Ik dacht even aan een ander soort heimwee..quote:
Dat dus!quote:
ohjah, was ik even vergetenquote:
ik kwam er dit jaar pas achter, door de Cocktailsquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Man, dat wist ik al toen ik jong was en spinazie had gegeten ofzo.
Hehe nee hoor, haar mis ik nietquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik dacht even aan een ander soort heimwee..
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ohjah, was ik even vergeten
Hmmm, krijg net een sms van iemand of ik nog vrijgezel ben en eens wat met haar wil drinken.. waarom weet ik niet wie het is?!
Oh tof tegen Murm aan kruipenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:00 schreef Murmeli het volgende:
oh julllie mogen wel een keer tegen mij aan komen kruipen en vertellen hoor, vind ik wel gezellig... ik kriebel wel een beetje in je haar ofzo(Nouk en Pien dus he, niet heel singles, dat is een beetje te druk)
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:00 schreef Murmeli het volgende:
oh julllie mogen wel een keer tegen mij aan komen kruipen en vertellen hoor, vind ik wel gezellig... ik kriebel wel een beetje in je haar ofzo(Nouk en Pien dus he, niet heel singles, dat is een beetje te druk)
Ik heb een nieuw nummerquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je nederlandse nr heb ik, en het was geen buitenlands nr
Been there, ow wacht, niet tegen je aangekropenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:00 schreef Murmeli het volgende:
hij is niet meer opdringerig toch?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:04 schreef lichtekooi het volgende:
Ik heb gezegt dat ik hem te opdringerig vondt en niks meer gehoord.
Hij reageert helemaal niet.
Ik vindt dat best sneu
Ik heb het volgens mij al eens gezegd, maar door die tieten in je ava lees ik mooi door al die spelfouten heen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:04 schreef lichtekooi het volgende:
Ik vindt dat best sneu
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:04 schreef Kluts het volgende:
Fucking voor de 3e keer deze week vertraging.![]()
![]()
En hoi.
Dat is ook best sneu.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:04 schreef lichtekooi het volgende:
Ik vindt dat best sneu
oh, dus jij kent mij via Sander, hebt via Thomas mijn nr achterhaald en hebt mij gister proberen te zoenen?quote:
Maar jij weet al dat hij single is, dus dat hoef je niet te vragen!quote:
ach we kunnen het lezen he..quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:06 schreef lichtekooi het volgende:
Ik snap ook niks van dat D -T schrijven, volgens mij doe ik dat steeds anders
Jaquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
oh, dus jij kent mij via Sander, hebt via Thomas mijn nr achterhaald en hebt mij gister proberen te zoenen?
Tof, duoknuffelenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:07 schreef Murmeli het volgende:
@Pien... we kunnen KZ ook wel vragen hoormag je daar ook tegenaan kruipen
@rival: omdat ik een heel lief onschuldig meisje ben en jij gewoon een beetje stout
Nee, en van mijn part reageert hij helemaal niet meer, maar ik vind het wel stom dat hij zich zo laat kennen hoor.quote:
Zolang je je tieten houdt maakt dat niet uit.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:06 schreef lichtekooi het volgende:
Ik snap ook niks van dat D -T schrijven, volgens mij doe ik dat steeds anders
En met hem nog heel veel andere mannen en vrouwen die zich op die manier laten kennenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:09 schreef lichtekooi het volgende:
Nee, en van mijn part reageert hij helemaal niet meer, maar ik vind het wel stom dat hij zich zo laat kennen hoor.
Beetje maarquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:07 schreef Murmeli het volgende:
@rival: omdat ik een heel lief onschuldig meisje ben en jij gewoon een beetje stout
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En met hem nog heel veel andere mannen en vrouwen die zich op die manier laten kennen
QFTquote:
Misschien een idee om met Pinksteren naar de Meidenmarkt in Schoorl te gaanquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:52 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Gatver!
[..]
Gisteren alHad het met Q. over dr
Dat sowieso.quote:
ow nouk hoe was je gesprek met die vriend gisteren?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En met hem nog heel veel andere mannen en vrouwen die zich op die manier laten kennen
Ik ga wel voor de borst, toch mamsquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:00 schreef Murmeli het volgende:
ik heb niks met tieten, ik vind ze stom. niet dat ik ze kwijt wil ofzo dat ziet er ook zo stom uit maar van mij mogen ze genegeerd worden.... net als mn voeten zeg maar. daar loop ik op maar verder moet ik daar ook niks mee....quote:
Ik was dat wel van plan.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:09 schreef dawg het volgende:
[..]
Zolang je je tieten houdt maakt dat niet uit.
Tja, wat kan ik zeggen. Hij wilde het niet over haar hebben, want het ging om "ons". Daar had hij wel een punt, maar zij staat ertussen in. Ik heb iig gezegd dat haar kansen bij mij op zijn, dat ik haar nooit meer hoef te zien. "Dat wordt lastig" was zijn antwoord, aangezien ze van plan zijn vrijwel niets meer alleen te gaan doen als ze samenwonen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:14 schreef Murmeli het volgende:
ow nouk hoe was je gesprek met die vriend gisteren?
Eeeuhhm, KF, Pien zit in Tsjechië.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:17 schreef KudFokker het volgende:
Ooh Pien, een site trouwens
http://www.meidenmarkt.nl/
Misschien idee voor een leuke meet op maandag?!?!
Tieten zijn behalve cosmetisch ook nog eens functioneel. Het staat mooi met kleding, en if all else fails kun je ze zelfs na je charmes nog in de strijd gooien ook.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:14 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik heb niks met tieten, ik vind ze stom. niet dat ik ze kwijt wil ofzo dat ziet er ook zo stom uit maar van mij mogen ze genegeerd worden.... net als mn voeten zeg maar. daar loop ik op maar verder moet ik daar ook niks mee....
huh??? jij onschuldig??? tsss...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:07 schreef Murmeli het volgende:
@Pien... we kunnen KZ ook wel vragen hoormag je daar ook tegenaan kruipen
Ik vindt het allebij juist heel fijn als iemand daar aan komt.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:14 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik heb niks met tieten, ik vind ze stom. niet dat ik ze kwijt wil ofzo dat ziet er ook zo stom uit maar van mij mogen ze genegeerd worden.... net als mn voeten zeg maar. daar loop ik op maar verder moet ik daar ook niks mee....
quote:
Dat schoot me te boven ná ik het gepost hadquote:
Dat eerste wat je noemt is cosmetisch, dat tweede ook het meest,het enige waar borsten echt voor nodig zijn, is voor borstvoeding.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Tieten zijn behalve cosmetisch ook nog eens functioneel. Het staat mooi met kleding, en if all else fails kun je ze zelfs na je charmes nog in de strijd gooien ook.
Met pinksteren zit ik mooi in Tsjechiëquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:13 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Misschien een idee om met Pinksteren naar de Meidenmarkt in Schoorl te gaan?
Best lache altijd daar
Dat zeer zekerquote:
wees er maar blij mee hoorquote:
schoorl.. ik ken het niet eensquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:25 schreef KudFokker het volgende:
Niemand heeft dus zin om met dat lekkere weertje maandag met bier te flirten op de klimduin in Schoorl?!
Ik vraag me af of het misschien ligt aan degene die het vraagtquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:25 schreef KudFokker het volgende:
Niemand heeft dus zin om met dat lekkere weertje maandag met bier te flirten op de klimduin in Schoorl?!
Nee, dat gaat ook niet gebeuren, want ook dáár heeft hij de ballen niet voor. Net als dat hij alles maar accepteert van haar.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:24 schreef Murmeli het volgende:
@Nouk: hmmm klote zeg. Maar je bent nog niet gedumpt dus? dat is wel goed toch? en niks apart doen dat is dom ja. daar komt ie nog wel achter.
Volgend jaar misschien, tenzij ik met jou moet flirten, want dan kom ik nietquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:25 schreef KudFokker het volgende:
Tsjechië is momenteel vooral KOUD!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:26 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
wees er maar blij mee hoorTsjechie is wel leuk landje, voor een oost europees bananenland he
![]()
Oh tieten... tieten zijn leuk, lekker zacht.. en je kunt er zo heerlijk op sabbelen en dan zachtjes tegen de tepel blazen om dan toe te kijken hoe deze stijf wordt.
zat zij erbij?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:28 schreef Nouk84 het volgende:
Zij was bang, dat als ik moest huilen () dat hij mij dan moest troosten. Dáárom mocht hij niet alleen met mij praten. Kom op zeg
TIETEN!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:28 schreef rival het volgende:
Oke mensen genoeg over tieten, ik heb ze niet in mijn agenda staan dit weekend dus dit is niet leuk
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:26 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
wees er maar blij mee hoorTsjechie is wel leuk landje, voor een oost europees bananenland he
![]()
Oh tieten... tieten zijn leuk, lekker zacht.. en je kunt er zo heerlijk op sabbelen en dan zachtjes tegen de tepel blazen om dan toe te kijken hoe deze stijf wordt.
dat vroeg ik me dus ook af...dan is ze echt een psycho.... of ging dat erom dat hij voor gisteren nooit met jou alleen mocht zijn?quote:
Niet?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:28 schreef rival het volgende:
Oke mensen genoeg over tieten, ik heb ze niet in mijn agenda staan dit weekend dus dit is niet leuk
Niemandt heeft ooit tegen mijn tepel geblazenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:26 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
![]()
Wees niet bang, you know whyquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Volgend jaar misschien, tenzij ik met jou moet flirten, want dan kom ik niet
Niet?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:31 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Niemandt heeft ooit tegen mijn tepel geblaasd
Nee, waarom?quote:
bij mij helaas ookquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Niet?
Die staan er bij mij dagelijks op
Boobs, borsten, jugs, tieten, borsten, breasts, voorgevel, bos hout, etc!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:28 schreef rival het volgende:
Dan vindt jij mijn plaatje vast niet leukquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:28 schreef rival het volgende:
gewoon blij om zijn, wat moet je ermee. volgens mij is het vooral lollig voor de blazer...... onze kwaakje die snapt het soms nog niet zo goedquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:31 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
niemand? doe ik ook weleens, beetje hard, zodat het wel koud aanvoelt natuurlijkquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:31 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:26 schreef KudFokker het volgende:
Hahaha een collega van me belde net op dat hij met pech langs de weg staat
Hij heeft euro 95 in een Diesel gegooideen Berlingo
Dus Kwaak mag vreemdgaan?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]![]()
dat doe je maar bij andere tieten dan....
Nee niet eensquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Niet?
Die staan er bij mij dagelijks op
Tja.... ik vermoed dat het niet zozeer aan de boodschap ligt, maar eerder aan de zender. Word wakker, ruik de koffie. Wij zijn op dit moment net zover als je vriendenkring vermoed ik zomaar. Beetje moe van je stoere, maar vooral behoorlijk desperate verhalen. Beetje jammer, want volgens mij ben jij geen onaardig persoon voor de rest, maar wel behoorlijk vermoeiend met die constante stroom player verhaaltjes van je, beetje te overdreven stereotype blinkbinkje dat nog net geen "pssstttt" roept tegen elk meisje wat langs gelopen komt.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:25 schreef KudFokker het volgende:
Ik welquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:32 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Dan vindt jij mijn plaatje vast niet leuk
Als blazer is t tof jaquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:33 schreef Murmeli het volgende:
[..]
gewoon blij om zijn, wat moet je ermee. volgens mij is het vooral lollig voor de blazer...... onze kwaakje die snapt het soms nog niet zo goed
Volgens mij heb ik jou ooit een biertje belooft, dat wordt een lauwequote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:32 schreef Belsezar het volgende:
Boobs, borsten, jugs, tieten, borsten, breasts, voorgevel, bos hout, etc!
dan wordt het tijd dat jij je bedgenoten eens opvoedtquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:31 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Niemandt heeft ooit tegen mijn tepel geblazen
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:34 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Tja.... ik vermoed dat het niet zozeer aan de boodschap ligt, maar eerder aan de zender. Word wakker, ruik de koffie. Wij zijn op dit moment net zover als je vriendenkring vermoed ik zomaar. Beetje moe van je stoere, maar vooral behoorlijk desperate verhalen. Beetje jammer, want volgens mij ben jij geen onaardig persoon voor de rest, maar wel behoorlijk vermoeiend met die constante stroom player verhaaltjes van je, beetje te overdreven stereotype blinkbinkje dat nog net geen "pssstttt" roept tegen elk meisje wat langs gelopen komt.
Hij is er nog wel ver mee gekomenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gelukkig kan het omgekeerd niet aangezien de tankopening kleiner is dan de tuit van de pomp is van diesel.
Ja, ik heb het door ervaring ondervonden
Ik kijk er al niet eens meer naarquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:32 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Dan vindt jij mijn plaatje vast niet leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tis de waarheid.. die ga ik niet onder stoelen of banken schuivenquote:
hmmm nja weet ik eig ook niet. als het bij afstandelijk tieten blazen blijft misschien....quote:
die snapt het prima hoorquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:33 schreef Murmeli het volgende:
[..]
gewoon blij om zijn, wat moet je ermee. volgens mij is het vooral lollig voor de blazer...... onze kwaakje die snapt het soms nog niet zo goed
Serieus, wat hebben die verhalen met de afspraak van een meet te maken ?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:34 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Tja.... ik vermoed dat het niet zozeer aan de boodschap ligt, maar eerder aan de zender. Word wakker, ruik de koffie. Wij zijn op dit moment net zover als je vriendenkring vermoed ik zomaar. Beetje moe van je stoere, maar vooral behoorlijk desperate verhalen. Beetje jammer, want volgens mij ben jij geen onaardig persoon voor de rest, maar wel behoorlijk vermoeiend met die constante stroom player verhaaltjes van je, beetje te overdreven stereotype blinkbinkje dat nog net geen "pssstttt" roept tegen elk meisje wat langs gelopen komt.
Dat is heul nie raarquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:36 schreef lichtekooi het volgende:
Ik vond het raar, blazen tegen een tepel, maar dat is dus normaal.
Je mag hier wel komen drinken hoor.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:18 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Ik was dat wel van plan.
Ik ga weer te veel drinken vanavond, dat weet ik nu al.
En ik wil een vriendje.
Ik heb niet zoveel met seks, maar de laatste tijd heb ik best wel zin en ik doe dat niet als ik niet verlieft ben, want dat vond ik niet leuk.
nee dan heeft ze bedgenoten die snappen dat het niet leuk is om tegen tieten te blazen (als je het lijdend voorwerp bent) tieten zijn er niet voor het plezier van degene die er mee speelt he, die zijn er hooguit voor het plezier van de eigenaar.... enzo.... dingen die leuk zijn voor degene die speelt doen namelijk of pijn of zijn irritant voor de eigenaar....quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:35 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
dan wordt het tijd dat jij je bedgenoten eens opvoedt
Nee, zij zat er niet bij, maar vorige week heeft hij om die reden op het laatste moment een afspraak met mij afgezegd. Daarom is de vriendschap dus deels voorbij, omdat hij niet alleen met mij mag afspreken.quote:
Gaan we op de engelse toer?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:35 schreef rival het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik jou ooit een biertje belooft, dat wordt een lauwe
Niet! Ik vind t ook leuk als er tegen mijn tieten wordt geblazenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee dan heeft ze bedgenoten die snappen dat het niet leuk is om tegen tieten te blazen (als je het lijdend voorwerp bent) tieten zijn er niet voor het plezier van degene die er mee speelt he, die zijn er hooguit voor het plezier van de eigenaar.... enzo.... dingen die leuk zijn voor degene die speelt doen namelijk of pijn of zijn irritant voor de eigenaar....
alles!... Mensen zijn bang dat als jij op een meet komt ze heel de tijd van die suffe verhalen moeten aanhoren van je. Waarom denk je dat mensen wel direct willen komen zodra Murmeli, KZ of Nouk voorsteld om een meet te doen?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:36 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Serieus, wat hebben die verhalen met de afspraak van een meet te maken ?
ik vind het ook raar. het zal wel per persoon verschillend zijn....quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:36 schreef lichtekooi het volgende:
Ik vond het raar, blazen tegen een tepel, maar dat is dus normaal.
En als ik wil meeten komen ze nietquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:40 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
alles!... Mensen zijn bang dat als jij op een meet komt ze heel de tijd van die suffe verhalen moeten aanhoren van je. Waarom denk je dat mensen wel direct willen komen zodra Murmeli, KZ of Nouk voorsteld om een meet te doen?
Image==everything my friend..
Ik heb afgesproken met een vriendinquote:
+ 1.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:38 schreef Murmeli het volgende:
dingen die leuk zijn voor degene die speelt doen namelijk of pijn of zijn irritant voor de eigenaar....
Gisteren waren we ook niet écht alleen..quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:31 schreef Murmeli het volgende:
dat vroeg ik me dus ook af...dan is ze echt een psycho.... of ging dat erom dat hij voor gisteren nooit met jou alleen mocht zijn?
Ja is fijn jaquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:41 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Ik heb afgesproken met een vriendin
Is dat ook fijn als er iemand tegen je tepel blaast dan?
en als ik tegen zijn tepel blaas?of kan dat weer niet?
Je was er niet bij op de meet in het Vondelpark toen ik er ook wasquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:40 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
alles!... Mensen zijn bang dat als jij op een meet komt ze heel de tijd van die suffe verhalen moeten aanhoren van je. Waarom denk je dat mensen wel direct willen komen zodra Murmeli, KZ of Nouk voorsteld om een meet te doen?
Image==everything my friend..
Ze zat in de kamer er naast?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Gisteren waren we ook niet écht alleen..
* kwaakvaak maakt notitie ;quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee dan heeft ze bedgenoten die snappen dat het niet leuk is om tegen tieten te blazen (als je het lijdend voorwerp bent) tieten zijn er niet voor het plezier van degene die er mee speelt he, die zijn er hooguit voor het plezier van de eigenaar.... enzo.... dingen die leuk zijn voor degene die speelt doen namelijk of pijn of zijn irritant voor de eigenaar....
dat mag.... ik niet. ook niet als er met mijn tepels gespeeld wordt, dat voelt irritant.... voorzichtige dingen doen mag wel (als ik i nde stemming ben, hahahaha)quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:39 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Niet! Ik vind t ook leuk als er tegen mijn tieten wordt geblazen
Of ik..quote:
oh hoezo?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Gisteren waren we ook niet écht alleen..
Het gaat er niet om wat andere mensen zeggen, het gaat om het imago dat je voor jezelf hebt gecreeërtquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:42 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Je was er niet bij op de meet in het Vondelpark toen ik er ook was
Vraag anders aan die mensen of ze zich toen ergerde aan mij ?!
Nee, maar toen ik er was kwam er al vrij snel een collega/vriend van hem bijzitten..quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:42 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
* kwaakvaak maakt notitie ;
Volgende keer voor de sex, eerst ff een oxa in murmeli haar thee stoppen
Oh gezelligquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, maar toen ik er was kwam er al vrij snel een collega/vriend van hem bijzitten..
Pff en alweer + 1.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:42 schreef Murmeli het volgende:
* Murmeli is gewoon een beetje aanraakfobisch...
als ik het zo lees hebben jullie geen gedag gezegd maar gaan jullie elkaar toch niet echt meer zien ofzo...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, zij zat er niet bij, maar vorige week heeft hij om die reden op het laatste moment een afspraak met mij afgezegd. Daarom is de vriendschap dus deels voorbij, omdat hij niet alleen met mij mag afspreken.
WTF!!!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, maar toen ik er was kwam er al vrij snel een collega/vriend van hem bijzitten..
quote:
Tofquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
WTF!!!
cue en pien: ik wil heul wel met jullie meeten!!!
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Pff en alweer + 1.
Wat zeg je vandaag logische dingen Murm. Ben ik niet van je gewend.
Echt wel!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]![]()
Wij zijn namelijk ook heeel gezellig
dan ben je de eerste, zou het niet weten.... sabbelen eraan voel ik weinig van..quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:41 schreef lichtekooi het volgende:
en als ik tegen zijn tepel blaas?of kan dat weer niet?
Daar heb je een punt ja. Wat gaan we daaraan doen?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:45 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik vrees dat wij mannen hiermee wel tot wanhoop drijven!
Niet vaak meer iig. Hij krijgt nog een etentje van mij en mijn zus voor zijn verjaardag. Moet ZIJ ook weer meequote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:44 schreef rival het volgende:
als ik het zo lees hebben jullie geen gedag gezegd maar gaan jullie elkaar toch niet echt meer zien ofzo...
Kijk dan eens wat verder dan alleen hoe iemand is op internet ?!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:43 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat andere mensen zeggen, het gaat om het imago dat je voor jezelf hebt gecreeërt
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:44 schreef Murmeli het volgende:
cue en pien: ik wil heul wel met jullie meeten!!!
Bij jouw moet ze bijten dusquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:45 schreef rival het volgende:
[..]
dan ben je de eerste, zou het niet weten.... sabbelen eraan voel ik weinig van..
dat wisselt heel erg per man. de ene wordt er bloedgeil van, de ander voelt niks. denk eig dat het bij vrouwen net zo is, de ene vindt het fijn en de ander niet. nadeel is alleen wel dat alle mannen altijd graag aan tieten willen sabbelen.... ik zou best wel eens een man willen die dat niet fijn vindt om te doenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:45 schreef rival het volgende:
[..]
dan ben je de eerste, zou het niet weten.... sabbelen eraan voel ik weinig van..
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:45 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik vrees dat wij mannen hiermee wel tot wanhoop drijven!
Ik ken je niet anders dan alleen via het internet, en je hebt voor jezelf gewoon een imago gemaakt dat mij niet aan staat, daardoor is de kans dan ook klein dat wij een keer 1 op 1 zullen meeten.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:46 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Kijk dan eens wat verder dan alleen hoe iemand is op internet ?!
Ennuh, Thnx Dawg
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uhm.. het is toch wel een beetje bepalend voor fok he..quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:46 schreef KudFokker het volgende:
Kijk dan eens wat verder dan alleen hoe iemand is op internet ?!
Nodig haar niet uit. Serieus. Dan komt de boodschap wel over. Misschien.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Niet vaak meer iig. Hij krijgt nog een etentje van mij en mijn zus voor zijn verjaardag. Moet ZIJ ook weer mee
quote:
ik weet het ook niet.... vaak geil zijn, dan heb ik er geen last van. als ik zeg maar niet kan denken dan gaat het goed. zodra ik kan denken raak ik ervan in de paniek. ik vond dat oxazepam idee van kwaak nog zo'n slecht idee niet haha, maar niet zo realistischquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Daar heb je een punt ja. Wat gaan we daaraan doen?
Tja, en waarom werd ik dan in het Vondelpark niet uitgekafferdquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Uhm.. het is toch wel een beetje bepalend voor fok he..
Ik ga niet afspreken met mensen die mij op fok al geen reet interesseren
Deels mee eens (op Fok dan, IRL vond ik hem wel anders), maar moet daar dan een reactie of 5 per pagina aan verspild worden, elk fucking topic weer? Na 100 keer is het ook wel duidelijk, ik vind het nogal storend om dat iedere keer te lezen. Negeer hem dan gewoon.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:47 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ken je niet anders dan alleen via het internet, en je hebt voor jezelf gewoon een imago gemaakt dat mij niet aan staat, daardoor is de kans dan ook klein dat wij een keer 1 op 1 zullen meeten.
Wacht ff, hadden wij het er niet laatst over om gewoon eens te proberen ofzo? Ik ben niet zo makkelijk met meeten omdat een hoop mensen me niet boeiend genoeg leken en toen zei je zoiets dat het soms in real life weleens anders is.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Uhm.. het is toch wel een beetje bepalend voor fok he..
Ik ga niet afspreken met mensen die mij op fok al geen reet interesseren
Eensquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:42 schreef dawg het volgende:
Kan dat gezeik op KF een keer stoppen? Dat vind ik al net zo fucking irritant worden als diegenen KF's posts vinden.
Als een meisje aangeeft dat ze het eerder vervelend dan lekker vindt dan zoek ik wel iets anders om te doenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:47 schreef Murmeli het volgende:
ik zou best wel eens een man willen die dat niet fijn vindt om te doen
Wees niet bang, ik zou sowieso nooit iemand van internet 1 op 1 meetenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:47 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ken je niet anders dan alleen via het internet, en je hebt voor jezelf gewoon een imago gemaakt dat mij niet aan staat, daardoor is de kans dan ook klein dat wij een keer 1 op 1 zullen meeten.
Ze is niet uitgenodigd, dat hebben zijzelf gedaan! Al 100x gezegd dat het met z'n drieën is. Boodschap komt niet aan. Stuitert terug tegen dat bord voor d'r kop.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:48 schreef dawg het volgende:
Nodig haar niet uit. Serieus. Dan komt de boodschap wel over. Misschien.
Kut voor je wel.
ik wil KF ook wel eeen x meeten hoor.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:50 schreef dawg het volgende:
[..]
Deels mee eens (op Fok dan, IRL vond ik hem wel anders), maar moet daar dan een reactie of 5 per pagina aan verspild worden, elk fucking topic weer? Na 100 keer is het ook wel duidelijk, ik vind het nogal storend om dat iedere keer te lezen. Negeer hem dan gewoon.
Bij Tijn is dat toen ook een tijdje geweest. Is nu volgens mij ook helemaal over.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:50 schreef dawg het volgende:
[..]
Deels mee eens (op Fok dan, IRL vond ik hem wel anders), maar moet daar dan een reactie of 5 per pagina aan verspild worden, elk fucking topic weer? Na 100 keer is het ook wel duidelijk, ik vind het nogal storend om dat iedere keer te lezen. Negeer hem dan gewoon.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:50 schreef rival het volgende:
[..]
Als een meisje aangeeft dat ze het eerder vervelend dan lekker vindt dan zoek ik wel iets anders om te doen
Why not?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:50 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wees niet bang, ik zou sowieso nooit iemand van internet 1 op 1 meeten
gewoon zorgen dat ze als laatst (probeert te) gaat zitten en gewoon maar 3 stoelen klaar hebben staanquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ze is niet uitgenodigd, dat hebben zijzelf gedaan! Al 100x gezegd dat het met z'n drieën is. Boodschap komt niet aan. Stuitert terug tegen dat bord voor d'r kop.
Ach..
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:50 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wees niet bang, ik zou sowieso nooit iemand van internet 1 op 1 meeten
Ja maar soms doe ik het erom, en daar moet ik inderdaad mee kappenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik wil KF ook wel eeen x meeten hoor.
maar ik erger me op fok ook wel eens aan hem ja
het gaat er niet om of je irl wel of niet te luchten bent, iedereen zegt juist,quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:50 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Tja, en waarom werd ik dan in het Vondelpark niet uitgekafferd?
rare mensen.... wat gaat er in dat meisje om????quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ze is niet uitgenodigd, dat hebben zijzelf gedaan! Al 100x gezegd dat het met z'n drieën is. Boodschap komt niet aan. Stuitert terug tegen dat bord voor d'r kop.
Ach..
Ik had het nu ook niet specifiek over jou. En ook meer over 1 op 1 meets.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:50 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Tja, en waarom werd ik dan in het Vondelpark niet uitgekafferd?
Ik zei volgens mij dan ook; 'ik zou het niet snel doen'quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:50 schreef vencodark het volgende:
Wacht ff, hadden wij het er niet laatst over om gewoon eens te proberen ofzo? Ik ben niet zo makkelijk met meeten omdat een hoop mensen me niet boeiend genoeg leken en toen zei je zoiets dat het soms in real life weleens anders is.
Wanneer gaan wij elkaar dan weer eens 'zien' ?quote:
jij zou een uitzondering zijnquote:
En toen was het ook al irritant, en dat is het nu nog steeds. Simpel.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Bij Tijn is dat toen ook een tijdje geweest. Is nu volgens mij ook helemaal over.
geloof dat die eend jou niet zo lief vindt op fok ofzoquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:53 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja maar soms doe ik het erom, en daar moet ik inderdaad mee kappen
Maar nu heb ik niks gezegd stel gewoon voor om een leuke meet te organiseren en toch moeten er bepaalde eenden zo lelijk kwaken naar me
Ja, ik wist dus niet meer hoe het precies zat. Moet beetje goed voelen he.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:54 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik zei volgens mij dan ook; 'ik zou het niet snel doen'![]()
Dus impulsen!!![]()
![]()
Hij probeerd je alleen iets uit te leggen, ik las er juist iets vriendelijks in. dat je irl waarschijnlijk best te doen bent...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:53 schreef KudFokker het volgende:
Maar nu heb ik niks gezegd stel gewoon voor om een leuke meet te organiseren en toch moeten er bepaalde eenden zo lelijk kwaken naar me
het wordt tijd voor weer eens een meet iets meer jullie kant op zodat jullie (jij en de andere oosterlingen) ook es kenne langskomenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik had het nu ook niet specifiek over jou. En ook meer over 1 op 1 meets.
Al zou ik bij een groepsmeet ook neit echt staan te popelen als er iemand komt die mij niet boeit/leuk lijkt.
[..]
Ik zei volgens mij dan ook; 'ik zou het niet snel doen'![]()
Dus impulsen!!![]()
![]()
[..]
Wanneer gaan wij elkaar dan weer eens 'zien' ?
Als ik het op jaloezie gooi dan word ik overstroomd met mailtjes dat dat niet zo is, omdat ze alles heeft wat ze zich wenst, blabla. Ik hou het er toch op, het kan niet anders. Ze gunt die jongen niets!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:54 schreef Murmeli het volgende:
rare mensen.... wat gaat er in dat meisje om????
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:58 schreef automatic_ het volgende:
Goedemorgen! Mijn hemel, wat ben ik brak
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:58 schreef automatic_ het volgende:
Goedemorgen! Mijn hemel, wat ben ik brak
als ze zelfs zulke mails moet sturen om zichzelf te overtuigen is ze dus echt onzeker!!! takkwijf!!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als ik het op jaloezie gooi dan word ik overstroomd met mailtjes dat dat niet zo is, omdat ze alles heeft wat ze zich wenst, blabla. Ik hou het er toch op, het kan niet anders. Ze gunt die jongen niets!
Lief!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
meissie... hoe komt t? te laat gaan slapen? of gezopen? of gewoon brak?
Of in het Zuiden.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
het wordt tijd voor weer eens een meet iets meer jullie kant op zodat jullie (jij en de andere oosterlingen) ook es kenne langskomen![]()
of ik moet eens een weekendje oosten van nederland doen (kan ik ook mn pa en ma es bezoeken)
Ik durf nog steeds niet te mailenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:57 schreef vencodark het volgende:
Ja, ik wist dus niet meer hoe het precies zat. Moet beetje goed voelen he.
Ja, was echt gezellig! Had eerst mijn bedenkingen - ik ga nooit met dit groepje - maar het was écht leuk!quote:
dat dus!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:57 schreef rival het volgende:
[..]
Hij probeerd je alleen iets uit te leggen, ik las er juist iets vriendelijks in. dat je irl waarschijnlijk best te doen bent...
leer lezen
You will not beat me.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:55 schreef Kluts het volgende:
Zin in het weekend!
Ik ga hoe dan ook belachelijk bruin worden, heb ik zo bedacht.
Idd!!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
het wordt tijd voor weer eens een meet iets meer jullie kant op zodat jullie (jij en de andere oosterlingen) ook es kenne langskomen![]()
of ik moet eens een weekendje oosten van nederland doen (kan ik ook mn pa en ma es bezoeken)
Je hebt dezelfde 'ik durf niet te mailen-angst' als ik een paar maanden geleden met die gast.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik durf nog steeds niet te mailenhaha.. dat wordt niks.
Die zonne-olie die jij hebt wil ik ook!quote:
ter info: bij kwaak dringt commentaar vast door als je het the hard way brengt (zegt hij zelf tenminste) dus dat is ook zijn manier van commentaar gevenquote:
Neem dan Vlissiingen, das nog dichter in mijn buurt.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:03 schreef rival het volgende:
[..]
Gaan we met zijn allen zwemmen in Domburg
Precies. Ik heb gezegd dat ik niet iemand ben die wrok koestert, maar dat ik haar gewoon niet meer wil zien.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:00 schreef Murmeli het volgende:
als ze zelfs zulke mails moet sturen om zichzelf te overtuigen is ze dus echt onzeker!!! takkwijf!!
stel het is iemand die je niet heel bijzonder leuk vind.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik durf nog steeds niet te mailenhaha.. dat wordt niks.
Gelukkig!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:01 schreef automatic_ het volgende:
Ja, was echt gezellig! Had eerst mijn bedenkingen - ik ga nooit met dit groepje - maar het was écht leuk!
Heb jij geluisterd naar mijn advies dan?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:02 schreef vencodark het volgende:
Je hebt dezelfde 'ik durf niet te mailen-angst' als ik een paar maanden geleden met die gast.
Dus...hoe moet ik jou nu helpen?Mail!
Je wilt het.
da's best wel een goed advies eigenlijk....quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:05 schreef rival het volgende:
[..]
stel het is iemand die je niet heel bijzonder leuk vind.
iemand waarvan je weet dat hij jou wilt en jij wilt ook wel even wat lol...
dan zou je toch gewoon mailen zonder problemen? probeer deze situatie ook zo te benaderen.. denk hoe je dat in mijn voorbeeld zou doen en zo moet je het nu ook gewoon doen
Huh? kan je daar beter zwemmen?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Neem dan Vlissiingen, das nog dichter in mijn buurt.
Eeuhhm, mailen is toch meest makkelijke manier om contact te zoeken? Bellen of SMSen is veel directerquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:06 schreef Cuegirllie het volgende:
Heb jij geluisterd naar mijn advies dan?![]()
gaan we beiden mailen?
Ik weet niet wat hij van mij wil.. ik heb het gevoel van weinig.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:05 schreef rival het volgende:
stel het is iemand die je niet heel bijzonder leuk vind.
iemand waarvan je weet dat hij jou wilt en jij wilt ook wel even wat lol...
dan zou je toch gewoon mailen zonder problemen? probeer deze situatie ook zo te benaderen.. denk hoe je dat in mijn voorbeeld zou doen en zo moet je het nu ook gewoon doen
Ej, ik had beperkingen! Ik twijfelde toen of ik het zou doen en toen moest ik zo nodig naar jouw verjaardag waar voormalig lief was en toen liep alles in de soep! Dus ik had een goed excuus achteraf niet te mailen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heb jij geluisterd naar mijn advies dan?![]()
gaan we beiden mailen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet niks gelukkigquote:
Zozo, das een oudjequote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Moet niks gelukkig
een 48jarige gast![]()
Jah dat kloptquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:07 schreef Nouk84 het volgende:
Eeuhhm, mailen is toch meest makkelijke manier om contact te zoeken? Bellen of SMSen is veel directer
Trein naar Helmond wel.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:08 schreef lichtekooi het volgende:
Ik ga ook in de zon liggen en bruin worden.
En geen mannen voorlopig![]()
Ik ga met de trein van tilburg naar amsterdam straks, kan dat wel? Want er is iets met het spoor en ik kan het niet verstaan
Als ik een dame erg leuk vond had ik hetzelfde probleem, dat moest opgelost wordenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:07 schreef Murmeli het volgende:
[..]
da's best wel een goed advies eigenlijk....
Wisselstoringen. Er rijden volgens mij minder treinen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:08 schreef lichtekooi het volgende:
Ik ga ook in de zon liggen en bruin worden.
En geen mannen voorlopig![]()
Ik ga met de trein van tilburg naar amsterdam straks, kan dat wel? Want er is iets met het spoor en ik kan het niet verstaan
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ej, ik had beperkingen! Ik twijfelde toen of ik het zou doen en toen moest ik zo nodig naar jouw verjaardag waar voormalig lief was en toen liep alles in de soep! Dus ik had een goed excuus achteraf niet te mailen.![]()
Wat is jouw excuus?
ik kan dit niet meer volgen.... dus: uitleggen die hap of buiten singles houdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(nee geen botheid van mijn kant hoor, pure nieuwsgierigheid)Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:08 schreef vencodark het volgende:
Ej, ik had beperkingen! Ik twijfelde toen of ik het zou doen en toen moest ik zo nodig naar jouw verjaardag waar voormalig lief was en toen liep alles in de soep! Dus ik had een goed excuus achteraf niet te mailen.![]()
Wat is jouw excuus?
Weet ik meisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb dan ook altijd zulke goede adviezenMaar nu kan je dus wel mailen?
![]()
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
sms = email.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Eeuhhm, mailen is toch meest makkelijke manier om contact te zoeken? Bellen of SMSen is veel directer
Die aanpak werkt alleen 'averechts' bij mijquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:04 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ter info: bij kwaak dringt commentaar vast door als je het the hard way brengt (zegt hij zelf tenminste) dus dat is ook zijn manier van commentaar geven
* Murmeli is zelf ook meer van de zachte benadering... vond het berichtje van kwaak ook niet zo lief, maar als je het goed leest staat het er niet 100% negatief....
Als het die van 47 is dan verbied ik je te mailen!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik weet niet wat hij van mij wil.. ik heb het gevoel van weinig.
En daarbij een collega, dus nogal vaag zeg maar.
Alleen traject Utrecht-Zwolle ondervindt problemenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:08 schreef lichtekooi het volgende:
Daten .. daten.. uhm geen idee hahaquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:10 schreef Murmeli het volgende:
cue wil jij een vent van 48 daten? dat is veel te oud he... of gaat het niet over daten?
ja hoor, laat maar weten als je er bent... ik ken nog een leuk gat in de muur op leidschequote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:08 schreef lichtekooi het volgende:
Ik ga met de trein van tilburg naar amsterdam straks, kan dat wel?
Samengevat: rond januari volgens mij (kweet niet meer) toen herinnerde ik me zo'n gast die ik 2 jaar daarvoor al beetje leuk vond (kende hem via internet) en hij heeft me weleens uitgenodigt min of meer om wat te gaan drinken (althans, langskomen in het café waar hij weleens rondhangt). Maar is nooit tot ontmoeting gekomen. En soms dacht ik nog weleens aan hem. En ik kwam in die periode hem 2 keer toevallig ergens tegen (ik wist dat hij het was zeg maar). Maar toen ik twijfelde of ik hem zou mailen om contact te leggen, ging ik naar Cue's verjaardag waar voormalig lief was dus ik had ineens geen behoefte meer om achter een ander aan te gaan.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik kan dit niet meer volgen.... dus: uitleggen die hap of buiten singles houden
(nee geen botheid van mijn kant hoor, pure nieuwsgierigheid)
Ik snap je vergelijking, maar een telefoon heeft iemand altijd bij zich, e-mail kan wel eens een paar dagen duren.quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:11 schreef rival het volgende:
Als het die van 47 is dan verbied ik je te mailen!
bij mij ook.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:11 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Die aanpak werkt alleen 'averechts' bij mij
Er gaan zover al 5 vrienden mee naar Schoorl
Yep, Hoorn - Amsterdam hetzelfdequote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wisselstoringen. Er rijden volgens mij minder treinen.
Tenminste, wel vanochtend toen ik met de trein moest. Maar weet niet of dat ook voor die richting geld.t
mee eens.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:11 schreef rival het volgende:
[..]
48.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:11 schreef rival het volgende:
[..]
Ofre!!quote:
Waarschijnlijk voelde je je aangevallen, wat nergens voor nodig was.. lees dat soort posts gewoon een 2e keer ff rustig door anders... mensen proberen je vaker te "helpen" dan af te kraken....quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:11 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Die aanpak werkt alleen 'averechts' bij mij
ah ok, dank je voor de uitleg. ja joh gewoon mailen!!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Samengevat: rond januari volgens mij (kweet niet meer) toen herinnerde ik me zo'n gast die ik 2 jaar daarvoor al beetje leuk vond (kende hem via internet) en hij heeft me weleens uitgenodigt min of meer om wat te gaan drinken (althans, langskomen in het café waar hij weleens rondhangt). Maar is nooit tot ontmoeting gekomen. En soms dacht ik nog weleens aan hem. En ik kwam in die periode hem 2 keer toevallig ergens tegen (ik wist dat hij het was zeg maar). Maar toen ik twijfelde of ik hem zou mailen om contact te leggen, ging ik naar Cue's verjaardag waar voormalig lief was dus ik had ineens geen behoefte meer om achter een ander aan te gaan.![]()
Zodoende.![]()
Maar Cue heeft wel gelijk...nu kan ik alsnog mailen.
Begin maar vast met typenquote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:14 schreef Murmeli het volgende:
ah ok, dank je voor de uitleg. ja joh gewoon mailen!!
ik hoop het dan niet. Dankjewel.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wisselstoringen. Er rijden volgens mij minder treinen.
Tenminste, wel vanochtend toen ik met de trein moest. Maar weet niet of dat ook voor die richting geld.t
ik zou op die post van kwaak ook niet zo tof hebben gereageerd. hij overtreft de directheid van ripley en is dus vrij bot....quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:14 schreef rival het volgende:
[..]
Waarschijnlijk voelde je je aangevallen, wat nergens voor nodig was.. lees dat soort posts gewoon een 2e keer ff rustig door anders... mensen proberen je vaker te "helpen" dan af te kraken....
Dan verbrand je levend denk ik. Snelbruiner zonder factor is niet geschikt voor blanke huidjes.quote:
Niet onzeker, meer geirriteerd...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:13 schreef Murmeli het volgende:
[..]
bij mij ook.
volgens mij word jij er onzeker van en ga je dan nog onzekerder lopen doen en dat is bij jou heel hard onzin blaten....
of zit ik er nu zwaar naast te lullen met mijn huis-tuin-en keuiken psychologie?
Bengeltjelief!quote:
Daar hoef ik niet te zijn toch?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Alleen traject Utrecht-Zwolle ondervindt problemen
nou.... als je belt, dan neemt iemand op. of hij staat uit. of iemand drukt je weg, je weet direct wat er gebeurd..quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik snap je vergelijking, maar een telefoon heeft iemand altijd bij zich, e-mail kan wel eens een paar dagen duren.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dan verbrand je levend denk ik. Snelbruiner zonder factor is niet geschikt voor blanke huidjes.
Maar als je perse wilt kom maar halen.
Ja goedquote:
Nee hoor, maar het is wel gezellig zo met z'n tweeenquote:
Vorig jaar met Bevrijdingsdag zonder insmeersel midden in de zon gezeten, uuuren. Ik heb de lijntjes/kleurverschil nog in mijn huid.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben vorige keer ook niet verbrand, sterker nog, ik ben nooit zo snel bruin geworden in een middag.
Ik ben gewoon diehard.
Nee, daaromquote:
Niet bijzonder direct, maar wel directer dan e-mail.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:18 schreef rival het volgende:
nou.... als je belt, dan neemt iemand op. of hij staat uit. of iemand drukt je weg, je weet direct wat er gebeurd..
wat dat betreft kan je op sms soms ook lang wachten...
dus niet erg direct imho
Een gat in de muur?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:12 schreef rival het volgende:
[..]
ja hoor, laat maar weten als je er bent... ik ken nog een leuk gat in de muur op leidsche
zachte benadering is al vaker geprobeerd en dat komt ook niet over in zijn geval, gevalletje bord voor de kop zeg maar. Net als dat het niet werkt dat ik met zachte hand tegen mezelf vertel dat ik iets nuttigs moet gaan doen, maar dat het ook niet door komt en ik gewoon blijf hangen in het onderzoeken naar welke methode gebruikt moet worden (werk nu zeg maar).quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:04 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ter info: bij kwaak dringt commentaar vast door als je het the hard way brengt (zegt hij zelf tenminste) dus dat is ook zijn manier van commentaar geven
* Murmeli is zelf ook meer van de zachte benadering... vond het berichtje van kwaak ook niet zo lief, maar als je het goed leest staat het er niet 100% negatief....
Vind je 't vreemd?! 48!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ja goedMag alleen niet mailen
![]()
en daar?
Ik mail jouw 48 jarige, jij mailt mijn euh 23 jarige ofzo.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:18 schreef Cuegirllie het volgende:
Nee hoor, maar het is wel gezellig zo met z'n tweeen
Ik ben een keer echt GIGANTISCH verbrand onder een zonnebank...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vorig jaar met Bevrijdingsdag zonder insmeersel midden in de zon gezeten, uuuren. Ik heb de lijntjes/kleurverschil nog in mijn huid.Ik wordt nog meer egaal bruin!
(ben ik bang).
Nooit meer scheren!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:20 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik ben een keer echt GIGANTISCH verbrand onder een zonnebank...
Had toen ook mijn boxer aan, dat lijntje zie je een jaar later nog!
Ben aan de andere kant blij dat ik mijn boxer aanhad, anders was mijn zaakje verbrand
Ja ik zei al dat ik dat zou doenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:20 schreef Murmeli het volgende:
@venco: niks nie 1 hoedje....
@KF.... als je je ergert aan kwaak moet je hem gewoon negeren. net als dat ik vind dat hij nou moet negeren als hij jou irritant vindt. (maar een beetje minder onzin posten mag je van mij ook wel hoor,)
Had je toen mijn olie gebruikt?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben vorige keer ook niet verbrand, sterker nog, ik ben nooit zo snel bruin geworden in een middag.
Ik ben gewoon diehard.
Wat is het Depp syndroom?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hallo, haar 48 jarige heeft het Depp syndroom.Denk ik.
Niet dat ik weetquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:20 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Vind je 't vreemd?! 48!Is hij rijk?
![]()
Hier wel redelijk. Moet ff een plan van aanpak gaan maken voor mezelf.
Ik had de vellen aan mijn benen en buik hangenquote:
johnny deppquote:
Ja dus ... ik heb al gezegd tegen d'r dat ze niet verliefd moet wordenquote:
Ik ben fan van Johnny Depp, die is gewoon gruwelijk lekker en toch al 45quote:
Goed planquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik mail jouw 48 jarige, jij mailt mijn euh 23 jarige ofzo.
Wat heb jij tegen the a-teamquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Niet dat ik weet
Wat moet je allemaal doen dan?
Rebel.quote:
Mwa, nog steeds werkzoekende. Er werd al gezegd kans verhuizen en dan baan is groter.quote:
Mensen die bruin worden.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben gewoon diehard.
hij is gewoon direct en eerlijk.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:15 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik zou op die post van kwaak ook niet zo tof hebben gereageerd. hij overtreft de directheid van ripley en is dus vrij bot....
Studeren. Huis opruimen, kamer schoonmaken, huisgenootjes schoppen. Wat regelen voor mijn paard. En een planning maken.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Niet dat ik weet
Wat moet je allemaal doen dan?
ransbakje!!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:20 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
zachte benadering is al vaker geprobeerd en dat komt ook niet over in zijn geval, gevalletje bord voor de kop zeg maar. Net als dat het niet werkt dat ik met zachte hand tegen mezelf vertel dat ik iets nuttigs moet gaan doen, maar dat het ook niet door komt en ik gewoon blijf hangen in het onderzoeken naar welke methode gebruikt moet worden (werk nu zeg maar).
Soms moet je gewoon hard tegen mensen zijn (waarbij ik mijzelf ook onder die mensen schaar!) en vertellen dat het gezeur klaar moeten zijn en er gewoon een spiegel voor houden. Confrontatie bewust aangaan, en mensen een soort van spiegel voor houden.
Dat ik daar niet altijd even populair van wordt, dat is een risico wat ik bewust neem, omdat ik geloof dat mensen er niet slechter van worden en welicht toch over gaan denken nadat de boosheid of beledigdheid is over gewaaid.
afijn dat dus....
En dan nu bepalen of ik PDO of mySQLi ga gebruiken. maar eerst even de buienradar een nieuwe blinde vlek geven vanaf de porseleinentroon
Johnny Depp dat is toch die langharige homo?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ben fan van Johnny Depp, die is gewoon gruwelijk lekker en toch al 45![]()
![]()
Dus mag het stiekem wel een beetje.
Al zou ik niet snel serieus met iemand zoiets willen maar toch heb ik er wel begrip voor.
Kan ik me in vindenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:19 schreef Nouk84 het volgende:
Niet bijzonder direct, maar wel directer dan e-mail.
Over het algemeen wel jaquote:
Dat lees je goedquote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:25 schreef lichtekooi het volgende:
Ik zit steeds meer te denken om toch mijn haar kort te laten knippen.
wel vrouwelijk dan. Een bob denk ik.
Potver!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:25 schreef kweli het volgende:
[..]
Johnny Depp dat is toch die langharige homo?
ja klopt ik ben redelijk onzeker. de manier van rip werkt bij mij wel (ook hard maar duidelijker opbouwend) de manier van kwaak zou niet werken. maar gelukkig doet ie tegen mij niet zo.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:24 schreef rival het volgende:
[..]
hij is gewoon direct en eerlijk.
volgens mij ben jij ook best onzeker? dat verklaard wel waarom jij het ook zo zou opvatten
ik zie het echt gewoon als opbouwende kritiek
Dat was niet mijn tekstquote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:24 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Studeren. Huis opruimen, kamer schoonmaken, huisgenootjes schoppen. Wat regelen voor mijn paard. En een planning maken.![]()
Wat moet je nou weer met een man van 48 die niet rijk is!?
Mooi verwoordquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:20 schreef kwaakvaak het volgende:
zachte benadering is al vaker geprobeerd en dat komt ook niet over in zijn geval, gevalletje bord voor de kop zeg maar. Net als dat het niet werkt dat ik met zachte hand tegen mezelf vertel dat ik iets nuttigs moet gaan doen, maar dat het ook niet door komt en ik gewoon blijf hangen in het onderzoeken naar welke methode gebruikt moet worden (werk nu zeg maar).
Soms moet je gewoon hard tegen mensen zijn (waarbij ik mijzelf ook onder die mensen schaar!) en vertellen dat het gezeur klaar moeten zijn en er gewoon een spiegel voor houden. Confrontatie bewust aangaan, en mensen een soort van spiegel voor houden.
Dat ik daar niet altijd even populair van wordt, dat is een risico wat ik bewust neem, omdat ik geloof dat mensen er niet slechter van worden en welicht toch over gaan denken nadat de boosheid of beledigdheid is over gewaaid.
6.9 is toch prima?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:27 schreef Den_Haag het volgende:
Belz
Kluts
rest,of
2 tentamens terug, een 8, en een 6.9
Die homo heeft anders een leuk vrouwtje op de kop getikt ( of ze moeten al gescheiden zijn).quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:25 schreef kweli het volgende:
[..]
Johnny Depp dat is toch die langharige homo?
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:27 schreef Den_Haag het volgende:
Belz
Kluts
rest,of
2 tentamens terug, een 8, en een 6.9
dan moet je hem gewoon een keertje grijpen. issie wel single? anders brand je er straks je vingers aan he....quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat was niet mijn tekst
En daarbij heeft ie gewoon gelijk, maar toen ik jong was vond ik het ook meesterlijk![]()
[..]veel te doen!!
Lol, geen idee, maar vind hem gewoon boeiend ofzo. Weet niet. Mijn ogen volgen hem altijd als ik hem zie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |