Ja, we moeten snel aan de slag, anders krijgen we een trendbreuk.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:38 schreef schaap001 het volgende:
pfjoee... ranja nu al een voorsprong van bijna 50 punten
Als het goed is "Stand 2009 tot en met topic 1026".quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:53 schreef brother52 het volgende:
Volgens mij zie ik een heel andere stand
Vaker online zijn en vaker gokken in plaats van stilte laten vallenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:43 schreef belsen het volgende:
Ja, we moeten snel aan de slag, anders krijgen we een trendbreuk.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:04 schreef ranja het volgende:
[..]
Vaker online zijn en vaker gokken in plaats van stilte laten vallen
aka Uli John Rothquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:10 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Uli Roth
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:10 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Uli Roth
Valt me niet tegen, ik heb het idee dat ik zelden aanwezig ben maar toch nog top 10quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:34 schreef belsen het volgende:
* NU ONLINE:
De nieuwe stand...
[ afbeelding ]
Trouwens Beregd en Placebeau staan nog steeds beide apart in de lijstquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:34 schreef belsen het volgende:
* NU ONLINE:
De nieuwe stand...
[ afbeelding ]
ook nooit van gehoordquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:55 schreef schaap001 het volgende:
dan is het James Gang
quote:
Pré-Eagles: toen Joe Walsh The James Gang verliet, werd hij opgevolgd door de fameuze Tommy Bolin: die later weer Ritchie Blackmore opvolgde bij Purple. Het nummer Funk #48 van Joe Walsh is oa uit zijn James Gang periode.quote:
tikkie trugquote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:10 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Buffalo Tom
quote:I don’t care if Monday’s blue
Tuesday’s grey and Wednesday too
Thursday I don’t care about you
It’s Friday, I’m in love
Monday you can fall apart
Tuesday, Wednesday break my heart
Oh, Thursday doesn’t even start
It’s Friday I’m in love
I don’t care if Mondays black
Tuesday, Wednesday - heart attack
Thursday, never looking back
It’s Friday, I’m in love
Monday, you can hold your head
Tuesday, Wednesday stay in bed
Or Thursday - watch the walls instead
It’s Friday, I’m in love
meteen raak!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:27 schreef Mark het volgende:
1977?
Ook gij, MM?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:37 schreef MadMaster het volgende:
Hebben het allebei met Anouk gedaan?
Wel met haar ex?quote:
Zeer warm, ik mis nog een klein typerend ietsquote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:39 schreef schaap001 het volgende:
noy, voor de hand liggend is dat ze eerst in een bandje zaten en nu solo gaan
Je was heel warm met van band naar solo, met die overstap was iets typerendsquote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:40 schreef schaap001 het volgende:
hun band was in beide gevallen een trio?
Goed genoeg: Stotijn ging van Postmen naar het enkelvoudige Postman, en Nyhoff van The Prodigal Sons naar The Prodigal Son. Ik heb me suf lopen piekeren of er nog meer zijn, maar nog niet gevondenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:42 schreef schaap001 het volgende:
solo onder een verbastering van de bandnaam? (postmen/postman)
van prodigals sons weet ik het niet
Dat dus...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:44 schreef MadMaster het volgende:
Zelfde naam aangehouden, maar bij de solo omgebouwd van meervoud naar enkelvoud?
![]()
Voorbereidngen zijn bijna afgerond, dus kom ik hier maar weer even rondlummelen totdat de laptop in de tas mee moet...quote:
Ik weet wel dat het laatste album (All Shook Down) van The Replacements eigenlijk het eerste solo-album van Paul Westerberg was, net als Seventh Star van Black Sabbath als solo-album van Tony Iommi bedoeld was.... maar dat veranderde de naam verder niet.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:44 schreef Mark het volgende:
[..]
Goed genoeg: Stotijn ging van Postmen naar het enkelvoudige Postman, en Nyhoff van The Prodigal Sons naar The Prodigal Son. Ik heb me suf lopen piekeren of er nog meer zijn, maar nog niet gevonden
Nee, dan had Westerberg die als The Replacement uit moeten brengen, dan welquote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:47 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Ik weet wel dat het laatste album (All Shook Down) van The Replacements eigenlijk het eerste solo-album van Paul Westerberg was, net als Seventh Star van Black Sabbath als solo-album van Tony Iommi bedoeld was.... maar dat veranderde de naam verder niet.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:14 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Jeff Buckley ging zwemmen?
quote:Where you can hear a country song from far
and someone play the honky-tonk guitar
Where all the lights will go out one by one
the people join the sun
and the wind takes it away
die had ik wel geweten. Velvet Roofquote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:10 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Buffalo Tom
dat voel je goedquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:56 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik had het bij de eerste foto al, en nu weer...dat Lisa-gevoel..
Dacht ik ook aan ja...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:48 schreef ranja het volgende:
Lisa Lopes?
quote:I want to see as well as hear and so I
I hid inside her wardrobe
And she came round four
And she was with some kid called David
From the garage up the road
I listened outside, I heard her - all right
Geen wonder datik het niet kende, ik heb helemaal niets gevolgd daarvan.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:59 schreef schaap001 het volgende:
met haar oude bandje Left Lane Lisa
en ps: eindelijk eens een echte Idols/X-Factor en aanverwanten topper. Die live-finale versie van Hallelujah hadden ze op single moeten uitbrengen: ik vond het prachtig en ik zeg het gewoon ook![]()
Tony Clifton it is.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:27 schreef Mark het volgende:
Andy Kaufman's alter ego Tony Clifton?
Ik had niet anders verwacht.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 10:42 schreef peaceman het volgende:
r.e.m.
K's choice - Not an addictquote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:50 schreef Gambolputty het volgende:
Welk nummer?
Breath it in and breath it out
and pass it on it's almost out
We're so creative and so much more
We're high above, but on the floor
Ik zit wel in de tuin
quote:Take your mind back - I dont know when
Sometime when it always seemed
To be just us and them
CD staat in de kastquote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:59 schreef bukgeit het volgende:
Ah, Real Men van Joe Jackson.
newbiedoobiedoo +1quote:Op zondag 31 mei 2009 16:31 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Anvil? Ik heb de trailer op YouTube gezien..
quote:Als alternatief bedoeld voor een afgelast concert van Melanie wordt het eerstegeorganiseerd.
Kloptquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:05 schreef bukgeit het volgende:
Dan denk ik de naam van het groepje te weten: Azure Ray. Hoe zij heet weet ik niet.
Amy op St. Luciaquote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:35 schreef Burnett het volgende:
amy winehouse
Denk dat je gelijk gaat hebben, ik dacht weer te makkelijk.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:06 schreef Mark het volgende:
Dan gok ik tegen beter weten in op 2x Anton Corbijn
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:06 schreef Mark het volgende:
Dan gok ik tegen beter weten in op 2x Anton Corbijn
Door Maarten, ze broer.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:18 schreef Mark het volgende:
Wacht: gokje dat die van Marco door familie van Anton gemaakt is
In dat geval is muzikaliteit niet erfelijkquote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:51 schreef ranja het volgende:
De ouders van Smashing Pumpkins?
Maar natuurlijk! Eeuwig zonde dat die niet meer bestaan, al maken ze nu dus ook geen slechte platen meer zoals meneer Zombie soloquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:28 schreef bartrid het volgende:
White Zombie natuurlijk.
quote:Toen ik honger had kwam ik naar je toe
Je zei:"Eten kan, als je de afwas doet"
cafca +1 namens Mark.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:58 schreef cafca het volgende:
Deep purple - Smoke on the water
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:53 schreef bartrid het volgende:
Hollywood Undead?
Muziek over andere muzikantenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:00 schreef cafca het volgende:
[..]
Ah, je had hem zelf al toegevoegd. Stond-ie d'r nog niet?
Television Personalities - I know where Syd Barret lives
cafca bukgeit +1quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:01 schreef bukgeit het volgende:
Ik dacht dat ik 'm had toegevoegd, maar jij was het zelf! Je beantwoordt nu je eigen vraag
[..]
Muziek over andere muzikanten
Het post-icoontje nekt jequote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:45 schreef ScottTracy het volgende:
Aerosmith - Pink?
Clara Bakker inderdaadquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:03 schreef ScottTracy het volgende:
Is zij dat meisje uit X-Factor? Clara ofzo?
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:25 schreef bukgeit het volgende:
Booker T.
Lost Prophets dan?quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:24 schreef bukgeit het volgende:
Ik ben onder de indruk van je eendjes-verhaal. Hoe is het met ze?
Ja. Debuut 1991.quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:44 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Oudgedienden?
Ik had inderdaad toen eens die titel gelezen...heb het daarna niet meer in de gaten gehoudenquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:51 schreef bukgeit het volgende:
Ok, dan heeft iggy natuurlijk gelijk, al is LP5 nu geen werktitel meer: Mars Volta's album heeft een officiële naam. We zoeken dus nog een andere band.
Niet alleen als werktitel: Autechre's vijfde album heet LP5. Geen Breeders. De gezochte groep is officieel een duo maar op foto's zie je ze ook vaak met z'n drieën.quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:02 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Misschien wordt LP als in long play wel vaker als werktitel gebruikt dan?
quote:bestaat uit Jamie Jones (geboren 26 november 1974), Alfred Nevarez (geboren 17 mei 1973), Tony Borowiak (geboren 12 oktober 1972) en Delious Kennedy (21 december 1970). De groep werd geformeerd in een studio in Los Angeles.
Snel en goed! Twee weekjes, hoogste notering 39.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:29 schreef belsen het volgende:
1979.
Ja, maar ook wel remixen. Denk precies de andere kant op.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:45 schreef ranja het volgende:
stond maar 1 nummer op?
quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:46 schreef ranja het volgende:
Duurde zo lang als een album?
In andere landen kun je daar niet mee weg komen, maar in Nederland wel. De 'single' duurde naar ik meen ruim 70 minuten, zolang als een album toentertijd dus ook duurde.quote:1. "Move on Baby" (Mars Plastic Edit) (3:25)
2. "Move on Baby" (Mars Plastic Mix) (5:30)
3. "Move on Baby" (House Mix) (5:30)
4. "Move on Baby" (Overture & RAF Zone Mix) (11:35)
5. "Move on Baby" (KM 1972 Mix) (5:58)
6. "Move on Baby" (Original Mix) (5:12)
7. "Move on Baby" (Extended Mix) (5:45)
8. "Move on Baby" (Sound Of Love Mix) (6:35)
9. "Move on Baby" (Tribalism Mix) (6:30)
10. "Move on Baby" (Plus Staples Mix) (6:10)
11. "Move on Baby" (DJ Pierre Trance Mix) (8:20)
12. "Move on Baby" (Ralf & Professor Mix) (6:59)
Schandalig dat niemand Maria Taylor raadt....quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:05 schreef bukgeit het volgende:
Dan denk ik de naam van het groepje te weten: Azure Ray. Hoe zij heet weet ik niet.
13 jaar geleden als je de top 40 datum gebruikt. Stond 8 weken in de top 40 en haalde nummer 19.quote:
Amerikanen die Spinvis niet kennen, of Marike Jager. Ook zo ergerlijk.quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:03 schreef methodmich het volgende:
[..]
Schandalig dat niemand Maria Taylor raadt....
quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:20 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Amerikanen die Spinvis niet kennen, of Marike Jager. Ook zo ergerlijk.
Dat ik niet heel zeker weet of het het goede antwoord is, bedoelde ik eigenlijk.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:39 schreef bukgeit het volgende:
Wat is het verschil tussen 'soort van opgezocht' en 'opgezocht'?
Heb de naam niet goed meegekregen/onthouden...quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:42 schreef Mark het volgende:
Klopt, was ook in het nieuws omdat er nogal wat arrestaties waren
We kome er welquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:57 schreef bukgeit het volgende:
Ik mis een letter. Emperian?
quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:06 schreef Mark het volgende:
Stereo, uit Rock Nation
warm...quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:42 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Dat zal je grote held Roel Driesvink wel weer zijn
Rob de Nijsquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:25 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
En ik ben niet op de hoogte van zangers a la Beense en Roelvink die in Alkmaar wonen. Is mij nooit verteld iig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |