Serieus, wat hebben die verhalen met de afspraak van een meet te maken ?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:34 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Tja.... ik vermoed dat het niet zozeer aan de boodschap ligt, maar eerder aan de zender. Word wakker, ruik de koffie. Wij zijn op dit moment net zover als je vriendenkring vermoed ik zomaar. Beetje moe van je stoere, maar vooral behoorlijk desperate verhalen. Beetje jammer, want volgens mij ben jij geen onaardig persoon voor de rest, maar wel behoorlijk vermoeiend met die constante stroom player verhaaltjes van je, beetje te overdreven stereotype blinkbinkje dat nog net geen "pssstttt" roept tegen elk meisje wat langs gelopen komt.
Dat is heul nie raarquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:36 schreef lichtekooi het volgende:
Ik vond het raar, blazen tegen een tepel, maar dat is dus normaal.
Je mag hier wel komen drinken hoor.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:18 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Ik was dat wel van plan.
Ik ga weer te veel drinken vanavond, dat weet ik nu al.
En ik wil een vriendje.
Ik heb niet zoveel met seks, maar de laatste tijd heb ik best wel zin en ik doe dat niet als ik niet verlieft ben, want dat vond ik niet leuk.
nee dan heeft ze bedgenoten die snappen dat het niet leuk is om tegen tieten te blazen (als je het lijdend voorwerp bent) tieten zijn er niet voor het plezier van degene die er mee speelt he, die zijn er hooguit voor het plezier van de eigenaar.... enzo.... dingen die leuk zijn voor degene die speelt doen namelijk of pijn of zijn irritant voor de eigenaar....quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:35 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
dan wordt het tijd dat jij je bedgenoten eens opvoedt
Nee, zij zat er niet bij, maar vorige week heeft hij om die reden op het laatste moment een afspraak met mij afgezegd. Daarom is de vriendschap dus deels voorbij, omdat hij niet alleen met mij mag afspreken.quote:
Gaan we op de engelse toer?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:35 schreef rival het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik jou ooit een biertje belooft, dat wordt een lauwe
Niet! Ik vind t ook leuk als er tegen mijn tieten wordt geblazenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee dan heeft ze bedgenoten die snappen dat het niet leuk is om tegen tieten te blazen (als je het lijdend voorwerp bent) tieten zijn er niet voor het plezier van degene die er mee speelt he, die zijn er hooguit voor het plezier van de eigenaar.... enzo.... dingen die leuk zijn voor degene die speelt doen namelijk of pijn of zijn irritant voor de eigenaar....
alles!... Mensen zijn bang dat als jij op een meet komt ze heel de tijd van die suffe verhalen moeten aanhoren van je. Waarom denk je dat mensen wel direct willen komen zodra Murmeli, KZ of Nouk voorsteld om een meet te doen?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:36 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Serieus, wat hebben die verhalen met de afspraak van een meet te maken ?
ik vind het ook raar. het zal wel per persoon verschillend zijn....quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:36 schreef lichtekooi het volgende:
Ik vond het raar, blazen tegen een tepel, maar dat is dus normaal.
En als ik wil meeten komen ze nietquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:40 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
alles!... Mensen zijn bang dat als jij op een meet komt ze heel de tijd van die suffe verhalen moeten aanhoren van je. Waarom denk je dat mensen wel direct willen komen zodra Murmeli, KZ of Nouk voorsteld om een meet te doen?
Image==everything my friend..
Ik heb afgesproken met een vriendinquote:
+ 1.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:38 schreef Murmeli het volgende:
dingen die leuk zijn voor degene die speelt doen namelijk of pijn of zijn irritant voor de eigenaar....
Gisteren waren we ook niet écht alleen..quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:31 schreef Murmeli het volgende:
dat vroeg ik me dus ook af...dan is ze echt een psycho.... of ging dat erom dat hij voor gisteren nooit met jou alleen mocht zijn?
Ja is fijn jaquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:41 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Ik heb afgesproken met een vriendin
Is dat ook fijn als er iemand tegen je tepel blaast dan?
en als ik tegen zijn tepel blaas?of kan dat weer niet?
Je was er niet bij op de meet in het Vondelpark toen ik er ook wasquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:40 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
alles!... Mensen zijn bang dat als jij op een meet komt ze heel de tijd van die suffe verhalen moeten aanhoren van je. Waarom denk je dat mensen wel direct willen komen zodra Murmeli, KZ of Nouk voorsteld om een meet te doen?
Image==everything my friend..
Ze zat in de kamer er naast?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Gisteren waren we ook niet écht alleen..
* kwaakvaak maakt notitie ;quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee dan heeft ze bedgenoten die snappen dat het niet leuk is om tegen tieten te blazen (als je het lijdend voorwerp bent) tieten zijn er niet voor het plezier van degene die er mee speelt he, die zijn er hooguit voor het plezier van de eigenaar.... enzo.... dingen die leuk zijn voor degene die speelt doen namelijk of pijn of zijn irritant voor de eigenaar....
dat mag.... ik niet. ook niet als er met mijn tepels gespeeld wordt, dat voelt irritant.... voorzichtige dingen doen mag wel (als ik i nde stemming ben, hahahaha)quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:39 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Niet! Ik vind t ook leuk als er tegen mijn tieten wordt geblazen
Of ik..quote:
oh hoezo?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Gisteren waren we ook niet écht alleen..
Het gaat er niet om wat andere mensen zeggen, het gaat om het imago dat je voor jezelf hebt gecreeërtquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:42 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Je was er niet bij op de meet in het Vondelpark toen ik er ook was
Vraag anders aan die mensen of ze zich toen ergerde aan mij ?!
Nee, maar toen ik er was kwam er al vrij snel een collega/vriend van hem bijzitten..quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:42 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
* kwaakvaak maakt notitie ;
Volgende keer voor de sex, eerst ff een oxa in murmeli haar thee stoppen
Oh gezelligquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, maar toen ik er was kwam er al vrij snel een collega/vriend van hem bijzitten..
Pff en alweer + 1.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:42 schreef Murmeli het volgende:
* Murmeli is gewoon een beetje aanraakfobisch...
als ik het zo lees hebben jullie geen gedag gezegd maar gaan jullie elkaar toch niet echt meer zien ofzo...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, zij zat er niet bij, maar vorige week heeft hij om die reden op het laatste moment een afspraak met mij afgezegd. Daarom is de vriendschap dus deels voorbij, omdat hij niet alleen met mij mag afspreken.
WTF!!!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, maar toen ik er was kwam er al vrij snel een collega/vriend van hem bijzitten..
quote:
Tofquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
WTF!!!
cue en pien: ik wil heul wel met jullie meeten!!!
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Pff en alweer + 1.
Wat zeg je vandaag logische dingen Murm. Ben ik niet van je gewend.
Echt wel!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]![]()
Wij zijn namelijk ook heeel gezellig
dan ben je de eerste, zou het niet weten.... sabbelen eraan voel ik weinig van..quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:41 schreef lichtekooi het volgende:
en als ik tegen zijn tepel blaas?of kan dat weer niet?
Daar heb je een punt ja. Wat gaan we daaraan doen?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:45 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik vrees dat wij mannen hiermee wel tot wanhoop drijven!
Niet vaak meer iig. Hij krijgt nog een etentje van mij en mijn zus voor zijn verjaardag. Moet ZIJ ook weer meequote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:44 schreef rival het volgende:
als ik het zo lees hebben jullie geen gedag gezegd maar gaan jullie elkaar toch niet echt meer zien ofzo...
Kijk dan eens wat verder dan alleen hoe iemand is op internet ?!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:43 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat andere mensen zeggen, het gaat om het imago dat je voor jezelf hebt gecreeërt
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:44 schreef Murmeli het volgende:
cue en pien: ik wil heul wel met jullie meeten!!!
Bij jouw moet ze bijten dusquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:45 schreef rival het volgende:
[..]
dan ben je de eerste, zou het niet weten.... sabbelen eraan voel ik weinig van..
dat wisselt heel erg per man. de ene wordt er bloedgeil van, de ander voelt niks. denk eig dat het bij vrouwen net zo is, de ene vindt het fijn en de ander niet. nadeel is alleen wel dat alle mannen altijd graag aan tieten willen sabbelen.... ik zou best wel eens een man willen die dat niet fijn vindt om te doenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:45 schreef rival het volgende:
[..]
dan ben je de eerste, zou het niet weten.... sabbelen eraan voel ik weinig van..
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:45 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik vrees dat wij mannen hiermee wel tot wanhoop drijven!
Ik ken je niet anders dan alleen via het internet, en je hebt voor jezelf gewoon een imago gemaakt dat mij niet aan staat, daardoor is de kans dan ook klein dat wij een keer 1 op 1 zullen meeten.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:46 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Kijk dan eens wat verder dan alleen hoe iemand is op internet ?!
Ennuh, Thnx Dawg
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uhm.. het is toch wel een beetje bepalend voor fok he..quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:46 schreef KudFokker het volgende:
Kijk dan eens wat verder dan alleen hoe iemand is op internet ?!
Nodig haar niet uit. Serieus. Dan komt de boodschap wel over. Misschien.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Niet vaak meer iig. Hij krijgt nog een etentje van mij en mijn zus voor zijn verjaardag. Moet ZIJ ook weer mee
quote:
ik weet het ook niet.... vaak geil zijn, dan heb ik er geen last van. als ik zeg maar niet kan denken dan gaat het goed. zodra ik kan denken raak ik ervan in de paniek. ik vond dat oxazepam idee van kwaak nog zo'n slecht idee niet haha, maar niet zo realistischquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Daar heb je een punt ja. Wat gaan we daaraan doen?
Tja, en waarom werd ik dan in het Vondelpark niet uitgekafferdquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Uhm.. het is toch wel een beetje bepalend voor fok he..
Ik ga niet afspreken met mensen die mij op fok al geen reet interesseren
Deels mee eens (op Fok dan, IRL vond ik hem wel anders), maar moet daar dan een reactie of 5 per pagina aan verspild worden, elk fucking topic weer? Na 100 keer is het ook wel duidelijk, ik vind het nogal storend om dat iedere keer te lezen. Negeer hem dan gewoon.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:47 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ken je niet anders dan alleen via het internet, en je hebt voor jezelf gewoon een imago gemaakt dat mij niet aan staat, daardoor is de kans dan ook klein dat wij een keer 1 op 1 zullen meeten.
Wacht ff, hadden wij het er niet laatst over om gewoon eens te proberen ofzo? Ik ben niet zo makkelijk met meeten omdat een hoop mensen me niet boeiend genoeg leken en toen zei je zoiets dat het soms in real life weleens anders is.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Uhm.. het is toch wel een beetje bepalend voor fok he..
Ik ga niet afspreken met mensen die mij op fok al geen reet interesseren
Eensquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:42 schreef dawg het volgende:
Kan dat gezeik op KF een keer stoppen? Dat vind ik al net zo fucking irritant worden als diegenen KF's posts vinden.
Als een meisje aangeeft dat ze het eerder vervelend dan lekker vindt dan zoek ik wel iets anders om te doenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:47 schreef Murmeli het volgende:
ik zou best wel eens een man willen die dat niet fijn vindt om te doen
Wees niet bang, ik zou sowieso nooit iemand van internet 1 op 1 meetenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:47 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ken je niet anders dan alleen via het internet, en je hebt voor jezelf gewoon een imago gemaakt dat mij niet aan staat, daardoor is de kans dan ook klein dat wij een keer 1 op 1 zullen meeten.
Ze is niet uitgenodigd, dat hebben zijzelf gedaan! Al 100x gezegd dat het met z'n drieën is. Boodschap komt niet aan. Stuitert terug tegen dat bord voor d'r kop.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:48 schreef dawg het volgende:
Nodig haar niet uit. Serieus. Dan komt de boodschap wel over. Misschien.
Kut voor je wel.
ik wil KF ook wel eeen x meeten hoor.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:50 schreef dawg het volgende:
[..]
Deels mee eens (op Fok dan, IRL vond ik hem wel anders), maar moet daar dan een reactie of 5 per pagina aan verspild worden, elk fucking topic weer? Na 100 keer is het ook wel duidelijk, ik vind het nogal storend om dat iedere keer te lezen. Negeer hem dan gewoon.
Bij Tijn is dat toen ook een tijdje geweest. Is nu volgens mij ook helemaal over.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:50 schreef dawg het volgende:
[..]
Deels mee eens (op Fok dan, IRL vond ik hem wel anders), maar moet daar dan een reactie of 5 per pagina aan verspild worden, elk fucking topic weer? Na 100 keer is het ook wel duidelijk, ik vind het nogal storend om dat iedere keer te lezen. Negeer hem dan gewoon.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:50 schreef rival het volgende:
[..]
Als een meisje aangeeft dat ze het eerder vervelend dan lekker vindt dan zoek ik wel iets anders om te doen
Why not?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:50 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wees niet bang, ik zou sowieso nooit iemand van internet 1 op 1 meeten
gewoon zorgen dat ze als laatst (probeert te) gaat zitten en gewoon maar 3 stoelen klaar hebben staanquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ze is niet uitgenodigd, dat hebben zijzelf gedaan! Al 100x gezegd dat het met z'n drieën is. Boodschap komt niet aan. Stuitert terug tegen dat bord voor d'r kop.
Ach..
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:50 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wees niet bang, ik zou sowieso nooit iemand van internet 1 op 1 meeten
Ja maar soms doe ik het erom, en daar moet ik inderdaad mee kappenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik wil KF ook wel eeen x meeten hoor.
maar ik erger me op fok ook wel eens aan hem ja
het gaat er niet om of je irl wel of niet te luchten bent, iedereen zegt juist,quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:50 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Tja, en waarom werd ik dan in het Vondelpark niet uitgekafferd?
rare mensen.... wat gaat er in dat meisje om????quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ze is niet uitgenodigd, dat hebben zijzelf gedaan! Al 100x gezegd dat het met z'n drieën is. Boodschap komt niet aan. Stuitert terug tegen dat bord voor d'r kop.
Ach..
Ik had het nu ook niet specifiek over jou. En ook meer over 1 op 1 meets.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:50 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Tja, en waarom werd ik dan in het Vondelpark niet uitgekafferd?
Ik zei volgens mij dan ook; 'ik zou het niet snel doen'quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:50 schreef vencodark het volgende:
Wacht ff, hadden wij het er niet laatst over om gewoon eens te proberen ofzo? Ik ben niet zo makkelijk met meeten omdat een hoop mensen me niet boeiend genoeg leken en toen zei je zoiets dat het soms in real life weleens anders is.
Wanneer gaan wij elkaar dan weer eens 'zien' ?quote:
jij zou een uitzondering zijnquote:
En toen was het ook al irritant, en dat is het nu nog steeds. Simpel.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Bij Tijn is dat toen ook een tijdje geweest. Is nu volgens mij ook helemaal over.
geloof dat die eend jou niet zo lief vindt op fok ofzoquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:53 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja maar soms doe ik het erom, en daar moet ik inderdaad mee kappen
Maar nu heb ik niks gezegd stel gewoon voor om een leuke meet te organiseren en toch moeten er bepaalde eenden zo lelijk kwaken naar me
Ja, ik wist dus niet meer hoe het precies zat. Moet beetje goed voelen he.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:54 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik zei volgens mij dan ook; 'ik zou het niet snel doen'![]()
Dus impulsen!!![]()
![]()
Hij probeerd je alleen iets uit te leggen, ik las er juist iets vriendelijks in. dat je irl waarschijnlijk best te doen bent...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:53 schreef KudFokker het volgende:
Maar nu heb ik niks gezegd stel gewoon voor om een leuke meet te organiseren en toch moeten er bepaalde eenden zo lelijk kwaken naar me
het wordt tijd voor weer eens een meet iets meer jullie kant op zodat jullie (jij en de andere oosterlingen) ook es kenne langskomenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik had het nu ook niet specifiek over jou. En ook meer over 1 op 1 meets.
Al zou ik bij een groepsmeet ook neit echt staan te popelen als er iemand komt die mij niet boeit/leuk lijkt.
[..]
Ik zei volgens mij dan ook; 'ik zou het niet snel doen'![]()
Dus impulsen!!![]()
![]()
[..]
Wanneer gaan wij elkaar dan weer eens 'zien' ?
Als ik het op jaloezie gooi dan word ik overstroomd met mailtjes dat dat niet zo is, omdat ze alles heeft wat ze zich wenst, blabla. Ik hou het er toch op, het kan niet anders. Ze gunt die jongen niets!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:54 schreef Murmeli het volgende:
rare mensen.... wat gaat er in dat meisje om????
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:58 schreef automatic_ het volgende:
Goedemorgen! Mijn hemel, wat ben ik brak
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:58 schreef automatic_ het volgende:
Goedemorgen! Mijn hemel, wat ben ik brak
als ze zelfs zulke mails moet sturen om zichzelf te overtuigen is ze dus echt onzeker!!! takkwijf!!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als ik het op jaloezie gooi dan word ik overstroomd met mailtjes dat dat niet zo is, omdat ze alles heeft wat ze zich wenst, blabla. Ik hou het er toch op, het kan niet anders. Ze gunt die jongen niets!
Lief!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
meissie... hoe komt t? te laat gaan slapen? of gezopen? of gewoon brak?
Of in het Zuiden.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
het wordt tijd voor weer eens een meet iets meer jullie kant op zodat jullie (jij en de andere oosterlingen) ook es kenne langskomen![]()
of ik moet eens een weekendje oosten van nederland doen (kan ik ook mn pa en ma es bezoeken)
Ik durf nog steeds niet te mailenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:57 schreef vencodark het volgende:
Ja, ik wist dus niet meer hoe het precies zat. Moet beetje goed voelen he.
Ja, was echt gezellig! Had eerst mijn bedenkingen - ik ga nooit met dit groepje - maar het was écht leuk!quote:
dat dus!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:57 schreef rival het volgende:
[..]
Hij probeerd je alleen iets uit te leggen, ik las er juist iets vriendelijks in. dat je irl waarschijnlijk best te doen bent...
leer lezen
You will not beat me.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:55 schreef Kluts het volgende:
Zin in het weekend!
Ik ga hoe dan ook belachelijk bruin worden, heb ik zo bedacht.
Idd!!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
het wordt tijd voor weer eens een meet iets meer jullie kant op zodat jullie (jij en de andere oosterlingen) ook es kenne langskomen![]()
of ik moet eens een weekendje oosten van nederland doen (kan ik ook mn pa en ma es bezoeken)
Je hebt dezelfde 'ik durf niet te mailen-angst' als ik een paar maanden geleden met die gast.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik durf nog steeds niet te mailenhaha.. dat wordt niks.
Die zonne-olie die jij hebt wil ik ook!quote:
ter info: bij kwaak dringt commentaar vast door als je het the hard way brengt (zegt hij zelf tenminste) dus dat is ook zijn manier van commentaar gevenquote:
Neem dan Vlissiingen, das nog dichter in mijn buurt.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:03 schreef rival het volgende:
[..]
Gaan we met zijn allen zwemmen in Domburg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |