dat denk je verkeerd dan. wtf is volgens jou sowieso een 'kraakpand'? een pand is pas een kraakpand als het gekraakt isquote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als het een kraakpand is ja
lijkt mij niet dat je bijvoorbeeld een nieuwbouwwoning die een jaar leeg staat mag kraken
Niets mis met kraken? Kennelijk moet een kraakpand een teringzooi zijn, en het enige wat ze doen is de hele dag zitten met hun kop die in geen 5 jaar shampoo heeft gezien een beetje zichzelf stoned blowen terwijl ik (lees: de werkende burger) me (zich) hier uit de naad zit te werken om mijn dak te kunnen blijven betalen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:13 schreef -skippybal- het volgende:
Da's wel heel lomp. Niks mis met kraken, maar wel met deze manier.
Oh, en z'n overhemden![]()
![]()
Daar lijkt het wel op.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:24 schreef Hukkie het volgende:
Dus stel dat ik twee weken op vakantie ga en er bij terugkomst een berg krakers in mijn huis zitten, dan kan de politie niets doen? Begrijp ik dat goed?
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:24 schreef Hukkie het volgende:
Dus stel dat ik twee weken op vakantie ga en er bij terugkomst een berg krakers in mijn huis zitten, dan kan de politie niets doen? Begrijp ik dat goed?
Ja en dan ga je zelf de bak in. Want dan komt de de politie ineens wel in actie..quote:Op maandag 1 juni 2009 22:38 schreef Hukkie het volgende:
Mwa, in zo'n geval zou ik ook niet schromen om even de honkbalknuppel uit mijn achterbak te halen. Dat is toch van de zotte.
Ja, voordeel is wel dat je dan in ieder geval je huis weer terug hebt. Maar ieder voordeel heb inderdaad zn nadeel, misschien dat je die krakers als inbrekers kunt bestempelen.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:54 schreef MrData het volgende:
[..]
Ja en dan ga je zelf de bak in. Want dan komt de de politie ineens wel in actie..
Mwah, als daadwerkelijk blijkt dat de woning van jou is en de politie niets deed en jij niet daadwerkelijk iemand permanent een roelstoel in werkt denk ik dat het wel meevalt.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:54 schreef MrData het volgende:
[..]
Ja en dan ga je zelf de bak in. Want dan komt de de politie ineens wel in actie..
Dit dus.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:24 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Dit heeft geen moer met kraken te maken.
Hoezo gered? Hebben ze geholpen aan het onderhoud van deze panden? Daar hun tijd, geld en energie in gestoken om het te behouden? Of gered in de vorm van gratis wonen? Hielden ze de panden schoon?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 02:27 schreef rood_verzet het volgende:
Tivoli, de Melkweg en Paradiso waren vroeger ook kraakpanden en zijn op zo'n manier van een ondergang gered.Bij sommige lui op forums ontbreekt echt het vermogen om te kunnen relativeren.
Hoe langer een huis leeg staat, hoe nadeliger dat voor de prijs is? Vooral in deze periode?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:50 schreef Seneca het volgende:
[..]
Behalve als jij dus je huis bewust laat leegstaan om zo kunstmatig de prijs op te drijven. Woonruimte is namelijk een primaire levensbehoefte, daar zou niet op gespeculeerd mogen worden.
quote:Imho is kraken niet het probleem maar juist het symptoom. Wat mij betreft mag het best verboden worden maar je zult zien dat het kabinet de onderliggende oorzaak vervolgens gewoon laat voor wat het is
Wat is voor jou een kraakpand dan? Ik schrok werkelijk hoe weinig waarde die krakers op dat forum hechten aan het recht van eigendom. Sommigen vonden het zelfs normaal dat de hele inboedel van de eigenaar gewoon gebruikt of op straat werd gezet.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:50 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
dat denk je verkeerd dan. wtf is volgens jou sowieso een 'kraakpand'? een pand is pas een kraakpand als het gekraakt isof denk je dat er speciaal hele oude huizen zijn alleen voor krakers
Als je zoveel geld uitgeeft aan je zelf, verdien je het om je huis ontnomen te worden. Asociaal!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 07:05 schreef paddy het volgende:
Je mag dus volgens de krakers niet een rondreis maken van een jaar of langer? Dan wordt maar even beslist over je huis? Hoe krom is dat?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |