Hij heeft een tijdje een column gehad (of misschien nog wel) in de maandelijkse bijlage van het NRC.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:55 schreef sander89 het volgende:
Lol ze noemen Maarten van Rossem de ideale man om te praten over de auto industrie.![]()
Doet ie netjes jaquote:Op maandag 1 juni 2009 23:16 schreef Horloge het volgende:
Van Rossum sabelt even terecht de huidige journalistiek neer. Koning!
Wat een onzin, een ramp is een ramp en dat is nieuws. Een auto-ongeluk komt ook wel op je regionale nieuwszender.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:16 schreef Horloge het volgende:
Van Rossem sabelt even terecht de huidige journalistiek neer. Koning!
Hij kan waarschijnlijk geen Koreaans schrijvenquote:Op maandag 1 juni 2009 23:18 schreef DrDentz het volgende:
Als Wouter Hamel zo populair is in Zuid-Korea, waarom heeft hij dan geen Wikipedia pagina in het Koreaans.
Echt he... Iedereen krijgt tegenwoordig een gouden plaatquote:
wel japansquote:Op maandag 1 juni 2009 23:18 schreef DrDentz het volgende:
Als Wouter Hamel zo populair is in Zuid-Korea, waarom heeft hij dan geen Wikipedia pagina in het Koreaans.
Dat vind ik een van de leukste gasten die je kunt hebben.quote:
Geweldige ventquote:Op dinsdag 2 juni 2009 08:28 schreef Paracelsus het volgende:
Die Maarten van Rossum is zo langzamerhand idd een karikatuur van zichzelf.
Over die vragen gesproken. Ik vind het zó ergerlijk dat ze vaak vragen stellen waar even daarvoor het antwoord al op gegeven is, met name Van den Brink doet dat met enige regelmaat. (Hij voegt sowieso vrij weinig toe aan het hele programma.)quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:35 schreef isogram het volgende:
Er zijn soms momenten waarop ik het jammer vind dat ze niet doorvragen; iets wat Pauw & Witteman op dat moment wél zouden doen.
Dit zijn de gastenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:39 schreef Dunckie het volgende:
Wie zitten er vanavond?
Als jij in de kroeg zit en je kunt niet op de naam van de president van de VS komen dan fiets je ook even naar huis om het op te zoeken?quote:
In dat geval:quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:46 schreef DrDentz het volgende:
Rondje van Dunckie jongens!
zou kunnen, het doek is nu na 16 jaar gevallen..quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:50 schreef DrDentz het volgende:
Zaten Gerard Cox en Joke Bruijs een aantal weken geleden ook al niet bij P&W over die flauwe serie te mekkeren?
En die advocaat van familie Gabrielle Cevat...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:47 schreef qonmann het volgende:
[..]
In dat geval:
De gasten:
FRITS BOLKESTEIN,
GERARD COX,
JOKE BRUIJS
GUUSJE TER HORST
Hoe kom ik daar dan bij?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:42 schreef sander89 het volgende:
[..]
Van de politie met dat tuig in Rotterdam?
Dat was 5 mei!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |