Dan heb ik er drie keer overheen gekekenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:20 schreef Snarf het volgende:
http://www.ikea.com/ms/nl_NL/pdf/actievoorw_eetjekorting09.pdf gewoon te vinden via de frontpage van ikea.nl
Ohh! Leuk! Enig idee vanaf wanneer dit in de winkel te vinden is? Mijn dochter is over 2 weken jarig...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:21 schreef Bartjebart het volgende:
NIEUW DUKTIG minikeuken met opbouwdeel
[ afbeelding ]
Ik ben bang dat dit nog wel ff duurtquote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:09 schreef SuusK het volgende:
[..]
Ohh! Leuk! Enig idee vanaf wanneer dit in de winkel te vinden is? Mijn dochter is over 2 weken jarig...
De leren versies van KRAMFORS zijn gestoffeerd. Dus geen losse hoezen helaas.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:36 schreef styliste het volgende:
wij hebben hier een stoffen Kramfors staan maar willen daar tzt een leren van maken. Kan je ook leren hoezen los kopen? En zoja wat kosten die? Ik kan het op de site nergens vinden..
of kijk ik er heel erg overheen?
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:01 schreef styliste het volgende:
thanks! en daarbovenop ligt gewoon een (keuken)werkblad neem ik aan?
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:04 schreef Bartjebart het volgende:
Op de voorkant van de catalogus bedoel je? Ik vermoed tafelbladen van VIKA AMON
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:07 schreef styliste het volgende:
ahh die had ik nog niet eerder gezien! en dan zijn die kastjes naast de lade kastjes zeker de vika annefors!
Nerd alertquote:
?quote:
De waarheid is hard he.quote:
quote:
Ah thanks! Ik ga dan binnenkort maar eens even rondkijken. Alleen dan nog even de diepte van mijn bureau nog maar es opmetenquote:Op woensdag 17 juni 2009 23:53 schreef Bartjebart het volgende:
Op de site staan meerdere "verlengstukken met frames". Afhankelijk van de diepte van je bureau zijn er meerdere mogelijkheden.
Is het blad 60cm diep, dan kun je het bureau uitbreiden met;
- een halfrond verlengstuk van 30cm breed, of
- een recht verlengstuk van 80cm breed
Is het blad 80cm diep, dan kun je het bureau uitbreiden met;
- een kwartrond verlengstuk van 40cm breed, of staat niet op de site, dus zal uit het assortiment zijn
- een recht verlengstuk van 60cm breed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |