Biertje kan je sowieso van me krijgen hoor.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee joh gekkigheid. Ik kom wel een keer Vleer binnenlopen en roep dan je username door de zaak.
Er kunnen dan twee dingen gebeuren: óf ze flikkeren me de deur uit met de mededeling dat de coffeeshop verderop is, óf de een of andere chick antwoordt: "Hee Gert, biertje?"
Is dit tegen mij?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:47 schreef Gert het volgende:
O trouwens APK neemt jou al en dan gaan we slempen op het strand en Duitsers pesten. [ afbeelding ]
En nog iets met hondjes, toch?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:47 schreef Gert het volgende:
O trouwens APK neemt jou al en dan gaan we slempen op het strand en Duitsers pesten. [ afbeelding ]
Ja ik zit net je poëzie te lezenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:10 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
of bent u er nog, lieflijk prinsesje?![]()
'Ik ben WJ en ik wil in je snee.' ?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:11 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja ik zit net je poëzie te lezen![]()
Lang niet gezien.
hoi caro en apkquote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:11 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja ik zit net je poëzie te lezen![]()
Lang niet gezien.
Neuh, ik kreeg: 'Ik ben WJ en als je nog een keer tegen CarO praat breek ik je in twee.'quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:13 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat?
Of heb jij het zelfde gedicht?
Waren er nog lekkere bruidsmeisjes?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:15 schreef willem-jozef het volgende:
die bruiloft van vorige week was overigens errug leuk. had er geen fuck zin in, maar leukste feestje van de laatste 10 deceniaas![]()
Ah ja dat heb je soms. Ik niet. Ik ben van de week gewoon enorm veel vrij geweest. En vanmiddag óók nog.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:15 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi caro en apk![]()
ja, beetje druk gehad en zoow.
die bruiloft van vorige week was overigens errug leuk. had er geen fuck zin in, maar leukste feestje van de laatste 10 deceniaas![]()
hoe is het met u?
ik las dat je defintief terugkomt op je oude afdeling, da's leuk. hebben m'n dreigtelefoontjes dan toch geholpen? haha
Held!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:16 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, ik kreeg: 'Ik ben WJ en als je nog een keer tegen CarO praat breek ik je in twee.'
Ook dat, maar elders schrijf ie dat ie niemand mist, op één na en dat ben ik nietquote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:23 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, vind je het ook raar dat ie dat zegt?
3 potentiele, moet er eerst nog eentje laten gaan, zeg maar..hahaquote:
Hij mist Gert hè....quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ook dat, maar elders schrijf ie dat ie niemand mist, op één na en dat ben ik niet![]()
Laat 'm de tyfus dan maar krijgen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |