abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 juni 2009 @ 21:17:23 #101
124788 WebHawkjuh
Ik was ook gewoon geweldig.
pi_69779604
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 20:58 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ik zou die twee oogjes beiden aan een zijkant in de lijst draaien (aan de achterkant...). En daarna het ijzerdraad er aan vast maken (net als een sluitertje op een boterhamzakje). Schroefje in de muur en dan het ijzerdraadje daaraan hangen
Ga ik proberen
WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh
  zaterdag 6 juni 2009 @ 21:49:19 #102
124788 WebHawkjuh
Ik was ook gewoon geweldig.
pi_69780555
En hij hangt. Ik had eerder de schroefgaatjes in de lijst nog niet gezien, maar die vielen me nu dus wel op. (misschien wel omdat er vrij huge pijlen naar wezen )

Bedankt Bartjebart
WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh
pi_69803834
Charlie_Brown [] woensdag 3 juni 2009 @ 19:59 (#48)

Als ik een Manstad bank koop en laat afleveren, kan er dan ook iemand van de ikea komen om hem in elkaar te zetten?
Mijn partner en ik hebben elke keer ruzie als we samen ikea meubels inelkaar moeten zetten.

jakkop
never break the silence [] woensdag 3 juni 2009 @ 21:25 (#49)

Doe het dan alleen.

Zou wel willen, alleen ben een meisje en die bank weegt 2 keer zoveel als mij!
pi_69815072
vraag je een vriendin ofzo om te helpen

hoop voor jullie dat je nooit een huis hoeft te verbouwen.. als een ikea bank al niet goed gaat, wil ik niet weten wat er met ee nverbouwing gebeurd
  maandag 8 juni 2009 @ 07:13:46 #105
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_69816268
Zaterdag 2 matrassen gehaald voor nog geen 28 euro per stuk... mooie deal dacht ik zo

nou nog het bedframe en de lattenbodems
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_69817131
Ik heb een vraagje aan de Ikea-medewerkers!

Ik ga een Ikea-keuken kopen, dat is 100% zeker.
Kunnen jullie me vertellen hoe het precies in zijn werk gaat met inmeten, bestellen, levertijd en plaatsing?

Mijn nieuwe huis in zo rond november klaar, maar het inmeten zou dan natuurlijk pas kunnen gebeuren na de sleuteloverdracht.
Mij is verteld dat de levertijd van de keukens maximaal 6 weken bedraagt, maar ik vraag me af of ik:
1. De keuken kan bestellen;
2. Zo snel mogelijk na de sleuteloverdracht inmeetmeneren kan laten komen;
(De definitieve keuken kan hooguit 1 kastje afwijken van de voorlopige keuken. Dat heeft natuurlijk wel invloed op het werkblad, maar verder zou het niks spannends met zich mee kunnen brengen.)

Zou ik na dat definitieve inmeten dan nog 6 weken moeten wachten of zou de keuken er dan al eerder kunnen zijn?
En wat als de keuken te vroeg komt? Kun je nu bv al een keuken kopen en zeggen ' lever maar op 23 november' ?
Ik weet dat het plaatsen door externe partijen gedaan wordt; ik denk dat ik ook met hun afspraken maak over het inmeten en de plaatsingsdatum?

En ja, ik ga zeer binnenkort ook even persoonlijk langs bij een Ikea vestiging om dit soort dingen te regelen, maar ik hoop dat iemand me via FOK! al wat info kan geven.
pi_69817519
Ik heb een IKEA keuken met PERSONLIG maatwerkblad, houtpatroon.
Nu heb ik helaas iets bijtends op het werkblad gelegd, blijkbaar, waardoor er iets van de bovenste toplaag is. Er zit nu een doffe plek op het werkblad. Is er iets waardoor ik de toplaag weer zou kunnen herstellen of het op zijn minst minder opvallend maken?
pi_69819132
quote:
Op maandag 8 juni 2009 08:51 schreef Davita het volgende:
Ik heb een vraagje aan de Ikea-medewerkers!

Ik ga een Ikea-keuken kopen, dat is 100% zeker.
Kunnen jullie me vertellen hoe het precies in zijn werk gaat met inmeten, bestellen, levertijd en plaatsing?

Mijn nieuwe huis in zo rond november klaar, maar het inmeten zou dan natuurlijk pas kunnen gebeuren na de sleuteloverdracht.
Mij is verteld dat de levertijd van de keukens maximaal 6 weken bedraagt, maar ik vraag me af of ik:
1. De keuken kan bestellen;
2. Zo snel mogelijk na de sleuteloverdracht inmeetmeneren kan laten komen;
(De definitieve keuken kan hooguit 1 kastje afwijken van de voorlopige keuken. Dat heeft natuurlijk wel invloed op het werkblad, maar verder zou het niks spannends met zich mee kunnen brengen.)

Zou ik na dat definitieve inmeten dan nog 6 weken moeten wachten of zou de keuken er dan al eerder kunnen zijn?
En wat als de keuken te vroeg komt? Kun je nu bv al een keuken kopen en zeggen ' lever maar op 23 november' ?
Ik weet dat het plaatsen door externe partijen gedaan wordt; ik denk dat ik ook met hun afspraken maak over het inmeten en de plaatsingsdatum?

En ja, ik ga zeer binnenkort ook even persoonlijk langs bij een Ikea vestiging om dit soort dingen te regelen, maar ik hoop dat iemand me via FOK! al wat info kan geven.
Het is niet aan te raden voor het inmeten je keuken te bestellen. Vooral ook omdat we de bestelling van het maatwerkblad niet meer kunnen aanpassen. Ook staat er een assortimentswissel voor de deur (aug) voor het inbouwapparatuur. Dat betekend dat we je keuken voor 1 augustus zouden moeten uitleveren en dat lijkt me nog iets te vroeg

Ik raad je aan om:
- tegen oktober in de winkel een inmeetservice aan te vragen. Als het goed is heb je dan ook meer informatie over de daadwerkelijke datum voor de sleuteloverdracht.
- het montagebedrijf komt dan, zo snel mogelijk, wanneer je de sleutel hebt de ruimte inmeten. Zorg er voor dat de wanden dan ook gestuct zijn want anders zijn de maten nog steeds niet accuraat.
- wanneer het montagebedrijf langs geweest is kun je naar de winkel komen om je keuken te bestellen. De levertijd op dit moment op een maatwerkblad is ongeveer 4 weken. In de 5e of 6e week na het bestellen zou de keuken dan geplaatst worden.

Je zo eventueel met de aannemer kunnen overleggen of het montagebedrijf eerder de woning in mag om in te komen meten.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_69819210
Bedankt voor je duidelijke antwoord Bartjebart!
Weet je ook of het mogelijk is dat Ikea de keuken vasthoudt als m'n bestelling al wel binnen is maar de keuken dan nog niet geplaatst kan worden?
pi_69819316
quote:
Op maandag 8 juni 2009 10:32 schreef Davita het volgende:
Bedankt voor je duidelijke antwoord Bartjebart!
Weet je ook of het mogelijk is dat Ikea de keuken vasthoudt als m'n bestelling al wel binnen is maar de keuken dan nog niet geplaatst kan worden?
IKEA heeft die mogelijkheid helaas niet. Je kunt na het bestellen geloof ik nog een 4tal dagen lang wijzigingen aanbrengen (niet in het werkblad). Daarna staat j bestelling vast en wordt deze op de bekende datum uitgeleverd. Het transportbedrijf kan de keuken dan wel voor je opslaan, maar dit is niet goedkoop meende ik.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_69844844
Ik heb snarf vandaag gemeet
  dinsdag 9 juni 2009 @ 01:00:13 #112
37582 Snarf
Het is friet, geen patat.
pi_69849592
Ik heb Memento-Mori vandaag gemeet
Maar ik weet niet wie van de leuke meiden ze was!
:-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
pi_69873965
Vraagje voor ikea medwerkers:

We waren laatst bij Ikea in Duiven op de kinderadeling.
Hier stonden twee smalle anneboda kastjes van 50 cm breed en daarin hadden ze een ijzeren/metalen hanggedeelte ingemaakt.
Deze kon je dus uitschuiven en daar kleerhangers aanhangen.
Kan nergens op de site vinden hoe die heten ofzo, een van jullie een idee?
pi_69879788
ik gok dat je deze bedoeld:
KOMPLEMENT uitschuifbare kledingroede
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00106073
pi_69880058
JA die lijkt er wel aardig op, dank u!
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 10 juni 2009 @ 13:34:35 #116
95752 crew  Chell
Kluns
pi_69896090
Vraagje van een vriend van mij:
quote:
Ik ben op het ogenblik in mijn huisje een kast in mijn keuken aan het zetten. Voor kenners; Een Faktum van Ikea. Toen ik gisteravond bezig was deze kast te bouwen had ik even tijdelijk de laderailtjes losjes vastgeschroeft. Vervolgens heb ik de lade zelf erin gezet om te kijken of ik alles wel op de goede hoogte etc had gemaakt. Op dat moment hoorde ik duidelijk twee klikjes en sindsdien zit mijn lade muurvast in de railtjes. Weet iemand hoe je dit -zonder sloopschade- weer los kan maken? Want ik moet natuurlijk nog wel die railtjes goed monteren.
pi_69990245

Vandaag heb ik een toffe nieuwe kledingkast gehaald. Toen hij half in elkaar zat, bleek dat we 2 planken hadden omgedraaid.. Erg dom, maar hé gelukkig zat hij nog niet helemaal in elkaar! Toen we hem weer uit elkaar aan het halen waren, zei de kast opeens *krak* en waren er twee plankjes kapot.

Bij beide plankjes is namelijk 1 zo'n duveltje eruit geknapt, er stond te veel kracht op en daardoor heeft het spaanplaat het begeven..

Nu is mijn vraag dus of ik ook los twee planken kan kopen voor de Kullen garderobekast? Het gaat om de twee planken die overdwars hangen, 1 aan de linkerkant en 1 aan de rechterkant..

Wie maakt mijn kledingkast weer heel?
  zaterdag 13 juni 2009 @ 09:03:39 #118
3185 Adelante
To let it go now
pi_69994324
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 23:37 schreef MoreMark het volgende:

Vandaag heb ik een toffe nieuwe kledingkast gehaald. Toen hij half in elkaar zat, bleek dat we 2 planken hadden omgedraaid.. Erg dom, maar hé gelukkig zat hij nog niet helemaal in elkaar! Toen we hem weer uit elkaar aan het halen waren, zei de kast opeens *krak* en waren er twee plankjes kapot.

Bij beide plankjes is namelijk 1 zo'n duveltje eruit geknapt, er stond te veel kracht op en daardoor heeft het spaanplaat het begeven..

Nu is mijn vraag dus of ik ook los twee planken kan kopen voor de Kullen garderobekast? Het gaat om de twee planken die overdwars hangen, 1 aan de linkerkant en 1 aan de rechterkant..

Wie maakt mijn kledingkast weer heel?
Ga met de kassabon en twee gebroken plankjes naar IKEA en leg je verhaal voor, grote kans dat je met twee nieuwe plankjes thuis komt.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zaterdag 13 juni 2009 @ 10:42:26 #119
37582 Snarf
pi_69995656
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 13:34 schreef Chell het volgende:
Vraagje van een vriend van mij:
[..]
Ladefrontje eraf halen. Dan een platte schroevendraaier VOORZICHTIG!!!!!!!!!! onder de twee witte lipjes steken die je aan de voorkant ziet verschijnen en met een licht draaiende beweging de laderails onder het lipje naar achteren wegduwen. Doe het subtiel want als je doorschiet heb je je duim openliggen.
:-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
  zaterdag 13 juni 2009 @ 10:45:54 #120
37582 Snarf
pi_69995711
quote:
Op maandag 8 juni 2009 09:16 schreef Syytön het volgende:
Ik heb een IKEA keuken met PERSONLIG maatwerkblad, houtpatroon.
Nu heb ik helaas iets bijtends op het werkblad gelegd, blijkbaar, waardoor er iets van de bovenste toplaag is. Er zit nu een doffe plek op het werkblad. Is er iets waardoor ik de toplaag weer zou kunnen herstellen of het op zijn minst minder opvallend maken?
Ervaring leert dat alles wat op de markt te krijgen is slechts lapmiddelen zijn die nóg slechter voor je werkblad zijn. Niet doen dus. Kun je de Senseo of een snijplank erop zetten ofzo?
pi_69996145
Kan iemand mij vertellen hoe die actie met de korting eten werkt?

Ik had eerst alleen gehoord dat in juni wat je eet in het restaurant als korting geldt op je aankopen. Maar gisteren in de auto werden er ineens dagen en tijden bij genoemd waarop die actie was en het ging te snel om goed te horen.
  zaterdag 13 juni 2009 @ 11:20:47 #122
37582 Snarf
pi_69996372
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 11:09 schreef Dipkip het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe die actie met de korting eten werkt?

Ik had eerst alleen gehoord dat in juni wat je eet in het restaurant als korting geldt op je aankopen. Maar gisteren in de auto werden er ineens dagen en tijden bij genoemd waarop die actie was en het ging te snel om goed te horen.
http://www.ikea.com/ms/nl_NL/pdf/actievoorw_eetjekorting09.pdf gewoon te vinden via de frontpage van ikea.nl
pi_70003484
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 10:45 schreef Snarf het volgende:

[..]

Ervaring leert dat alles wat op de markt te krijgen is slechts lapmiddelen zijn die nóg slechter voor je werkblad zijn. Niet doen dus. Kun je de Senseo of een snijplank erop zetten ofzo?
Nee, dat zou nogal stom staan, zit namelijk aan de voorkant van het blad, en ook niet aan de muurkant ofzo, echt in het midden. Echt balen, ziet er nu uit als een permanent vieze plek.

[ Bericht 0% gewijzigd door Syytön op 15-06-2009 18:05:21 ]
pi_70022917
http://player.omroep.nl/?aflID=9593161

op minuut 19.30 mijn collega's in de zeik genomen, heel gek om je directe collega's zo te zien
pi_70023822
Hehe, superlache.
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_70026570
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 11:20 schreef Snarf het volgende:
http://www.ikea.com/ms/nl_NL/pdf/actievoorw_eetjekorting09.pdf gewoon te vinden via de frontpage van ikea.nl
Dan heb ik er drie keer overheen gekeken
pi_70032254
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 22:52 schreef Snarf het volgende:
IKEA? Nooit van gehoord.
dat mooie blauwe gebouw met gele letters?
pi_70052415
Vraagje aan de Ikea-medewerkers, tot hoeveel kilo kan de computer houder "SUMMERA" voor het "GALANT" buro systeem belast worden?

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/30090438
pi_70055862
NIEUW DUKTIG minikeuken met opbouwdeel
pi_70057442
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 12:21 schreef Bartjebart het volgende:
NIEUW DUKTIG minikeuken met opbouwdeel
[ afbeelding ]
Ohh! Leuk! Enig idee vanaf wanneer dit in de winkel te vinden is? Mijn dochter is over 2 weken jarig...
pi_70057813
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 13:09 schreef SuusK het volgende:

[..]

Ohh! Leuk! Enig idee vanaf wanneer dit in de winkel te vinden is? Mijn dochter is over 2 weken jarig...
Ik ben bang dat dit nog wel ff duurt
Op internet staat nog geen prognose namelijk. Maar ik kan morgen even voor je kijken!
pi_70058279
Staat gepland voor augustus.
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_70058498
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 13:37 schreef jakkop het volgende:
Staat gepland voor augustus.
Da's jammer!!! Anders maar een kado als ze 2 jaar en 2 maanden wordt
pi_70062252
wij hebben hier een stoffen Kramfors staan maar willen daar tzt een leren van maken. Kan je ook leren hoezen los kopen? En zoja wat kosten die? Ik kan het op de site nergens vinden..

of kijk ik er heel erg overheen?
pi_70062295
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 15:36 schreef styliste het volgende:
wij hebben hier een stoffen Kramfors staan maar willen daar tzt een leren van maken. Kan je ook leren hoezen los kopen? En zoja wat kosten die? Ik kan het op de site nergens vinden..

of kijk ik er heel erg overheen?
De leren versies van KRAMFORS zijn gestoffeerd. Dus geen losse hoezen helaas.
pi_70065099
hmmm jammer...

Nog een vraagje dan, op de voorkant van de ikea gids 2009 staat op de achtergrond een vrouw die een laadje van een ladekastje opentrekt. Welk ladekastje is dit?
pi_70065348
pi_70067486
Op de voorkant van de catalogus bedoel je? Ik vermoed tafelbladen van VIKA AMON
pi_70067578
ahh die had ik nog niet eerder gezien! en dan zijn die kastjes naast de lade kastjes zeker de vika annefors!
pi_70067946
ja inderdaad!
  dinsdag 16 juni 2009 @ 20:22:16 #142
248266 heartwork
Works of heart bleeding dark
pi_70071907
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 17:01 schreef styliste het volgende:
thanks! en daarbovenop ligt gewoon een (keuken)werkblad neem ik aan?
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 18:04 schreef Bartjebart het volgende:
Op de voorkant van de catalogus bedoel je? Ik vermoed tafelbladen van VIKA AMON
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 18:07 schreef styliste het volgende:
ahh die had ik nog niet eerder gezien! en dan zijn die kastjes naast de lade kastjes zeker de vika annefors!
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 18:22 schreef Bartjebart het volgende:
ja inderdaad!
Nerd alert
Big mouth strikes again
pi_70077299
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 20:22 schreef heartwork het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Nerd alert

?
  woensdag 17 juni 2009 @ 00:34:17 #144
37582 Snarf
pi_70081831
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:33 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

?
De waarheid is hard he.
pi_70081917
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 00:34 schreef Snarf het volgende:

[..]

De waarheid is hard he.

ik kan het ook nie helpen
pi_70114726
Ik laat mijn gezicht sinds lange tijd weer es zien in het klusforum/ikea-topic omdat ik met een vraagstuk zit.

Ik heb zo'n mooi bureautje uit de serie galant. Alleen nu wil ik deze uitbreiden.

Nu staat dit in mijn kamertje:

Mijn vraag is (en deze krijg ik niet echt beantwoord via de Ikea website) is het mogelijk om vanuit dit stuk bureau verder uit te bouwen, en zo ja welke delen zouden dan mogelijk zijn?
pi_70117132
Op de site staan meerdere "verlengstukken met frames". Afhankelijk van de diepte van je bureau zijn er meerdere mogelijkheden.
Is het blad 60cm diep, dan kun je het bureau uitbreiden met;
- een halfrond verlengstuk van 30cm breed, of
- een recht verlengstuk van 80cm breed

Is het blad 80cm diep, dan kun je het bureau uitbreiden met;
- een kwartrond verlengstuk van 40cm breed, of staat niet op de site, dus zal uit het assortiment zijn
- een recht verlengstuk van 60cm breed
  donderdag 18 juni 2009 @ 00:13:47 #148
170598 jubelientje
fun! fun! fun!
pi_70117657
Kom ik net thuis... ligt mijn Ikea cd rek achter de tv en prijken er 2 grote gaten in de muur! De cd's liggen overal door de kamer. Ik weet niet wát de bovenburen hebben gedaan, maar het heeft flink gerammeld. Zo te zien is het cd-rek nog heel (geen stukje eraf) en de tv gelukkig ook nog. Bij toeval had ik die eerder deze avond wat naar voren gezet, gelukkig maar. De cd's heb ik nog niet geïnspecteerd. Balen hoor!

Op een andere plek is er ook iets naar beneden gekomen, maar dat zat niet zo goed vast als het cd-rek... wat er toch allemaal niet kan gebeuren als je niet thuis bent!
Life is what happens to you when you're busy making other plans
pi_70117810
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 23:53 schreef Bartjebart het volgende:
Op de site staan meerdere "verlengstukken met frames". Afhankelijk van de diepte van je bureau zijn er meerdere mogelijkheden.
Is het blad 60cm diep, dan kun je het bureau uitbreiden met;
- een halfrond verlengstuk van 30cm breed, of
- een recht verlengstuk van 80cm breed

Is het blad 80cm diep, dan kun je het bureau uitbreiden met;
- een kwartrond verlengstuk van 40cm breed, of staat niet op de site, dus zal uit het assortiment zijn
- een recht verlengstuk van 60cm breed
Ah thanks! Ik ga dan binnenkort maar eens even rondkijken. Alleen dan nog even de diepte van mijn bureau nog maar es opmeten
pi_70125029
Weet iemand eigenlijk al wat er met de prijzen van de keukens gaat gebeuren in augustus? Gaan die omhoog?
  donderdag 18 juni 2009 @ 11:59:57 #151
37582 Snarf
pi_70125893
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 11:34 schreef styliste het volgende:
Weet iemand eigenlijk al wat er met de prijzen van de keukens gaat gebeuren in augustus? Gaan die omhoog?
Wil je de PDF of het excel-bestand met nieuwe prijzen?
Nu serieus: sommige prijzen gaan up, sommige down. Onder de streep blijft het nagenoeg hetzelfde zoals ieder jaar. Vaak scheelt het maar enkele tientjes vergeleken met 'oude' prijzen.
pi_70132017
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 11:59 schreef Snarf het volgende:

[..]

Wil je de PDF of het excel-bestand met nieuwe prijzen?
Nu serieus: sommige prijzen gaan up, sommige down. Onder de streep blijft het nagenoeg hetzelfde zoals ieder jaar. Vaak scheelt het maar enkele tientjes vergeleken met 'oude' prijzen.
zo'n gekke vraag is het toch niet? Wij hebben voor onze verbouwing een heel krap budget en de keuken berekend met de prijzen die nu in de homeplanner staan, als ieder kastje in totaal 10 euro in prijs omhoog gaat gaat ons dat een hele hoop geld schelen wat we goed ergens anders voor kunnen gebruiken. En als de prijzen 10 euro per kastje omlaag gaan scheelt ons dat ook weer geld zodat we bepaalde dingen misschien wel kunnen doen....
  donderdag 18 juni 2009 @ 20:57:27 #153
57434 Marloes
Digital Love
pi_70145352
Ik wil misschien de garderobe-kast ''kullen'' gaan kopen, iemand hier ervaring mee? Of ie voor de prijs ook wel wat kwaliteit biedt bedoel ik dan

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20093060
The more you try to erase me,
The more that I appear.
  donderdag 18 juni 2009 @ 21:21:21 #154
208901 Borne
Ook wat bijverdienen ?
pi_70146121
Ben van plan een PAX element te kopen

100x58x236 element, nu heb ik Hengelo een deur zien hangen met een bordje nieuw eraan.

weet zo de naam niet meer maar het was een zwartbruine deur met 5 of 6 ramen erin, waartussen ook zwartbruine latten lopen. het is niet Birkeland

Ik kan alleen op de site of pax planner deze deuren niet vinden.

Iemand die me de naam zo kan geven van deze deur ?

En dan de hoofdvraag:

Deze deuren hebben een zeer smalle lijst, kunnen daar wel deurgrepen aan ? of werken deze met een ander systeem ?
pi_70146947
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 14:48 schreef styliste het volgende:

[..]

zo'n gekke vraag is het toch niet? Wij hebben voor onze verbouwing een heel krap budget en de keuken berekend met de prijzen die nu in de homeplanner staan, als ieder kastje in totaal 10 euro in prijs omhoog gaat gaat ons dat een hele hoop geld schelen wat we goed ergens anders voor kunnen gebruiken. En als de prijzen 10 euro per kastje omlaag gaan scheelt ons dat ook weer geld zodat we bepaalde dingen misschien wel kunnen doen....
Nja maar je kunt je neem ik aan ook voorstellen dat wij simpelweg die informatie nog niet mogen vertellen...
  donderdag 18 juni 2009 @ 21:59:49 #156
3185 Adelante
To let it go now
pi_70147740
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 21:41 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Nja maar je kunt je neem ik aan ook voorstellen dat wij simpelweg die informatie nog niet mogen vertellen...
Is het nog steeds zo dat prijzen gelden tot 1 augustus, je daarna een maand vrij-spel hebt en vanaf 1 september de nieuwe catalogus met dito prijzen op de mat valt
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_70150315
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 21:41 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

dat snap ik zeker maar dan kan dat toch ook gewoon gezegd worden? Wij weten toch niet wat er allemaal bekend is en wat er al verteld mag worden? Ik wilde alleen weten waar ik rekening mee moet houden.
  donderdag 18 juni 2009 @ 23:40:43 #158
37582 Snarf
pi_70151799
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 23:00 schreef styliste het volgende:

[..]

dat snap ik zeker maar dan kan dat toch ook gewoon gezegd worden? Wij weten toch niet wat er allemaal bekend is en wat er al verteld mag worden? Ik wilde alleen weten waar ik rekening mee moet houden.
Ik dacht dat ik met
quote:
sommige prijzen gaan up, sommige down. Onder de streep blijft het nagenoeg hetzelfde zoals ieder jaar. Vaak scheelt het maar enkele tientjes vergeleken met 'oude' prijzen.
toch vrij duidelijk was. De prijzen zijn rond 1 september pas officieel en het ligt er dus maar net aan wanneer je je keuken nodig hebt hoe duur alles zal worden.
  zaterdag 20 juni 2009 @ 10:43:32 #159
3185 Adelante
To let it go now
pi_70189535
De nieuwe RORBERG serie

zaterdag 20 juni 2009 @ 11:15:19 #160
208901 Borne
Ook wat bijverdienen ?
pi_70190063
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 21:21 schreef Borne het volgende:
Ben van plan een PAX element te kopen

100x58x236 element, nu heb ik Hengelo een deur zien hangen met een bordje nieuw eraan.

weet zo de naam niet meer maar het was een zwartbruine deur met 5 of 6 ramen erin, waartussen ook zwartbruine latten lopen. het is niet Birkeland

Ik kan alleen op de site of pax planner deze deuren niet vinden.

Iemand die me de naam zo kan geven van deze deur ?

En dan de hoofdvraag:

Deze deuren hebben een zeer smalle lijst, kunnen daar wel deurgrepen aan ? of werken deze met een ander systeem ?
Niemand ?
  zaterdag 20 juni 2009 @ 11:22:06 #161
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_70190205
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 11:15 schreef Borne het volgende:

[..]

Niemand ?
Ik weet precies welke je bedoelt, want die heb ik hier ook staan. Alleen kan ik niet op de naam komen Is het niet HOPEN/KOMPLEMENT?
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  zaterdag 20 juni 2009 @ 11:27:48 #162
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_70190313
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 10:43 schreef Adelante het volgende:
De nieuwe RORBERG serie

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Recessie, dus "Back to the Eighties"
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zaterdag 20 juni 2009 @ 11:29:17 #163
208901 Borne
Ook wat bijverdienen ?
pi_70190342
Daar lijkt het wel op, maar dan in zwartbruin.

en hoogte stond 236 bij, raar dat het al wel in de winkel hangt maar nergens te vinden is op de site oid.

zaterdag 20 juni 2009 @ 12:14:03 #164
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_70191235
Las iets over een matras actie..? Die is zeker weer voorbij? Vind op de site nml niets erover, en gisteren bij Ikea Breda ook weinig gezien..
Viel mij overigens op dat een heel hoop van de matrassen op de site daar ook gewoonweg niet waren naar mijn idee..
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_70193585
http://www.grippiks.com

Leuke site met stickers voor bijvoorbeeld je Effektiv kast of de laatjes van je Lack kast of je tafeltje van een tientje. En qua prijs is het ook nog te doen.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  zaterdag 20 juni 2009 @ 14:31:20 #166
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_70194587
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 11:29 schreef Borne het volgende:
Daar lijkt het wel op, maar dan in zwartbruin.

en hoogte stond 236 bij, raar dat het al wel in de winkel hangt maar nergens te vinden is op de site oid.

[ afbeelding ]
Volgens mij heb ik hem gevonden: Pax Fevik.

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S59849246

Als het goed is krijg je losse latjes, die je dan dwars kunt plakken over de glazen deur. Dan kan natuurlijk in 6 gelijke vlakken, maar je kunt die vlakken ook kleiner/groter maken, of helemaal weglaten (zoals op de foto).

Mijn kast ziet er zo uit:
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  zondag 21 juni 2009 @ 18:30:41 #167
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_70227739
elleu
wordt er voor de manstad hoekbank ook een overtrek verkocht?
als je 'm als slaapbank gebruikt, dat er dus een overtrek voor is?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_70230130
nope...
  zondag 21 juni 2009 @ 20:58:05 #169
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70232410
Ik heb een vraagje voor de Ikea medewerkers.

Ik wilde graag eetkamerstoelen kopen die er in zwart-wit gestreept waren en in een soort petrol achtig blauw. Heb ze begin dit jaar, ik denk rond maart ongeveer nog gezien bij Ikea in Amsterdam, volgens mij waren het de stoelen Henriksdal.

Maar nu zat ik net op de site van Ikea te kijken, en zie ik die bekledingen niet meer bij de opties staan. Betekent dat dat die hoezen volledig uit de collectie zijn, of zijn die in de winkel nog verkrijgbaar? Ik zoek dus de zwart-wit gestreepte hoezen en de petrolblauwe hoezen.

Dank alvast!
And when you think of trust
Does it lead you home?
To a place that you only dream of
When you're all alone
pi_70233197
Even een vraag van mij volgens mij de eerste keer dat ik hier een vraag stel in plaats van dat ik een antwoord geef
In de nieuwe brochure staat dat er op diverse EKTORP hoezen vanaf morgen 40% korting zit, 'zo lang de voorraad strekt'. Enig idee op welke hoezen dat precies is en of die korting dan ook geldt voor de hoezen van de hoekbank (aangezien die normaal cosuniek geleverd kunnen/konden worden) en dus 'zo lang de voorraad strekt' niet echt van toepassing is?
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_70233289
quote:
Op zondag 21 juni 2009 20:58 schreef Shitney het volgende:
Ik heb een vraagje voor de Ikea medewerkers.

Ik wilde graag eetkamerstoelen kopen die er in zwart-wit gestreept waren en in een soort petrol achtig blauw. Heb ze begin dit jaar, ik denk rond maart ongeveer nog gezien bij Ikea in Amsterdam, volgens mij waren het de stoelen Henriksdal.

Maar nu zat ik net op de site van Ikea te kijken, en zie ik die bekledingen niet meer bij de opties staan. Betekent dat dat die hoezen volledig uit de collectie zijn, of zijn die in de winkel nog verkrijgbaar? Ik zoek dus de zwart-wit gestreepte hoezen en de petrolblauwe hoezen.

Dank alvast!
Die hoezen zijn inderdaad uit het assortiment (afgelopen april gewisseld)

We hebben wel een nieuwe kleur blauw. Is dat niet wat?
pi_70235367
quote:
Op zondag 21 juni 2009 21:15 schreef Allan24 het volgende:
Even een vraag van mij volgens mij de eerste keer dat ik hier een vraag stel in plaats van dat ik een antwoord geef
In de nieuwe brochure staat dat er op diverse EKTORP hoezen vanaf morgen 40% korting zit, 'zo lang de voorraad strekt'. Enig idee op welke hoezen dat precies is en of die korting dan ook geldt voor de hoezen van de hoekbank (aangezien die normaal cosuniek geleverd kunnen/konden worden) en dus 'zo lang de voorraad strekt' niet echt van toepassing is?
De rode ribstof, de zwart/wit gestreepte, de roze gestreepte en de beige met bloemen geloof ik. En welke hoezen? Geen idee?
pi_70235483
quote:
Op zondag 21 juni 2009 22:06 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

De rode ribstof, de zwart/wit gestreepte, de roze gestreepte en de beige met bloemen geloof ik. En welke hoezen? Geen idee?
Oké thanks echt miniplundra dus, geen 'gewone' aanbieding zoals bij pax/komplement
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_70236186
quote:
Op zondag 21 juni 2009 22:08 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Oké thanks echt miniplundra dus, geen 'gewone' aanbieding zoals bij pax/komplement
Nee het gaat echt om de uitgaande bekledingen volgens mij
  zondag 21 juni 2009 @ 22:24:47 #175
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_70236207
quote:
Op zondag 21 juni 2009 19:59 schreef Memento-Mori het volgende:
nope...
oh
ik zweer dat ik ergens had gezien/gehoord dat die er wel waren
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zondag 21 juni 2009 @ 22:26:08 #176
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70236266
quote:
Op zondag 21 juni 2009 21:17 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Die hoezen zijn inderdaad uit het assortiment (afgelopen april gewisseld)

We hebben wel een nieuwe kleur blauw. Is dat niet wat?
He kut!

Dat vind ik nou zo irritant aan de Ikea, zie je iets leuks, moet je er even over nadenken, heb je het vervolgens helemaal in je hoofd, en poef! weg is het meubel.

Zijn ook niet meer in een of andere restantenbak te vinden? Na te bestellen?

Die nieuwe kleur blauw is niet goed, ik heb juist net een hele muur die kleur petrol gegeven omdat ik die stoelen had gezien. God, wat baal ik, kan ik weer op zoek naar nieuwe stoelen.

Waar ik wel benieuwd naar ben, als iets uit de collectie gaat, is dat dan ineens wereldwijd helemaal op? Dat vind ik altijd zo raar, Ikea maakt toch alles in miljardenoplages, hoe kan het dan dat die meubels zo snel op zijn? Vertel, vertel, wat is het geheim van Ikea wat dat betreft?

(Ben in staat om mijn vakantie naar een Ikealocatie waar ze ze wel nog hebben te plannen, ik heb eigenlijk 8 zwart wit gestreepte en 8 petrol kleurige nodig. Baal echt als een stekker).
Does it lead you home?
When you're all alone
  zondag 21 juni 2009 @ 22:28:05 #177
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70236351
Als iemand die hoezen toevallig heeft en ze kwijt wil...
Does it lead you home?
When you're all alone
  zondag 21 juni 2009 @ 22:35:47 #178
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_70236665
quote:
Op zondag 21 juni 2009 22:26 schreef Shitney het volgende:

[..]
Die nieuwe kleur blauw is niet goed, ik heb juist net een hele muur die kleur petrol gegeven omdat ik die stoelen had gezien. God, wat baal ik, kan ik weer op zoek naar nieuwe stoelen.
Leermomentje: voortaan andersom doen?
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_70236931
quote:

[..]

He kut!

Dat vind ik nou zo irritant aan de Ikea, zie je iets leuks, moet je er even over nadenken, heb je het vervolgens helemaal in je hoofd, en poef! weg is het meubel.

Waar ik wel benieuwd naar ben, als iets uit de collectie gaat, is dat dan ineens wereldwijd helemaal op? Dat vind ik altijd zo raar, Ikea maakt toch alles in miljardenoplages, hoe kan het dan dat die meubels zo snel op zijn? Vertel, vertel, wat is het geheim van Ikea wat dat betreft?

(Ben in staat om mijn vakantie naar een Ikealocatie waar ze ze wel nog hebben te plannen, ik heb eigenlijk 8 zwart wit gestreepte en 8 petrol kleurige nodig. Baal echt als een stekker).
...
Als je weet dat artikelen altijd op zijn wanneer je er een volgende keer naar vraagt, dan vraag je daar toch naar als je in de winkel bent? Wij kunnen in principe altijd een jaar van te voren zien of artikelen uit het assortiment gaan. Niet dat dat een garantie is, maar je hebt in ieder geval iets meer informatie.

Wat het geval is bij HENRIKSDAL hoezen is dat we standaard hoezen in het assortiment krijgen die sowieso maar een jaartje blijven. Er wordt een verwachting opgesteld wat we aan aantallen denken te gaan verkopen van elke hoes. Daarvoor wordt stof en capaciteit bij de fabrikant ingekocht en er wordt geproduceerd. En dit zijn inderdaad behoorlijke aantallen.
In Hengelo waren deze hoezen begin april al uitverkocht. En de blauwe versie die jij wou hebben in maart zelfs al. Ik durf bijna met 99% zekerheid te zeggen dat deze hoezen nergens meer te verkrijgen zijn.

Wat je wel zou kunnen bekijken zijn de hoezen op BEMZ.com

Er zit trouwens wel veel verschil tussen de blauwe hoes en die zwart wit gestreepte! Wou je die naast elkaar gebruiken? (16 stoelen?)
  zondag 21 juni 2009 @ 22:43:24 #180
35189 Troel
scherp en bot
pi_70236973
He lieve mannetjes en vrouwtjes

Ik heb tweedehands een IKEA-ledikantje over kunnen nemen, maar tot mijn grote schrik (nouja, valt wel mee) is de buitenmaat van het lediakantje 120 bij 70 en niet de matrasmaat Dat houdt in dat het matrasje wat ik in gedachten had dus echt gewoon niet gaat passen. Verkoopt de IKEA deze oude matrasjes eigenlijk nog wel (of eigenlijk, nieuwe matrasje, maar in de oude maat?)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 21 juni 2009 @ 22:45:34 #181
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70237066
quote:
Op zondag 21 juni 2009 22:35 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Leermomentje: voortaan andersom doen?

Hahahaha, ja. Nou ja, ik wilde al een tijdje een petrolblauwe muur, maar heb ook een nieuwe eettafel en heb me een ongeluk gezocht naar mooie stoelen. Was het allemaal net niet, en toen ik ineens bij Ikea die kleur hoezen zag (ik kom niet zo heel vaak bij Ikea) leek mijn probleem opgelost. En eindelijk een petrolblauwe muur, en dan ook nog voor een prikkie stoelen. Maar helaas, dat zullen dus wel gruwelijk dure stoelen moeten worden want die muur is net zo mooi als ik verwacht had. Het was ook al te mooi om waar te zijn.
Does it lead you home?
When you're all alone
pi_70237178
quote:

[..]

He kut!

Bedoel je deze?
  zondag 21 juni 2009 @ 22:51:41 #183
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70237335
quote:
Op zondag 21 juni 2009 22:42 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

...
Als je weet dat artikelen altijd op zijn wanneer je er een volgende keer naar vraagt, dan vraag je daar toch naar als je in de winkel bent? Wij kunnen in principe altijd een jaar van te voren zien of artikelen uit het assortiment gaan. Niet dat dat een garantie is, maar je hebt in ieder geval iets meer informatie.

Wat het geval is bij HENRIKSDAL hoezen is dat we standaard hoezen in het assortiment krijgen die sowieso maar een jaartje blijven. Er wordt een verwachting opgesteld wat we aan aantallen denken te gaan verkopen van elke hoes. Daarvoor wordt stof en capaciteit bij de fabrikant ingekocht en er wordt geproduceerd. En dit zijn inderdaad behoorlijke aantallen.
In Hengelo waren deze hoezen begin april al uitverkocht. En de blauwe versie die jij wou hebben in maart zelfs al. Ik durf bijna met 99% zekerheid te zeggen dat deze hoezen nergens meer te verkrijgen zijn.

Wat je wel zou kunnen bekijken zijn de hoezen op BEMZ.com

Er zit trouwens wel veel verschil tussen de blauwe hoes en die zwart wit gestreepte! Wou je die naast elkaar gebruiken? (16 stoelen?)
Nee, ik wou ze niet naast elkaar gebruiken. Maar af kunnen wisselen. Ik was al heel lang op zoek naar gestreepte stoelen die niet dat vreselijke barok waren, dat vind ik lelijk. En alle stoelen die ik heb gezien die gestreept zijn, zijn stervensduur. Wij hebben een zwart-wit-grijs interieur en ik zocht dus nog een accentkleur. Toen ik die stoelen zag in zwart wit gestreept en ook nog in dat mooie blauw, was ik dus in een klap klaar. Maar omdat ik eigenlijk vrijwel nooit bij Ikea kom, was het er nog niet van gekomen om ze ook daadwerkelijk op te halen (ook omdat onze nieuwe tafel nog niet geleverd was, die moest op maat gemaakt worden). Nu komt de tafel deze week, en dacht ik even te gaan kijken hoe duur die stoelen ook weer waren om ze van de week dan op te gaan halen. En toen zat ik zo achter mijn computer

Mijn stoelen! Wat doe je!
Does it lead you home?
When you're all alone
pi_70237396
quote:
Op zondag 21 juni 2009 22:51 schreef Shitney het volgende:

[..]

Nee, ik wou ze niet naast elkaar gebruiken. Maar af kunnen wisselen. Ik was al heel lang op zoek naar gestreepte stoelen die niet dat vreselijke barok waren, dat vind ik lelijk. En alle stoelen die ik heb gezien die gestreept zijn, zijn stervensduur. Wij hebben een zwart-wit-grijs interieur en ik zocht dus nog een accentkleur. Toen ik die stoelen zag in zwart wit gestreept en ook nog in dat mooie blauw, was ik dus in een klap klaar. Maar omdat ik eigenlijk vrijwel nooit bij Ikea kom, was het er nog niet van gekomen om ze ook daadwerkelijk op te halen (ook omdat onze nieuwe tafel nog niet geleverd was, die moest op maat gemaakt worden). Nu komt de tafel deze week, en dacht ik even te gaan kijken hoe duur die stoelen ook weer waren om ze van de week dan op te gaan halen. En toen zat ik zo achter mijn computer

Mijn stoelen! Wat doe je!
Maar der zit een heel verschil qua stijl tussen die beide hoezen... Maar ja dat is jouw keuze natuurlijk

Donkergrijs niet goed? Past wel goed bij die wand die je hebt...
  zondag 21 juni 2009 @ 22:54:24 #185
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70237443
quote:
Op zondag 21 juni 2009 22:48 schreef Cyan het volgende:

[..]

Bedoel je deze?
Nee, lief van je dat je gekeken hebt (ik zat ook al op Marktplaats ), maar het is meer een soort aqua blauw.
Does it lead you home?
When you're all alone
pi_70237490
quote:
Op zondag 21 juni 2009 22:54 schreef Shitney het volgende:

[..]

Nee, lief van je dat je gekeken hebt (ik zat ook al op Marktplaats ), maar het is meer een soort aqua blauw.
Graag gedaan. Zet anders even een advertentie op Marktplaats en www.ik2a.nl

Wie weet, heeft iemand nog een aantal hoezen over?
  zondag 21 juni 2009 @ 22:59:42 #187
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70237708
quote:
Op zondag 21 juni 2009 22:53 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Maar der zit een heel verschil qua stijl tussen die beide hoezen... Maar ja dat is jouw keuze natuurlijk

Donkergrijs niet goed? Past wel goed bij die wand die je hebt...
Oh, zo goed had ik ze niet bekeken, ik had alleen gezien dat de petrol kleurige ook van een tweed achtige stof waren dacht ik, dat vond ik wel mooi. Ik was van plan om voor de zekerheid gewoon beide versies te kopen zodat ik thuis kon zien welke het mooist zouden staan.

Misschien dan inderdaad die donkergrijze maar gaan bekijken.

Ik kan trouwens inderdaad iedereen de combinatie petrol/grijs aanraden, het staat poepsjiek, dus wie weet dat de grijze hoezen ook wel mooi zullen zijn. Ik had me alleen zo verheugd op die blauwe. Moet even omschakelen.

Ik ga even je link bekijken, dank voor al je uitleg trouwens, dan weet ik dat voor de volgende keer. Zal inderdaad voortaan vragen of dingen niet uit de collectie gaan.
Does it lead you home?
When you're all alone
  zondag 21 juni 2009 @ 23:02:37 #188
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70237844
quote:
Op zondag 21 juni 2009 22:55 schreef Cyan het volgende:

[..]

Graag gedaan. Zet anders even een advertentie op Marktplaats en www.ik2a.nl

Wie weet, heeft iemand nog een aantal hoezen over?
Wat een goeie link! Dank je wel!
Does it lead you home?
When you're all alone
  zondag 21 juni 2009 @ 23:07:34 #189
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70238053
@Bartjebart,

Ontzettend bedankt voor die link, ik zie daar inderdaad ook de kleur teal tussen staan! En ook al zo el cheapo, fantastisch!

Woehoe, komt het toch nog goed, you just made my day.

Die donkergrijze gaan niet binnenkort uit het assortiment? Want dan wordt het waarschijnlijk de donkergrijze en dan bij dat bemz reservehoezen in teal bestellen.
Does it lead you home?
When you're all alone
pi_70241264
quote:
Op zondag 21 juni 2009 23:07 schreef Shitney het volgende:
@Bartjebart,

Ontzettend bedankt voor die link, ik zie daar inderdaad ook de kleur teal tussen staan! En ook al zo el cheapo, fantastisch!

Woehoe, komt het toch nog goed, you just made my day.

Die donkergrijze gaan niet binnenkort uit het assortiment? Want dan wordt het waarschijnlijk de donkergrijze en dan bij dat bemz reservehoezen in teal bestellen.
Bemz goedkoop?
1 tip voordat je de hoezen gaat bestellen; bestel een, gratis, stofstaaltje om te kijken of de kleur wel de kleur is die je graag wilt hebben!

De donkergrijze die we op dit moment in het assortiment hebben zijn nog geen 3 maand in het assortiment. Dus die blijven nog wel even.
  maandag 22 juni 2009 @ 21:36:04 #191
99156 _Boo_
Boo_ming
pi_70269399
Weet iemand wat voor soort bank dit is? Bij de Molger staat namelijk ook gewoon bank maar volgens mij is dat niet meer dan een rekje? Ik ben benieuwd hoeveel belasting dit bankje aan kan, vind het wel wat voor op het balkon.
pi_70270398
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 13:09 schreef SuusK het volgende:

[..]

In Hengelo hebben we het al op voorraad!
  dinsdag 23 juni 2009 @ 09:25:02 #193
35189 Troel
scherp en bot
pi_70280448
Niemand die wat over die matrasjes weet?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 23 juni 2009 @ 09:53:56 #194
37582 Snarf
pi_70281121
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 09:25 schreef Troel het volgende:
Niemand die wat over die matrasjes weet?
Wat mot de maat ervan dan precies zijn? Als jij die info hebt dan ram ik 'em straks wel even door onze alwetende computer.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 10:18:19 #195
3185 Adelante
To let it go now
pi_70281759
quote:
Op maandag 22 juni 2009 21:36 schreef _Boo_ het volgende:
Weet iemand wat voor soort bank dit is? Bij de Molger staat namelijk ook gewoon bank maar volgens mij is dat niet meer dan een rekje? Ik ben benieuwd hoeveel belasting dit bankje aan kan, vind het wel wat voor op het balkon.
[ afbeelding ]
Ik vermode dat dit ding voor de sier in een badkamer is, waar je wat handdoeken op kunt leggen en eventueel je been op kunt steunen met afdrogen. Nu weet ik niet wat je er op het balkon mee wilt? Een paar bloempotten zal ie wel kunnen houden, maar ik vermoed dat hij geenszins geschikt is als zitelement
  dinsdag 23 juni 2009 @ 10:21:51 #196
35189 Troel
scherp en bot
pi_70281863
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 09:53 schreef Snarf het volgende:

[..]

Wat mot de maat ervan dan precies zijn? Als jij die info hebt dan ram ik 'em straks wel even door onze alwetende computer.
Het matrasje is 56 bij 112 (maar opgemeten van de matras, er stond helaas geen afmeting op, maar zo heel veel zal een matras niet krimpen).
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 23 juni 2009 @ 11:39:30 #197
37582 Snarf
pi_70284114
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 10:21 schreef Troel het volgende:

[..]

Het matrasje is 56 bij 112 (maar opgemeten van de matras, er stond helaas geen afmeting op, maar zo heel veel zal een matras niet krimpen).
1
2
3
4
5
6
7
00019896 SULTAN BLUNDA matras 55x112 wit ART 
00042298 SULTAN DRÖMMA bvmatr 55x112 lichtblauw ART 
50019894 SULTAN GOSA pol matr 55X112 wit ART 
80042299 SULTAN SLUMRA dekmatr 55x112 lichtblauw ART 
00098935 SULTAN SNARKA matras 55x112 wit ART 
80091402 SULTAN SUSSA matras 55x112 lichtblauw ART 
00042302 SULTAN VILA polyest matr 55x112 wit ART 

Allemaal uit het assortiment helaas. Geen vervangers. De nieuwe maat is 120x60...
  dinsdag 23 juni 2009 @ 13:13:15 #198
35189 Troel
scherp en bot
pi_70286936
Daar was ik al bang voor

Nouja, ben allang blij dat ik een matrasje heb dan
Dank je wel voor het opzoeken!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 23 juni 2009 @ 18:47:06 #199
133861 Invert
abu abu abu
pi_70297660
Ik moet binnekort langs bij de Ikea, weet alleen niet of ik naar Utrecht of Amersfoort zal gaan. Is het ene assortiment groter dan de andere of is de één handiger met inladen dan de andere?
  dinsdag 23 juni 2009 @ 18:57:25 #200
37582 Snarf
pi_70297910
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 18:47 schreef Invert het volgende:
Ik moet binnekort langs bij de Ikea, weet alleen niet of ik naar Utrecht of Amersfoort zal gaan. Is het ene assortiment groter dan de andere of is de één handiger met inladen dan de andere?
In Utrecht werkt Memento-mori. Dat alleen al is reden genoeg om naar Utrecht te gaan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')