Over het feit dat de schrijfster naar Afghanistan is geweest en dat ze zei dat daar vaak genoeg blonde vrouwen rondlopen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:34 schreef Paracelsus het volgende:
[..]
Waar was dat precies een reactie op?
Wouter is geen draaikont hij heeft zwakke kniëen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:38 schreef Doopy-X- het volgende:![]()
Woutertje heeft dus weer zijn zwakke knieën getoond om de rust te bewaren in het kabinet
Dat geeft toch zijn zwakte juist aan? Dat hij dit soort moreel onaanvaardbare vergelijkingen, die nog als een tang op een varken slaan ook, nodig heeft om zijn punt over te brengen?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:33 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
De actie an zich is verwerpelijk maar hij is wel de enige politici wie zijn punten wederom het nieuws hebben gehaald...
Alleen zal 50% van de stemmers dat waarschijnlijk toch niet inzien.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:42 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat geeft toch zijn zwakte juist aan? Dat hij dit soort moreel onaanvaardbare vergelijkingen, die nog als een tang op een varken slaan ook, nodig heeft om zijn punt over te brengen?
Hij heeft het niet nodig, zie het als dat negatieve aandacht, ook aandacht is....quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:42 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat geeft toch zijn zwakte juist aan? Dat hij dit soort moreel onaanvaardbare vergelijkingen, die nog als een tang op een varken slaan ook, nodig heeft om zijn punt over te brengen?
Is integraal op Uitzening Gemist terug te zien.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:42 schreef sjimz het volgende:
Ben benieuwd naar de beelden van Marco Kroon.
Of gewoon zo direct in de aflevering.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:44 schreef marcodej het volgende:
[..]
Is integraal op Uitzening Gemist terug te zien.
Kapitein is hij nu.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:53 schreef .txt het volgende:
Wat is nu z'n rang en zit hij bij de landmacht commando's? (heb niet opgelet)
Hij doet me denken aan de eigenaar van een Schots restaurant in Alkmaar. Alleen ik mis de kilt.quote:
Hij gaat van moraalridder naar anaalridder.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:56 schreef Doopy-X- het volgende:
Zo te zien gaat Rambo's vrouw er nog ff lekker tegenaan vannacht met haar ridder
Hij is Kapitein, maar word door het hoogste kader gesalueerd als een militair met de hoogste Nederlandse onderscheiding.(willemsorde)quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:53 schreef .txt het volgende:
Wat is nu z'n rang en zit hij bij de landmacht commando's? (heb niet opgelet)
De meeste ridders hebben toch een lans waarmee ze jonkvrouwen verschalken?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij gaat van moraalridder naar anaalridder.
Een lekkere Bosschebol chocoprins.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij gaat van moraalridder naar anaalridder.
Eens.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:57 schreef evert het volgende:
na weer een week kvdb kan ik niet anders zeggen dat het ten opzichte van vorig jaar een stuk beter is, ze echt topgasten hebben en ik met veel plezier kijk
Echt he... En maar blijven vragen waarom ze het zo slecht doen in de peilingen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:34 schreef Doopy-X- het volgende:
Er moet minder politie komen van Wouter maar de JSF moet doorgaan
De opzet van het programma is ook heel anders.Christenen die lerenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:57 schreef evert het volgende:
na weer een week kvdb kan ik niet anders zeggen dat het ten opzichte van vorig jaar een stuk beter is, ze echt topgasten hebben en ik met veel plezier kijk
Kijk ook met plezier ,..en ze geven hun gasten ook de ruimte om hun zegje te doenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:57 schreef evert het volgende:
Hét bewijs dat de evolutietheorie waar is! De EO evolueert.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:10 schreef Comedylocal het volgende:
[..]
De opzet van het programma is ook heel anders.Christenen die leren
Vraag het aan je vriend Albert, de chocoprins van RTLquote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:01 schreef sjimz het volgende:
Zo zie je maar weer, echte helden komen uit Den Bosch
Ik ben op een gegeven moment uit Den Bosch gevlucht hoor.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:13 schreef Comedylocal het volgende:
[..]
Vraag het aan je vriend Albert, de chocoprins van RTL
Ze is niet alleen apart, maar ook nog eens flink eng.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:16 schreef Paracelsus het volgende:
Ik vond die journaliste best wel een apart mens. Wat moet zo'n barbie nou tussen de mannen met baarden die nog denken in middeleeuwse denkbeelden?
Helemaal eensquote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:57 schreef evert het volgende:
Amsterdam ik durf het bijna niet te zeggen maar toch..........euh Hoofdkantoorquote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik ben op een gegeven moment uit Den Bosch gevlucht hoor.
De Taliban toonde tenslotte ook diepe respect voor haar door haar heel diep te verkrachten. Zo toon je namelijk respect voor een vrouw...quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:19 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Ze is niet alleen apart, maar ook nog eens flink eng.
Beetje vaag verhaal iig, en dat je zo met respect kan spreken over de taliban. Diep triest.
Dat is ook maar de buitenkant hoor. Ik vind het niet nodig om haar daarop te beoordelen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:38 schreef tho_Omas het volgende:
Botoxkop die journaliste. De Belgische Marijke Helwegen, en in eenzelfde soort onnozelheid is ze naar Afghanistan gegaan.
Je hebt wel Boomsma & Van den Brink op Radio 1 (Dit Is De Dag heet het geloof ik).quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:33 schreef .txt het volgende:
[..]
Ik vind het ook leuk, maar ik had liever Knevel & Boomsma gehad.
Sterker nog, het hele leger komt uit Den Bosch.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:01 schreef sjimz het volgende:
Zo zie je maar weer, echte helden komen uit Den Bosch
Oh? Nooit van gehoord... Nou ok.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:45 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Je hebt wel Boomsma & Van den Brink op Radio 1 (Dit Is De Dag heet het geloof ik).
Wat is dat stukje kaas nog waard terwijl je na 25 minuten (zoals ze zelf aangeeft, stemming sloeg uit het niets om) zomaar gepakt kan worden, en totaal geen bewegingsvrijheid hebt?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 09:40 schreef Klopkoek het volgende:
Sneu dat mensen die vrouw hier veroordelen. Is het nou zo moeilijk om in te denken dat je én boos kunt zijn op de Taliban én tot het inzicht komt dat het geen hersenloze, gevoelloze monsters zijn? Ze noemde dit keer dat voorbeeld van de Taliban die speciaal voor haar kaas ging halen. Ze heeft toch 100% gelijk dat ze dat niet hoefden te doen en het dus iets zegt over hun empathisch vermogen?
Diezelfde ongenuanceerde domheid zag je ook bij de rechtsjes Knevel en Van den Brink. Alsof er een mechaniek in hun botte kop zit die zegt dat je alleen zwart/wit meningen mag hebben.
Ja ik ook!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:49 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Ik heb liever Pauw en Witteman.
Wat zijn het toch een lieverds, die jongens van de US-army. Hebben jarenlang op buitenlanders vivisectie gepleegd en bombarderen nu met straaljagers Afghanen waarbij niet wordt gekeken op een kinderslachtoffer meer of minder, maar ze slaan wel waterputten voor de inheemse bevolking. Hulde!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:39 schreef Paracelsus het volgende:
Wat zijn het toch een lieverds, die jongens van de taliban. Hebben jarenlang hun eigen bevolking onderdrukt en plegen nu bomaanslagen waarbij niet wordt gekeken op een kinderslachtoffer meer of minder, maar halen wel voor een vrouw dei ze zelf verkracht hebben een stukje kaas op. Hulde!
Zonder de US Marines waren wij verenigd in een nazi-Europa, waren 28 miljoen Afghanen nog onder het Talibanbewind en zouden 23 miljoen Irakezen nog steeds worden geteisterd door mr. So Damn Insane.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:16 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Wat zijn het toch een lieverds, die jongens van de US-army. Hebben jarenlang op buitenlanders vivisectie gepleegd en bombarderen nu met straaljagers Afghanen waarbij niet wordt gekeken op een kinderslachtoffer meer of minder, maar ze slaan wel waterputten voor de inheemse bevolking. Hulde!
![]()
(sjonge jonge, is het nou zo moeilijk om genuanceerd te zijn?)
En zelfs nog Rambo Kroon proberen tegen te spreken.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:38 schreef tho_Omas het volgende:
Botoxkop die journaliste. De Belgische Marijke Helwegen, en in eenzelfde soort onnozelheid is ze naar Afghanistan gegaan.
Ga wel kijken denk ik.quote:Benno Baksteen
In 'Knevel & Van den Brink' becommentarieert luchtvaartdeskundige Benno Baksteen het laatste nieuws over rampvlucht AF447.
Wouter Hamel
Jazz-zanger Wouter Hamel is wereldberoemd in Zuid-Korea. Net terug van een tournee door Azië, schuift de Nederlandse zanger aan bij Knevel en Van den Brink.
Boele Ytsma
De podcast-priester bestond al, maar nu is er ook een protestantse variant: de twitter-dominee. De jonge predikant Boele Ytsma bereikt zijn gelovigen via internetradio, twitterberichten en blogs.
Maarten van Rossem
Maarten van Rossem is een autoliefhebber en weet alles van Amerika. De ideale combinatie om hem te vragen de dreigende ondergang van de Amerikaanse autoindustrie te becommentariëren.
De man is een en al sarcasme, maar wel grappig soms.quote:Op maandag 1 juni 2009 19:52 schreef WammesWaggel het volgende:
Eenieder die dat programma met Van Rossem in de VS heeft gezien weet dat de beste man een uitstekende verteller is maar eigenlijk bijster weinig van de VS weet.
klopt , je moet hem ook niet te serieus nemenquote:Op maandag 1 juni 2009 19:52 schreef WammesWaggel het volgende:
Eenieder die dat programma met Van Rossem in de VS heeft gezien weet dat de beste man een uitstekende verteller is maar eigenlijk bijster weinig van de VS weet.
Hij heeft een tijdje een column gehad (of misschien nog wel) in de maandelijkse bijlage van het NRC.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:55 schreef sander89 het volgende:
Lol ze noemen Maarten van Rossem de ideale man om te praten over de auto industrie.![]()
Doet ie netjes jaquote:Op maandag 1 juni 2009 23:16 schreef Horloge het volgende:
Van Rossum sabelt even terecht de huidige journalistiek neer. Koning!
Wat een onzin, een ramp is een ramp en dat is nieuws. Een auto-ongeluk komt ook wel op je regionale nieuwszender.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:16 schreef Horloge het volgende:
Van Rossem sabelt even terecht de huidige journalistiek neer. Koning!
Hij kan waarschijnlijk geen Koreaans schrijvenquote:Op maandag 1 juni 2009 23:18 schreef DrDentz het volgende:
Als Wouter Hamel zo populair is in Zuid-Korea, waarom heeft hij dan geen Wikipedia pagina in het Koreaans.
Echt he... Iedereen krijgt tegenwoordig een gouden plaatquote:
wel japansquote:Op maandag 1 juni 2009 23:18 schreef DrDentz het volgende:
Als Wouter Hamel zo populair is in Zuid-Korea, waarom heeft hij dan geen Wikipedia pagina in het Koreaans.
Dat vind ik een van de leukste gasten die je kunt hebben.quote:
Geweldige ventquote:Op dinsdag 2 juni 2009 08:28 schreef Paracelsus het volgende:
Die Maarten van Rossum is zo langzamerhand idd een karikatuur van zichzelf.
Over die vragen gesproken. Ik vind het zó ergerlijk dat ze vaak vragen stellen waar even daarvoor het antwoord al op gegeven is, met name Van den Brink doet dat met enige regelmaat. (Hij voegt sowieso vrij weinig toe aan het hele programma.)quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:35 schreef isogram het volgende:
Er zijn soms momenten waarop ik het jammer vind dat ze niet doorvragen; iets wat Pauw & Witteman op dat moment wél zouden doen.
Dit zijn de gastenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:39 schreef Dunckie het volgende:
Wie zitten er vanavond?
Als jij in de kroeg zit en je kunt niet op de naam van de president van de VS komen dan fiets je ook even naar huis om het op te zoeken?quote:
In dat geval:quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:46 schreef DrDentz het volgende:
Rondje van Dunckie jongens!
zou kunnen, het doek is nu na 16 jaar gevallen..quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:50 schreef DrDentz het volgende:
Zaten Gerard Cox en Joke Bruijs een aantal weken geleden ook al niet bij P&W over die flauwe serie te mekkeren?
En die advocaat van familie Gabrielle Cevat...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:47 schreef qonmann het volgende:
[..]
In dat geval:
De gasten:
FRITS BOLKESTEIN,
GERARD COX,
JOKE BRUIJS
GUUSJE TER HORST
Hoe kom ik daar dan bij?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:42 schreef sander89 het volgende:
[..]
Van de politie met dat tuig in Rotterdam?
Dat was 5 mei!
Hij zei dat hij meer verwantschap voelde met Fortuyn dan met Wilders. En destijds was Balkenende degene die het minste afstand nam van Fortuyn.quote:Op donderdag 4 juni 2009 06:20 schreef alexis_ het volgende:
JP zei op een gegeven moment dat ie verwandschap voelt met het gedachtegoed van Fortuyn.
Geloof er eigenlijk geen fluit van dat ie dat destijds ( toen Pim nog leefde en Fortuyn de enige was die het riep) ook vond.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:49 schreef Paracelsus het volgende:
Velen zitten hier te schelden op Balkenende en begrijpen niet hoe zo iemand nou al jaren premier kan zijn van ons land. Nou is het ook niet helemaal mijn man maar wat die mensen vergeten is dat iemand als Balkenende voor veel nederlanders een prima kerel is. Het is een nette degelijke man die je niet snel zal kunnen betrappen op een rare uitspraak of uitglijder. Kritiek lijkt van hem af te glijden en hij gaat gewoon door het het mandaat dat hij heeft gekregen. Ik denk dat het een prima premier is in de ogen van de zwijgende meerderheid in Nederland.
Idd. Ik quoteer.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:32 schreef koningdavid het volgende:
Vanavond geen KVDB i.v.m. Europese Verkiezingen enzulks.
quote:Geen uitzending
Vanavond is er geen 'Knevel & Van den Brink' vanwege de uitslag van de Europese verkiezingen.
Ik lach me de longen uit het lijf man.quote:
Sörensen herhaalt al 10 jaar dezelfde overslaande grammofoonplaat zonder zich ooit te vernieuwen met argumenten.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:20 schreef Horloge het volgende:
Sorensen en Van Baalen zijn uitstekende debaters. Asscher trouwens ook niet slecht.
Heb het al veranderd. Vind Van Baalen toch een paar klassen beter. Heeft gewoon een goed verhaal dat altijd logisch sluitend is. Steekt ook terecht even zijn vinger op als iemand zijn redenering onderbreekt, omdat je anders een heel deel van het verhaal mist. Terwijl andere politici zich vaak laten overrulen door bijvoorbeeld zo'n presentator.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Sörensen herhaalt al 10 jaar dezelfde overslaande grammofoonplaat zonder zich ooit te vernieuwen met argumenten.
Idd.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:30 schreef Lkw het volgende:
Asscher, je mooie praat wordt geloochenstraft door de praktijk, hou je bek.
Ze leren het werkelijk nooit. Eerst bashen op Pim Fortuyn en nu uithalen richting de PVV.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:30 schreef Lkw het volgende:
Asscher, je mooie praat wordt geloochenstraft door de praktijk, hou je bek.
Doe eens normaal zeg...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:34 schreef golfer het volgende:
Ah...een lotgenotenclubje.
Stille tocht houden?
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:34 schreef golfer het volgende:
Ah...een lotgenotenclubje.
Stille tocht houden?
Doe ik.quote:
Welk bier drink jij mjong?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:44 schreef golfer het volgende:
Knotshockyen en bowlen helpt vast heel erg goed met daarna een BBQ.
Wat lief dat je een 55-jarige mjong noemt.quote:
Wat leuk dat een 55-jarige op Fok! zit.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat lief dat je een 55-jarige mjong noemt.
Ik drink vooral whisky.
Verstand komt (ook bij jou) wel met de jaren.
Ach, ze is emotioneel geobsedeerd door Palestijnen en hun problemen. Logisch dat ze dat vindt.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:50 schreef golfer het volgende:
Gretta vindt Hamas geen terreurorganisatie.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:55 schreef golfer het volgende:
Gretta is de weg al jaren kwijt en verdraait consequent de feiten.
Raar wijf, prima dat ze wat doet voor de bevolking in Gaza. Het is een schande hoe die mensen daar moeten leven. Ze slaat alleen door in der boosheid, met de manier waarop ze zich presenteert maak je meer vijanden dan vrienden buiten Gaza en dat komt de zaak van de Palestijnen niet ten goede....quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:55 schreef golfer het volgende:
Gretta is de weg al jaren kwijt en verdraait consequent de feiten.
Welk percentage van de autochtone Volendammer snuift coke ?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:22 schreef golfer het volgende:
Wat een achterlijke vertoning daar in Volendam.
Vraaag aan haar wat ze van de Spelen in 1972 vondquote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:11 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Raar wijf, prima dat ze wat doet voor de bevolking in Gaza. Het is een schande hoe die mensen daar moeten leven. Ze slaat alleen door in der boosheid, met de manier waarop ze zich presenteert maak je meer vijanden dan vrienden buiten Gaza en dat komt de zaak van de Palestijnen niet ten goede....
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vraaag aan haar wat ze van de Spelen in 1972 vond
quote:Eberhard van der Laan
De minister van Integratie, Wonen en Wijken wil dat de aanhoudende stroom van laagopgeleide importbruiden uit met name Marokko stopt. "Deze voortdurende immigratie gaat onze spankracht te boven", aldus de minister gisteren in een interview met De Telegraaf. Wat kan Van der Laan concreet doen om deze stroom aan importbruiden een halt toe te roepen.
Bernice Notenboom
Ze bereikte op 23 mei j.l. de top van de Mount Everest. Bernice is daarmee de tweede Nederlandse vrouw die de top van de hoogste berg ter wereld heeft bereikt. Tijdens de beklimming verliest ze een van haar expeditiegenoten. En ook haar partner en expeditieleider Walter Laserer moet de barre tocht bijna met zijn leven bekopen. Bernice is net terug van de expeditie en doet verslag van haar bizarre avontuur.
Ibrahim Wijbenga
"De poging van de Rotterdamse burgemeester Aboutaleb om de criminaliteitscijfers onder Marokkaanse jongens te bagatelliseren, is klinkklare onzin. Welk criterium er ook zal worden gehanteerd, het resultaat zal altijd hetzelfde zijn: Marokkaanse jongeren zijn de meest criminele jongeren van ons land." Het zijn de woorden van de Marokkaans-Nederlandse jongerenwerker Ibrahim Wijbenga in een open brief die hij vandaag rondstuurde naar diverse media. Vanavond legt Ibrahim Wijbenga in 'Knevel & Van den Brink' uit wat hij bedoelt.
Hugo Borst
Naar aanleiding van zijn nieuwste serie 'Vaders & Zonen' schuift Hugo Borst aan om over zijn eigen relatie met zijn vader en zijn zoon te praten. Vorig jaar augustus overleed zijn vader. In dagblad Trouw zei hij daar onlangs over: "Vorig jaar ben ik naar de psychiater gegaan. Mijn lieve vader overleed op 13 augustus en toen ik een maand later nog niet onderuit was gegaan, dacht ik: wat is er mis met mij dat ik niet kapot ga van verdriet."
Pierre Wind
In 2048 is de vis op. Alle vis. Dat is boodschap van de film 'The End of Line', die vandaag wereldwijd in première ging. Het is dus hoog tijd dat we 'groen' gaan eten. Tot ziens sushi, vaarwel broodje tonijnsalade. Topkok Pierre Wind heeft zich omgedoopt tot klimaatkok. Zijn boodschap: Hutspot is in. Carpaccio helemaal uit.
Egidius, waar bestu bleven ?quote:Op maandag 8 juni 2009 23:08 schreef DrDentz het volgende:
Waar zit ik naar te kijken joh. Waar is Andries?!?!
Komt goed over, jammer dat hij niet op kan tegen het Wilderiaanse geschreeuw.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:25 schreef .txt het volgende:
Leuke minister, daar kun je zo een biertje mee drinken.
quote:Op maandag 8 juni 2009 23:51 schreef .txt het volgende:
Zit het broertje van Mark Rutte daar in het publiek?
quote:Op maandag 8 juni 2009 23:51 schreef .txt het volgende:
Zit het broertje van Mark Rutte daar in het publiek?
Doodsverwensing.quote:
Waae komt die uitdrukking vandaan ?quote:
lolquote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:05 schreef golfer het volgende:
Wat ben ik blij dat Pierre Wind aan een tafel zit en niet staat. Anders had ie met z'n ADHD gedrag weer op 2 centimeter van het gezicht van de vragensteller z'n verhaal gehouden.
Inductie kokenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:14 schreef .txt het volgende:
http://en.wikipedia.org/w(...)ental_considerations
90% rendement op je fornuis met inductie-koken, dan moet nog wel de elektriciteit op een duurzame manier worden opgewekt... Maar dan is het wel veel schoner dan gas!
Aanschafprijs zeker ook veel hoger dan een cheap ass gaspitje?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:14 schreef .txt het volgende:
http://en.wikipedia.org/w(...)ental_considerations
90% rendement op je fornuis met inductie-koken, dan moet nog wel de elektriciteit op een duurzame manier worden opgewekt... Maar dan is het wel veel schoner dan gas!
Verbruik is ook veel duurder. Op gas koken verbruik je ongeveer 100m3 per jaar, dat kost geen fuck.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:18 schreef F04 het volgende:
[..]
Aanschafprijs zeker ook veel hoger dan een cheap ass gaspitje?
Ja maar welke buschauffeur wil Marokanen door Nederland rijden ?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:12 schreef Zero2Nine het volgende:
Het verhaal van die Marokkanen lijkt me wel interessant.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:41 schreef Fonk het volgende:
3 juni.
JP aan tafel, vond het wel een goed gesprek...
Maar die vrouw er naast die steeds in beeld was, tjee schitterend hahahaha!!
Als ik haar hyves toch eens kon vinden whaha maar ja vrij onmogelijk lijtk me
Verder wel een goed gesprek.. en tussen wilders en pim zit idd een groot verschil.
PICS, we want proof !!!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:02 schreef Michelle999 het volgende:
[..]
Die vrouw die er achter zat.... was IK lol. Toevallig dat ik dit topic lees![]()
Vond het alleen meer genânt als schitterend hoor hahhaa.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:07 schreef borisz het volgende:
Dit soort pedojagers zijn net zo erg als pedofielen zelf
volgens mij iemand die de straat oversteekt als hij een groepje lichtgetinte jongemannen ziet staan op de stoepquote:
Yep of ze verleggen de discussiequote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:22 schreef marcodej het volgende:
Die Marokkaanse wil laten zien dat er ook goede Marokkanen zijn. Dat is de standaardreactie van Marokkanen en dat is het probleem helemaal niet. Iedereen weet dat er ook goede Marokkanen zijn. Maar ze moeten eens de mede-Marokkanen die rotzooi schoppen veroordelen.
is soms niet domquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:22 schreef Apogist het volgende:
[..]
volgens mij iemand die de straat oversteekt als hij een groepje lichtgetinte jongemannen ziet staan op de stoep
Hoe kun je het niveau zo laag mogelijk brengen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:22 schreef Horloge het volgende:
Ik heb effe de mute erop gezet, dit is tenenkrommend. Van beide kanten.
Inderdaad, ze hebben beiden een metersdikke plank voor de kop.quote:
Altijd dezelfde redeneerwijzequote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wahahah ze ontkent alles. Zou me niets verbazen als ze dadelijk de holocaust nog ontkent
Ze is half Egyptisch trouwens.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:25 schreef pekel het volgende:
Wat een Marokkaans wijf. Zeikend... "Dit is mannengedrag, maar geen Marokkanen-gedrag".... mijn God....
Om maar in van Gaal termen te spreken: Ben ik nou zo slim of ben jij nou zo dom?
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:26 schreef Plato1980 het volgende:
Erken nou verdomme eens het bestaan van het probleem, dat zou die malloten van de PVV heel wat wind uit de zeilen nemen.
Helaas zijn harde feiten blijkbaar niet altijd sterk bij Marokkanen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
De goede Marokkanen zijn met een veel grotere groep volgens haar! Hoe komt het dan dat de helft van de Marokkanen in Rotterdam bij de Rotterdamse politie geregistreerd staan?
De helft van de Marokkaanse jongens, dat is wat anders. Maar hoe dan ok is er een groot probleem en doorda te ontkennen of te bagatelliseren voeden ze juist de PVV, wordt tijd dat ze dat begrijpen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hoe komt het dan dat de helft van de Marokkanen in Rotterdam bij de Rotterdamse politie geregistreerd staan?
Tussen de 18 en 24 jaar in aanraking op basis van verdenking. Wel even het complete verhaal vertellen als je een feit aanhaalt.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
De goede Marokkanen zijn met een veel grotere groep volgens haar! Hoe komt het dan dat de helft van de Marokkanen in Rotterdam bij de Rotterdamse politie geregistreerd staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |