Dat laatste hadden wij gedaan op de Catalaanse feestdag met die hard Catalanen. We kregen meteen de hele geschiedenis van Catalonie te horen en het verwijt richting de bevolking dat ongeveer slechts 35% wilde dat Catalonie onafhankelijk was. Vrij gevoelig onderwerp dusquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:50 schreef BarbaRob het volgende:
[..]
Jawel, we hebben daar met de barvrouw, een catalaanse kerel en nog 2 andere vrouwen in die kroeg gepraat. Ging best goed en diepgaand..weet niet wat je diepgaand vind. We hadden ook een gesprek over of ze zich spaans of catalaans voelden en over de basken, walen en vlamen enz.
Mike is nu ook helemaal omgeturnd tot Barça supporterquote:
Waar heb jij het over?quote:
Hehehe, ik vond het tijd worden voor een mooie Barça avatar. Supporter ben ik al aardig wat jaartjesquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mike is nu ook helemaal omgeturnd tot Barça supporter
Je bent supporter van de 2 mooiste clubs van de wereldquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:55 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Hehehe, ik vond het tijd worden voor een mooie Barça avatar. Supporter ben ik al aardig wat jaartjes
Inderdaad. Met dank aan Llaporta, die man is echt heel belangrijk geweest voor Barca.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:52 schreef FireFox1 het volgende:
Wat een sfeer mensen.![]()
En dat te bedenken dat Barcelona een tijdje terug nog in zwaar financiële problemen zat
GMTA Mike.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:56 schreef _Mike_ het volgende:
Titi
Dacht dat het niet meer goed zou komen met hem bij Barça, maar wat ben ik blij dat hij het tegendeel bewijst heeft
Die heeft er ook voor gezorgd dat de harde kern minder macht heeft gekregen, wat ook erg goed was voor de sfeer.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:57 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Inderdaad. Met dank aan Llaporta, die man is echt heel belangrijk geweest voor Barca.
Dankzij onze grote vriend Messi.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:56 schreef _Mike_ het volgende:
Titi
Dacht dat het niet meer goed zou komen met hem bij Barça, maar wat ben ik blij dat hij het tegendeel bewezen heeft
Doen ze altijd na een goal van Messiquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:58 schreef _Mike_ het volgende:
Hahaha geniaal, zag je hoe ze allemaal een buiging naar Messi deden?
I know, maar werkelijk het hele stadion deed het zojuistquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:59 schreef Palau het volgende:
[..]
Doen ze altijd na een goal van MessiHet blijft wel kippenvel.
Wat wil je? Als je voor het eerst in je 110 jarige historie de treble wintquote:
Begin van het seizoen vond ik hem 3x niks. Hij heeft zich zeer sterk ontwikkeld in de laatste seizoenshelft.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:05 schreef _Mike_ het volgende:
Pique is en gaat een nog veel grotere held worden aankomende jaren. Je mag deze post bookmarken en over 4 jaar terug halen
Ik begreep sowieso niet dat Manu hem zo makkelijk liet gaat vorige jaar, die jongen is de toekomst.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Begin van het seizoen vond ik hem 3x niks. Hij heeft zich zeer sterk ontwikkeld in de laatste seizoenshelft.
Pique
Scherp.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:10 schreef _Mike_ het volgende:
Als ik die muziek hoor denk ik aan "Alles is voor Bassie"
Alleen dit jaar is alles voor Barça
De cups zijn van ons. Bedankt voor jullie hulp. Leve Barcelona , leve Catalonie . Dat is de vertaling wel.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:11 schreef Wayoflife_ het volgende:
Puyol ik versta er geen zak van, maar HUUUUUUJJJ!!!! TUTUUT OLELELELE OLALALALA
Kort samengevat zei hij dattie naar de klote was en bier nodig had.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:11 schreef Wayoflife_ het volgende:
Puyol ik versta er geen zak van, maar HUUUUUUJJJ!!!! TUTUUT OLELELELE OLALALALA
Wehehehe, failquote:
Kort samengevat zei hij dat hij ook bier nodig had..en veel!quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:14 schreef Wayoflife_ het volgende:
Pep ik versta er geen zak van, maar HUUUUUUJJJ!!!! TUTUUT OLELELELE OLALALALA
Die hebben flink zitten zuipen in al die uren dat ze op die bus stonden.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:20 schreef Palau het volgende:
Pep heeft de jongens naar de kroeg gestuurd net voor de viering.
Beantwoord jij mn PM eensquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:22 schreef Wayoflife_ het volgende:
busreis:
petjes: check
sjaals: check
opblaasbaredingen: check
mutjes: check
vlaggen: check
idoot veel drank: check
Antwoord jij ook es op je PMquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:18 schreef Wayoflife_ het volgende:
wahaha die pique is ook zat!
Ik ben benieuwd hoe sylvinho dalijk speecht!
Wil je de K woord achterwege laten aub?quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:24 schreef Wayoflife_ het volgende:
Ja ik ben Messi, Ik ben kankerzat!
HAHAHAHAHA
Kunnen we Venom vergezellenquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:24 schreef BarbaRob het volgende:
Ik heb zo´n gevoel dat we om 5 uur vanacht nog niet slapen
haha inderdaad, die gaat vanacht weer draaien in z'n bed en hier posten dat het ongelofelijk was en niet kan slapenquote:
Nopequote:Op donderdag 28 mei 2009 23:27 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik was even drinken aan het halen maar is Henry al aan het woord geweest?
Precies zoals het hoortquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:28 schreef Palau het volgende:
Mooi dat de rest van de staf er ook zo bij wordt betrokken!
Daar komtie dan!quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:27 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik was even drinken aan het halen maar is Henry al aan het woord geweest?
quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:31 schreef Palau het volgende:
De puta madre!
Dat zei hij wel dus?quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:32 schreef Palau het volgende:
Una temporada de puta madre!
Zo ist en niet anders.
Haha, direct ja!quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat zei hij wel dus?
Wat een held. Contract voor het leven aanbieden.
Ik dacht dat hij een grap maakte over het feit dat er werd gezegd dat Henry weg mocht na zijn eerste kut jaar?quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:34 schreef Palau het volgende:
Het betekent gewoon een fantastisch seizoen hoor..
Inderdaad. Pedrito, Botia, Victor Vazquez... Super. Dat is ook wat deze club zo mooi maaktquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:31 schreef Wayoflife_ het volgende:
Overwinning van iedereen, echt inderdaad mooi dat iedereen betrokken wordt. Zelfs de geblesseerde spelers/ spelers de amper gespeeld hebben.
De puta madre is een standaarduitdrukking voor geweldig, te gek en dergelijke.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:36 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij een grap maakte over het feit dat er werd gezegd dat Henry weg mocht na zijn eerste kut jaar?
Duidelijk, thanksquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:37 schreef Palau het volgende:
[..]
De puta madre is een standaarduitdrukking voor geweldig, te gek en dergelijke.
Werkt niet hier. Ik denk dat het tegen het eind loopt, aangezien tv3 tot ongeveer nu aan uitzendtijd had ingeruimd.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:37 schreef BarbaRob het volgende:
[..]
hier niet
http://orfcblivewm.fplive.net/orfcblive-live/barca1
Klopt, nu nog een heleboel vuurwerk en ik denk dat het daarna voorbij isquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:39 schreef Palau het volgende:
[..]
Werkt niet hier. Ik denk dat het tegen het eind loopt, aangezien tv3 tot ongeveer nu aan uitzendtijd had ingeruimd.
Op internet al de hele tijd. Ik kijk via de tve site.quote:
Dat was mij bekend ja.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:42 schreef Palau het volgende:
[..]
Op internet al de hele tijd. Ik kijk via de tve site.
Al worden ze volgend seizoen laatstequote:Op donderdag 28 mei 2009 23:47 schreef BarbaRob het volgende:
Dit was het einde van het seizoen mannen,
nog 1 competitiewedstrijd maar goed..
Volgend seizoen mogen we niet verwachten dat dit geëvenaard gaat worden. Hopelijk blijft iedereen dan toch fanatiek posten hier.
IK HEB GENOTEN!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Inderdaad. Wat een seizoen, zeg... Wat een seizoen, wat een spelers, wat een clubcultuur, wat een sfeer, wat een voorzitter, wat een trainer...quote:
Denk niet dat ze dit volgend seizoen kunnen evenaren. Al hoop ik van wel natuurlijkquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:33 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Inderdaad. Wat een seizoen, zeg... Wat een seizoen, wat een spelers, wat een clubcultuur, wat een sfeer, wat een voorzitter, wat een trainer...
Ik ga nu slapen, echt druk gehad vandaag. Je hoort morgen van me.quote:
quote:Three titles and personal records
Samuel Eto'o, Carles Puyol, Thierry Henry and Gerard Piqué have all entered the record books as a result of last night’s victory in the Champions League.
When a team achieves the treble the way Barça has then it’s quite normal to see a few records broken. But there are not always so many individual stories to tell, stories which will take the players into the Club’s collective memory. Eto'o, Puyol, Henry and Piqué have just such stories to tell.
Eto'o strikes again: The Cameroon international became the first Barça player to score in two different Champions League finals. He scored the equaliser against Arsenal in Paris and added the opening goal against Manchester United On Wednesday evening. He joins a select group of 13 players who have scored in two different finals – the last person to achieve this was Raúl (Real Madrid).
Puyol, the captain with the most CL medals: Many Barça captains have achieved fame but none of them had ever managed to win two Champions Leagues defending the Barça colours. But apart from Carles, many players in the current squad have also collected two CL winners’ medals with Barça - Valdés, Jorquera, Márquez, Sylvinho, Eto'o, Xavi, Iniesta and Messi.
Henry wins it all: Thierry Henry signed for FC Barcelona having already won the World Cup, the Confederations Cup, the French league, the Premier League (twice) and 3 FA Cups. He was the Premier League’s top scorer four times and Golden Boot twice. The only thing missing was the Champions League – until last night.
Gerard Piqué, two in a row: At the tender age of 22, Gerard Piqué has won the Champions League two years in a row, firstly with Manchester United and now with FC Barcelona. He forms part of a group of just three players - the others being Marcel Desailly (Olympique Marseille and AC Milan) and Paulo Sousa (Juventus and Borussia Dortmund).
Sergio Busquets, from father to son: Sergio’s father won a CL medal with Barça in 1992 so now he and his son can stand proud alongside the winning father and son teams of Maldini (AC Milan) and Sanchís (Real Madrid).
www.fcbarcelona.cat
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:29 schreef ROFLOL het volgende:
Er zijn vast nergens herhalingen te zien van het stuk in het stadion hé ?
quote:Barça zag ‘Gladiator’ in de kleedkamer
BARCELONA - Of ‘t het gewenste effect had of niet werd niet duidelijk, want FC Barcelona begon de eerste 10 minuten, tot de bevrijdende 1-0 van Eto’o, overdonderd aan de Champions League-finale tegen Manchester United. Maar trainer Pep Guardiola had woensdagavond, vlak voor het duel, een revolutionaire manier om zijn team klaar te stomen.
De warming-up had maar 10 minuten geduurd, de andere 10 had Guardiola in de kleedkamer nodig. Toen alle spelers en assistenten binnen waren, ging het licht uit en een groot scherm aan. Daarop verscheen een indrukwekkende video van zeven minuten,
De DVD, op verzoek van de trainer gemaakt door een vriend bij de Catalaanse TV, wisselde beelden van de film Gladiator af met die van álle spelers van de selectie. Het ene moment Russel Crowe vechtend in het Coliseum, het volgende moment Iniesta bezig aan zijn herstel van een blessure, Eto’o die scoort, Messi die dribbelt en Valdés die een bal miraculeus stopt.
Woorden, gesproken door de spelers, uit de laatste Nike-campagne voor Barça: ,,Wij zijn het middenveld, wij zijn onze precisie, wij zijn onze inspanning, wij zijn aanvallers die verdedigen..." etcétera, tot de slotzin: ,,Wij zijn één!"
Keiharde muziek schalde door de kleedkamer, eerst van Gladiator zelf en als slot het ontroerende Nessun dorma uit de opera Turandot. De tekst, de allerlaatste woorden, in het Italiaans, waren voor de spelers goed te volgen. All’alba vinceré! Bij dageraad zal ik zegevieren.
AD
Oooei, dat filmpje zou ik best wel willen zienquote:
Mwah, niet echt. Maar dat had niets met gister te maken.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:49 schreef _Mike_ het volgende:
Lekker geslapen Venom?
Wat was het mooi gister
Vet man, Ja Pep die weet wel hoe die zijn manschappen moet op"pep"pen lol.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:06 schreef _Mike_ het volgende:
Voor degene die Real Madrid Barça willen moet je ff op usenet zoeken naar.Heb de wedstrijd al 5 keer helemaal opnieuw gekekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Ondanks de mooie finale in Rome, was Real Madrid - Barcelona voor mij de wedstrijd van het jaarWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Hahaha, waarom wil je dat nou weer?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:34 schreef Cyberia18 het volgende:
Venom, zou je een gifje kunnen maken van de supporter met de ''puppy'' (vanaf 0:41)?
Geweldig.
Hm waar doe ik dat precies?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:20 schreef Omnifacer het volgende:
Geile post! BTW: Kun je effe je PM aanzetten? Ik wilde je gister wat sturen maar hij deed het niet
Dit kwam natuurlijk doordat Barca 1 punt uit 6 had gehaald in de eerste 2 wedstrijden. Ik was naar deze wedstrijd geweest en het was inderdaad een veegpartij. De genade van Barca was de enige reden waarom het geen 10 goals werden.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:18 schreef Saviola het volgende:
Even een overzichtje in elkaar geprutst![]()
Terugblik: 15(beslissende) momenten in het seizoen van Barça
4 oktober 2008
Barcelona - Atlético Madrid 6-1
Deze wedstrijd zal voor vele fans het eerste teken blijven dat dit team aan een bijzonder seizoen was begonnen. Ondanks een 9 op 9 bleven er twijfels over de ware sterkte van de club, maar die twijfels worden in een adembenemende eerste helft helemaal weggeveegd. Met ondermeer 2 goals van Eto'o leidt Barça na een halfuur met 5-1.
Molt graciés!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:23 schreef Wayoflife_ het volgende:
Leuk overzicht saviola.
Hier is het filmpje wat Pep aan de spelers had laten zien:
Dat is jammer ja, het is toch echt Iniesta die scoort.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:48 schreef Omnifacer het volgende:
Die Arabische commentator... "Allah, Allah, Allah"
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:48 schreef Omnifacer het volgende:
Die Arabische commentator... "Allah, Allah, Allah"
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:34 schreef Cyberia18 het volgende:
Venom, zou je een gifje kunnen maken van de supporter met de ''puppy'' (vanaf 0:41)?
Geweldig.
quote:
Bij het filmpje gepost door Cyberia18, wat een voorproefje is, heeft de uploader in het Catalaans gemeld dat het volledige filmpje maandag om 7 uur op tv3 (Catalaanse zender) te zien is. Ik heb hem alvast gevraagd of hij de volledige versie ook op youtube zet.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:49 schreef _Mike_ het volgende:
Lekker geslapen Venom?
Wat was het mooi gister
[..]
Oooei, dat filmpje zou ik best wel willen zien![]()
Superquote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:24 schreef Palau het volgende:
[..]
Bij het filmpje gepost door Cyberia18, wat een voorproefje is, heeft de uploader in het Catalaans gemeld dat het volledige filmpje maandag om 7 uur op tv3 (Catalaanse zender) te zien is. Ik heb hem alvast gevraagd of hij de volledige versie ook op youtube zet.
9 minuten kippenvel, wat een prachtig jaar is dit geweestquote:
Mooi! Ik had al een voorproefje net gepost, ik neem aan dat dat toch het juiste filmpje was.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:24 schreef Palau het volgende:
[..]
Bij het filmpje gepost door Cyberia18, wat een voorproefje is, heeft de uploader in het Catalaans gemeld dat het volledige filmpje maandag om 7 uur op tv3 (Catalaanse zender) te zien is. Ik heb hem alvast gevraagd of hij de volledige versie ook op youtube zet.
Oeps, verkeerd gekeken. Jij had die gepost idd. Dit is het juiste filmpje maar dus onvolledig.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:29 schreef Wayoflife_ het volgende:
[..]
Mooi! Ik had al een voorproefje net gepost, ik neem aan dat dat toch het juiste filmpje was.
Ik dacht ook al toen ik het zag dat hij het zo nooit helemaal gemonteerd kon hebben. Leek inderdaad onaf.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:32 schreef Palau het volgende:
[..]
Oeps, verkeerd gekeken. Jij had die gepost idd. Dit is het juiste filmpje maar dus onvolledig.
Bedankt.quote:
Eindelijk een vrouw in dit topicquote:
Alstuquote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:09 schreef ROFLOL het volgende:
Trouwens Venom ( Of iemand anders die het weet ) weet je toevallig wie deze versie zingt van Himne del Barça ( Of waar ik hem kan vinden op YT ) die je vanaf 06:05 hoort van dit filmpje:
Bedankt!
Zoals na de CL-winst met Porto en de FA Cup met Chelsea, toen hij na het laatste fluitsignaal meteen van dug-out naar de kleedkamer liep. Of na de titel toen hij zei "It's time for me to disappear and give the players the honours."quote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:43 schreef Cyberia18 het volgende:
Het valt me op dat Pep steeds tijdens de festiviteiten (La Liga, Copa en CL) niet zo nadrukkelijk in het middelpunt van de aandacht stond of wou staan, maar steeds op afstand met een enorm trotse blik loopt te genieten en zijn jongens uit hun dak ziet gaan. Ik ken Pep niet goed genoeg om te oordelen of dat echt in zijn karakter zit maar ik persoonlijk vind het prachtig om te zien. Ik hou van dat soort types. Zo'n idioot als Mourinho had meteen vooraan met alle eer gestreken.
Inderdaad ja, ik wou precies hetzelfde zeggen..... kun je niet serieus nemen, die jongen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:18 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Zoals na de CL-winst met Porto en de FA Cup met Chelsea, toen hij na het laatste fluitsignaal meteen van dug-out naar de kleedkamer liep. Of na de titel toen hij zei "It's time for me to disappear and give the players the honours."
Echt Cyberia, soms roep je gewoon maar dingen, om ze te roepen.
Mijn geluid neukt hiero.quote:
Bij dit filmpje of een andere versie staat:quote:Op zondag 31 mei 2009 15:42 schreef BoerBert het volgende:
[..]Had ik niet achter hem gezocht
Iemand een idee wat ie zegt?
toernooi'tje van niks inderdaadquote:Op maandag 1 juni 2009 15:31 schreef venomsnake het volgende:
Pique, Puyol, Busquets, Xavi en Iniesta zijn opgeroepen door Del Bosque voor die achterlijke Confederations Cup. Nu maar weer hopen dat er niemand geblesseerd raakt bij zo'n nutteloos toernooi..
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:31 schreef Palau het volgende:
HET motivatiefilmpje van Pep, gericht aan zijn spelers vlak voor de finale van de CL.
De eerste 2 minuten bevatten uitleg over het maken ervan, helaas in het Catalaans.
Prachtig artikel.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:40 schreef Omnifacer het volgende:
http://www.sportgeschiede(...)sta-is-de-beste.aspx
So true.quote:Het moderne voetbal heet mannelijk te zijn. Trainers hebben het over moed, lef en durf en het aantal afgelegde kilometers. Maar Iniesta heeft in Rome aangetoond dat dit toch niet de belangrijkste eigenschappen zijn.
Zulke lui zou ik niet in mn team willen hebben. Straks daalt het weer tot het niveau van de ploeg met Deco en Ronaldinho..quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:50 schreef _Mike_ het volgende:
Benzema vind ik persoonlijk een arrogante klootzak, maar voetballen kan hij wel ja.
Van mij mag het elftal eigenlijk onveranderd blijven. In welke team vind je nog 11 spelers die voor elkaar door het vuur gaan? En elkaar doelpunten gunnen?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:51 schreef Palau het volgende:
[..]
Zulke lui zou ik niet in mn team willen hebben. Straks daalt het weer tot het niveau van de ploeg met Deco en Ronaldinho..
Dat bedoel ik dus, lekker met dit eftal blijven spelen. Ik hoef de arrogante spelers als Benzema/Zlatan niet, die hebben meer oog voor zichzelf dan voor het team.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:51 schreef Palau het volgende:
[..]
Zulke lui zou ik niet in mn team willen hebben. Straks daalt het weer tot het niveau van de ploeg met Deco en Ronaldinho..
Vedettes hebben de neiging om alle aandacht naar zich toe te trekken. De spelers die mogelijk transfer-materiaal zijn die hier langs zijn gekomen, hebben allemaal van die nare trekjes.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:10 schreef Omnifacer het volgende:
Ja ben ik met je eens Firefox... Als je nu ineens heel grote namen gaat halen dan verstoor je misschien wel het groepsproces.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
Bijna helemaal mee eens. Enige die daar een beetje een uitzondering op is, is T.Henry. Bij veel kansen kan meneer nog al kwaad kijken dat de bal bijvoorbeeld niet naar hem gaat maar naar Eto'o ofzo.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Van mij mag het elftal eigenlijk onveranderd blijven. In welke team vind je nog 11 spelers die voor elkaar door het vuur gaan? En elkaar doelpunten gunnen?
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:40 schreef _Mike_ het volgende:
Villa zou anders ook een prima opvolger voor Eto'o zijn
Dat is ook niet geheel onlogisch met een B-elftal achter je. De eerste de beste wedstrijd met het echte elftal scoorde hij weer. En hoe.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 07:12 schreef Wayoflife_ het volgende:
Alhoewel eto'o in de laatste wedstrijden bijzonder lastig tot scoren kwam.
Ben ik niet helemaal met je eens, hij heeft toch echt wel 100% kansen gemist. En dan moet het niet uit maken welk team je achter je hebt.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:22 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat is ook niet geheel onlogisch met een B-elftal achter je. De eerste de beste wedstrijd met het echte elftal scoorde hij weer. En hoe.
Volgens MARCA heeft Barcelona Eto'o een bod gedaan om zijn contract te verlengen. Dit heeft hij echter geweigerd omdat hij het bod te laag zal vinden. Ook is hij niet van plan om de club te verlaten, maar eerder om zijn contract gewoon uit te dienen (tot 2010)quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:24 schreef venomsnake het volgende:
Er duiken steeds meer geruchten op over Zlatan. Zowel in de Spaanse al Zweedse media.
Nu weer een gerucht dat Barcelona 30 miljoen + Samuel over heeft voor die gekke Zweed!
Eto'o weet anders aardig wat kansen om zeep te helpen hoor.quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:35 schreef Cyberia18 het volgende:
Zlatan zal nooit kunnen tippen aan de dodelijke precisie van Eto'o, never.
En dat baseer je op het feit dat de laatste maanden de scherpte bij hem behoorlijk ontbrak? Als Eto'o zijn vorm van voor de winterstop had doorgetrokken had hij nu met gemak 40 doelpunten in het net liggen. Geen twijfel over mogelijk.quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:37 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Eto'o weet anders aardig wat kansen om zeep te helpen hoor.
Die is vetquote:
Eto'o is nooit een super afmaker geweest, en sinds 2006/07 toen hij een ernstige blessure kreeg heeft hij ook een hoop van z'n balgevoel verloren, wat blijkt uit de vele aanvallen die bij hem stranden. Met Iniesta, Xavi, Messi, Dani Alves, Henry, etc om je heen is het niet meer dan logisch dat je veel doelpunten scoort met die support.quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:54 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En dat baseer je op het feit dat de laatste maanden de scherpte bij hem behoorlijk ontbrak? Als Eto'o zijn vorm van voor de winterstop had doorgetrokken had hij nu met gemak 40 doelpunten in het net liggen. Geen twijfel over mogelijk.
Eto'o heeft een aanzienlijk betere scorend vermogen, ligt geweldig bij zowel zijn medespelers als het publiek, staat bekend om zijn extreem sportieve gedrag en is perfect gemaakt voor de speelstijl van Barcelona.
Mensen die Zlatan willen. Ga toch weg.
En dat doet hij ook. Prima toch? Als ze dan toch de buidel willen trekken, haal dan Villa maar lekker.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:49 schreef MoneyTalks het volgende:
Met Iniesta, Xavi, Messi, Dani Alves, Henry, etc om je heen is het niet meer dan logisch dat je veel doelpunten scoort met die support.
Pep wil een lange target man, geen kabouter. Ibrahimovic is lang, technisch en een goalgetter. Perfect voor Barça.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:12 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
En dat doet hij ook. Prima toch? Als ze dan toch de buidel willen trekken, haal dan Villa maar lekker.
En voor irritaties, verstoring groepsproces, gele kaarten, slechte verliezer etc. etc.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:19 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Pep wil een lange target man, geen kabouter. Ibrahimovic is lang, technisch en een goalgetter. Perfect voor Barça.
Ik heb vertrouwen in Pep dat hij daar prima mee om weet te gaan.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En voor irritaties, verstoring groepsproces, gele kaarten, slechte verliezer etc. etc.
Targetman? Dan kunnen ze Cees van Kooten wel van sterk water halenquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:43 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Ik heb vertrouwen in Pep dat hij daar prima mee om weet te gaan.
Inderdaad, zou een stuk beter bij de groep passen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:12 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
En dat doet hij ook. Prima toch? Als ze dan toch de buidel willen trekken, haal dan Villa maar lekker.
Is wel een "betere" voetballer, en scorend vermogen is denk gelijk of nog beter. Je zou er dan wel op vooruit gaan.quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:00 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Inderdaad, zou een stuk beter bij de groep passen.
Qua aanspeelpunt zou hij zeker een verbetering zijn tov eto'o. Maar verder zie voornamelijk minpunten tov eto'o.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:21 schreef venomsnake het volgende:
Zlatan is natuurlijk wel een geweldige speler, laat daar geen misverstand over bestaan. Gewoon een absolute topspits.. Ik vind alleen niet dat de arrogantie die hij mee brengt bij Barcelona past, integendeel.. Maar goed, ALS Zlatan komt dan moet hij het maar laten zien. Ik heb nooit gedacht dat ik blij zou kunnen worden als Zlatan scoort, maar mocht hij in de toekomst voor Barcelona spelen zit er niets anders op.
nou nou venom, als we zo wat uitspraken bekijken van Barcelona-spelers in aanloop van de CL-finale zien we dat zij nou ook niet het meest bescheiden volk van Europa zijn.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:21 schreef venomsnake het volgende:
Zlatan is natuurlijk wel een geweldige speler, laat daar geen misverstand over bestaan. Gewoon een absolute topspits.. Ik vind alleen niet dat de arrogantie die hij mee brengt bij Barcelona past, integendeel.. Maar goed, ALS Zlatan komt dan moet hij het maar laten zien. Ik heb nooit gedacht dat ik blij zou kunnen worden als Zlatan scoort, maar mocht hij in de toekomst voor Barcelona spelen zit er niets anders op.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:49 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Eto'o is nooit een super afmaker geweest, en sinds 2006/07 toen hij een ernstige blessure kreeg heeft hij ook een hoop van z'n balgevoel verloren, wat blijkt uit de vele aanvallen die bij hem stranden. Met Iniesta, Xavi, Messi, Dani Alves, Henry, etc om je heen is het niet meer dan logisch dat je veel doelpunten scoort met die support.
Hij heeft wel gelijk...quote:
quote:Laporta: "The team has to be given a new stimulus”
In an interview on Catalan radio station RAC1, the president of FC Barcelona, Joan Laporta, said that the players needed a new stimulus in order to maintain the current winning mentality. He also announced a review of coaching staff salaries.
Laporta was interviewed on Thursday morning and expressed his delight at winning the treble: “Reality has exceeded our expectations. However, next season will be very complicated. After a great season like this one the team needs an important impulse. So the technical department has been working for some time on the matter of transfers in and out so that people don’t relax and keep a hunger for winning titles”.
Contract improvements for coaches
oan Laporta highlighted the job done by the coaching staff, especially Josep Guardiola, and announced that he would be offered an extension to his contract and improved conditions: “The Board has discussed proposing to Josep Guardiola a one-year extension to his contract. We’ve also decided to extend the coaching staff’s contracts for a year and to improve the conditions of the three main coaches, Guardiola, Vilanova and Unzué”.
Valdés and Eto'o
During the 40-minute interview, the Barça president also spoke about Víctor Valdés and Samuel Eto'o. He confirmed that the Club has offered Valdés a new contract and that both sides are keen to settle his future quickly. “There’s a lot of interest in reaching a solution. The Club has made him a proposal that I hope his representatives think is OK. We want Víctor to be the Barça goalkeeper for many years. We are very grateful to him and personally I would praise him to the skies. He’s integrated in the Club, he’s a captain and an excellent person”.
As for Eto’o, Joan Laporta is waiting to hear his intentions before taking any action: “Eto’o is the best forward in the world and a player who is wanted by the biggest clubs in Europe. It’s a very sensitive case and the technical department is waiting to find out the player’s intentions”. Meanwhile, Laporta also confirmed that the Club is looking at a number of possible signing but declined to mention any names.
fcbarcelona.cat
Please let it be wong.quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:29 schreef DIGGER het volgende:
Moratti is in Barcelona, in besprekingen met Laporta.
Discussiepunt: Een deal welke Zlatan naar Barca ziet vertrekken en Eto O plus 30 miljoen richting Inter.
En please geen Zlatan...quote:Laporta: 'Er komt geen nieuw geval-Figo'
04/06/2009 18:20
Kaká en Cristiano Ronaldo moeten Real Madrid weer meer aanzien geven. Maar bij Barcelona moet De Koninklijke wegblijven. 'Er komt geen nieuw geval-Figo'.
Real Madrid-voorzitter Florentino Pérez hintte voorzichtig naar rivaal Barcelona te kunnen kijken voor een mogelijke impuls voor zijn club. Maar zijn Catalaanse collega Joan Laporta drukte tegenover radiostation Rac1 die hoop direct de kop in.
'De fans kunnen gerust zijn', vertelde Laporta. 'Lionel Messi en Andres Iniesta zijn betrokken bij de club. Ze krijgen ook wat ze verdienen. Er komt geen nieuwe Figo-zaak.' Figo verhuisde in 2000 van Barcelona naar Real Madrid. De Portugese aanvaller maakte de opvallende overstap onder meer omdat hij in Santiago Bernabéu meer kon verdienen.
Peréz is wel hard op weg Real Madrid een nieuw gezicht te geven. Verkiezingsbelofte Kaká komt waarschijnlijk over van AC Milan, dat simpelweg het aanbod van ruim zestig miljoen euro niet kan afslaan. 'De redenen achter het vertrek van Kaká zijn puur economisch', aldus Milan vice-voorzitter Adriano Galliani. De Braziliaanse international moet zelf wel nog tot een vergelijk komen met De Koninklijke.
Voorzitter Pérez heeft zijn volgende transferdoel voor ogen. 'Ik wil dat van de beste spelers ter wereld bij ons spelen, Cristiano Ronaldo is een van hen. Ik ga eraan werken hem en Kaká naar Madrid te halen', zei de preses tegen Antena 3.
Volgens Spaanse media zou er al een voor-contract zijn gesloten met Cristiano Ronaldo, die voor 75 miljoen euro de overstap zou maken van Manchester United naar Real Madrid. Maar Pérez is niet op de hoogte van afspraken met de Portugese international. 'Ik ben nu hier twee dagen en mijn voorganger Vicente Boluda noch iemand anders heeft me er van verteld.'
Of je kijkt even 3 posts omhoog....quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:03 schreef MoneyTalks het volgende:
BREKEND: Moratti is in Barcelona aan het onderhandelen met Laporta over IBRAHIMOVIC
Happy happy joy joy.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:03 schreef MoneyTalks het volgende:
BREKEND: Moratti is in Barcelona aan het onderhandelen met Laporta over IBRAHIMOVIC
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
Nee, stel je voor dat ze de topscorer van de Serie A zouden aantrekken. Echt misselijkmakendquote:
Er zijn mensen die het nu eenmaal een misselijkmakend mannetje vol arrogantie vinden en liever Eto'o in de spits zien?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:42 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Nee, stel je voor dat ze de topscorer van de Serie A zouden aantrekken. Echt misselijkmakend
Daar kan ik best inkomen, maar als ik de reacties voor de nieuwsberichten zou lezen, was het net als Hans van der Haar was aangetrokken. Soms hebben fans(en dan heb ik het over fans van alle topclubs, inclusief de mijne) de neiging om wat verwend te geraken. Niks mis met kritisch kijken naar een potentiele aankoop, maar ik zou het al vleiend vinden als mijn club in verband werd gebracht met zulke namen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:43 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Er zijn mensen die het nu eenmaal een misselijkmakend mannetje vol arrogantie vinden en liever Eto'o in de spits zien?
Ik las gister trouwens ook ergens dat AC Milan nog geinteresseerd is in Eto'o.quote:Ibrahimovic staat open voor Barça
MILAAN - Zlatan Ibrahimovic staat open voor een transfer naar FC Barcelona. Dat heeft zijn zaakwaarnemer laten weten. Internazionale-president Massimo Moratti sprak donderdag met Barcelona-voorzitter Joan Laporta in een hotel in de Spaanse stad. Of Ibrahimovic ook onderwerp van gesprek was is niet bekend.
De Zweedse international zou na drie seizoenen zijn uitgekeken op de Italiaanse landskampioen. Moratti en coach José Mourinho lieten eerder weten dat ze rekenen op een langer verblijf van de trefzekere spits.
"Als beide clubs er uit komen, zal het niet lang duren voordat Zlatan ook persoonlijk rond komt met Barcelona. Dat is alles wat ik kan zeggen", aldus zaakwaarnemer Mino Raiola tegen verslaggevers.
De eventuele transfer van de Zweed lijkt verband te houden met een mogelijke overgang van Samuel Eto'o naar Manchester City. Volgens de Italiaanse sportkrant Gazzetta dello Sport is een spitsenruil echter ook een optie.
Telegraaf
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:58 schreef venomsnake het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe shirt zonder Unicef erop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |