volgens mij iemand die de straat oversteekt als hij een groepje lichtgetinte jongemannen ziet staan op de stoepquote:
Yep of ze verleggen de discussiequote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:22 schreef marcodej het volgende:
Die Marokkaanse wil laten zien dat er ook goede Marokkanen zijn. Dat is de standaardreactie van Marokkanen en dat is het probleem helemaal niet. Iedereen weet dat er ook goede Marokkanen zijn. Maar ze moeten eens de mede-Marokkanen die rotzooi schoppen veroordelen.
is soms niet domquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:22 schreef Apogist het volgende:
[..]
volgens mij iemand die de straat oversteekt als hij een groepje lichtgetinte jongemannen ziet staan op de stoep
Hoe kun je het niveau zo laag mogelijk brengen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:22 schreef Horloge het volgende:
Ik heb effe de mute erop gezet, dit is tenenkrommend. Van beide kanten.
Inderdaad, ze hebben beiden een metersdikke plank voor de kop.quote:
Altijd dezelfde redeneerwijzequote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wahahah ze ontkent alles. Zou me niets verbazen als ze dadelijk de holocaust nog ontkent
Ze is half Egyptisch trouwens.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:25 schreef pekel het volgende:
Wat een Marokkaans wijf. Zeikend... "Dit is mannengedrag, maar geen Marokkanen-gedrag".... mijn God....
Om maar in van Gaal termen te spreken: Ben ik nou zo slim of ben jij nou zo dom?
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:26 schreef Plato1980 het volgende:
Erken nou verdomme eens het bestaan van het probleem, dat zou die malloten van de PVV heel wat wind uit de zeilen nemen.
Helaas zijn harde feiten blijkbaar niet altijd sterk bij Marokkanen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
De goede Marokkanen zijn met een veel grotere groep volgens haar! Hoe komt het dan dat de helft van de Marokkanen in Rotterdam bij de Rotterdamse politie geregistreerd staan?
De helft van de Marokkaanse jongens, dat is wat anders. Maar hoe dan ok is er een groot probleem en doorda te ontkennen of te bagatelliseren voeden ze juist de PVV, wordt tijd dat ze dat begrijpen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hoe komt het dan dat de helft van de Marokkanen in Rotterdam bij de Rotterdamse politie geregistreerd staan?
Tussen de 18 en 24 jaar in aanraking op basis van verdenking. Wel even het complete verhaal vertellen als je een feit aanhaalt.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
De goede Marokkanen zijn met een veel grotere groep volgens haar! Hoe komt het dan dat de helft van de Marokkanen in Rotterdam bij de Rotterdamse politie geregistreerd staan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |