Ik gooi naks.quote:
Was wel een geinig plaatje eigenlijk.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:42 schreef Coos het volgende:
Zie net in het andere topic dat je vriendin een ban heeft.
Wegens pr0n![]()
O, doe eens posten dan want ik heb dat natuurlijk weer niet gezien.quote:
Fann postte een plaatje van iemand die "go fuck yourself" in de praktijk uitprobeerde.quote:
Ja en dan krijg ik ook een ban. Zoek het maar lekker zelf op, het is Fann ook gelukt dus dan moet zo'n wizzkidopa als jij daar ook wel in slagen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:48 schreef Coos het volgende:
[..]
O, doe eens posten dan want ik heb dat natuurlijk weer niet gezien.
Nah hoppa dan. Jij ben toch blauw Greetjequote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Fann postte een plaatje van iemand die "go fuck yourself" in de praktijk uitprobeerde.
Fann?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Fann postte een plaatje van iemand die "go fuck yourself" in de praktijk uitprobeerde.
Ik vind Fann wel grappig.quote:
Belachelijke policy natuurlijk!! Je moet eens zien wat er in andere topics geplaatst wordt.quote:
Nah, gooi op dan!quote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hier heb je een linkje, ik haal hem met één minuut weer weg, maar dan is hij natuurlijk al weer tien keer gequote![]()
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Vuige teringlijer ben je ook hč
Coldplay!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:40 schreef CarOnline het volgende:
In my place, in my place
Were lines that I couldn't change
I was lost, oh yeah
I was lost, I was lost
Crossed lines I shouldn't have crossed
I was lost, oh yeah
Yeah, how long must you wait for him?
Yeah, how long must you pay for him?
I was scared, I was scared
Tired and underprepared
But I wait for you
If you go, if you go
Leaving me here on my own
Well I wait for you
Yeah, how long must you pay for him?
Please, please, please
Come on and sing to me
To me, me
Come on and sing it out, out, out
Come on and sing it now, now, now
Come on and sing it
In my place, in my place
Were lines that I couldn't change
I was lost, oh yeah
Oh yeah
Ging wel okay, toch?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:23 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja maar een laag meezingbaar gehalte
Eh dat was dik anderhalf uur.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nu al? Je bent net bezig en WJ is er ook nog niet.
Fuck zeg, als ik vrouw was dan zou ik creamen over die foto!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:29 schreef CarOnline het volgende:
Robbie gaat het allerbeste.
Zullen we volgende week een Robbie Special doen?![]()
[ afbeelding ]
Ja huh wat eh denk je wat ik nu ...quote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:32 schreef APK het volgende:
[..]
Fuck zeg, als ik vrouw was dan zou ik creamen over die foto!
Hij was hier eergisteren nog even, jij was er niet en hij ging teleurgesteld weer wegquote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:25 schreef CarOnline het volgende:
Ja waar is WJ eigenlijk![]()
WeeJee!![]()
![]()
![]()
WeeJeeheee!!!![]()
![]()
Maar dan gaat ie toch stuk?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:32 schreef APK het volgende:
[..]
Fuck zeg, als ik vrouw was dan zou ik creamen over die foto!
Ja, kan me voorstellenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij was hier eergisteren nog even, jij was er niet en hij ging teleurgesteld weer weg
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 02:11 schreef APK het volgende:
[..]
Jij bent die persoon die voor de zoveelste keer een man via een SC-topic binnen probeert te hengelen?
Veel plezier.
Gelukkig wel, nu moet ik nog wachten tot een glazenwand geplaatst wordt en dan ben ik voorlopig wel weer klaar.quote:
Gert vind haar volgens mij wel leuk ofzo, ze zoeken het maar uit.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 02:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Altijd handig om te weten als je iemand standrechtelijk wil executeren
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 02:17 schreef APK het volgende:
[..]
Gert vind haar volgens mij wel leuk ofzo, ze zoeken het maar uit.
Nou ja, waar heb jij last van?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 02:17 schreef APK het volgende:
[..]
Gert vind haar volgens mij wel leuk ofzo, ze zoeken het maar uit.
Heb ik er ook nog wat over te zeggen somsquote:Op zaterdag 30 mei 2009 02:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]dat zeg je nu wel, maar volgens mij zit het je nogal dwars
Ik heb nergens last van, Gert gaat last van jou krijgen.quote:
Toevallig slet ik met niemandquote:Op zaterdag 30 mei 2009 02:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zit jij te sletten met Gert?![]()
Waarom niet ?quote:
ADHD dit topic effe dicht, dan kan ik gaan slapen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 02:29 schreef versabommie het volgende:
worter geslet hier???
Hoezo?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 02:29 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb nergens last van, Gert gaat last van jou krijgen.
vandaag nie, kruip net van m'n vrouwtje af, ff peuk doen en ik duik er weer inquote:Op zaterdag 30 mei 2009 02:33 schreef APK het volgende:
[..]
ADHD dit topic effe dicht, dan kan ik gaan slapen.
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 02:33 schreef APK het volgende:
[..]
ADHD dit topic effe dicht, dan kan ik gaan slapen.
ahnee joh, denk niet dat hier een rel in zit ...quote:Op zaterdag 30 mei 2009 02:33 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hey Bommie, ze gaan de inval![]()
Krijgen we eindelijk toch weer rel.
Je bent net optijd
Slaapt dat nu lekker, boven op zo'n trien?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 02:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
vandaag nie, kruip net van m'n vrouwtje af, ff peuk doen en ik duik er weer in
Heerlijk... zit nog in de wittebroodsweken hequote:Op zaterdag 30 mei 2009 02:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Slaapt dat nu lekker, boven op zo'n trien?
Kom je nou je bed uit om te roken?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 02:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
vandaag nie, kruip net van m'n vrouwtje af, ff peuk doen en ik duik er weer in
Ja, werd wakker van twee kinderen die het bed in doken en kon zo de slaap ff niet vattenquote:
Dat is dan even pech hebben zegquote:Op zaterdag 30 mei 2009 02:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
ahnee joh, denk niet dat hier een rel in zit ...
Da's idd veel slimmer... roken in bedquote:Op zaterdag 30 mei 2009 02:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik dus ook niet, daarvoor blijf je toch lekker liggen!
't Schijnt dat ze hele dag het volgende zingt:quote:Op zaterdag 30 mei 2009 02:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Heerlijk... zit nog in de wittebroodsweken he![]()
Het opzij-forum leeft ook nog zag ik : Het is voorbij voor La Paay # 2
APK is gewoon bang voor een tweede lobasca gatequote:
Ja, wat moet je anders doen in bed, al het andere is daar rete saaiquote:Op zaterdag 30 mei 2009 02:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Da's idd veel slimmer... roken in bed
Lijkt mij wel ja, althans ik ben er nooit voor opgestaanquote:Op zaterdag 30 mei 2009 02:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik dus ook niet, daarvoor blijf je toch lekker liggen!
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 02:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, wat moet je anders doen in bed, al het andere is daar rete saai
Lekker dan, en dan zit je in je wittebroodswekenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 02:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja, werd wakker van twee kinderen die het bed in doken en kon zo de slaap ff niet vatten
Neequote:Op zaterdag 30 mei 2009 02:41 schreef versabommie het volgende:
[..]ik wil zoooooooooooooooo niet met jou ruilen he
Wat is dat?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 02:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
APK is gewoon bang voor een tweede lobasca gate
O ik lig nu lekker in bed met mijn Mac te FOK!kenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 02:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, wat moet je anders doen in bed, al het andere is daar rete saai
Mwah die wittebroodsweken duren nu al 133 dagen ...ze zegt steeds: "Die wittebroodsweken zijn pas afgelopen als IK dat zegquote:Op zaterdag 30 mei 2009 02:43 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Lekker dan, en dan zit je in je wittebroodswekenleuk met 2 kinderen ernaast!
Ok, dat is te doen, doe ik ook, en slapen en ontbijten, maar verder? Ik moet er niet aan denken om bijvoorbeeld sex te hebben in bed, dat is zo fucking saaiquote:Op zaterdag 30 mei 2009 02:45 schreef evaxsis het volgende:
[..]
O ik lig nu lekker in bed met mijn Mac te FOK!ken
Oow ik mag dat wijffie van jou welquote:Op zaterdag 30 mei 2009 02:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mwah die wittebroodsweken duren nu al 133 dagen ...ze zegt steeds: "Die wittebroodsweken zijn pas afgelopen als IK dat zeg" dus tja
Nou dat vind ik toch ook wel prettig om daar te doen, want het kan zo goed klotsen op mijn waterbedquote:Op zaterdag 30 mei 2009 02:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ok, dat is te doen, doe ik ook, en slapen en ontbijten, maar verder? Ik moet er niet aan denken om bijvoorbeeld sex te hebben in bed, dat is zo fucking saai
Trustequote:Op zaterdag 30 mei 2009 02:49 schreef versabommie het volgende:
maar luitjes , ik duik er weer in ...
truste!
Waterbedden zijn wel de meest slechte plek vind ik. Je kunt je nergens tegen "afzetten" en bovendien gaat ie niet omhoog dus kun je er slecht in ontbijtenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 02:49 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nou dat vind ik toch ook wel prettig om daar te doen, want het kan zo goed klotsen op mijn waterbed
Ja, en wittebrood is uiterst ongezond, vooral als het weken duurtquote:Op zaterdag 30 mei 2009 02:49 schreef versabommie het volgende:
maar luitjes , ik duik er weer in ...
truste!
Daarom heb ik nu mijn hoofdkant weer tegen de muur aangezet, eerst kon ik er helemaal om heen lopen maar dat ik inderdaad moeilijk om dan te gaan zitten lezen bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 02:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waterbedden zijn wel de meest slechte plek vind ik. Je kunt je nergens tegen "afzetten" en bovendien gaat ie niet omhoog dus kun je er slecht in ontbijten
Kussens zijn wel weer grappig, die heb je dan ook wel nodig op zo'n bed.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 02:59 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Daarom heb ik nu mijn hoofdkant weer tegen de muur aangezet, eerst kon ik er helemaal om heen lopen maar dat ik inderdaad moeilijk om dan te gaan zitten lezen bijvoorbeeld.
En mijn ex gooide ook altijd de hoofdkussens (6 stuks) eraf en daar werd ik ook niet goed van.
Oow ik zweer erbij, kan bijna nergens anders meer slapen maar ja ik lig dan al meer dan 13 jaar in zo'n bedquote:Op zaterdag 30 mei 2009 03:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kussens zijn wel weer grappig, die heb je dan ook wel nodig op zo'n bed.![]()
Maar ik vind het totaal niets, dat geklots en het ligt zo zijig.....
Ga weg, stalkert!quote:
Nee joh gekkigheid. Ik kom wel een keer Vleer binnenlopen en roep dan je username door de zaak.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:32 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben ik zo bezig![]()
Hellup ze motten me niet
Biertje kan je sowieso van me krijgen hoor.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee joh gekkigheid. Ik kom wel een keer Vleer binnenlopen en roep dan je username door de zaak.
Er kunnen dan twee dingen gebeuren: óf ze flikkeren me de deur uit met de mededeling dat de coffeeshop verderop is, óf de een of andere chick antwoordt: "Hee Gert, biertje?"
Is dit tegen mij?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:47 schreef Gert het volgende:
O trouwens APK neemt jou al en dan gaan we slempen op het strand en Duitsers pesten. [ afbeelding ]
En nog iets met hondjes, toch?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:47 schreef Gert het volgende:
O trouwens APK neemt jou al en dan gaan we slempen op het strand en Duitsers pesten. [ afbeelding ]
Ja ik zit net je poėzie te lezenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:10 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
of bent u er nog, lieflijk prinsesje?![]()
'Ik ben WJ en ik wil in je snee.' ?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:11 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja ik zit net je poėzie te lezen![]()
Lang niet gezien.
hoi caro en apkquote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:11 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja ik zit net je poėzie te lezen![]()
Lang niet gezien.
Neuh, ik kreeg: 'Ik ben WJ en als je nog een keer tegen CarO praat breek ik je in twee.'quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:13 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat?
Of heb jij het zelfde gedicht?
Waren er nog lekkere bruidsmeisjes?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:15 schreef willem-jozef het volgende:
die bruiloft van vorige week was overigens errug leuk. had er geen fuck zin in, maar leukste feestje van de laatste 10 deceniaas![]()
Ah ja dat heb je soms. Ik niet. Ik ben van de week gewoon enorm veel vrij geweest. En vanmiddag óók nog.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:15 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi caro en apk![]()
ja, beetje druk gehad en zoow.
die bruiloft van vorige week was overigens errug leuk. had er geen fuck zin in, maar leukste feestje van de laatste 10 deceniaas![]()
hoe is het met u?
ik las dat je defintief terugkomt op je oude afdeling, da's leuk. hebben m'n dreigtelefoontjes dan toch geholpen? haha
Held!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:16 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, ik kreeg: 'Ik ben WJ en als je nog een keer tegen CarO praat breek ik je in twee.'
Ook dat, maar elders schrijf ie dat ie niemand mist, op één na en dat ben ik nietquote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:23 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, vind je het ook raar dat ie dat zegt?
3 potentiele, moet er eerst nog eentje laten gaan, zeg maar..hahaquote:
Hij mist Gert hč....quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ook dat, maar elders schrijf ie dat ie niemand mist, op één na en dat ben ik niet![]()
Laat 'm de tyfus dan maar krijgen![]()
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:31 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
3 potentiele, moet er eerst nog eentje laten gaan, zeg maar..haha
heb daar btw een erg leuk filmpje gemaakt. de helft van de gasten kwam uit frankrijk. een gozer van de franse tak is nogal het zwarte schaap van die clan. drugsgebruiker, beetje vage kop. etc., maar wel vriendelijk. de vrind die trouwde (eigenlijk vriendin) is nogal gelovig, dus aardig wat gasten ook wel (haar vader is pastor). Anyways, op het einde van het feestje (fransen naar bed in het hotel achterlangs en nog 10 mensen over) heb ik die franse boef het laatste woord van het nog te editten filmpje in laten spreken. hij wenst ze daar veel geluk en liefde (welgemeend overigens), close up die boevenknar in beeld, ziet er goed uit. daarna ff een nummer van rammstein in de montage er overheen en 80 dvd's met verantwoord hoesje etc. als cadeautje geven aan het verse bruidspaar.
en jij, nog trouwplannen?
O das best leuk en nieuw voor mijquote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je bent een stalkert![]()
En je hond ook![]()
Ja, zomaar wat geld d'r bij. Nou ja, de komende drie jaren staat 't geloof ik allemaal stil, het was dus voorlopig het laatste feestjequote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:34 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee ouwe!![]()
jij hebt al verkering man, geile beer.
hoe is ie? opslag, right? gefeli!
Ik heb helemaal geen vakantie dit jaarquote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Even pimpen met muh vakantie![]()
Nog zes weken werken en dan vakantie van 15 juli tot 30 september![]()
Ik heb al 44 jaar vakantie, prutser.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Woarumme nietquote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:36 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen vakantie dit jaar![]()
En vorig jaar ook niet
Nee muts, die vriendin van zijn vriend is nogal gelovig.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:35 schreef APK het volgende:
[..]
Trouwen?
Moi?![]()
Wat bedoel je trouwens met: 'de vrind die trouwde (eigenlijk vriendin)' ?
Is het een Kelly?
Oh ja? Oh ja? Oh ja? Waarom vier je je vakantie dan ginds met oud en nieuw als je hier al die tijd vakantie hebt huh!quote:
Nice, en waar ga je heen?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Vorig jaar 2 maand 'vrij' geweest ivm ontslag.quote:
Doe dan eens lief tegen Gert! Jij en APK doen zo afstandelijk lately, dat helpt niet mee. Volgens mij moeten jullie samen maar weer eens gaan meetenquote:
hebbe ge dan geen vaste uren meer?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:20 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ah ja dat heb je soms. Ik niet. Ik ben van de week gewoon enorm veel vrij geweest. En vanmiddag óók nog.
't Kan niet op!
En was de gom niet teleurgesteld in je dat je beide ceremonies hebt overgeslagen?![]()
Hier alles wel. Veel lopen lanterfanten, veel niets gedaan vooral.
En af en toe gewerkt. Oprit voor zit er in, eindelijk! Zometeen nog even vegen en dan van de week even gras zaaien.
't Wordt mie mooi!
Ja, ik ben weer helemaal terug. Dat heb je mooi gedaan! Held!![]()
Pardonquote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe dan eens lief tegen Gert! Jij en APK doen zo afstandelijk lately, dat helpt niet mee. Volgens mij moeten jullie samen maar weer eens gaan meeten
Kun je toch dagjes weggaan met de kids? Ik kan mij herinneren dat ik dat als kind vroeger een stuk leuker vond dan een week ergens zijn.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:41 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Vorig jaar 2 maand 'vrij' geweest ivm ontslag.
Hoewel ik daarvan wel bijna 3 weken al huilend vrachtwagens heb staan inladen, toen moest ik elke nacht om 3 uur opstaan![]()
En dit jaar niet... omdat... sja. We gaan toch niet op vakantie. Hier wonen is al vakantie hehe.
Ik heb nóg altijd een vakantiegevoel als ik hier het dorp in fiets, of een stadje verderop![]()
Lekker voor de pecunia, maar dat valt natuurlijk wel weer in de periode dat je kinderen ook vakantie hebben, dan kun je dus ook geen dagjes wegquote:En aangezien ik parttimer ben, en met 12 uur pw ook al aan mn contracturen zit, kan ik ook weken maken van 12 uur, en ben ik de rest van de week gewoon vrij.
Waar het uiteindelijk op neerkomt is dat ik weken van 38 uur ga maken denk ik, omdat de rest weg is
Jullie moeten wat meer aan groephuggen doenquote:
had ik ook niet verwacht natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:35 schreef APK het volgende:
[..]
Trouwen?
Moi?![]()
Wat bedoel je trouwens met: 'de vrind die trouwde (eigenlijk vriendin)' ?
Is het een Kelly?
Ik wil naar Roemeniė, vriendin naar Zuid-Frankrijk. Voorlopig zijn we uitgekomen bij veertien dagen Tsjechiė en dat ligt redelijk op weg richting......Roemeniėquote:
Nee, ik mag ze in overleg zelf inplannen. Dus ik heb van de week 2 dagen heel gewerkt en 2 dagen half.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:42 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hebbe ge dan geen vaste uren meer?
ja, een beetje. vooral omdat ik had toegezegd dan allen dat gezeik in de kerk te filmen en daarna niets meer (omdat dit dan vaak ten nadele van de feestvreugde gaat; filmen dus.). heb nu de receptie en het diner-dansant gefilmd en nog wat leuke shotjes op straat en zo. 51 minuten. zij blij und ik ook omdat het soms ook wel leuk kan uitpakken (filmen en vreten en zuipen en chitchatten).
they had it coming![]()
was vandaag lekker in de duinen. jij nog in de tuin dat goddelijke lijf aan de hemel blootgesteld?![]()
zo ff gesjellug bbkoeien en dan 'ns kieken of er nog wat te neuken valt en village
paar meiert de maand is niet verkeerd..quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, zomaar wat geld d'r bij. Nou ja, de komende drie jaren staat 't geloof ik allemaal stil, het was dus voorlopig het laatste feestje![]()
En ik mis jou wel
Vakantie vieren is sowieso genieten.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik wil naar Roemeniė, vriendin naar Zuid-Frankrijk. Voorlopig zijn we uitgekomen bij veertien dagen Tsjechiė en dat ligt redelijk op weg richting......Roemeniė
Oh dat doen we ook wel, en hier vlakbij zit water en zand, hebben we ons vorig jaar ook wel mee vermaaktquote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kun je toch dagjes weggaan met de kids? Ik kan mij herinneren dat ik dat als kind vroeger een stuk leuker vond dan een week ergens zijn.
[..]
Lekker voor de pecunia, maar dat valt natuurlijk wel weer in de periode dat je kinderen ook vakantie hebben, dan kun je dus ook geen dagjes weg
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:51 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Vakantie vieren is sowieso genieten.![]()
Ben je al eerder in Roemeniė geweest?
We hebben elkaar twee weken geleden nog IRL afgelebberd, no worries.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jullie moeten wat meer aan groephuggen doen![]()
Doet mij gewoon erg veel pijn allemaal, zo'n verscheurde vriendenclub door twee subforums
Een jaar of zes geleden kon ik allebei en nog wat dingen ernaast. 't Is voor mij nu ook keuzes en nog eens keuzes. Nou ja, 't is niet anders. Een mooi aangelegde tuin geniet je trouwens iedere dag van. Ik moet die van mij ook nog eens onder handen (laten) nemen. Zou dat iets voor APK zijn denk je?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:52 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik kan niet allebei, een tuin aan (laten) leggen én op vakantie
Je glazenbol staat niet goed afgesteld geloof ikquote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jullie moeten wat meer aan groephuggen doen![]()
Doet mij gewoon erg veel pijn allemaal, zo'n verscheurde vriendenclub door twee subforums
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:59 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Je glazenbol staat niet goed afgesteld geloof ik![]()
Ik hou echt keiveel van Gert hoor![]()
Maar hij heeft andere dingen momenteel. Nou ja. Dat kan.
Maar soms mis ik hem wel.
Hij jou ook zegt iequote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:54 schreef Gert het volgende:
[..]
We hebben elkaar twee weken geleden nog IRL afgelebberd, no worries.![]()
ze kende me al een beetje, dat scheelde. ik had ook gewoon gezegd dat ik geen trek had in die kerk en zo de klok liet doortikken onbewust zeer bewust, denk ik..quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:49 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee, ik mag ze in overleg zelf inplannen. Dus ik heb van de week 2 dagen heel gewerkt en 2 dagen half.
Ja, kan me voorstellen, ik zou het ook niet leuk vinden geloof ik![]()
Maar goed, gelukkig zijn ze toch getrouwd ook al was je er niet bij![]()
Nee, ik heb eerst gewerkt en toen weggegaan met een opkomende migraine. Gemaakt dat ik in bed kwam en zojuist nog even een uurtje weer geslapen. Weinig buiten dus, dat licht is me veel te fel![]()
Ik gooi zo een pasta pizza in de oven en straks maar eens kijken wat ik ga doen. De mijnese is zojuist op pad gegaan.
Op de fiets... dus die verwacht ik niet voor 4 uur terug vannacht
Ja leuk, Duitsers pestenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:54 schreef Gert het volgende:
[..]
We hebben elkaar twee weken geleden nog IRL afgelebberd, no worries.![]()
En nu gaan APK en ik ook nog samen op het strand Duitsers pesten en over kleine hondjes pissen. Caro kom je ook? Mag jij de foto's wel maken, hoef je niet op je hurken boven zo'n keffertje.
Lijkt me wel wat, moet je 'em wel even naar Amsterdam slepen natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Een mooi aangelegde tuin geniet je trouwens iedere dag van. Ik moet die van mij ook nog eens onder handen (laten) nemen. Zou dat iets voor APK zijn denk je?
Ik weet dat toen ik nog klein was mijn moeder toen daarop vakantie is geweest en zij vertelde toen van de erge armoede daar. Ze was daar toen heel erg van geschrokken.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
![]()
meerdere keren, 't wordt er eigenlijk steeds minder leuk, want steeds meer en meer welvaart en dus begint het op hier te lijken. Wel leuk voor die mensuh daar trouwens, dat dan weer wel
En jij gaat je daar tegenwoordig ook nog mee bemoeien?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik wil naar Roemeniė, vriendin naar Zuid-Frankrijk. Voorlopig zijn we uitgekomen bij veertien dagen Tsjechiė en dat ligt redelijk op weg richting......Roemeniė
Kan dat 's nachts? Dan wel.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een jaar of zes geleden kon ik allebei en nog wat dingen ernaast. 't Is voor mij nu ook keuzes en nog eens keuzes. Nou ja, 't is niet anders. Een mooi aangelegde tuin geniet je trouwens iedere dag van. Ik moet die van mij ook nog eens onder handen (laten) nemen. Zou dat iets voor APK zijn denk je?
Je zou raar staan te kijken als ik dertig kuub zand voor je voordeur kom stortenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:05 schreef APK het volgende:
[..]
Lijkt me wel wat, moet je 'em wel even naar Amsterdam slepen natuurlijk.
Wtf, hoe zit je erbij danquote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:10 schreef CarOnline het volgende:
Nu nog verder aankleden, maar dat komt vanzelf wel.
Tis al bijna over, maar misschien is het nét het zetje wat het nodig heeft!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:02 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ze kende me al een beetje, dat scheelde. ik had ook gewoon gezegd dat ik geen trek had in die kerk en zo de klok liet doortikken onbewust zeer bewust, denk ik..
ja, het was geen weer om in de zon te hangen met pijn in je harses. hoop dat het verdwijnt. zal ff bidden voor je ook al ben ik totaal ongelovig, misschien helpt het evengoed wel![]()
heb je die ouwe smokkelaar de grens over gestuurd met sigaretten, panty's en boter?
Jij doet dat niet? Ik wil toch wel graag ergens heen waar ik niet de hele dag op het strand moet liggenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:09 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En jij gaat je daar tegenwoordig ook nog mee bemoeien?
Haha ik bedoelde de tuin.quote:
kan ze beter op d'r pruik met al die dooie punten smeren..quote:
goed zo! god is eigenlijk een beste knecht.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:12 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Tis al bijna over, maar misschien is het nét het zetje wat het nodig heeft!
Ja, op zn fiets met houten banden en knijpkat
Ik heb vandaag als een nudist de tuin gemaaid. Geen gezicht natuurlijk, zo'n lul met een zwabberende piemel te duwen achter zo'n maaiertquote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:14 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha ik bedoelde de tuin.
Maar eh ik zit inderdaad alleen in mn sloggy en t-shirt![]()
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:16 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
kan ze beter op d'r pruik met al die dooie punten smeren..
een keer een leuke griet in die kneipe ontmoet. daarna even wat thuis bij d'r gaan drinken. liep daar zo'n vieze herder rond. ze was wel te neuken denk ik (die meid!), toch maar mooi op huus aan. oprotten; wijven met honden. vooral van die grote stinkerds..
Handigst is gewoon om een paar voorwaarden te stellen en daarbij ben ik niet zo veeleisend en heb ik natuurlijk altijd veto rechtquote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij doet dat niet? Ik wil toch wel graag ergens heen waar ik niet de hele dag op het strand moet liggen
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:21 schreef APK het volgende:
[..]
Ik had een keer iets soortgelijks, die griet had een konijn.![]()
Ik moet weer wennen hč, na zeven jaar alleen de dienst uitgemaakt te hebben. 't Valt niet altijd mee om eerlijk te zijn. Maar goed, ze zeggen dat je er wat voor terugkrijgt, ik wacht dus maar rustig afquote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:22 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Handigst is gewoon om een paar voorwaarden te stellen en daarbij ben ik niet zo veeleisend en heb ik natuurlijk altijd veto recht
Hahahaquote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:19 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
goed zo! god is eigenlijk een beste knecht.
haha, ik zie 'm voor me, beetje leuren over de grens met pijn in z'n noten van die banden..
Aaaahhh!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb vandaag als een nudist de tuin gemaaid. Geen gezicht natuurlijk, zo'n lul met een zwabberende piemel te duwen achter zo'n maaiertMaar 't was wel lekker eik.
jeweettogquote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:25 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Aaaahhh!
Sommige dingen wģl je gewoon niet weten
Ach het interesseert me meestal niet zoveel, vorig jaar ben ik met een vriend een week naar Schotland geweest heeft ze ook alles geboektquote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik moet weer wennen hč, na zeven jaar alleen de dienst uitgemaakt te hebben. 't Valt niet altijd mee om eerlijk te zijn. Maar goed, ze zeggen dat je er wat voor terugkrijgt, ik wacht dus maar rustig af
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:26 schreef willem-jozef het volgende:
ik ga! doeg en fijne avond allemaal (ook die nieuwe. ik zat je een beetje te fucken, dus niet janken bij gert..)!![]()
![]()
![]()
oja, dit filmpje deed me een beetje aan de bunker en z'n groupies denken![]()
Zal wel "mannig" zijn of zo? M'n zwager vertelde voor twee weken geleden dat hij op de dag van vakantie, als hij in de auto stapt, pas hoort waar hij naar toe moet rijdenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ach het interesseert me meestal niet zoveel, vorig jaar ben ik met een vriend een week naar Schotland geweest heeft ze ook alles geboektPas op de dag zelf wisten we precies waar we heen moesten
Ik hou niet van strand, al dat zwetende mensenvlees tegen elkaar aan te sudderen. Ik bekijk het liever vanaf het water en ja, dan wil ik nog wel eens bloot lopen. Maar om nu naar een nudistenstrand of park te gaan, neuh, vind ik té "gemaakt" of zo.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:35 schreef Manu82 het volgende:
Nu krijg ik dat beeld dus nooit meer kwijt, NMNS als nudist achter de grasmaaier
Ga je ook naar het nudistenstrand eigenlijk dan?
Landen worden overlegd, meestal adhv het aantal vlieguren waartoe ik bereid ben, dan wat we tijdens vakantie willen doen/wat voor vakantie we willen en dan is het wel bekend welke faciliteiten ik wil; airco, tv, normaal/goed eten en het liefst wat watersport in de buurt en dan mag ze op zoek en dan na een dag ga ik een paar uur kijken en dan komt het wel goed. Scheelt trouwens dat we tijdens elke vakantie al over de volgende vakantie pratenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe dan ook, ik vind het wél leuk om samen een beetje te puzzelen waar je heen wil en wat je wil zien.
Is het een nieuwe trend om Kelly's te neukenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:33 schreef Manu82 het volgende:
vorig jaar ben ik met een vriend een week naar Schotland geweest heeft ze ook alles geboekt
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:50 schreef APK het volgende:
[..]
Is het een nieuwe trend om Kelly's te neuken
Geen idee, hoe kom je daarbij?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:50 schreef APK het volgende:
[..]
Is het een nieuwe trend om Kelly's te neuken
Eerst WJ die gender-probleempjes heeft en nu ManU.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Geen idee, hoe kom je daarbij?
mwah de volgende keer gaan ze je uitmaken voor kloon...das een soort van ritueel hierquote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:34 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Auwts en ik het vond geeneens lekker![]()
Is dit mijn ontgroening![]()
en nee ik ga niet huilen
ja dussssss....een drain...anders hoor je er niet bij hieroquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:06 schreef Manu82 het volgende:
en met een drain heeft ze een pluspunt
Net zoals als ze eruit ziet als een fotomodel
Wel een beetje dom dat ze een foto heeft gejat van iemand die ik toevallig ken.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:06 schreef Manu82 het volgende:
en met een drain heeft ze een pluspunt
Net zoals als ze eruit ziet als een fotomodel
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:16 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
kan ze beter op d'r pruik met al die dooie punten smeren..
een keer een leuke griet in die kneipe ontmoet. daarna even wat thuis bij d'r gaan drinken. liep daar zo'n vieze herder rond. ze was wel te neuken denk ik (die meid!), toch maar mooi op huus aan. oprotten; wijven met honden. vooral van die grote stinkerds..
Dat zit in jouw hoofd.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maar om nu naar een nudistenstrand of park te gaan, neuh, vind ik té "gemaakt" of zo.
Nee dat geloof ik niet! Dat kan niet waar zijn!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:08 schreef APK het volgende:
[..]
Wel een beetje dom dat ze een foto heeft gejat van iemand die ik toevallig ken.
Van wie moet ik een kloon zijn?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
mwah de volgende keer gaan ze je uitmaken voor kloon...das een soort van ritueel hier![]()
neuh....maar....apk....(een clownquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:53 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Van wie moet ik een kloon zijn?
Ik sta met foto en al op FOK!![]()
Dus dit gedrag is jou niet onbekend
De schavuit zei dat je een kloon was en heulemaal geen drain hadquote:
Ja zo ben ik...LOLquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:30 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee dat geloof ik niet! Dat kan niet waar zijn!
Ik begin hem steeds meer te mogenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
neuh....maar....apk....(een clown) beweert dat het jouw foto nie is....de schurk
Dat klopt ik ben drainloosquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
De schavuit zei dat je een kloon was en heulemaal geen drain had
quote:
nee ik ga steeds harder lachen, toelachen wel te verstaanquote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee....dat mag niet...hij wil dat je een hekel aan hem hebt...hem vervloekt...dat je gaat janken schreeuwen en gillen tegen hem
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:02 schreef evaxsis het volgende:
[..]
nee ik ga steeds harder lachen, toelachen wel te verstaan
hou op schei uit ik werd er helemaalquote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:12 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Wat een gedoe met die kast van jou![]()
Las ik net in het andere topic
Dus het is nog steeds niet gelukt, als ik jou was zou ik hem weer uit elkaar halen en met de beschrijving ernaast nog een keer proberenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
hou op schei uit ik werd er helemaalvan
nee het geraamte staat...alleen dat doek past gewoon niet....na een half uur was ik zo ver dat ik um door de kamer wilde smijten dus toen heb ik het maar zo gelatenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:22 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Dus het is nog steeds niet gelukt, als ik jou was zou ik hem weer uit elkaar halen en met de beschrijving ernaast nog een keer proberen
Kan het niet zijn dat de bovenkant eigenlijk de onderkant is enzoquote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee het geraamte staat...alleen dat doek past gewoon niet....na een half uur was ik zo ver dat ik um door de kamer wilde smijten dus toen heb ik het maar zo gelaten
ja maar ik had hem echt goed.....quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:26 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Kan het niet zijn dat de bovenkant eigenlijk de onderkant is enzo
smaller naar breder, ik dacht dat met die kasten n.l. zo was.
Dat is toch zo'n ding met een rits?
Maar ik mis nog lengte, gewicht cupmaat ect. ect.quote:
Ah ja, die ligt bij ons in de winkel, ben er ook wel benieuwd naarquote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb net der Baader Meinhof Komplex gekeken, erg goeie film![]()
. Tevens goedeavond
.
Gelijk toegevoegd in Vuzequote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb net der Baader Meinhof Komplex gekeken, erg goeie film![]()
. Tevens goedeavond
.
Wat is Vuze?quote:
lengte 1.72m 62 tot 65 kg maat 38 confectiemaat en me cupmaat ik ook goedquote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:40 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar ik mis nog lengte, gewicht cupmaat ect. ect.
Dat is alleen voor Windowsquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ah, hendig. Azureus ken ik ook wel, gebruik nu uTorrent
.
Inderdaad je hebt mij betraptquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heb je het door![]()
Speciaal voor Eva, die zit graag op twee plaatsen tegelijk
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vandaag niet, geen credits nodig
Zit je nou cross-fora te quotenquote:
Joh die lust ik rauwquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
pas je op.... anders heb je apk weer in je nek
Ah, vandaar.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
Om Eva een plezier te doen, die is zo al uren bezig.
Maar nou weet ik niet waar ik stoppen moet, hier, of in die anderequote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zo komt er natuurlijk nooit een fatsoenlijke discussie.
Maar verder op 1 plek dan?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik vind het ook wel geinig * ondertussen van mn boswandeling slurpend*
Heus wel!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:42 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ah ja, die ligt bij ons in de winkel, ben er ook wel benieuwd naar
En ik wil graag naar Angels & Demons maar er wil niemand mee![]()
Ewan McGregor
Dat boek vond ik stukken beter dan de Da Vinci Code.
Tuurlijkquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:46 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Welke plek dan?
Ik mag toch wel in meerdere topics kletsen?
ik was te laat voor Happy Feetquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Heus wel!Pick me pick me
![]()
![]()
En goeienavond al te saam. Net happyfeet gekeken met de boys en nu dit in mijn hoofd
Ik werd al vrolijk van de voorstukjesquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:50 schreef debuurvrouw het volgende:
Het is nooit te laat voor Happy Feet!Leuk wel, maar vooral door de écht goede muziek die er inzit.
Ben d'r helemaal blij van.
Poeh een hele opluchting, ohja en nu heb je zeker ook gelijk door dat ik te goed van vertrouwen benquote:
Ja, totdat je dit zelf postte, dat doet het weer volledig tenietquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:51 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Poeh een hele opluchting, ohja en nu heb je zeker ook gelijk door dat ik te goed van vertrouwen ben
Ik zeg: Doen!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik werd al vrolijk van de voorstukjes![]()
Nog maar een keer bra .... eh... op dvd kijken dan
Jaa tof, gaan we naar Cinestar, das een lekker grote bioscoop.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Heus wel!Pick me pick me
![]()
![]()
En goeienavond al te saam. Net happyfeet gekeken met de boys en nu dit in mijn hoofd
Oh, lekker in de buurt ook!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:55 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Jaa tof, gaan we naar Cinestar, das een lekker grote bioscoop.
En in Enschede
Oh ja!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh, lekker in de buurt ook!Ik dacht voor mothers day out.
Ja, ik hoop het.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:03 schreef debuurvrouw het volgende:
ja toch? toch?? hij draait toch nog maar pas en het is nog maar heel kort toch? Tot dan?![]()
zou wel tof zijn anders.
Ja ik had je natuurlijk een beetje gewaarwschuwd voor de kloontjes-angst hier, maar verder zijn ze hier heel lief hoorquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:54 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Deisyy ik word hier ontvangen als in in een tijgerhol.
Ik ben blij je eindelijk weer te zien
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ik had je natuurlijk een beetje gewaarwschuwd voor de kloontjes-angst hier, maar verder zijn ze hier heel lief hoor
Madagascar I was echt heel leuk, maar ik vond II een beetje tegen vallen, ik ben halverwege in slaap gevallenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik zeg: Doen!Maar persoonlijk vond ik Madagaskar veeeeeeel beter. magoe, het was leuk met het kroost en alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |