore isquote:Op maandag 22 juni 2009 15:38 schreef Ritmo het volgende:
Ja, trance en hardcore: niet te onderscheiden van elkaar, en de luisteraars zijn
OMG.Als je het verschil tussen die 2 genres niet kent, dan snap je het echt niet.
Of je nou cum laude je WO-diploma gehaald of niet, dan ben je achterlijk.
Omdat ik zo lief ben dat ik mensen graag de kans geef om wat te leren:
Trance:
Hardcore:
Dat je de OP moet lezen, WO'er dat je er eentje bent.quote:Op maandag 22 juni 2009 16:00 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik luister zowel metal als dance en doe een WO-opleiding. Wat nu?
Docent die tijdens een pauze in het hoorcollege Muddy Waters opzet, waarna de gehele zaal vol onbegrip rondkijkt..quote:Op maandag 22 juni 2009 15:20 schreef Nosh het volgende:
driehonderd studenten die zich drie keer per week volgieten, terwijl ze een traantje wegpinken bij Brabant.
hell yeah, over de ontluikende bloemen van onze beschaving gesproken.
Hardcore die jij niets/commercieel vindt is nog steeds gewoon hardcore hoor.quote:
Is de aarde plat? Als een minderheid besluit iets een naam te geven betekent dat niet dat het ook zo heet.quote:Op maandag 22 juni 2009 16:08 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hardcore die jij niets/commercieel vindt is nog steeds gewoon hardcore hoor.Ik hou overigens niet van die muziek.
Waarom? Dat soort feesten zijn juist heerlijk, mits je het als 'cult' benadert. Dat volk wat er komt. Prachtig.quote:Op maandag 22 juni 2009 16:15 schreef solyaris het volgende:
Ik denk (hoop) dat hier weinig WO`ers aanwezig zijn geweest.
Feit.quote:Op maandag 22 juni 2009 16:19 schreef fathank het volgende:
De Top40 leuk vinden getuigt trouwens wel van ontzettende intellectuele middelmaat.
quote:Op maandag 22 juni 2009 16:02 schreef Biels het volgende:
Overigens valt het me ook tegen dat er nog steeds mensen zijn die roepen "ik ben een uitzondering dus je stelling klopt niet."
Deze stelling baseer je op wat? Op je eigen ervaring? Logisch dat mensen zeggen dat je stelling niet klopt. Als jij met een valide en betrouwbare onderzoeksresultaten komt heb je tenminste een punt, nu geef je gewoon je mening en gaat dan zitten brommen als niet iedereen het met je eens is.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:50 schreef Biels het volgende:
Wat ik eigenlijk wil zeggen is dat de breedte van iemands muzieksmaak direct samenhangt met zijn intellectuele capaciteiten. Vaak zie je dat mensen die vastgeroest zitten op een bepaald genre, denk aan de MBO ICT metalslaaf of de autodeurenuitdeukende trancefan, minder verstandelijke mogelijkheden hebben. Ik vraag mij af of dit een herkenbaar fenomeen is, of dat de op dance gefocuste HBO'er die te dom is om te poepen gewoon een incident is.
Nou dan plaats je een beter voorbeeld.quote:Op maandag 22 juni 2009 16:12 schreef fs180 het volgende:
[..]
Is de aarde plat? Als een minderheid besluit iets een naam te geven betekent dat niet dat het ook zo heet.
Eej vergelijk trance is niet met hardcore. Trance is wel ff heul iets andersquote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:20 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Economie-studentjes (maar dan wel het type dat z'n studies echt serieus neemt): no way dat die trance/hardcore gaan luisteren
Wiskunde-(nerds?): idem
Ik woon wel in België, misschien heeft men in Nederland niet zo'n hekel aan hardcore.
Ondanks jouw voorbeeld blijf ik bij m'n stelling: intellectuelen die echt van hardcore e.d. houden zijn zeldzaam.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |