Dat snap ik ook wel hoor, ben na al die pagina's geen iBoodn00b meer ofzo ;-). Om 12.40 was er iig niks verkocht. Welke producten zijn nog niet in de Hunt voorbij gekomen die wel afgelopen maanden verkocht zijn. Mis bv wel de oordopjes e.d.quote:
Aaargh, half jaar geleden netjes 829 voor neergelegd..quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:48 schreef Nizno het volgende:
Sony BRAVIA KDL-40V4000 40 Inch Full-HD LCD
599.95 + 7.95
Over de prijs van lcd-tv's hoef je niet in te zitten. Een jaar geleden was de prijs vast boven de 1000 euro.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:51 schreef iThink het volgende:
[..]
Aaargh, half jaar geleden netjes 829 voor neergelegd..
eetsequote:
Sperma schijnt ook goed te werken! Moet ze wel wat werk voor verrichten.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:56 schreef Bravebart het volgende:
Binnen de tijd dat ik een vriendin heb gezocht is dit ding alweer uitverkocht natuurlijk
Daar droogt je huid wel van uit na verloop van tijdquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:59 schreef xman het volgende:
[..]
Sperma schijnt ook goed te werken! Moet ze wel wat werk voor verrichten.
Je voorhuid?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Daar droogt je huid wel van uit na verloop van tijd
WTF?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:00 schreef Eric_Cantona het volgende:
Kom op huismannen, de strijkijzer moet de deur uit
sneller dan je je voor kan stellenquote:
en dat terwijl hij nu al voor de 2e keer er op staat ook.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:03 schreef Bravebart het volgende:
Ja tering, ik heb net 2 dagen terug de 500 GB versie gekocht
Mja, I knowquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
en dat terwijl hij nu al voor de 2e keer er op staat ook.
tja dat is het grootste nadeel van de huntquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:08 schreef djkoelkast het volgende:
Die had ik nog niet gezien, die maglite
Maar ik blijf het nep vinden dat je voor alles apart verzenden moet betalen. Gooi gewoon in 1 doos en klaar.
Volgens mij is het meestal ongeveer om de 3 maanden ofzo.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:09 schreef drummerdude het volgende:
Wanneer is de volgende?
Niet dat ik iets heb gekocht.. maar het was wel gezellig
aanmelden op de nieuwsbrief, dan krijg je de dag er voor een mailquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:09 schreef drummerdude het volgende:
Wanneer is de volgende?
Niet dat ik iets heb gekocht.. maar het was wel gezellig
Oh en die HD camera.. en ... ok doe mij alles maar whahahahahha!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:10 schreef xman het volgende:
Shit als ik het geld had dan had ik die philips tv, die wii, die popcorn hour, die harman kardon setje en en de airco aangeschaft. Sucks to be poor.
Ik heb ik verschillende rijen gestaan, steeds kapte de server ermee..quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:10 schreef Chell het volgende:
Ik sta nog in de rij voor die camera, maar zal wel niks worden....
Ja hier ook dus. Overload, weg bestelling.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:12 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[..]
Ik heb ik verschillende rijen gestaan, steeds kapte de server ermee..
Ja dat loont, zo duur zijn die dingen echt niet.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:17 schreef xman het volgende:
Tja maar weet niet of er wat aan de servers gedaan wordt. Ik bedoel, loont het om voor een hunt van iedere 3 maanden een stel servers bij te kopen? Ik denk dat ze zoveel keer aanvragen te verwerken krijgen, dat het zelfs onmogelijk is om het aan te kunnen.
Ik vind het trouwens vreemd dat ze zo'n hunt aankondigen. Ze moeten het gewoon als verrassing brengen.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:41 schreef iThink het volgende:
Prachtig bericht op forum dat iemand ipv 4 tubes Lancome, 4 Playstations 3 heeft gekocht. Had het zelf ook bijna. Epic fail daar bij ibood!
smeer dat maar eens op je gezichtquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:41 schreef iThink het volgende:
Prachtig bericht op forum dat iemand ipv 4 tubes Lancome, 4 Playstations 3 heeft gekocht. Had het zelf ook bijna. Epic fail daar bij ibood!
Die knakker loopt de boel te flessen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:41 schreef iThink het volgende:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:39 schreef Gibeon het volgende:
Hey, ik heb een draadloze regenmeter, dus ik ben tevreden! En jullie zijn blij dat ik m gekocht heb, omdat niemand m wou
Nee, oplichtingquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:41 schreef iThink het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |