abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70026570
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 11:20 schreef Snarf het volgende:
http://www.ikea.com/ms/nl_NL/pdf/actievoorw_eetjekorting09.pdf gewoon te vinden via de frontpage van ikea.nl
Dan heb ik er drie keer overheen gekeken
pi_70032254
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 22:52 schreef Snarf het volgende:
IKEA? Nooit van gehoord.
dat mooie blauwe gebouw met gele letters?
pi_70052415
Vraagje aan de Ikea-medewerkers, tot hoeveel kilo kan de computer houder "SUMMERA" voor het "GALANT" buro systeem belast worden?

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/30090438
pi_70055862
NIEUW DUKTIG minikeuken met opbouwdeel
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_70057442
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 12:21 schreef Bartjebart het volgende:
NIEUW DUKTIG minikeuken met opbouwdeel
[ afbeelding ]
Ohh! Leuk! Enig idee vanaf wanneer dit in de winkel te vinden is? Mijn dochter is over 2 weken jarig...
pi_70057813
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 13:09 schreef SuusK het volgende:

[..]

Ohh! Leuk! Enig idee vanaf wanneer dit in de winkel te vinden is? Mijn dochter is over 2 weken jarig...
Ik ben bang dat dit nog wel ff duurt
Op internet staat nog geen prognose namelijk. Maar ik kan morgen even voor je kijken!
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_70058279
Staat gepland voor augustus.
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_70058498
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 13:37 schreef jakkop het volgende:
Staat gepland voor augustus.
Da's jammer!!! Anders maar een kado als ze 2 jaar en 2 maanden wordt
pi_70062252
wij hebben hier een stoffen Kramfors staan maar willen daar tzt een leren van maken. Kan je ook leren hoezen los kopen? En zoja wat kosten die? Ik kan het op de site nergens vinden..

of kijk ik er heel erg overheen?
pi_70062295
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 15:36 schreef styliste het volgende:
wij hebben hier een stoffen Kramfors staan maar willen daar tzt een leren van maken. Kan je ook leren hoezen los kopen? En zoja wat kosten die? Ik kan het op de site nergens vinden..

of kijk ik er heel erg overheen?
De leren versies van KRAMFORS zijn gestoffeerd. Dus geen losse hoezen helaas.
pi_70065099
hmmm jammer...

Nog een vraagje dan, op de voorkant van de ikea gids 2009 staat op de achtergrond een vrouw die een laadje van een ladekastje opentrekt. Welk ladekastje is dit?
pi_70065348
pi_70067486
Op de voorkant van de catalogus bedoel je? Ik vermoed tafelbladen van VIKA AMON
pi_70067578
ahh die had ik nog niet eerder gezien! en dan zijn die kastjes naast de lade kastjes zeker de vika annefors!
pi_70067946
ja inderdaad!
  dinsdag 16 juni 2009 @ 20:22:16 #142
248266 heartwork
Works of heart bleeding dark
pi_70071907
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 17:01 schreef styliste het volgende:
thanks! en daarbovenop ligt gewoon een (keuken)werkblad neem ik aan?
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 18:04 schreef Bartjebart het volgende:
Op de voorkant van de catalogus bedoel je? Ik vermoed tafelbladen van VIKA AMON
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 18:07 schreef styliste het volgende:
ahh die had ik nog niet eerder gezien! en dan zijn die kastjes naast de lade kastjes zeker de vika annefors!
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 18:22 schreef Bartjebart het volgende:
ja inderdaad!
Nerd alert
Big mouth strikes again
pi_70077299
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 20:22 schreef heartwork het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Nerd alert

?
  woensdag 17 juni 2009 @ 00:34:17 #144
37582 Snarf
Het is friet, geen patat.
pi_70081831
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:33 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

?
De waarheid is hard he.
:-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
pi_70081917
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 00:34 schreef Snarf het volgende:

[..]

De waarheid is hard he.

ik kan het ook nie helpen
pi_70114726
Ik laat mijn gezicht sinds lange tijd weer es zien in het klusforum/ikea-topic omdat ik met een vraagstuk zit.

Ik heb zo'n mooi bureautje uit de serie galant. Alleen nu wil ik deze uitbreiden.

Nu staat dit in mijn kamertje:

Mijn vraag is (en deze krijg ik niet echt beantwoord via de Ikea website) is het mogelijk om vanuit dit stuk bureau verder uit te bouwen, en zo ja welke delen zouden dan mogelijk zijn?
pi_70117132
Op de site staan meerdere "verlengstukken met frames". Afhankelijk van de diepte van je bureau zijn er meerdere mogelijkheden.
Is het blad 60cm diep, dan kun je het bureau uitbreiden met;
- een halfrond verlengstuk van 30cm breed, of
- een recht verlengstuk van 80cm breed

Is het blad 80cm diep, dan kun je het bureau uitbreiden met;
- een kwartrond verlengstuk van 40cm breed, of staat niet op de site, dus zal uit het assortiment zijn
- een recht verlengstuk van 60cm breed
  donderdag 18 juni 2009 @ 00:13:47 #148
170598 jubelientje
fun! fun! fun!
pi_70117657
Kom ik net thuis... ligt mijn Ikea cd rek achter de tv en prijken er 2 grote gaten in de muur! De cd's liggen overal door de kamer. Ik weet niet wát de bovenburen hebben gedaan, maar het heeft flink gerammeld. Zo te zien is het cd-rek nog heel (geen stukje eraf) en de tv gelukkig ook nog. Bij toeval had ik die eerder deze avond wat naar voren gezet, gelukkig maar. De cd's heb ik nog niet geïnspecteerd. Balen hoor!

Op een andere plek is er ook iets naar beneden gekomen, maar dat zat niet zo goed vast als het cd-rek... wat er toch allemaal niet kan gebeuren als je niet thuis bent!
Life is what happens to you when you're busy making other plans
pi_70117810
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 23:53 schreef Bartjebart het volgende:
Op de site staan meerdere "verlengstukken met frames". Afhankelijk van de diepte van je bureau zijn er meerdere mogelijkheden.
Is het blad 60cm diep, dan kun je het bureau uitbreiden met;
- een halfrond verlengstuk van 30cm breed, of
- een recht verlengstuk van 80cm breed

Is het blad 80cm diep, dan kun je het bureau uitbreiden met;
- een kwartrond verlengstuk van 40cm breed, of staat niet op de site, dus zal uit het assortiment zijn
- een recht verlengstuk van 60cm breed
Ah thanks! Ik ga dan binnenkort maar eens even rondkijken. Alleen dan nog even de diepte van mijn bureau nog maar es opmeten
pi_70125029
Weet iemand eigenlijk al wat er met de prijzen van de keukens gaat gebeuren in augustus? Gaan die omhoog?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')