Mja, I knowquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
en dat terwijl hij nu al voor de 2e keer er op staat ook.
tja dat is het grootste nadeel van de huntquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:08 schreef djkoelkast het volgende:
Die had ik nog niet gezien, die maglite
Maar ik blijf het nep vinden dat je voor alles apart verzenden moet betalen. Gooi gewoon in 1 doos en klaar.
Volgens mij is het meestal ongeveer om de 3 maanden ofzo.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:09 schreef drummerdude het volgende:
Wanneer is de volgende?
Niet dat ik iets heb gekocht.. maar het was wel gezellig
aanmelden op de nieuwsbrief, dan krijg je de dag er voor een mailquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:09 schreef drummerdude het volgende:
Wanneer is de volgende?
Niet dat ik iets heb gekocht.. maar het was wel gezellig
Oh en die HD camera.. en ... ok doe mij alles maar whahahahahha!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:10 schreef xman het volgende:
Shit als ik het geld had dan had ik die philips tv, die wii, die popcorn hour, die harman kardon setje en en de airco aangeschaft. Sucks to be poor.
Ik heb ik verschillende rijen gestaan, steeds kapte de server ermee..quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:10 schreef Chell het volgende:
Ik sta nog in de rij voor die camera, maar zal wel niks worden....
Ja hier ook dus. Overload, weg bestelling.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:12 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[..]
Ik heb ik verschillende rijen gestaan, steeds kapte de server ermee..
Ja dat loont, zo duur zijn die dingen echt niet.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:17 schreef xman het volgende:
Tja maar weet niet of er wat aan de servers gedaan wordt. Ik bedoel, loont het om voor een hunt van iedere 3 maanden een stel servers bij te kopen? Ik denk dat ze zoveel keer aanvragen te verwerken krijgen, dat het zelfs onmogelijk is om het aan te kunnen.
Ik vind het trouwens vreemd dat ze zo'n hunt aankondigen. Ze moeten het gewoon als verrassing brengen.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:41 schreef iThink het volgende:
Prachtig bericht op forum dat iemand ipv 4 tubes Lancome, 4 Playstations 3 heeft gekocht. Had het zelf ook bijna. Epic fail daar bij ibood!
smeer dat maar eens op je gezichtquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:41 schreef iThink het volgende:
Prachtig bericht op forum dat iemand ipv 4 tubes Lancome, 4 Playstations 3 heeft gekocht. Had het zelf ook bijna. Epic fail daar bij ibood!
Die knakker loopt de boel te flessen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:41 schreef iThink het volgende:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:39 schreef Gibeon het volgende:
Hey, ik heb een draadloze regenmeter, dus ik ben tevreden! En jullie zijn blij dat ik m gekocht heb, omdat niemand m wou
Nee, oplichtingquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:41 schreef iThink het volgende:
Heb dus de Roth Alfie weten te bemachtigen; superdeal!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:25 schreef feelsgoodman het volgende:
Heeft iemand hier nog wat leuks bemachtigd tijdens de hunt?
Zie OPquote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:00 schreef pgsholland het volgende:
Sjit, de ibood hunt gemist vandaag. BalenOp naar de volgende HUNT!
Misschien nog wel een handige site voor dagaanbieding-liefhebbers: www.jouwaanbieding.nl.
Daar vind je een overzicht met alle dagaanbiedingensites. Je kunt trouwens ook dagelijks aangeven welke aanbiedingen je per email wilt ontvangen.
Die zaklamp is even duur bij de conrad, dus schokkend is die prijs niet'.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:35 schreef sander89 het volgende:
Heb iets besteld, gister de website ontdekt.![]()
![]()
Had namelijk nog een zaklamp nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |