Eeeuhhm, KF, Pien zit in Tsjechiė.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:17 schreef KudFokker het volgende:
Ooh Pien, een site trouwens
http://www.meidenmarkt.nl/
Misschien idee voor een leuke meet op maandag?!?!
Tieten zijn behalve cosmetisch ook nog eens functioneel. Het staat mooi met kleding, en if all else fails kun je ze zelfs na je charmes nog in de strijd gooien ook.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:14 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik heb niks met tieten, ik vind ze stom. niet dat ik ze kwijt wil ofzo dat ziet er ook zo stom uit maar van mij mogen ze genegeerd worden.... net als mn voeten zeg maar. daar loop ik op maar verder moet ik daar ook niks mee....
huh??? jij onschuldig??? tsss...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:07 schreef Murmeli het volgende:
@Pien... we kunnen KZ ook wel vragen hoormag je daar ook tegenaan kruipen
@rival: omdat ik een heel lief onschuldig meisje ben en jij gewoon een beetje stout
Ik vindt het allebij juist heel fijn als iemand daar aan komt.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:14 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik heb niks met tieten, ik vind ze stom. niet dat ik ze kwijt wil ofzo dat ziet er ook zo stom uit maar van mij mogen ze genegeerd worden.... net als mn voeten zeg maar. daar loop ik op maar verder moet ik daar ook niks mee....
quote:
Dat schoot me te boven nį ik het gepost hadquote:
Dat eerste wat je noemt is cosmetisch, dat tweede ook het meest,het enige waar borsten echt voor nodig zijn, is voor borstvoeding.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Tieten zijn behalve cosmetisch ook nog eens functioneel. Het staat mooi met kleding, en if all else fails kun je ze zelfs na je charmes nog in de strijd gooien ook.
Met pinksteren zit ik mooi in Tsjechiėquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:13 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Misschien een idee om met Pinksteren naar de Meidenmarkt in Schoorl te gaan?
Best lache altijd daar
Dat zeer zekerquote:
wees er maar blij mee hoorquote:
schoorl.. ik ken het niet eensquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:25 schreef KudFokker het volgende:
Niemand heeft dus zin om met dat lekkere weertje maandag met bier te flirten op de klimduin in Schoorl?!
Ik vraag me af of het misschien ligt aan degene die het vraagtquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:25 schreef KudFokker het volgende:
Niemand heeft dus zin om met dat lekkere weertje maandag met bier te flirten op de klimduin in Schoorl?!
Nee, dat gaat ook niet gebeuren, want ook dįįr heeft hij de ballen niet voor. Net als dat hij alles maar accepteert van haar.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:24 schreef Murmeli het volgende:
@Nouk: hmmm klote zeg. Maar je bent nog niet gedumpt dus? dat is wel goed toch? en niks apart doen dat is dom ja. daar komt ie nog wel achter.
Volgend jaar misschien, tenzij ik met jou moet flirten, want dan kom ik nietquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:25 schreef KudFokker het volgende:
Tsjechiė is momenteel vooral KOUD!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:26 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
wees er maar blij mee hoorTsjechie is wel leuk landje, voor een oost europees bananenland he
![]()
Oh tieten... tieten zijn leuk, lekker zacht.. en je kunt er zo heerlijk op sabbelen en dan zachtjes tegen de tepel blazen om dan toe te kijken hoe deze stijf wordt.
zat zij erbij?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:28 schreef Nouk84 het volgende:
Zij was bang, dat als ik moest huilen () dat hij mij dan moest troosten. Dįįrom mocht hij niet alleen met mij praten. Kom op zeg
TIETEN!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:28 schreef rival het volgende:
Oke mensen genoeg over tieten, ik heb ze niet in mijn agenda staan dit weekend dus dit is niet leuk
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:26 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
wees er maar blij mee hoorTsjechie is wel leuk landje, voor een oost europees bananenland he
![]()
Oh tieten... tieten zijn leuk, lekker zacht.. en je kunt er zo heerlijk op sabbelen en dan zachtjes tegen de tepel blazen om dan toe te kijken hoe deze stijf wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |