Ik dacht even aan een ander soort heimwee..quote:
Dat dus!quote:
ohjah, was ik even vergetenquote:
ik kwam er dit jaar pas achter, door de Cocktailsquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Man, dat wist ik al toen ik jong was en spinazie had gegeten ofzo.
Hehe nee hoor, haar mis ik nietquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik dacht even aan een ander soort heimwee..
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ohjah, was ik even vergeten
Hmmm, krijg net een sms van iemand of ik nog vrijgezel ben en eens wat met haar wil drinken.. waarom weet ik niet wie het is?!
Oh tof tegen Murm aan kruipenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:00 schreef Murmeli het volgende:
oh julllie mogen wel een keer tegen mij aan komen kruipen en vertellen hoor, vind ik wel gezellig... ik kriebel wel een beetje in je haar ofzo(Nouk en Pien dus he, niet heel singles, dat is een beetje te druk)
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:00 schreef Murmeli het volgende:
oh julllie mogen wel een keer tegen mij aan komen kruipen en vertellen hoor, vind ik wel gezellig... ik kriebel wel een beetje in je haar ofzo(Nouk en Pien dus he, niet heel singles, dat is een beetje te druk)
Ik heb een nieuw nummerquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je nederlandse nr heb ik, en het was geen buitenlands nr
Been there, ow wacht, niet tegen je aangekropenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:00 schreef Murmeli het volgende:
hij is niet meer opdringerig toch?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:04 schreef lichtekooi het volgende:
Ik heb gezegt dat ik hem te opdringerig vondt en niks meer gehoord.
Hij reageert helemaal niet.
Ik vindt dat best sneu
Ik heb het volgens mij al eens gezegd, maar door die tieten in je ava lees ik mooi door al die spelfouten heen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:04 schreef lichtekooi het volgende:
Ik vindt dat best sneu
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:04 schreef Kluts het volgende:
Fucking voor de 3e keer deze week vertraging.![]()
![]()
En hoi.
Dat is ook best sneu.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:04 schreef lichtekooi het volgende:
Ik vindt dat best sneu
oh, dus jij kent mij via Sander, hebt via Thomas mijn nr achterhaald en hebt mij gister proberen te zoenen?quote:
Maar jij weet al dat hij single is, dus dat hoef je niet te vragen!quote:
ach we kunnen het lezen he..quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:06 schreef lichtekooi het volgende:
Ik snap ook niks van dat D -T schrijven, volgens mij doe ik dat steeds anders
Jaquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
oh, dus jij kent mij via Sander, hebt via Thomas mijn nr achterhaald en hebt mij gister proberen te zoenen?
Tof, duoknuffelenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:07 schreef Murmeli het volgende:
@Pien... we kunnen KZ ook wel vragen hoormag je daar ook tegenaan kruipen
@rival: omdat ik een heel lief onschuldig meisje ben en jij gewoon een beetje stout
Nee, en van mijn part reageert hij helemaal niet meer, maar ik vind het wel stom dat hij zich zo laat kennen hoor.quote:
Zolang je je tieten houdt maakt dat niet uit.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:06 schreef lichtekooi het volgende:
Ik snap ook niks van dat D -T schrijven, volgens mij doe ik dat steeds anders
En met hem nog heel veel andere mannen en vrouwen die zich op die manier laten kennenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:09 schreef lichtekooi het volgende:
Nee, en van mijn part reageert hij helemaal niet meer, maar ik vind het wel stom dat hij zich zo laat kennen hoor.
Beetje maarquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:07 schreef Murmeli het volgende:
@rival: omdat ik een heel lief onschuldig meisje ben en jij gewoon een beetje stout
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En met hem nog heel veel andere mannen en vrouwen die zich op die manier laten kennen
QFTquote:
Misschien een idee om met Pinksteren naar de Meidenmarkt in Schoorl te gaanquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:52 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Gatver!
[..]
Gisteren alHad het met Q. over dr
Dat sowieso.quote:
ow nouk hoe was je gesprek met die vriend gisteren?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En met hem nog heel veel andere mannen en vrouwen die zich op die manier laten kennen
Ik ga wel voor de borst, toch mamsquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:00 schreef Murmeli het volgende:
ik heb niks met tieten, ik vind ze stom. niet dat ik ze kwijt wil ofzo dat ziet er ook zo stom uit maar van mij mogen ze genegeerd worden.... net als mn voeten zeg maar. daar loop ik op maar verder moet ik daar ook niks mee....quote:
Ik was dat wel van plan.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:09 schreef dawg het volgende:
[..]
Zolang je je tieten houdt maakt dat niet uit.
Tja, wat kan ik zeggen. Hij wilde het niet over haar hebben, want het ging om "ons". Daar had hij wel een punt, maar zij staat ertussen in. Ik heb iig gezegd dat haar kansen bij mij op zijn, dat ik haar nooit meer hoef te zien. "Dat wordt lastig" was zijn antwoord, aangezien ze van plan zijn vrijwel niets meer alleen te gaan doen als ze samenwonen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:14 schreef Murmeli het volgende:
ow nouk hoe was je gesprek met die vriend gisteren?
Eeeuhhm, KF, Pien zit in Tsjechië.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:17 schreef KudFokker het volgende:
Ooh Pien, een site trouwens
http://www.meidenmarkt.nl/
Misschien idee voor een leuke meet op maandag?!?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |