Goed genoeg: Stotijn ging van Postmen naar het enkelvoudige Postman, en Nyhoff van The Prodigal Sons naar The Prodigal Son. Ik heb me suf lopen piekeren of er nog meer zijn, maar nog niet gevondenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:42 schreef schaap001 het volgende:
solo onder een verbastering van de bandnaam? (postmen/postman)
van prodigals sons weet ik het niet
Dat dus...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:44 schreef MadMaster het volgende:
Zelfde naam aangehouden, maar bij de solo omgebouwd van meervoud naar enkelvoud?
![]()
Voorbereidngen zijn bijna afgerond, dus kom ik hier maar weer even rondlummelen totdat de laptop in de tas mee moet...quote:
Ik weet wel dat het laatste album (All Shook Down) van The Replacements eigenlijk het eerste solo-album van Paul Westerberg was, net als Seventh Star van Black Sabbath als solo-album van Tony Iommi bedoeld was.... maar dat veranderde de naam verder niet.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:44 schreef Mark het volgende:
[..]
Goed genoeg: Stotijn ging van Postmen naar het enkelvoudige Postman, en Nyhoff van The Prodigal Sons naar The Prodigal Son. Ik heb me suf lopen piekeren of er nog meer zijn, maar nog niet gevonden
Nee, dan had Westerberg die als The Replacement uit moeten brengen, dan welquote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:47 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Ik weet wel dat het laatste album (All Shook Down) van The Replacements eigenlijk het eerste solo-album van Paul Westerberg was, net als Seventh Star van Black Sabbath als solo-album van Tony Iommi bedoeld was.... maar dat veranderde de naam verder niet.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:14 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Jeff Buckley ging zwemmen?
quote:Where you can hear a country song from far
and someone play the honky-tonk guitar
Where all the lights will go out one by one
the people join the sun
and the wind takes it away
die had ik wel geweten. Velvet Roofquote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:10 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Buffalo Tom
dat voel je goedquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:56 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik had het bij de eerste foto al, en nu weer...dat Lisa-gevoel..
Dacht ik ook aan ja...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:48 schreef ranja het volgende:
Lisa Lopes?
quote:I want to see as well as hear and so I
I hid inside her wardrobe
And she came round four
And she was with some kid called David
From the garage up the road
I listened outside, I heard her - all right
Geen wonder datik het niet kende, ik heb helemaal niets gevolgd daarvan.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:59 schreef schaap001 het volgende:
met haar oude bandje Left Lane Lisa
en ps: eindelijk eens een echte Idols/X-Factor en aanverwanten topper. Die live-finale versie van Hallelujah hadden ze op single moeten uitbrengen: ik vond het prachtig en ik zeg het gewoon ook![]()
Tony Clifton it is.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:27 schreef Mark het volgende:
Andy Kaufman's alter ego Tony Clifton?
Ik had niet anders verwacht.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 10:42 schreef peaceman het volgende:
r.e.m.
K's choice - Not an addictquote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:50 schreef Gambolputty het volgende:
Welk nummer?
Breath it in and breath it out
and pass it on it's almost out
We're so creative and so much more
We're high above, but on the floor
Ik zit wel in de tuin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |