Alleen traject Utrecht-Zwolle ondervindt problemenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:08 schreef lichtekooi het volgende:
Ik ga met de trein van tilburg naar amsterdam straks, kan dat wel? Want er is iets met het spoor en ik kan het niet verstaan
Daten .. daten.. uhm geen idee hahaquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:10 schreef Murmeli het volgende:
cue wil jij een vent van 48 daten? dat is veel te oud he... of gaat het niet over daten?
ja hoor, laat maar weten als je er bent... ik ken nog een leuk gat in de muur op leidschequote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:08 schreef lichtekooi het volgende:
Ik ga met de trein van tilburg naar amsterdam straks, kan dat wel?
Samengevat: rond januari volgens mij (kweet niet meer) toen herinnerde ik me zo'n gast die ik 2 jaar daarvoor al beetje leuk vond (kende hem via internet) en hij heeft me weleens uitgenodigt min of meer om wat te gaan drinken (althans, langskomen in het café waar hij weleens rondhangt). Maar is nooit tot ontmoeting gekomen. En soms dacht ik nog weleens aan hem. En ik kwam in die periode hem 2 keer toevallig ergens tegen (ik wist dat hij het was zeg maar). Maar toen ik twijfelde of ik hem zou mailen om contact te leggen, ging ik naar Cue's verjaardag waar voormalig lief was dus ik had ineens geen behoefte meer om achter een ander aan te gaan.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik kan dit niet meer volgen.... dus: uitleggen die hap of buiten singles houden
(nee geen botheid van mijn kant hoor, pure nieuwsgierigheid)
Ik snap je vergelijking, maar een telefoon heeft iemand altijd bij zich, e-mail kan wel eens een paar dagen duren.quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:11 schreef rival het volgende:
Als het die van 47 is dan verbied ik je te mailen!
bij mij ook.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:11 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Die aanpak werkt alleen 'averechts' bij mij
Er gaan zover al 5 vrienden mee naar Schoorl
Yep, Hoorn - Amsterdam hetzelfdequote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wisselstoringen. Er rijden volgens mij minder treinen.
Tenminste, wel vanochtend toen ik met de trein moest. Maar weet niet of dat ook voor die richting geld.t
mee eens.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:11 schreef rival het volgende:
[..]
48.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:11 schreef rival het volgende:
[..]
Ofre!!quote:
Waarschijnlijk voelde je je aangevallen, wat nergens voor nodig was.. lees dat soort posts gewoon een 2e keer ff rustig door anders... mensen proberen je vaker te "helpen" dan af te kraken....quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:11 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Die aanpak werkt alleen 'averechts' bij mij
ah ok, dank je voor de uitleg. ja joh gewoon mailen!!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Samengevat: rond januari volgens mij (kweet niet meer) toen herinnerde ik me zo'n gast die ik 2 jaar daarvoor al beetje leuk vond (kende hem via internet) en hij heeft me weleens uitgenodigt min of meer om wat te gaan drinken (althans, langskomen in het café waar hij weleens rondhangt). Maar is nooit tot ontmoeting gekomen. En soms dacht ik nog weleens aan hem. En ik kwam in die periode hem 2 keer toevallig ergens tegen (ik wist dat hij het was zeg maar). Maar toen ik twijfelde of ik hem zou mailen om contact te leggen, ging ik naar Cue's verjaardag waar voormalig lief was dus ik had ineens geen behoefte meer om achter een ander aan te gaan.![]()
Zodoende.![]()
Maar Cue heeft wel gelijk...nu kan ik alsnog mailen.
Begin maar vast met typenquote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:14 schreef Murmeli het volgende:
ah ok, dank je voor de uitleg. ja joh gewoon mailen!!
ik hoop het dan niet. Dankjewel.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wisselstoringen. Er rijden volgens mij minder treinen.
Tenminste, wel vanochtend toen ik met de trein moest. Maar weet niet of dat ook voor die richting geld.t
ik zou op die post van kwaak ook niet zo tof hebben gereageerd. hij overtreft de directheid van ripley en is dus vrij bot....quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:14 schreef rival het volgende:
[..]
Waarschijnlijk voelde je je aangevallen, wat nergens voor nodig was.. lees dat soort posts gewoon een 2e keer ff rustig door anders... mensen proberen je vaker te "helpen" dan af te kraken....
Dan verbrand je levend denk ik. Snelbruiner zonder factor is niet geschikt voor blanke huidjes.quote:
Niet onzeker, meer geirriteerd...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:13 schreef Murmeli het volgende:
[..]
bij mij ook.
volgens mij word jij er onzeker van en ga je dan nog onzekerder lopen doen en dat is bij jou heel hard onzin blaten....
of zit ik er nu zwaar naast te lullen met mijn huis-tuin-en keuiken psychologie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |