Dat is precies de reden dat ik ibood de tyfus wens. Snap niet dat mensen nog dure dingen kopen op die site.quote:Op zondag 31 mei 2009 18:08 schreef Sharkdoggie het volgende:
Geotagger gekocht (Ibood) voor mijn camera (iets meer dan een week geleden), maar blijkbaar hebben ze te weinig ingekocht en is het nog steeds onduidelijk of mensen het nog wel of niet krijgen. Mensen die een mail van Ibood hebben gekregen vallen buiten de boot, maar de rest heeft helemaal niets meer gehoord.
je moet natuurlijk niet overdrijven: http://tweakers.net/pricewatch/156974/philips-sgc5103bd.htmlquote:Op donderdag 4 juni 2009 00:43 schreef Hoogstaande het volgende:
Aanbieding van vandaag is wel gruwelijk trouwens
Er gaat 310 euro vanaf
Vandaag binnenquote:Op zondag 31 mei 2009 18:08 schreef Sharkdoggie het volgende:
Geotagger gekocht (Ibood) voor mijn camera (iets meer dan een week geleden), maar blijkbaar hebben ze te weinig ingekocht en is het nog steeds onduidelijk of mensen het nog wel of niet krijgen. Mensen die een mail van Ibood hebben gekregen vallen buiten de boot, maar de rest heeft helemaal niets meer gehoord.
Je kunt ook het beste bellen voor dit soort dingen, mail vergeet je makkelijk, persoonlijk moeten ze je wel te woord staan.quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:23 schreef rene90 het volgende:
Ik heb godverdomme nog steeds geen mail terug van die prutsers, begin echt pissig te worden. Bestelt, geld van rekening gehad maar nooit een bevestigingsmail ontvangen. Het staat ook niet bij "mijn bestellingen".
Ik had de klantenservice gecontact en alle gegevens van mijn iDeal betaling vermeld, de volgende dag stond hij bij mijn bestellingen en vandaan kreeg ik een "verstuurd" mailtje.quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:23 schreef rene90 het volgende:
Ik heb godverdomme nog steeds geen mail terug van die prutsers, begin echt pissig te worden. Bestelt, geld van rekening gehad maar nooit een bevestigingsmail ontvangen. Het staat ook niet bij "mijn bestellingen".
Ik al twee mailtjes gestuurd, eerste 29 mei 2e 30 mei (met alle gegevens en printscreen van mijn internetbankieren waaraan te zien was dat het eraf was gehaald.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:29 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[..]
Ik had de klantenservice gecontact en alle gegevens van mijn iDeal betaling vermeld, de volgende dag stond hij bij mijn bestellingen en vandaan kreeg ik een "verstuurd" mailtje.
Que? Schitterend mooie reciever, van een buitengewoon goed merk.. Zonder knullige speakertjes die er meestal bij zitten (kan je zelf namelijk dikke speakers naar je smaak erbij uitzoeken..quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:01 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[ afbeelding ]
Onkyo HTR-518 Home Cinema Receiver met 4 x HDMI en Audyssey 2EQ
¤ 299,95
Nu! ¤159,95 + (7,95)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |