Wil je de PDF of het excel-bestand met nieuwe prijzen?quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:34 schreef styliste het volgende:
Weet iemand eigenlijk al wat er met de prijzen van de keukens gaat gebeuren in augustus? Gaan die omhoog?
zo'n gekke vraag is het toch niet? Wij hebben voor onze verbouwing een heel krap budget en de keuken berekend met de prijzen die nu in de homeplanner staan, als ieder kastje in totaal 10 euro in prijs omhoog gaat gaat ons dat een hele hoop geld schelen wat we goed ergens anders voor kunnen gebruiken. En als de prijzen 10 euro per kastje omlaag gaan scheelt ons dat ook weer geld zodat we bepaalde dingen misschien wel kunnen doen....quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:59 schreef Snarf het volgende:
[..]
Wil je de PDF of het excel-bestand met nieuwe prijzen?
Nu serieus: sommige prijzen gaan up, sommige down. Onder de streep blijft het nagenoeg hetzelfde zoals ieder jaar. Vaak scheelt het maar enkele tientjes vergeleken met 'oude' prijzen.
Nja maar je kunt je neem ik aan ook voorstellen dat wij simpelweg die informatie nog niet mogen vertellen...quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:48 schreef styliste het volgende:
[..]
zo'n gekke vraag is het toch niet? Wij hebben voor onze verbouwing een heel krap budget en de keuken berekend met de prijzen die nu in de homeplanner staan, als ieder kastje in totaal 10 euro in prijs omhoog gaat gaat ons dat een hele hoop geld schelen wat we goed ergens anders voor kunnen gebruiken. En als de prijzen 10 euro per kastje omlaag gaan scheelt ons dat ook weer geld zodat we bepaalde dingen misschien wel kunnen doen....
Is het nog steeds zo dat prijzen gelden tot 1 augustus, je daarna een maand vrij-spel hebt en vanaf 1 september de nieuwe catalogus met dito prijzen op de mat valtquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:41 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja maar je kunt je neem ik aan ook voorstellen dat wij simpelweg die informatie nog niet mogen vertellen...
dat snap ik zeker maar dan kan dat toch ook gewoon gezegd worden? Wij weten toch niet wat er allemaal bekend is en wat er al verteld mag worden? Ik wilde alleen weten waar ik rekening mee moet houden.quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:41 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja maar je kunt je neem ik aan ook voorstellen dat wij simpelweg die informatie nog niet mogen vertellen...
Ik dacht dat ik metquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:00 schreef styliste het volgende:
[..]
dat snap ik zeker maar dan kan dat toch ook gewoon gezegd worden? Wij weten toch niet wat er allemaal bekend is en wat er al verteld mag worden? Ik wilde alleen weten waar ik rekening mee moet houden.
toch vrij duidelijk was. De prijzen zijn rond 1 september pas officieel en het ligt er dus maar net aan wanneer je je keuken nodig hebt hoe duur alles zal worden.quote:sommige prijzen gaan up, sommige down. Onder de streep blijft het nagenoeg hetzelfde zoals ieder jaar. Vaak scheelt het maar enkele tientjes vergeleken met 'oude' prijzen.
Niemand ?quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:21 schreef Borne het volgende:
Ben van plan een PAX element te kopen
100x58x236 element, nu heb ik Hengelo een deur zien hangen met een bordje nieuw eraan.
weet zo de naam niet meer maar het was een zwartbruine deur met 5 of 6 ramen erin, waartussen ook zwartbruine latten lopen. het is niet Birkeland
Ik kan alleen op de site of pax planner deze deuren niet vinden.
Iemand die me de naam zo kan geven van deze deur ?
En dan de hoofdvraag:
Deze deuren hebben een zeer smalle lijst, kunnen daar wel deurgrepen aan ? of werken deze met een ander systeem ?
Ik weet precies welke je bedoelt, want die heb ik hier ook staan. Alleen kan ik niet op de naam komenquote:
Recessie, dus "Back to the Eighties"quote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:43 schreef Adelante het volgende:
De nieuwe RORBERG serie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Volgens mij heb ik hem gevonden: Pax Fevik.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:29 schreef Borne het volgende:
Daar lijkt het wel op, maar dan in zwartbruin.
en hoogte stond 236 bij, raar dat het al wel in de winkel hangt maar nergens te vinden is op de site oid.
[ afbeelding ]
Die hoezen zijn inderdaad uit het assortiment (afgelopen april gewisseld)quote:Op zondag 21 juni 2009 20:58 schreef Shitney het volgende:
Ik heb een vraagje voor de Ikea medewerkers.
Ik wilde graag eetkamerstoelen kopen die er in zwart-wit gestreept waren en in een soort petrol achtig blauw. Heb ze begin dit jaar, ik denk rond maart ongeveer nog gezien bij Ikea in Amsterdam, volgens mij waren het de stoelen Henriksdal.
Maar nu zat ik net op de site van Ikea te kijken, en zie ik die bekledingen niet meer bij de opties staan. Betekent dat dat die hoezen volledig uit de collectie zijn, of zijn die in de winkel nog verkrijgbaar? Ik zoek dus de zwart-wit gestreepte hoezen en de petrolblauwe hoezen.
Dank alvast!
De rode ribstof, de zwart/wit gestreepte, de roze gestreepte en de beige met bloemen geloof ik. En welke hoezen? Geen idee?quote:Op zondag 21 juni 2009 21:15 schreef Allan24 het volgende:
Even een vraag van mijvolgens mij de eerste keer dat ik hier een vraag stel in plaats van dat ik een antwoord geef
In de nieuwe brochure staat dat er op diverse EKTORP hoezen vanaf morgen 40% korting zit, 'zo lang de voorraad strekt'. Enig idee op welke hoezen dat precies is en of die korting dan ook geldt voor de hoezen van de hoekbank (aangezien die normaal cosuniek geleverd kunnen/konden worden) en dus 'zo lang de voorraad strekt' niet echt van toepassing is?
Oké thanksquote:Op zondag 21 juni 2009 22:06 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
De rode ribstof, de zwart/wit gestreepte, de roze gestreepte en de beige met bloemen geloof ik. En welke hoezen? Geen idee?
Nee het gaat echt om de uitgaande bekledingen volgens mijquote:Op zondag 21 juni 2009 22:08 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Oké thanksecht miniplundra dus, geen 'gewone' aanbieding zoals bij pax/komplement
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |