tja dat is het grootste nadeel van de huntquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:08 schreef djkoelkast het volgende:
Die had ik nog niet gezien, die maglite
Maar ik blijf het nep vinden dat je voor alles apart verzenden moet betalen. Gooi gewoon in 1 doos en klaar.
Volgens mij is het meestal ongeveer om de 3 maanden ofzo.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:09 schreef drummerdude het volgende:
Wanneer is de volgende?
Niet dat ik iets heb gekocht.. maar het was wel gezellig
aanmelden op de nieuwsbrief, dan krijg je de dag er voor een mailquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:09 schreef drummerdude het volgende:
Wanneer is de volgende?
Niet dat ik iets heb gekocht.. maar het was wel gezellig
Oh en die HD camera.. en ... ok doe mij alles maar whahahahahha!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:10 schreef xman het volgende:
Shit als ik het geld had dan had ik die philips tv, die wii, die popcorn hour, die harman kardon setje en en de airco aangeschaft. Sucks to be poor.
Ik heb ik verschillende rijen gestaan, steeds kapte de server ermee..quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:10 schreef Chell het volgende:
Ik sta nog in de rij voor die camera, maar zal wel niks worden....
Ja hier ook dus. Overload, weg bestelling.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:12 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[..]
Ik heb ik verschillende rijen gestaan, steeds kapte de server ermee..
Ja dat loont, zo duur zijn die dingen echt niet.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:17 schreef xman het volgende:
Tja maar weet niet of er wat aan de servers gedaan wordt. Ik bedoel, loont het om voor een hunt van iedere 3 maanden een stel servers bij te kopen? Ik denk dat ze zoveel keer aanvragen te verwerken krijgen, dat het zelfs onmogelijk is om het aan te kunnen.
Ik vind het trouwens vreemd dat ze zo'n hunt aankondigen. Ze moeten het gewoon als verrassing brengen.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:41 schreef iThink het volgende:
Prachtig bericht op forum dat iemand ipv 4 tubes Lancome, 4 Playstations 3 heeft gekocht. Had het zelf ook bijna. Epic fail daar bij ibood!
smeer dat maar eens op je gezichtquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:41 schreef iThink het volgende:
Prachtig bericht op forum dat iemand ipv 4 tubes Lancome, 4 Playstations 3 heeft gekocht. Had het zelf ook bijna. Epic fail daar bij ibood!
Die knakker loopt de boel te flessen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:41 schreef iThink het volgende:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:39 schreef Gibeon het volgende:
Hey, ik heb een draadloze regenmeter, dus ik ben tevreden! En jullie zijn blij dat ik m gekocht heb, omdat niemand m wou
Nee, oplichtingquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:41 schreef iThink het volgende:
Heb dus de Roth Alfie weten te bemachtigen; superdeal!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:25 schreef feelsgoodman het volgende:
Heeft iemand hier nog wat leuks bemachtigd tijdens de hunt?
Zie OPquote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:00 schreef pgsholland het volgende:
Sjit, de ibood hunt gemist vandaag. BalenOp naar de volgende HUNT!
Misschien nog wel een handige site voor dagaanbieding-liefhebbers: www.jouwaanbieding.nl.
Daar vind je een overzicht met alle dagaanbiedingensites. Je kunt trouwens ook dagelijks aangeven welke aanbiedingen je per email wilt ontvangen.
Die zaklamp is even duur bij de conrad, dus schokkend is die prijs niet'.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:35 schreef sander89 het volgende:
Heb iets besteld, gister de website ontdekt.![]()
![]()
Had namelijk nog een zaklamp nodig.
Ik heb hem gekocht.quote:
Zo ging het tijden geleden alquote:Op zondag 31 mei 2009 18:08 schreef Sharkdoggie het volgende:
Geotagger gekocht (Ibood) voor mijn camera (iets meer dan een week geleden), maar blijkbaar hebben ze te weinig ingekocht en is het nog steeds onduidelijk of mensen het nog wel of niet krijgen. Mensen die een mail van Ibood hebben gekregen vallen buiten de boot, maar de rest heeft helemaal niets meer gehoord.
Hetzelfde heb ik ook.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:53 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[..]
Ik heb hem gekocht.![]()
Alleen staat 'ie nog niet bij mijn bestelling maar is 'ie wel afgeschreven.
Dienen ze te doen?quote:Op zondag 31 mei 2009 21:42 schreef Sjowhan het volgende:
Vrij apart. Eventueel mail erover naar Ibood, want dan dienen ze 't handmatig aan je bestellingen toe te voegen..
Hmmm, je kreeg als het goed is een mail....quote:Op maandag 1 juni 2009 11:07 schreef neo2000 het volgende:
Best jammer dat die hunts zo onverwacht komen..
Die komen soms niet aan of te laat. Lijkt wel alsof hun mailserver niet lekker functioneert! Had zelf mazzel dat ik gewoon even keek wat er zou komen!quote:Op maandag 1 juni 2009 11:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hmmm, je kreeg als het goed is een mail....
Dat is precies de reden dat ik ibood de tyfus wens. Snap niet dat mensen nog dure dingen kopen op die site.quote:Op zondag 31 mei 2009 18:08 schreef Sharkdoggie het volgende:
Geotagger gekocht (Ibood) voor mijn camera (iets meer dan een week geleden), maar blijkbaar hebben ze te weinig ingekocht en is het nog steeds onduidelijk of mensen het nog wel of niet krijgen. Mensen die een mail van Ibood hebben gekregen vallen buiten de boot, maar de rest heeft helemaal niets meer gehoord.
je moet natuurlijk niet overdrijven: http://tweakers.net/pricewatch/156974/philips-sgc5103bd.htmlquote:Op donderdag 4 juni 2009 00:43 schreef Hoogstaande het volgende:
Aanbieding van vandaag is wel gruwelijk trouwens
Er gaat 310 euro vanaf
Vandaag binnenquote:Op zondag 31 mei 2009 18:08 schreef Sharkdoggie het volgende:
Je kunt ook het beste bellen voor dit soort dingen, mail vergeet je makkelijk, persoonlijk moeten ze je wel te woord staan.quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:23 schreef rene90 het volgende:
Ik heb godverdomme nog steeds geen mail terug van die prutsers, begin echt pissig te worden. Bestelt, geld van rekening gehad maar nooit een bevestigingsmail ontvangen. Het staat ook niet bij "mijn bestellingen".
Ik had de klantenservice gecontact en alle gegevens van mijn iDeal betaling vermeld, de volgende dag stond hij bij mijn bestellingen en vandaan kreeg ik een "verstuurd" mailtje.quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:23 schreef rene90 het volgende:
Ik heb godverdomme nog steeds geen mail terug van die prutsers, begin echt pissig te worden. Bestelt, geld van rekening gehad maar nooit een bevestigingsmail ontvangen. Het staat ook niet bij "mijn bestellingen".
Ik al twee mailtjes gestuurd, eerste 29 mei 2e 30 mei (met alle gegevens en printscreen van mijn internetbankieren waaraan te zien was dat het eraf was gehaald.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:29 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[..]
Ik had de klantenservice gecontact en alle gegevens van mijn iDeal betaling vermeld, de volgende dag stond hij bij mijn bestellingen en vandaan kreeg ik een "verstuurd" mailtje.
Que? Schitterend mooie reciever, van een buitengewoon goed merk.. Zonder knullige speakertjes die er meestal bij zitten (kan je zelf namelijk dikke speakers naar je smaak erbij uitzoeken..quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:01 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[ afbeelding ]
Onkyo HTR-518 Home Cinema Receiver met 4 x HDMI en Audyssey 2EQ
€ 299,95
Nu! €159,95 + (7,95)
Het probleem is dat 'ie er niet uit ziet.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 09:40 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Que? Schitterend mooie reciever, van een buitengewoon goed merk.. Zonder knullige speakertjes die er meestal bij zitten (kan je zelf namelijk dikke speakers naar je smaak erbij uitzoeken..)
Ik zie zo het probleem niet?
Uiterlijk is van ondergeschikt belang bij zo'n fantastisch mooie receiver..quote:Op zondag 7 juni 2009 18:49 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[..]
Het probleem is dat 'ie er niet uit ziet.
van het forum af:quote:
iets verder wordt dit gegeven:quote:Review: http://tweakers.net/reviews/1006/lg-42lg7000-getest.html
//
Conclusie
Met de 42LG7000 levert LG een knappe lcd-televisie voor een zeer betaalbare prijs. De beeldkwaliteit is goed te noemen, waarbij met name opvalt hoe prettig de diagonaalfilters gehoekte lijnen wegwerken. Ook het gebrek aan een overscan en de legio aansluitmogelijkheden, waaronder extra's als usb en bluetooth, maken de tv tot een prima exemplaar om de huiskamer mee op te sieren. Enkele minpunten, zoals de artefacten die het toestel met zeer fijne details vertoonde en het weinig effectieve ruisfilter dienen echter ook genoemd te worden, maar die zullen het kijkplezier weinig nadelig beïnvloeden
quote:http://tinyurl.com/mw8l54
Hier is vandaag de LG 47LG5000 slechts 10 euro duurder (729 euro), ook Full HD maar wel 5 inch groter dan deze... (price x) - niet echt 'n hele goede aanbieding dus
Dat zal best.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:27 schreef Marvelous het volgende:
dat is echt een gare vergelijking!! zijn 2 uiterst verschillende tv`s!
Zo lelijk was de hunt dus, ze moeten echt een queue systeem gaan maken voor die producten waar ze in de hunt weinig van hebben, maar die gegarandeerd hard gaan lopenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:26 schreef rene90 het volgende:
Mijn bestelling van de hunt is geannuleerd na het sturen van 2 mailtjes, mijn bestelling was niet goed doorgekomen en nu hebben ze het product niet meer, grafzooi.
totally agreequote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:53 schreef Maruna het volgende:
[..]
Zo lelijk was de hunt dus, ze moeten echt een queue systeem gaan maken voor die producten waar ze in de hunt weinig van hebben, maar die gegarandeerd hard gaan lopen
Dat is wel behoorlijk zuur zegquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:26 schreef rene90 het volgende:
Mijn bestelling van de hunt is geannuleerd na het sturen van 2 mailtjes, mijn bestelling was niet goed doorgekomen en nu hebben ze het product niet meer, grafzooi.
Is een proffesionele fotozaak dan niet geschikter?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:21 schreef Maruna het volgende:
ik heb behoefte aan een camera met 10x optische zoom, dat zou weer tijd worden
Pics.quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:14 schreef rene90 het volgende:
Headset binnen, JEZUS wat een klein ding zeg. Oorbeugel is ideaal en zit goed voor mijn spastische oren.
Wat een spastische orenquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:29 schreef rene90 het volgende:
[ afbeelding ]
En ja, dat ding zit goed om
I know, mijn ouders hebben niet zo goed werk afgeleverd blijkt.quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat een spastische oren
Nee, hip ding hoor
Same herequote:Op donderdag 25 juni 2009 21:32 schreef rene90 het volgende:
[..]
I know, mijn ouders hebben niet zo goed werk afgeleverd blijkt.
Komt erop neer dat ik dus niet gewone oordopjes in kan, die vallen uit. Dus moet in ears of met oorbeugel bijv.
quote:Beste iBOOD'ers,
We hebben het prijsverschil gezien en komen straks met een reactie!
Team iBOOD
quote:BESTE IBOODerS
een MOD gaf hier zojuist heel duidelijk aan dat er veel bestellingen waren gemaakt van 4 stuks , en bij de concurrent waren ze al binnen 1 uur uitverkocht , met andere woorden ze hadden er niet veel in voorraad , oftwel ze moeten ze nog ergens anders komen , paar minuten later stond hij weer te koop (weer een lading binnen) .
kunnen jullie hier vanuit niks BEGRIJPEN !!!!!!!!
1 day fly koopt gewoon in bij ibood (staff die daar werkt) en lijdt wel 30 euro verlies , maar het heeft hierdoor een naam opgebouwd want jullie trapten er allemaal in , ik weet niet of jullie de discussies op 1 day fly volgen maar gisteren werd daar gezeikt over airco's en middernacht had Ibood ze te bieden , dus dit was gewoon een STEEK van 1 day fly .
Maar wel een slimme 1 want 1 day heeft op deze manier wel de aandacht getrokken met een product die ze NIET HEBBEN LooooLLLL
wees ruimdenken , 1 day fly heeft ingekocht bij IBOOD , en laat je niet misleiden door de levertjid want die komt 1 day nooit na en je zult heus niet zeuren als klant als hij pas na 10 dagen aankomt in plaats van 5 .
Groeten
Medmed
nog 2 posts volgens mij?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:49 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Wanneer kan deze dicht? Ik heb een nieuwe startpost en topic klaar staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |