Smerig is dat he! Had ik een keer met kaasquote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:33 schreef lkb9000 het volgende:
Ik heb vanmiddag een half wit bolletje opgegeten voordat ik erachter kwam dat er schimmel op zat
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:36 schreef Bart het volgende:
[..]
Smerig is dat he! Had ik een keer met kaas
En nee, het was geen brie
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:41 schreef Rossdale het volgende:
Goed, deze keer een tvp op pagina 1 ipv post 300
Roquefort?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:36 schreef Bart het volgende:
[..]
Smerig is dat he! Had ik een keer met kaas
En nee, het was geen brie
Die zaten waarschijnlijk in hun auto naar huisquote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:26 schreef GameBabe het volgende:
Weekend![]()
Mooi weer![]()
Geen mooie mannen in de trein![]()
tvp btw
Dat zat ik inderdaad! Dat je dat wistquote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:02 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Die zaten waarschijnlijk in hun auto naar huis
Maar ik ga nu, laterz
ik ga op maandag echt niet wachten op het weekend als zin in bier hebquote:
Ik welquote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:44 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
ik ga op maandag echt niet wachten op het weekend als zin in bier heben wat smaakt me kilkenny weer goed
van de tap ofc
Goed zo! Alcohol is zooo overratedquote:
Ik ben gewoon een heel braaf jongetje, ik drink alleen in het weekendquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:47 schreef koei het volgende:
Lennie! Ik ga waarschijnlijk zeer binnenkort een keer spacecake maken. Nou is de laatste keer dat ik dat gedaan alweer wat jaartjes geleden en toen is het niet echt goed gelukt, dus heb jij nog tips of een geslaagd recept voor mij?
Ik drink er vaak ook niet meer dan 1 a 2 flesjes. Juist omdat ik nooit zoveel drink wil ik het ook doodeweeks een keer doen. Dus eigenlijk ben ik ook behoorlijk braaf bezigquote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:47 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een heel braaf jongetje, ik drink alleen in het weekend
Straks weer even luisteren allemaalquote:
quote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:26 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Straks weer even luisteren allemaal
Die zangeres had ook een nummer gedaan met apocalyptica. Path heet die volgens mij. Die was ook awesome
Dan moet je op het linkje er onder klikken, dan opent de youtube site waar die wel werkt.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:43 schreef lkb9000 het volgende:
dat filmpje is niet beschikbaar, althans op mn telefoon
Ik moet anders ook wel een bizar grote tv nemen om er voor te zorgen dat de tv groter is dan mij stapel gamesquote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:53 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik moet anders ook wel een bizar grote tv nemen om er voor te zorgen dat de tv groter is dan mij stapel games
Zal mijn running-iPod ook weer eens van nieuwe muziek voorzien.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:33 schreef lkb9000 het volgende:
Heb m'n oude iPod met Guano Apes reeds op de speakers aangesloten
ik ook tot ongeveer 7 uurquote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:59 schreef Fallen het volgende:
[..]
Zal mijn running-iPod ook weer eens van nieuwe muziek voorzien.
Straks nog even lopen, maar dan met Guano Apes... hoewel het qua tempo niet echt lekker loopt. (misschien interval-training)
Anywayz, ik ben pleite voor de rest van de dag!
Lol hier is ook een bioscoopscherm nodig ofzo...quote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:53 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik moet anders ook wel een bizar grote tv nemen om er voor te zorgen dat de tv groter is dan mij stapel games
Hoiquote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:30 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Lol hier is ook een bioscoopscherm nodig ofzo...
Goedemiddag allen
Dat valt best mee johquote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:46 schreef GameBabe het volgende:
Lol zo'n forum geeft volgens mij een verdraaid beeld. Mijn beeld van ongeveer alle gasten hier is dat ze de hele dag eten en bier zuipen en seksplaatjes kijken![]()
Drink smakelijk!quote:Maar eet smakelijk toch, ik drink mijn kopje 'Donkey king of Jasmin thee' lekker verder
Ach. Ik denk dat jij lesbisch bent. Maar wat zal de waarheid zijnquote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:46 schreef GameBabe het volgende:
Lol zo'n forum geeft volgens mij een verdraaid beeld. Mijn beeld van ongeveer alle gasten hier is dat ze de hele dag eten en bier zuipen en seksplaatjes kijken![]()
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:53 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ach. Ik denk dat jij lesbisch bent. Maar wat zal de waarheid zijn
Ik heb persoonlijk het vermoeden dat jij snurktquote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:53 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ach. Ik denk dat jij lesbisch bent. Maar wat zal de waarheid zijn
Wees maar niet bang, zoveel eet ik nietquote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:46 schreef GameBabe het volgende:
Maar eet smakelijk toch, ik drink mijn kopje 'Donkey king of Jasmin thee' lekker verder
Ik volg een schema en daarnaast loop ik minimaal 1x in de week een 5 a 6 km extra op gevoel.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:02 schreef koei het volgende:
Zo, ik heb net lekker buiten op balkon gegeten onder het genot van live-muziek!
Fallen, volg jij zo'n hardloopprogramma of doe je altijd maar iets?
quote:Op zondag 31 mei 2009 00:32 schreef lkb9000 het volgende:
Lennart is kenkerzat. Er zijn hier 3 amerikaanse sletjes en ze zijn lelijk
Ik zou het alleen niet te vaak doen, want dan loop je een risico op een maagzweer.quote:
Het mag wel. Maar het is hier geen twitterquote:Op zondag 31 mei 2009 14:17 schreef koei het volgende:
Is het hier geen twitter? Ik wilde net gaan posten dat ik net twee broodjes zalm op heb, maar dat mag dan dus niet
Daar heb ik even de demo van geprobeerd maar godverdomme wat saai ik raakte gewoon in een comaquote:Op zondag 31 mei 2009 16:07 schreef Pettigrew81 het volgende:
Ik hou spank hoogst persoonlijk verantwoordelijk voor mijn nieuwe verslaving
[ link | afbeelding ]
edit: ik heb er nog maar 1 uurtje ingestoken![]()
quote:
Dat is nog niet eens het ergste wat de Nazi's deden.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:37 schreef GameBabe het volgende:
Klinkt als wat de Nazi's in de tweede wereld oorlog deden, zwangere vrouwen opensnijden om te kijken hoe mensen die nog niet af zijn eruit zien
Van welke versie van Lemmings houd je hamster het meest?quote:Op zondag 31 mei 2009 23:12 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Hoidit is m'n hamster. Ze heet Schnoep!
quote:Op zondag 31 mei 2009 23:25 schreef GameBabe het volgende:
Een hamster een spaghetti sliert laten eten is echt vet schattig
voor of na dat ik er op heb gestaan... per ongeluk trouwensquote:Op zondag 31 mei 2009 23:37 schreef GameBabe het volgende:
Wacht maar tot je het ziet, dan smelten zelf grote mannen harten
Daar propt 'ie al z'n eten in en dan kotst 'ie het uit over mij. Niet zo heel lief hoorquote:Op zondag 31 mei 2009 23:17 schreef koei het volgende:
HamstersVooral van die bolle wangetjes hamsters zijn schattig!
Ze is er nog niet helemaal over uit geloof ikquote:Op zondag 31 mei 2009 23:22 schreef Emimich het volgende:
[..]
Van welke versie van Lemmings houd je hamster het meest?
Een ongekookte neem ik aan? Of wat?quote:Op zondag 31 mei 2009 23:25 schreef GameBabe het volgende:
Een hamster een spaghetti sliert laten eten is echt vet schattig
quote:Op zondag 31 mei 2009 16:07 schreef Pettigrew81 het volgende:
Ik hou spank hoogst persoonlijk verantwoordelijk voor mijn nieuwe verslaving
[ link | afbeelding ]
edit: ik heb er nog maar 1 uurtje ingestoken![]()
Gekookt juist, en dan 1 uiteinde gevenquote:
twitter enzo.quote:Op maandag 1 juni 2009 04:18 schreef lkb9000 het volgende:
damn wat een dag. Fucking briljant. Nu slape
ik verheug me er nu al opquote:Op maandag 1 juni 2009 01:29 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]het spel blijft echt te tof, speel het bijna altijd samen met een huisgenoot, echt fantastisch om op elkaar te schelden omdat die ander net een keer tevaak doodgaat enzo! Genieten geblazen!
Maar je weet wat dit betekent het, bittere strijd om de hoogste plek tussen ons twee!!
Oeh en Lennie, heb je Alphabet of Manliness al binnen?
Ik heb m'n twitter gekoppeld aan een paar gamesites die automatisch updatenquote:Op maandag 1 juni 2009 05:35 schreef Edwinuss het volgende:
Nee, ben maar wat aan het dollen. Het is ontzettend fijn dat mensen hier hier twitter updates doen! Niks is toffer om te zien hoe het gaat met de beste SCers die er zijn
Nog niet nobmastercquote:Op maandag 1 juni 2009 01:29 schreef SpankmasterC het volgende:
Oeh en Lennie, heb je Alphabet of Manliness al binnen?
quote:Op zondag 31 mei 2009 22:19 schreef koei het volgende:
Oh en Lennie, Brothers Bloom is een toffe film! Kan ik je aanraden! Sunshine Cleaning is teveel drama, dus die mag je skippen!
De mooiste stad van Nederland bedoel jequote:Op maandag 1 juni 2009 14:42 schreef koei het volgende:
Nee, maar dan heb je het ook wel weer over een gehucht natuurlijk...
Het is een toffe stad. Maar ook weer niet, m'n ex woont er nu samenquote:Op maandag 1 juni 2009 14:46 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
De mooiste stad van Nederland bedoel je
Waar wonen ze?quote:Op maandag 1 juni 2009 14:49 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Het is een toffe stad. Maar ook weer niet, m'n ex woont er nu samen
Na 1 maand al
Als ik die vent ooooit tegenkom.
Nopezquote:Op maandag 1 juni 2009 14:50 schreef Edwinuss het volgende:
[ afbeelding ]
Ken jij die middelste Lennie?
Geen idee. Ze schijnt af en toen nog wel met hem in Leeuwarden te zijn, aangezien ze hier nog op school zit en haar vrienden bijna allemaal hier wonen.quote:
gewoon hopen dat het gruwelijk mis gaat, er is niks leukers dan leedvermaak. Deed ik en wat heb ik genoten toen hij een keer thuis kwam en er geen zin meer in had. Hij heeft haar gewoon uit zijn huis gezetquote:Op maandag 1 juni 2009 14:49 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Na 1 maand al
Exact hetzelfde verhaal hierquote:Op maandag 1 juni 2009 15:04 schreef koei het volgende:
Sowieso is bij iemand intrekken het domste wat je kan doen... Ik heb het één keer gedaan en doe dat nooit meer. Volgende keer als ik ga samenwonen is het in mijn huis en mag hij andere woonruimte gaan zoeken als de relatie over is!
Hmm, dan denk ik dat een relatie tussen ons nooit zal gaan werken lenniequote:
Wel als we gewoon samen een huisje kopenquote:Op maandag 1 juni 2009 15:07 schreef koei het volgende:
[..]
Hmm, dan denk ik dat een relatie tussen ons nooit zal gaan werken lennie
Samen een huis kopen zal ik ook nooit meer doenquote:Op maandag 1 juni 2009 15:04 schreef koei het volgende:
Sowieso is bij iemand intrekken het domste wat je kan doen... Ik heb het één keer gedaan en doe dat nooit meer. Volgende keer als ik ga samenwonen is het in mijn huis en mag hij andere woonruimte gaan zoeken als de relatie over is!
1 maand, dat heeft nog lang geduurdquote:Op maandag 1 juni 2009 14:49 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Na 1 maand al
quote:Op maandag 1 juni 2009 15:39 schreef Reintji het volgende:
[..]
Op het sontplein was alles open. Tain, Lenny en Ed bedankt voor de tips.
De Euroborg Jumbo is ook open inderdaad, maar de rest volgens mij niet.quote:Op maandag 1 juni 2009 15:39 schreef Reintji het volgende:
[..]
Op het sontplein was alles open. Tain, Lenny en Ed bedankt voor de tips.
Resultaten 1 - 10 van circa 1.450 voor kingtain (0,33 seconden)quote:
Ahquote:
Ik weet het niet, daarom is het zo leukquote:
doet het bij mij nietquote:Op maandag 1 juni 2009 16:11 schreef lkb9000 het volgende:
http://www.gametrailers.com/episode/bonusround/304?ch=4&sd=0 Ben nu dit aan het kijken
quote:Op maandag 1 juni 2009 16:46 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Totdat ik hem kan zien ga ik dan voor een full media blackout
quote:Op maandag 1 juni 2009 16:50 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
WAT een aflevering. Zal even de laatste afleveringen zien van seizoen 4 voordat de presentatie begint!
We houden contact.quote:Op maandag 1 juni 2009 16:52 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
![]()
Ik kan waarschijnlijk toch wel alles live zien straks
quote:Op maandag 1 juni 2009 16:57 schreef lkb9000 het volgende:
http://ninjavideo.net/cat/19
Maar er werken nog maar een paar afleveringen omdat alles wordt verwijderd
Ik had alle seizoenen aangezet van HIMYM in mpeg4 formaat en nu staat alles op 95-98% en hij wil niet meer verder downloadenquote:Op maandag 1 juni 2009 16:59 schreef lkb9000 het volgende:
Downloaden begint echt moeilijker te worden ookGoede torrents zijn ook niet meer te vinden
Ik had ze gedownload, maar ik kan ook niet meer in mijn geschiedenis vinden waar dat was. Verdomme.quote:Op maandag 1 juni 2009 17:02 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik had alle seizoenen aangezet van HIMYM in mpeg4 formaat en nu staat alles op 95-98% en hij wil niet meer verder downloaden
Er staat niet eens een prijs bijquote:Op maandag 1 juni 2009 17:02 schreef koei het volgende:
tv-torrentsEcht een geweldige site, is alles op te vinden en ze worden erg goed geseed! Ik had seizoen 5 van lost in een uurtje binnen
Inderdaad, het registreren om een website te mogen bekijken is zo kut. Vooral als je die een reeks letters en cijfers moet intoetsen om te bewijzen dat je geen bot bent.quote:Op maandag 1 juni 2009 17:09 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Er staat niet eens een prijs bijJe moet eerst je email opgeven om uberhaupt de prijs te bekijken. Ik hou niet van dat soort sites.
vite me dan es inquote:Op maandag 1 juni 2009 17:12 schreef koei het volgende:
tvtorrents.com is gratis hoor
Alleen werkt het met invites, zonder invites kan je niks en nieuwe leden krijgen drie invites die ze weer door kunnen geven. En het werkt met upload/download ratio, waardoor je bijna alle series wel kunt vinden, inclusief hele oude.
Klopt met sommige letters kan je het verschil echt niet zien, fucking irritant.quote:Op maandag 1 juni 2009 17:13 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Inderdaad, het registreren om een website te mogen bekijken is zo kut. Vooral als je die een reeks letters en cijfers moet intoetsen om te bewijzen dat je geen bot bent.
En dan is het fucking niet leesbaar, doe je het verkeerd en kan je WEER alles opnieuw invullen.
quote:Op maandag 1 juni 2009 17:13 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Inderdaad, het registreren om een website te mogen bekijken is zo kut. Vooral als je die een reeks letters en cijfers moet intoetsen om te bewijzen dat je geen bot bent.
En dan is het fucking niet leesbaar, doe je het verkeerd en kan je WEER alles opnieuw invullen.
quote:Op maandag 1 juni 2009 17:19 schreef Edwinuss het volgende:
Eminem & Elton John gaan ook boodschappen doen. Later.
Ow, en het is hier geen twitter.
Ik weet.quote:Op maandag 1 juni 2009 17:28 schreef lkb9000 het volgende:
http://www.flabber.nl/lin(...)tv-movie-awards-1963 voor ed
Wat een held is Sachaquote:Op maandag 1 juni 2009 17:28 schreef lkb9000 het volgende:
http://www.flabber.nl/lin(...)tv-movie-awards-1963 voor ed
Maar wel lekkerquote:Op maandag 1 juni 2009 18:09 schreef koei het volgende:
Ik vind Calzones altijd zo onhandig eten. Doe mij maar gewoon een platte pizza!
Ik eet altijd de binnenkant eruit en eet de deeg dan als Pannenkoek opquote:Op maandag 1 juni 2009 18:09 schreef koei het volgende:
Ik vind Calzones altijd zo onhandig eten. Doe mij maar gewoon een platte pizza!
Is al gelukt met "active desktop"quote:Op maandag 1 juni 2009 17:27 schreef Edwinuss het volgende:
Ik heb zelf nog nooit Vista gebruikt dus ik kan je niet helpen.
Bas Brom heet ie volgens mijquote:Op maandag 1 juni 2009 18:39 schreef Reintji het volgende:
Die gast met dat keyboard en die kekke stemmetjes
"Ik hang met reverse, hij is ook bekend..."
moa niet echt.quote:Op maandag 1 juni 2009 18:39 schreef Reintji het volgende:
Die gast met dat keyboard en die kekke stemmetjes
"Ik hang met reverse, hij is ook bekend..."
WTF!!!quote:Op maandag 1 juni 2009 18:59 schreef lkb9000 het volgende:
POITIIEEEE!
je hebt net de livestream van de jeugd van tegenwoordig gemist!
Link??quote:
Daarom heb ik die voor de zekerheid ook ff open staanquote:Op maandag 1 juni 2009 19:07 schreef Edwinuss het volgende:
Bij Gamespost staat een mooi klokje, helaas zie ik bij Gametrailers nog niks.
Wat goed van je. Wel gangster.quote:Op maandag 1 juni 2009 19:08 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Daarom heb ik die voor de zekerheid ook ff open staannet als xbox.co.uk en ign.com
Heb ze nog even gekekenquote:
quote:
Daar heb ik die stream niet voor nodig koei.. Dat weet je toch!quote:
Hmm, moet je toch je postbode even stevig aanspreken!quote:Op maandag 1 juni 2009 20:18 schreef Poit het volgende:
[..]
Daar heb ik die stream niet voor nodig koei.. Dat weet je toch!
Ik zag trouwens InFamous nog niet in m'n brievenbus liggen???
Al gedaan, weet van niets zegt ze..quote:Op maandag 1 juni 2009 20:24 schreef koei het volgende:
[..]
Hmm, moet je toch je postbode even stevig aanspreken!
Nee, hij ligt er écht niet...quote:
iddquote:Op maandag 1 juni 2009 21:20 schreef Edwinuss het volgende:
Onder de indruk van de E3. Die nieuwe camera is echt een Wii killer.
ja straks komt er de project natal plusquote:Op maandag 1 juni 2009 21:31 schreef Poit het volgende:
Serieus onder de indruk???
Zag je hoe "goed" die avatar reageerde? En die belachelijke lag tussen de bewegingen van die asian chick en d'r karakter? Kan je toch niet mee gamen man..
Ik ga er nog een keer op letten als het weer voorbij komt. Maar er is nog niet eens een officiële naam en datum wanneer dat ding uitkomt.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:31 schreef Poit het volgende:
Serieus onder de indruk???
Zag je hoe "goed" die avatar reageerde? En die belachelijke lag tussen de bewegingen van die asian chick en d'r karakter? Kan je toch niet mee gamen man..
Idee is gewoon de eye toy.. Bestaat al, hebben ze ook al zelf geprobeerd, hebben gefaald en proberen het zo opnieuw.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:38 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik ga er nog een keer op letten als het weer voorbij komt. Maar er is nog niet eens een officiële naam en datum wanneer dat ding uitkomt.
Ze hebben nog wat om aan te sleutelen, maar het idee is perfect.
Microsoft kent allang goede tijden, het zal echt niet opeens slechter met ze gaan.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:43 schreef Edwinuss het volgende:
We zullen zien, ik voorspel goede tijden voor MS als ze dit goed weten te brengen en goed kunnen laten werken.
QFT!!quote:Op maandag 1 juni 2009 21:51 schreef koei het volgende:
Ik geloof niet dat Microsoft dat ding goed kan laten werken. Hun Vision-camera werkt ook voor geen meter als het licht net even verkeerd of anders invalt. Mochten ze het wel goed werkend krijgen dan spreekt het wel een erg groot publiek aan. Ik heb er persoonlijk weinig interesse in.
Meertje met zandstrandje en 2 maten die beide, in pak, op heuze HIMYM wijze vrouwen gaan aanspreken..quote:Op maandag 1 juni 2009 22:06 schreef koei het volgende:
je hebt een suit-up date met je wingman geregeld, of je wingman heeft een suit-up date voor je geregeld? En brabant ligt toch niet aan zee?
Dus het werkt nog ook?quote:Op maandag 1 juni 2009 22:08 schreef Poit het volgende:
[..]
Meertje met zandstrandje en 2 maten die beide, in pak, op heuze HIMYM wijze vrouwen gaan aanspreken..
De eerste die the Naked Man laat lukken krijgt eeuwige roem
Dat gaan we uitvinden...quote:
Ik ga nu écht slapen.. ÉCHT!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |