abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 juni 2009 @ 22:26:08 #176
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70236266
quote:
Op zondag 21 juni 2009 21:17 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Die hoezen zijn inderdaad uit het assortiment (afgelopen april gewisseld)

We hebben wel een nieuwe kleur blauw. Is dat niet wat?
He kut!

Dat vind ik nou zo irritant aan de Ikea, zie je iets leuks, moet je er even over nadenken, heb je het vervolgens helemaal in je hoofd, en poef! weg is het meubel.

Zijn ook niet meer in een of andere restantenbak te vinden? Na te bestellen?

Die nieuwe kleur blauw is niet goed, ik heb juist net een hele muur die kleur petrol gegeven omdat ik die stoelen had gezien. God, wat baal ik, kan ik weer op zoek naar nieuwe stoelen.

Waar ik wel benieuwd naar ben, als iets uit de collectie gaat, is dat dan ineens wereldwijd helemaal op? Dat vind ik altijd zo raar, Ikea maakt toch alles in miljardenoplages, hoe kan het dan dat die meubels zo snel op zijn? Vertel, vertel, wat is het geheim van Ikea wat dat betreft?

(Ben in staat om mijn vakantie naar een Ikealocatie waar ze ze wel nog hebben te plannen, ik heb eigenlijk 8 zwart wit gestreepte en 8 petrol kleurige nodig. Baal echt als een stekker).
And when you think of trust
Does it lead you home?
To a place that you only dream of
When you're all alone
  zondag 21 juni 2009 @ 22:28:05 #177
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70236351
Als iemand die hoezen toevallig heeft en ze kwijt wil...
Does it lead you home?
When you're all alone
  zondag 21 juni 2009 @ 22:35:47 #178
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_70236665
quote:
Op zondag 21 juni 2009 22:26 schreef Shitney het volgende:

[..]
Die nieuwe kleur blauw is niet goed, ik heb juist net een hele muur die kleur petrol gegeven omdat ik die stoelen had gezien. God, wat baal ik, kan ik weer op zoek naar nieuwe stoelen.
Leermomentje: voortaan andersom doen?
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_70236931
quote:

[..]

He kut!

Dat vind ik nou zo irritant aan de Ikea, zie je iets leuks, moet je er even over nadenken, heb je het vervolgens helemaal in je hoofd, en poef! weg is het meubel.

Waar ik wel benieuwd naar ben, als iets uit de collectie gaat, is dat dan ineens wereldwijd helemaal op? Dat vind ik altijd zo raar, Ikea maakt toch alles in miljardenoplages, hoe kan het dan dat die meubels zo snel op zijn? Vertel, vertel, wat is het geheim van Ikea wat dat betreft?

(Ben in staat om mijn vakantie naar een Ikealocatie waar ze ze wel nog hebben te plannen, ik heb eigenlijk 8 zwart wit gestreepte en 8 petrol kleurige nodig. Baal echt als een stekker).
...
Als je weet dat artikelen altijd op zijn wanneer je er een volgende keer naar vraagt, dan vraag je daar toch naar als je in de winkel bent? Wij kunnen in principe altijd een jaar van te voren zien of artikelen uit het assortiment gaan. Niet dat dat een garantie is, maar je hebt in ieder geval iets meer informatie.

Wat het geval is bij HENRIKSDAL hoezen is dat we standaard hoezen in het assortiment krijgen die sowieso maar een jaartje blijven. Er wordt een verwachting opgesteld wat we aan aantallen denken te gaan verkopen van elke hoes. Daarvoor wordt stof en capaciteit bij de fabrikant ingekocht en er wordt geproduceerd. En dit zijn inderdaad behoorlijke aantallen.
In Hengelo waren deze hoezen begin april al uitverkocht. En de blauwe versie die jij wou hebben in maart zelfs al. Ik durf bijna met 99% zekerheid te zeggen dat deze hoezen nergens meer te verkrijgen zijn.

Wat je wel zou kunnen bekijken zijn de hoezen op BEMZ.com

Er zit trouwens wel veel verschil tussen de blauwe hoes en die zwart wit gestreepte! Wou je die naast elkaar gebruiken? (16 stoelen?)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zondag 21 juni 2009 @ 22:43:24 #180
35189 Troel
scherp en bot
pi_70236973
He lieve mannetjes en vrouwtjes

Ik heb tweedehands een IKEA-ledikantje over kunnen nemen, maar tot mijn grote schrik (nouja, valt wel mee) is de buitenmaat van het lediakantje 120 bij 70 en niet de matrasmaat Dat houdt in dat het matrasje wat ik in gedachten had dus echt gewoon niet gaat passen. Verkoopt de IKEA deze oude matrasjes eigenlijk nog wel (of eigenlijk, nieuwe matrasje, maar in de oude maat?)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 21 juni 2009 @ 22:45:34 #181
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70237066
quote:
Op zondag 21 juni 2009 22:35 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Leermomentje: voortaan andersom doen?

Hahahaha, ja. Nou ja, ik wilde al een tijdje een petrolblauwe muur, maar heb ook een nieuwe eettafel en heb me een ongeluk gezocht naar mooie stoelen. Was het allemaal net niet, en toen ik ineens bij Ikea die kleur hoezen zag (ik kom niet zo heel vaak bij Ikea) leek mijn probleem opgelost. En eindelijk een petrolblauwe muur, en dan ook nog voor een prikkie stoelen. Maar helaas, dat zullen dus wel gruwelijk dure stoelen moeten worden want die muur is net zo mooi als ik verwacht had. Het was ook al te mooi om waar te zijn.
Does it lead you home?
When you're all alone
pi_70237178
quote:

[..]

He kut!

Bedoel je deze?
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  zondag 21 juni 2009 @ 22:51:41 #183
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70237335
quote:
Op zondag 21 juni 2009 22:42 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

...
Als je weet dat artikelen altijd op zijn wanneer je er een volgende keer naar vraagt, dan vraag je daar toch naar als je in de winkel bent? Wij kunnen in principe altijd een jaar van te voren zien of artikelen uit het assortiment gaan. Niet dat dat een garantie is, maar je hebt in ieder geval iets meer informatie.

Wat het geval is bij HENRIKSDAL hoezen is dat we standaard hoezen in het assortiment krijgen die sowieso maar een jaartje blijven. Er wordt een verwachting opgesteld wat we aan aantallen denken te gaan verkopen van elke hoes. Daarvoor wordt stof en capaciteit bij de fabrikant ingekocht en er wordt geproduceerd. En dit zijn inderdaad behoorlijke aantallen.
In Hengelo waren deze hoezen begin april al uitverkocht. En de blauwe versie die jij wou hebben in maart zelfs al. Ik durf bijna met 99% zekerheid te zeggen dat deze hoezen nergens meer te verkrijgen zijn.

Wat je wel zou kunnen bekijken zijn de hoezen op BEMZ.com

Er zit trouwens wel veel verschil tussen de blauwe hoes en die zwart wit gestreepte! Wou je die naast elkaar gebruiken? (16 stoelen?)
Nee, ik wou ze niet naast elkaar gebruiken. Maar af kunnen wisselen. Ik was al heel lang op zoek naar gestreepte stoelen die niet dat vreselijke barok waren, dat vind ik lelijk. En alle stoelen die ik heb gezien die gestreept zijn, zijn stervensduur. Wij hebben een zwart-wit-grijs interieur en ik zocht dus nog een accentkleur. Toen ik die stoelen zag in zwart wit gestreept en ook nog in dat mooie blauw, was ik dus in een klap klaar. Maar omdat ik eigenlijk vrijwel nooit bij Ikea kom, was het er nog niet van gekomen om ze ook daadwerkelijk op te halen (ook omdat onze nieuwe tafel nog niet geleverd was, die moest op maat gemaakt worden). Nu komt de tafel deze week, en dacht ik even te gaan kijken hoe duur die stoelen ook weer waren om ze van de week dan op te gaan halen. En toen zat ik zo achter mijn computer

Mijn stoelen! Wat doe je!
Does it lead you home?
When you're all alone
pi_70237396
quote:
Op zondag 21 juni 2009 22:51 schreef Shitney het volgende:

[..]

Nee, ik wou ze niet naast elkaar gebruiken. Maar af kunnen wisselen. Ik was al heel lang op zoek naar gestreepte stoelen die niet dat vreselijke barok waren, dat vind ik lelijk. En alle stoelen die ik heb gezien die gestreept zijn, zijn stervensduur. Wij hebben een zwart-wit-grijs interieur en ik zocht dus nog een accentkleur. Toen ik die stoelen zag in zwart wit gestreept en ook nog in dat mooie blauw, was ik dus in een klap klaar. Maar omdat ik eigenlijk vrijwel nooit bij Ikea kom, was het er nog niet van gekomen om ze ook daadwerkelijk op te halen (ook omdat onze nieuwe tafel nog niet geleverd was, die moest op maat gemaakt worden). Nu komt de tafel deze week, en dacht ik even te gaan kijken hoe duur die stoelen ook weer waren om ze van de week dan op te gaan halen. En toen zat ik zo achter mijn computer

Mijn stoelen! Wat doe je!
Maar der zit een heel verschil qua stijl tussen die beide hoezen... Maar ja dat is jouw keuze natuurlijk

Donkergrijs niet goed? Past wel goed bij die wand die je hebt...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zondag 21 juni 2009 @ 22:54:24 #185
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70237443
quote:
Op zondag 21 juni 2009 22:48 schreef Cyan het volgende:

[..]

Bedoel je deze?
Nee, lief van je dat je gekeken hebt (ik zat ook al op Marktplaats ), maar het is meer een soort aqua blauw.
Does it lead you home?
When you're all alone
pi_70237490
quote:
Op zondag 21 juni 2009 22:54 schreef Shitney het volgende:

[..]

Nee, lief van je dat je gekeken hebt (ik zat ook al op Marktplaats ), maar het is meer een soort aqua blauw.
Graag gedaan. Zet anders even een advertentie op Marktplaats en www.ik2a.nl

Wie weet, heeft iemand nog een aantal hoezen over?
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  zondag 21 juni 2009 @ 22:59:42 #187
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70237708
quote:
Op zondag 21 juni 2009 22:53 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Maar der zit een heel verschil qua stijl tussen die beide hoezen... Maar ja dat is jouw keuze natuurlijk

Donkergrijs niet goed? Past wel goed bij die wand die je hebt...
Oh, zo goed had ik ze niet bekeken, ik had alleen gezien dat de petrol kleurige ook van een tweed achtige stof waren dacht ik, dat vond ik wel mooi. Ik was van plan om voor de zekerheid gewoon beide versies te kopen zodat ik thuis kon zien welke het mooist zouden staan.

Misschien dan inderdaad die donkergrijze maar gaan bekijken.

Ik kan trouwens inderdaad iedereen de combinatie petrol/grijs aanraden, het staat poepsjiek, dus wie weet dat de grijze hoezen ook wel mooi zullen zijn. Ik had me alleen zo verheugd op die blauwe. Moet even omschakelen.

Ik ga even je link bekijken, dank voor al je uitleg trouwens, dan weet ik dat voor de volgende keer. Zal inderdaad voortaan vragen of dingen niet uit de collectie gaan.
Does it lead you home?
When you're all alone
  zondag 21 juni 2009 @ 23:02:37 #188
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70237844
quote:
Op zondag 21 juni 2009 22:55 schreef Cyan het volgende:

[..]

Graag gedaan. Zet anders even een advertentie op Marktplaats en www.ik2a.nl

Wie weet, heeft iemand nog een aantal hoezen over?
Wat een goeie link! Dank je wel!
Does it lead you home?
When you're all alone
  zondag 21 juni 2009 @ 23:07:34 #189
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70238053
@Bartjebart,

Ontzettend bedankt voor die link, ik zie daar inderdaad ook de kleur teal tussen staan! En ook al zo el cheapo, fantastisch!

Woehoe, komt het toch nog goed, you just made my day.

Die donkergrijze gaan niet binnenkort uit het assortiment? Want dan wordt het waarschijnlijk de donkergrijze en dan bij dat bemz reservehoezen in teal bestellen.
Does it lead you home?
When you're all alone
pi_70241264
quote:
Op zondag 21 juni 2009 23:07 schreef Shitney het volgende:
@Bartjebart,

Ontzettend bedankt voor die link, ik zie daar inderdaad ook de kleur teal tussen staan! En ook al zo el cheapo, fantastisch!

Woehoe, komt het toch nog goed, you just made my day.

Die donkergrijze gaan niet binnenkort uit het assortiment? Want dan wordt het waarschijnlijk de donkergrijze en dan bij dat bemz reservehoezen in teal bestellen.
Bemz goedkoop?
1 tip voordat je de hoezen gaat bestellen; bestel een, gratis, stofstaaltje om te kijken of de kleur wel de kleur is die je graag wilt hebben!

De donkergrijze die we op dit moment in het assortiment hebben zijn nog geen 3 maand in het assortiment. Dus die blijven nog wel even.
  maandag 22 juni 2009 @ 21:36:04 #191
99156 _Boo_
Boo_ming
pi_70269399
Weet iemand wat voor soort bank dit is? Bij de Molger staat namelijk ook gewoon bank maar volgens mij is dat niet meer dan een rekje? Ik ben benieuwd hoeveel belasting dit bankje aan kan, vind het wel wat voor op het balkon.
pi_70270398
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 13:09 schreef SuusK het volgende:

[..]

Ohh! Leuk! Enig idee vanaf wanneer dit in de winkel te vinden is? Mijn dochter is over 2 weken jarig...
In Hengelo hebben we het al op voorraad!
  dinsdag 23 juni 2009 @ 09:25:02 #193
35189 Troel
scherp en bot
pi_70280448
Niemand die wat over die matrasjes weet?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 23 juni 2009 @ 09:53:56 #194
37582 Snarf
Het is friet, geen patat.
pi_70281121
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 09:25 schreef Troel het volgende:
Niemand die wat over die matrasjes weet?
Wat mot de maat ervan dan precies zijn? Als jij die info hebt dan ram ik 'em straks wel even door onze alwetende computer.
:-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 10:18:19 #195
3185 Adelante
To let it go now
pi_70281759
quote:
Op maandag 22 juni 2009 21:36 schreef _Boo_ het volgende:
Weet iemand wat voor soort bank dit is? Bij de Molger staat namelijk ook gewoon bank maar volgens mij is dat niet meer dan een rekje? Ik ben benieuwd hoeveel belasting dit bankje aan kan, vind het wel wat voor op het balkon.
[ afbeelding ]
Ik vermode dat dit ding voor de sier in een badkamer is, waar je wat handdoeken op kunt leggen en eventueel je been op kunt steunen met afdrogen. Nu weet ik niet wat je er op het balkon mee wilt? Een paar bloempotten zal ie wel kunnen houden, maar ik vermoed dat hij geenszins geschikt is als zitelement
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  dinsdag 23 juni 2009 @ 10:21:51 #196
35189 Troel
scherp en bot
pi_70281863
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 09:53 schreef Snarf het volgende:

[..]

Wat mot de maat ervan dan precies zijn? Als jij die info hebt dan ram ik 'em straks wel even door onze alwetende computer.
Het matrasje is 56 bij 112 (maar opgemeten van de matras, er stond helaas geen afmeting op, maar zo heel veel zal een matras niet krimpen).
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 23 juni 2009 @ 11:39:30 #197
37582 Snarf
pi_70284114
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 10:21 schreef Troel het volgende:

[..]

Het matrasje is 56 bij 112 (maar opgemeten van de matras, er stond helaas geen afmeting op, maar zo heel veel zal een matras niet krimpen).
1
2
3
4
5
6
7
00019896 SULTAN BLUNDA matras 55x112 wit ART 
00042298 SULTAN DRÖMMA bvmatr 55x112 lichtblauw ART 
50019894 SULTAN GOSA pol matr 55X112 wit ART 
80042299 SULTAN SLUMRA dekmatr 55x112 lichtblauw ART 
00098935 SULTAN SNARKA matras 55x112 wit ART 
80091402 SULTAN SUSSA matras 55x112 lichtblauw ART 
00042302 SULTAN VILA polyest matr 55x112 wit ART 

Allemaal uit het assortiment helaas. Geen vervangers. De nieuwe maat is 120x60...
:-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 13:13:15 #198
35189 Troel
scherp en bot
pi_70286936
Daar was ik al bang voor

Nouja, ben allang blij dat ik een matrasje heb dan
Dank je wel voor het opzoeken!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 23 juni 2009 @ 18:47:06 #199
133861 Invert
abu abu abu
pi_70297660
Ik moet binnekort langs bij de Ikea, weet alleen niet of ik naar Utrecht of Amersfoort zal gaan. Is het ene assortiment groter dan de andere of is de één handiger met inladen dan de andere?
  dinsdag 23 juni 2009 @ 18:57:25 #200
37582 Snarf
pi_70297910
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 18:47 schreef Invert het volgende:
Ik moet binnekort langs bij de Ikea, weet alleen niet of ik naar Utrecht of Amersfoort zal gaan. Is het ene assortiment groter dan de andere of is de één handiger met inladen dan de andere?
In Utrecht werkt Memento-mori. Dat alleen al is reden genoeg om naar Utrecht te gaan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')