wel japansquote:Op maandag 1 juni 2009 23:18 schreef DrDentz het volgende:
Als Wouter Hamel zo populair is in Zuid-Korea, waarom heeft hij dan geen Wikipedia pagina in het Koreaans.
Dat vind ik een van de leukste gasten die je kunt hebben.quote:
Geweldige ventquote:Op dinsdag 2 juni 2009 08:28 schreef Paracelsus het volgende:
Die Maarten van Rossum is zo langzamerhand idd een karikatuur van zichzelf.
Over die vragen gesproken. Ik vind het zó ergerlijk dat ze vaak vragen stellen waar even daarvoor het antwoord al op gegeven is, met name Van den Brink doet dat met enige regelmaat. (Hij voegt sowieso vrij weinig toe aan het hele programma.)quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:35 schreef isogram het volgende:
Er zijn soms momenten waarop ik het jammer vind dat ze niet doorvragen; iets wat Pauw & Witteman op dat moment wél zouden doen.
Dit zijn de gastenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:39 schreef Dunckie het volgende:
Wie zitten er vanavond?
Als jij in de kroeg zit en je kunt niet op de naam van de president van de VS komen dan fiets je ook even naar huis om het op te zoeken?quote:
In dat geval:quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:46 schreef DrDentz het volgende:
Rondje van Dunckie jongens!
zou kunnen, het doek is nu na 16 jaar gevallen..quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:50 schreef DrDentz het volgende:
Zaten Gerard Cox en Joke Bruijs een aantal weken geleden ook al niet bij P&W over die flauwe serie te mekkeren?
En die advocaat van familie Gabrielle Cevat...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:47 schreef qonmann het volgende:
[..]
In dat geval:
De gasten:
FRITS BOLKESTEIN,
GERARD COX,
JOKE BRUIJS
GUUSJE TER HORST
Hoe kom ik daar dan bij?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:42 schreef sander89 het volgende:
[..]
Van de politie met dat tuig in Rotterdam?
Dat was 5 mei!
Hij zei dat hij meer verwantschap voelde met Fortuyn dan met Wilders. En destijds was Balkenende degene die het minste afstand nam van Fortuyn.quote:Op donderdag 4 juni 2009 06:20 schreef alexis_ het volgende:
JP zei op een gegeven moment dat ie verwandschap voelt met het gedachtegoed van Fortuyn.
Geloof er eigenlijk geen fluit van dat ie dat destijds ( toen Pim nog leefde en Fortuyn de enige was die het riep) ook vond.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:49 schreef Paracelsus het volgende:
Velen zitten hier te schelden op Balkenende en begrijpen niet hoe zo iemand nou al jaren premier kan zijn van ons land. Nou is het ook niet helemaal mijn man maar wat die mensen vergeten is dat iemand als Balkenende voor veel nederlanders een prima kerel is. Het is een nette degelijke man die je niet snel zal kunnen betrappen op een rare uitspraak of uitglijder. Kritiek lijkt van hem af te glijden en hij gaat gewoon door het het mandaat dat hij heeft gekregen. Ik denk dat het een prima premier is in de ogen van de zwijgende meerderheid in Nederland.
Idd. Ik quoteer.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:32 schreef koningdavid het volgende:
Vanavond geen KVDB i.v.m. Europese Verkiezingen enzulks.
quote:Geen uitzending
Vanavond is er geen 'Knevel & Van den Brink' vanwege de uitslag van de Europese verkiezingen.
Ik lach me de longen uit het lijf man.quote:
Sörensen herhaalt al 10 jaar dezelfde overslaande grammofoonplaat zonder zich ooit te vernieuwen met argumenten.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:20 schreef Horloge het volgende:
Sorensen en Van Baalen zijn uitstekende debaters. Asscher trouwens ook niet slecht.
Heb het al veranderd. Vind Van Baalen toch een paar klassen beter. Heeft gewoon een goed verhaal dat altijd logisch sluitend is. Steekt ook terecht even zijn vinger op als iemand zijn redenering onderbreekt, omdat je anders een heel deel van het verhaal mist. Terwijl andere politici zich vaak laten overrulen door bijvoorbeeld zo'n presentator.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Sörensen herhaalt al 10 jaar dezelfde overslaande grammofoonplaat zonder zich ooit te vernieuwen met argumenten.
Idd.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:30 schreef Lkw het volgende:
Asscher, je mooie praat wordt geloochenstraft door de praktijk, hou je bek.
Ze leren het werkelijk nooit. Eerst bashen op Pim Fortuyn en nu uithalen richting de PVV.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:30 schreef Lkw het volgende:
Asscher, je mooie praat wordt geloochenstraft door de praktijk, hou je bek.
Doe eens normaal zeg...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:34 schreef golfer het volgende:
Ah...een lotgenotenclubje.
Stille tocht houden?
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:34 schreef golfer het volgende:
Ah...een lotgenotenclubje.
Stille tocht houden?
Doe ik.quote:
Welk bier drink jij mjong?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:44 schreef golfer het volgende:
Knotshockyen en bowlen helpt vast heel erg goed met daarna een BBQ.
Wat lief dat je een 55-jarige mjong noemt.quote:
Wat leuk dat een 55-jarige op Fok! zit.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat lief dat je een 55-jarige mjong noemt.
Ik drink vooral whisky.
Verstand komt (ook bij jou) wel met de jaren.
Ach, ze is emotioneel geobsedeerd door Palestijnen en hun problemen. Logisch dat ze dat vindt.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:50 schreef golfer het volgende:
Gretta vindt Hamas geen terreurorganisatie.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:55 schreef golfer het volgende:
Gretta is de weg al jaren kwijt en verdraait consequent de feiten.
Raar wijf, prima dat ze wat doet voor de bevolking in Gaza. Het is een schande hoe die mensen daar moeten leven. Ze slaat alleen door in der boosheid, met de manier waarop ze zich presenteert maak je meer vijanden dan vrienden buiten Gaza en dat komt de zaak van de Palestijnen niet ten goede....quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:55 schreef golfer het volgende:
Gretta is de weg al jaren kwijt en verdraait consequent de feiten.
Welk percentage van de autochtone Volendammer snuift coke ?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:22 schreef golfer het volgende:
Wat een achterlijke vertoning daar in Volendam.
Vraaag aan haar wat ze van de Spelen in 1972 vondquote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:11 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Raar wijf, prima dat ze wat doet voor de bevolking in Gaza. Het is een schande hoe die mensen daar moeten leven. Ze slaat alleen door in der boosheid, met de manier waarop ze zich presenteert maak je meer vijanden dan vrienden buiten Gaza en dat komt de zaak van de Palestijnen niet ten goede....
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vraaag aan haar wat ze van de Spelen in 1972 vond
quote:Eberhard van der Laan
De minister van Integratie, Wonen en Wijken wil dat de aanhoudende stroom van laagopgeleide importbruiden uit met name Marokko stopt. "Deze voortdurende immigratie gaat onze spankracht te boven", aldus de minister gisteren in een interview met De Telegraaf. Wat kan Van der Laan concreet doen om deze stroom aan importbruiden een halt toe te roepen.
Bernice Notenboom
Ze bereikte op 23 mei j.l. de top van de Mount Everest. Bernice is daarmee de tweede Nederlandse vrouw die de top van de hoogste berg ter wereld heeft bereikt. Tijdens de beklimming verliest ze een van haar expeditiegenoten. En ook haar partner en expeditieleider Walter Laserer moet de barre tocht bijna met zijn leven bekopen. Bernice is net terug van de expeditie en doet verslag van haar bizarre avontuur.
Ibrahim Wijbenga
"De poging van de Rotterdamse burgemeester Aboutaleb om de criminaliteitscijfers onder Marokkaanse jongens te bagatelliseren, is klinkklare onzin. Welk criterium er ook zal worden gehanteerd, het resultaat zal altijd hetzelfde zijn: Marokkaanse jongeren zijn de meest criminele jongeren van ons land." Het zijn de woorden van de Marokkaans-Nederlandse jongerenwerker Ibrahim Wijbenga in een open brief die hij vandaag rondstuurde naar diverse media. Vanavond legt Ibrahim Wijbenga in 'Knevel & Van den Brink' uit wat hij bedoelt.
Hugo Borst
Naar aanleiding van zijn nieuwste serie 'Vaders & Zonen' schuift Hugo Borst aan om over zijn eigen relatie met zijn vader en zijn zoon te praten. Vorig jaar augustus overleed zijn vader. In dagblad Trouw zei hij daar onlangs over: "Vorig jaar ben ik naar de psychiater gegaan. Mijn lieve vader overleed op 13 augustus en toen ik een maand later nog niet onderuit was gegaan, dacht ik: wat is er mis met mij dat ik niet kapot ga van verdriet."
Pierre Wind
In 2048 is de vis op. Alle vis. Dat is boodschap van de film 'The End of Line', die vandaag wereldwijd in première ging. Het is dus hoog tijd dat we 'groen' gaan eten. Tot ziens sushi, vaarwel broodje tonijnsalade. Topkok Pierre Wind heeft zich omgedoopt tot klimaatkok. Zijn boodschap: Hutspot is in. Carpaccio helemaal uit.
Egidius, waar bestu bleven ?quote:Op maandag 8 juni 2009 23:08 schreef DrDentz het volgende:
Waar zit ik naar te kijken joh. Waar is Andries?!?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |