Daar komtie dan!quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:27 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik was even drinken aan het halen maar is Henry al aan het woord geweest?
quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:31 schreef Palau het volgende:
De puta madre!
Dat zei hij wel dus?quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:32 schreef Palau het volgende:
Una temporada de puta madre!
Zo ist en niet anders.
Haha, direct ja!quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat zei hij wel dus?
Wat een held. Contract voor het leven aanbieden.
Ik dacht dat hij een grap maakte over het feit dat er werd gezegd dat Henry weg mocht na zijn eerste kut jaar?quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:34 schreef Palau het volgende:
Het betekent gewoon een fantastisch seizoen hoor..
Inderdaad. Pedrito, Botia, Victor Vazquez... Super. Dat is ook wat deze club zo mooi maaktquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:31 schreef Wayoflife_ het volgende:
Overwinning van iedereen, echt inderdaad mooi dat iedereen betrokken wordt. Zelfs de geblesseerde spelers/ spelers de amper gespeeld hebben.
De puta madre is een standaarduitdrukking voor geweldig, te gek en dergelijke.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:36 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij een grap maakte over het feit dat er werd gezegd dat Henry weg mocht na zijn eerste kut jaar?
Duidelijk, thanksquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:37 schreef Palau het volgende:
[..]
De puta madre is een standaarduitdrukking voor geweldig, te gek en dergelijke.
Werkt niet hier. Ik denk dat het tegen het eind loopt, aangezien tv3 tot ongeveer nu aan uitzendtijd had ingeruimd.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:37 schreef BarbaRob het volgende:
[..]
hier niet
http://orfcblivewm.fplive.net/orfcblive-live/barca1
Klopt, nu nog een heleboel vuurwerk en ik denk dat het daarna voorbij isquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:39 schreef Palau het volgende:
[..]
Werkt niet hier. Ik denk dat het tegen het eind loopt, aangezien tv3 tot ongeveer nu aan uitzendtijd had ingeruimd.
Op internet al de hele tijd. Ik kijk via de tve site.quote:
Dat was mij bekend ja.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:42 schreef Palau het volgende:
[..]
Op internet al de hele tijd. Ik kijk via de tve site.
Al worden ze volgend seizoen laatstequote:Op donderdag 28 mei 2009 23:47 schreef BarbaRob het volgende:
Dit was het einde van het seizoen mannen,
nog 1 competitiewedstrijd maar goed..
Volgend seizoen mogen we niet verwachten dat dit geëvenaard gaat worden. Hopelijk blijft iedereen dan toch fanatiek posten hier.
IK HEB GENOTEN!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Inderdaad. Wat een seizoen, zeg... Wat een seizoen, wat een spelers, wat een clubcultuur, wat een sfeer, wat een voorzitter, wat een trainer...quote:
Denk niet dat ze dit volgend seizoen kunnen evenaren. Al hoop ik van wel natuurlijkquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:33 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Inderdaad. Wat een seizoen, zeg... Wat een seizoen, wat een spelers, wat een clubcultuur, wat een sfeer, wat een voorzitter, wat een trainer...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |