quote:
ik weet het ook niet.... vaak geil zijn, dan heb ik er geen last van. als ik zeg maar niet kan denken dan gaat het goed. zodra ik kan denken raak ik ervan in de paniek. ik vond dat oxazepam idee van kwaak nog zo'n slecht idee niet haha, maar niet zo realistischquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Daar heb je een punt ja. Wat gaan we daaraan doen?
Tja, en waarom werd ik dan in het Vondelpark niet uitgekafferdquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Uhm.. het is toch wel een beetje bepalend voor fok he..
Ik ga niet afspreken met mensen die mij op fok al geen reet interesseren
Deels mee eens (op Fok dan, IRL vond ik hem wel anders), maar moet daar dan een reactie of 5 per pagina aan verspild worden, elk fucking topic weer? Na 100 keer is het ook wel duidelijk, ik vind het nogal storend om dat iedere keer te lezen. Negeer hem dan gewoon.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:47 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ken je niet anders dan alleen via het internet, en je hebt voor jezelf gewoon een imago gemaakt dat mij niet aan staat, daardoor is de kans dan ook klein dat wij een keer 1 op 1 zullen meeten.
Wacht ff, hadden wij het er niet laatst over om gewoon eens te proberen ofzo? Ik ben niet zo makkelijk met meeten omdat een hoop mensen me niet boeiend genoeg leken en toen zei je zoiets dat het soms in real life weleens anders is.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Uhm.. het is toch wel een beetje bepalend voor fok he..
Ik ga niet afspreken met mensen die mij op fok al geen reet interesseren
Eensquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:42 schreef dawg het volgende:
Kan dat gezeik op KF een keer stoppen? Dat vind ik al net zo fucking irritant worden als diegenen KF's posts vinden.
Als een meisje aangeeft dat ze het eerder vervelend dan lekker vindt dan zoek ik wel iets anders om te doenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:47 schreef Murmeli het volgende:
ik zou best wel eens een man willen die dat niet fijn vindt om te doen
Wees niet bang, ik zou sowieso nooit iemand van internet 1 op 1 meetenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:47 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ken je niet anders dan alleen via het internet, en je hebt voor jezelf gewoon een imago gemaakt dat mij niet aan staat, daardoor is de kans dan ook klein dat wij een keer 1 op 1 zullen meeten.
Ze is niet uitgenodigd, dat hebben zijzelf gedaan! Al 100x gezegd dat het met z'n drieën is. Boodschap komt niet aan. Stuitert terug tegen dat bord voor d'r kop.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:48 schreef dawg het volgende:
Nodig haar niet uit. Serieus. Dan komt de boodschap wel over. Misschien.
Kut voor je wel.
ik wil KF ook wel eeen x meeten hoor.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:50 schreef dawg het volgende:
[..]
Deels mee eens (op Fok dan, IRL vond ik hem wel anders), maar moet daar dan een reactie of 5 per pagina aan verspild worden, elk fucking topic weer? Na 100 keer is het ook wel duidelijk, ik vind het nogal storend om dat iedere keer te lezen. Negeer hem dan gewoon.
Bij Tijn is dat toen ook een tijdje geweest. Is nu volgens mij ook helemaal over.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:50 schreef dawg het volgende:
[..]
Deels mee eens (op Fok dan, IRL vond ik hem wel anders), maar moet daar dan een reactie of 5 per pagina aan verspild worden, elk fucking topic weer? Na 100 keer is het ook wel duidelijk, ik vind het nogal storend om dat iedere keer te lezen. Negeer hem dan gewoon.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:50 schreef rival het volgende:
[..]
Als een meisje aangeeft dat ze het eerder vervelend dan lekker vindt dan zoek ik wel iets anders om te doen
Why not?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:50 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wees niet bang, ik zou sowieso nooit iemand van internet 1 op 1 meeten
gewoon zorgen dat ze als laatst (probeert te) gaat zitten en gewoon maar 3 stoelen klaar hebben staanquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ze is niet uitgenodigd, dat hebben zijzelf gedaan! Al 100x gezegd dat het met z'n drieën is. Boodschap komt niet aan. Stuitert terug tegen dat bord voor d'r kop.
Ach..
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:50 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wees niet bang, ik zou sowieso nooit iemand van internet 1 op 1 meeten
Ja maar soms doe ik het erom, en daar moet ik inderdaad mee kappenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik wil KF ook wel eeen x meeten hoor.
maar ik erger me op fok ook wel eens aan hem ja
het gaat er niet om of je irl wel of niet te luchten bent, iedereen zegt juist,quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:50 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Tja, en waarom werd ik dan in het Vondelpark niet uitgekafferd?
rare mensen.... wat gaat er in dat meisje om????quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ze is niet uitgenodigd, dat hebben zijzelf gedaan! Al 100x gezegd dat het met z'n drieën is. Boodschap komt niet aan. Stuitert terug tegen dat bord voor d'r kop.
Ach..
Ik had het nu ook niet specifiek over jou. En ook meer over 1 op 1 meets.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:50 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Tja, en waarom werd ik dan in het Vondelpark niet uitgekafferd?
Ik zei volgens mij dan ook; 'ik zou het niet snel doen'quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:50 schreef vencodark het volgende:
Wacht ff, hadden wij het er niet laatst over om gewoon eens te proberen ofzo? Ik ben niet zo makkelijk met meeten omdat een hoop mensen me niet boeiend genoeg leken en toen zei je zoiets dat het soms in real life weleens anders is.
Wanneer gaan wij elkaar dan weer eens 'zien' ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |