abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69101584
De 2e WO is altijd een boeiende tijdperk voor mij geweest, ik heb verschillende dingen gehoord over nazi geheime experimenten dat ze op mensen deden maar wat was dit nou precies? Ik heb ook iets gelezen over dat ze hun soldaten onsterfelijk wouden maken en hier onderzoek op deden... wie weet meer over nazi experimenten? Andere soort experimenten zijn natuurlijk ook welkom.
Steam id : Kim the boss.
pi_69101807
Zie ik 4 reacties staan open ik het topic vol moed om mooie topics te lezen van Nazi experimenten zie ik 4 Tvptjes
pi_69101829
Klopt, sommige Nazi's kunnen als zombie voortleven, ik heb hier ooit beelden van gezien..ik weet zo nu niet waarvan.
pi_69101947
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 23:01 schreef defibrillator het volgende:
Klopt, sommige Nazi's kunnen als zombie voortleven, ik heb hier ooit beelden van gezien..ik weet zo nu niet waarvan.
Haha toevallig heb ik gisteren de film outpost gezien bedoel je die mischien?

Nee ik heb het over echte experimenten die ze deden.
pi_69101971
Ik ken dat alleen van Wolfenstein.
Eigen brokjes eerst.
  zaterdag 16 mei 2009 @ 23:05:32 #6
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_69101979
Josef Mengele
Josef Mengele is de bekendste, of misschien eerder meest beruchte, Nazi-dokter. Zijn bijnaam was 'de engel des doods'. Hij is ook de dokter waar ik het het meest over wil hebben, hij was het belangrijkste.

In het boek "Nazi-dokters, de psychologie van de rassenmoord in het Derde Rijk" word hij een "typisch voorbeeld van Nazi-kwaad" genoemd. Hij is het basisonderwerp geworden voor vele films, boeken en toneelstukken. Hij word afgeschreven als iemand met een aantrekkelijk uiterlijk, maar met een duivels innerlijk.
Mengele werkte in Auschwitz, hij deed veel selecties op het perron. Hij was bij elk transport waar hij aanwezig kon zijn aanwezig. Hij gedroeg zich alsof alles om hem draaide, hij was de baas van het perron. Volgens hem zelf dan.
Hij werkte ook in de ziekenbarakken, hier voerde hij ook selecties uit. Ook hier weer zeggen getuigen dat hij gewetenloos te werk ging. Hij was ontzettend streng, zelf mensen met kleine wondjes of littekens van oude operaties werden de gaskamer ingestuurd.
Alles wat hij deed leek hij met een koelbloedigheid te doen, behalve zijn experimenten op tweelingen. Hij deed experimenten op tweelingen en lilliputters en mensen met andere afwijkingen. Deze mensen gebruikte hij voor onderzoeken naar erfelijkheid. Zijn hoofdkwartier zat in Birkenau, waar hij stafdokter was. Er zijn nog overlevende van deze onderzoeken op tweelingen, een aantal verklaarde dat Mengele altijd interesse in hen had, ze naar kleine details vroeg, en eigenlijk heel vriendelijk met hen omging. Maar daar tegenover stond wel dat hij ook zelf zijn tweelingen, door middel van injecties chloroform in het hart, om het leven bracht. Waarna hij deze lijken kon ontleden.
Toen de oorlog afgelopen was is Mengele gevlucht, hij is nooit meer gevonden. Telkens opnieuw kwamen er geruchten over waar hij zat en welke schuilnaam hij gebruikte. Uiteindelijk is hij op zijn schuiladres in Brazilië in 1979 gestorven. Als gevolg van een hartaanval tijdens het zwemmen. Vele jaren na zijn dood werd zijn identiteit vastgesteld door onderzoek aan de stoffelijke resten.

Carl Clauberg

Carl Clauberg werkte in Auschwitz, in het beruchte Blok 10. Door getuigen werd hij omschreven als een 'griezelige lelijke dwerg' of ook wel 'gewetenloos'. Hij hield zich voornamelijk bezig met het steriliseren van de joden en zigeuners. Dit deed hij door middel van operaties, al dan niet met verdoving. Ook experimenteerde hij met injecties in de baarmoeder, dit moest er ook voor zorgen dat de vrouwen onvruchtbaar werden, dit zorgde vaak voor veel ondraaglijke buikpijn. En serieuze beschadigingen aan de baarmoeder en eierstokken.

Horst Schumann
Schumann was ook voornamelijk bezig met sterilisatie methoden. Hij hield zich bezig met het ontwikkelen van een manier van steriliseren door middel van röntgenstralen. Dit is uiteindelijk niet gebruikt voor massasterilisatie. Veel mensen zijn overleden door deze methode, de stralen zorgden voor brandwonden op de genitaliën, waardoor ze of al snel na de procedure stierven of naar de gaskamer werden gestuurd doordat ze niet meer konden werken.

Andere doktoren
- Oberhauser: vermoorde mensen door middel van olie injecties. Ze wreef met zaagsel in de wonden van patiënten.
- Mandel: stond bekent als 'het beest'. Heeft vele selecties voor de gaskamer gedaan en martelde veel gevangenen.
- Koch: 'bitch of Buchenwald', eigenlijk geen dokter. Ze was de vrouw van een hoge officier op Buchenwald. Verzamelde de huid van zowel dode als levende gevangenen. Als deze een tattoo had die zij mooi vond maakte zij er lampenkappen of boekenkaften of ander meubilair.

Doktoren in het medische Neurenberg proces
Helaas zijn de 'grote jongens' eigenlijk allemaal gevlucht en niet gepakt voor hun misdaden, hieronder een verzameling van doktoren die wel veroordeeld werden. Dit zijn voornamelijk assistenten of doktoren die voornamelijk injecties uitvoerden.

- Oberhauser, Herta: 20 jaar
- Mandel : doodstraf
- Becker-Freysing, Hermann: 20 jaar
- Beigelbock, Wilhelm: 15 jaar
- Brack, Victor: doodstraf
- Brandt, Rudolf: doodstraf
- Brandt, Karl: doodstraf
- Fischner, Fritz: levenslang
- Gebhardt, Karl: doodstraf
- Genzken, Karl: levenslang
- Handloser, Siegfried: levenslang
- Hoven, Waldemar: doodstraf
- Mrugowsky, Joachim: doodstraf
- Poppendick, Helmut: 10 jaar
- Rose, Gerhart: levenslang
- Schroder, Oskar: levenslang
- Sievers, Wolfram: doodstraf
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_69101985
Ze probeerden bruine ogen blauw te maken
pi_69102063
Volgens mij heb ik een keer foto's gezien van die experimenten op 4 chan.
pi_69102321

Dat is trouwens van die film outpost waardoor ik me in die experimenten ging verdiepen
pi_69102864
Ik meen ooit iets gezien te hebben van een of andere "dokter" daar die echt vage shit deed. Blauwe inkt in ogen spuiten van "patiënten" om te zien of ze blauw werden, etc. Zeer fascinerend.

edit:
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 23:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
heel verhaal
Ja, dat dus.
  zaterdag 16 mei 2009 @ 23:28:09 #11
94218 Zeitgeist
Es lebe die Freiheit!
pi_69102922
De Japanners waren ook fan van experimenteren.
Ik kan je de films Men Behind The Sun en Philosophy Of A Knife aanraden voor wat ze zoal deden.
De Nazi's zelf deden overigens wel meer weirde dingen. Zo hebben ze daadwerkelijk naar de Ark gezocht.
De documentary The Secret Glory gaat hier over.
The Light Is Leaving Us All
pi_69103062
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 23:28 schreef Zeitgeist het volgende:
Ik kan je de films Men Behind The Sun en Philosophy Of A Knife aanraden voor wat ze zoal deden.
De Nazi's zelf deden overigens wel meer weirde dingen. Zo hebben ze daadwerkelijk naar de Ark gezocht.
Nice ik ga die documentary nu ff kijken
pi_69103240
Unit 731
Op zondag 9 augustus 2009 00:52 schreef yvonne het volgende:
@remake zet je jezelf er even bij op je banlijstje?
Op zondag 9 augustus 2009 00:53 schreef Remake het volgende:
Nee.
pi_69103292
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 23:31 schreef Karasta het volgende:

[..]

Nice ik ga die documentary nu ff kijken
Wel een saai docu zeg -_-
  zaterdag 16 mei 2009 @ 23:37:53 #15
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_69103356
De jappen deden het ook ja, ergens in die periode.
When all else fails, you always have delusion.
pi_69116679
Mijn god wat lees ik veel onzin in deze draad.

Sommige van jullie moeten toch iets minder waarde hechten aan onzinnige propaganda. Maarja wat wil je ook met al die Hollywoodtroep zoals Hellboy, the Bunker etc. Kwalijker is de zaak wanneer geschiedkundigen op de proppen komen met onzinverhalen zoals dat lampenkappenverhaal, wat allang weerlegd is. Maar leg dat maar eens uit aan diegenen die het eenmaal in hun hoofd hebben zitten.

The past was erased, the erasure was forgotten, the lie became truth.
  zondag 17 mei 2009 @ 17:59:07 #17
248693 hanglul
hangt rond
pi_69124012
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 23:35 schreef Remake het volgende:
Unit 731
  zondag 17 mei 2009 @ 19:30:18 #18
253364 Karasta
Arubanaan
pi_69126923
wat is unit 731?
pi_69127407
quote:
Op zondag 17 mei 2009 19:30 schreef Karasta het volgende:
wat is unit 731?
http://en.wikipedia.org/wiki/Unit_731

* being hung upside down to see how long it would take for them to choke to death.[11]
* having air injected into their arteries to determine the time until the onset of embolism.[11]
* having horse urine injected into their kidneys.[11]
* being deprived of food and water to determine the length of time until death.
* being placed into high-pressure chambers until death.
* being exposed to extreme temperatures and developing frostbite to determine how long humans could survive with such an affliction, and to determine the effects of rotting and gangrene on human flesh.[11]
* having experiments performed upon prisoners to determine the relationship between temperature, burns, and human survival.
* being placed into centrifuges and spun until dead.
* having animal blood injected and the effects studied.
* being exposed to lethal doses of x-ray radiation.
* having various chemical weapons tested on prisoners inside gas chambers.
* being injected with sea water to determine if it could be a substitute for saline.
* being buried alive. (This practice included infants.)

[ Bericht 64% gewijzigd door LoggedIn op 17-05-2009 19:51:27 ]
pi_69132415
aangezien het topic gaat over nazi geheimen past het project Die Glocke hier wel denk ik zo.

het zou een mogelijk apperaat zijn voor anti zwaartekracht. Op youtube staan er wel een paar filmpjes over.

wikipedia : http://en.wikipedia.org/wiki/The_Bell

Verder is er vlakbij Praag een ondergrondse nazi fabriek, de zogenaamde Richard Mines. Hier werden wapens gefabriceerd maar ook onderdelen voor Philips radio's in ww2.
het is een complex dat bestaat uit vele gangen, echter 2/3 ervan is afgesloten door instortingen. Deze instortingen zijn opzettelijk gedaan door de nazi's tegen het einde van de oorlog.

Jammer dat nog niemand die mijnen heeft uitgegraven
pi_69175342
tvps weggehaald, bookmark functie doet het prima.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 08:53:26 #22
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_69178450
quote:
SS was zeer geinteresseerd in het occulte en de opkomst van het Germaanse Ras.
Om de superieuriteit (sp?) van het Germaanse Ras aan te tonen hebben ze echter ook "oude voorwerpen voorzien van Germaanse tekens" de grond in gestopt om het door een archioloog te laten vinden
Ze zochten de Ark (die schijnbaar op een Turkse berg lag) maar bijvoorbeeld ook de Speer van Jezus (waarmee Jezus geprikt schijnt te zijn toen'ie gekruisigd was) ...
Experimenten van de doktoren hebben ons nu nog geniale dingen voortgebracht ..
  dinsdag 19 mei 2009 @ 08:55:17 #23
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_69178481
quote:
Op zondag 17 mei 2009 14:09 schreef Fonkmeistahh het volgende:
Mijn god wat lees ik veel onzin in deze draad.

Sommige van jullie moeten toch iets minder waarde hechten aan onzinnige propaganda. Maarja wat wil je ook met al die Hollywoodtroep zoals Hellboy, the Bunker etc. Kwalijker is de zaak wanneer geschiedkundigen op de proppen komen met onzinverhalen zoals dat lampenkappenverhaal, wat allang weerlegd is. Maar leg dat maar eens uit aan diegenen die het eenmaal in hun hoofd hebben zitten.

The past was erased, the erasure was forgotten, the lie became truth.
Volgens mij was er wel 1 vrouw, van een kampcommandant (Goth?) die lampenkappen liet maken van jodenhuid.. Die verzamelden ook tattoo's van doden in de kampen ofzo...
  dinsdag 19 mei 2009 @ 09:50:51 #24
152953 Sanderrrr
De r bleef hangen
pi_69179868
quote:
Bedankt die ga ik eens kijken
  dinsdag 19 mei 2009 @ 10:02:32 #25
58560 Oksel
Gezellig.
pi_69180197
Ik heb deze docu op mijn Popcorn Hour staan:

The_occult_history_of_the_third_reich

Geen idee of het wat is..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: