Dat laatste hadden wij gedaan op de Catalaanse feestdag met die hard Catalanen. We kregen meteen de hele geschiedenis van Catalonie te horen en het verwijt richting de bevolking dat ongeveer slechts 35% wilde dat Catalonie onafhankelijk was. Vrij gevoelig onderwerp dusquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:50 schreef BarbaRob het volgende:
[..]
Jawel, we hebben daar met de barvrouw, een catalaanse kerel en nog 2 andere vrouwen in die kroeg gepraat. Ging best goed en diepgaand..weet niet wat je diepgaand vind. We hadden ook een gesprek over of ze zich spaans of catalaans voelden en over de basken, walen en vlamen enz.
Mike is nu ook helemaal omgeturnd tot Barça supporterquote:
Waar heb jij het over?quote:
Hehehe, ik vond het tijd worden voor een mooie Barça avatar. Supporter ben ik al aardig wat jaartjesquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mike is nu ook helemaal omgeturnd tot Barça supporter
Je bent supporter van de 2 mooiste clubs van de wereldquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:55 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Hehehe, ik vond het tijd worden voor een mooie Barça avatar. Supporter ben ik al aardig wat jaartjes
Inderdaad. Met dank aan Llaporta, die man is echt heel belangrijk geweest voor Barca.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:52 schreef FireFox1 het volgende:
Wat een sfeer mensen.![]()
En dat te bedenken dat Barcelona een tijdje terug nog in zwaar financiële problemen zat
GMTA Mike.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:56 schreef _Mike_ het volgende:
Titi
Dacht dat het niet meer goed zou komen met hem bij Barça, maar wat ben ik blij dat hij het tegendeel bewijst heeft
Die heeft er ook voor gezorgd dat de harde kern minder macht heeft gekregen, wat ook erg goed was voor de sfeer.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:57 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Inderdaad. Met dank aan Llaporta, die man is echt heel belangrijk geweest voor Barca.
Dankzij onze grote vriend Messi.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:56 schreef _Mike_ het volgende:
Titi
Dacht dat het niet meer goed zou komen met hem bij Barça, maar wat ben ik blij dat hij het tegendeel bewezen heeft
Doen ze altijd na een goal van Messiquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:58 schreef _Mike_ het volgende:
Hahaha geniaal, zag je hoe ze allemaal een buiging naar Messi deden?
I know, maar werkelijk het hele stadion deed het zojuistquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:59 schreef Palau het volgende:
[..]
Doen ze altijd na een goal van MessiHet blijft wel kippenvel.
Wat wil je? Als je voor het eerst in je 110 jarige historie de treble wintquote:
Begin van het seizoen vond ik hem 3x niks. Hij heeft zich zeer sterk ontwikkeld in de laatste seizoenshelft.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:05 schreef _Mike_ het volgende:
Pique is en gaat een nog veel grotere held worden aankomende jaren. Je mag deze post bookmarken en over 4 jaar terug halen
Ik begreep sowieso niet dat Manu hem zo makkelijk liet gaat vorige jaar, die jongen is de toekomst.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Begin van het seizoen vond ik hem 3x niks. Hij heeft zich zeer sterk ontwikkeld in de laatste seizoenshelft.
Pique
Scherp.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:10 schreef _Mike_ het volgende:
Als ik die muziek hoor denk ik aan "Alles is voor Bassie"
Alleen dit jaar is alles voor Barça
De cups zijn van ons. Bedankt voor jullie hulp. Leve Barcelona , leve Catalonie . Dat is de vertaling wel.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:11 schreef Wayoflife_ het volgende:
Puyol ik versta er geen zak van, maar HUUUUUUJJJ!!!! TUTUUT OLELELELE OLALALALA
Kort samengevat zei hij dattie naar de klote was en bier nodig had.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:11 schreef Wayoflife_ het volgende:
Puyol ik versta er geen zak van, maar HUUUUUUJJJ!!!! TUTUUT OLELELELE OLALALALA
Wehehehe, failquote:
Kort samengevat zei hij dat hij ook bier nodig had..en veel!quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:14 schreef Wayoflife_ het volgende:
Pep ik versta er geen zak van, maar HUUUUUUJJJ!!!! TUTUUT OLELELELE OLALALALA
Die hebben flink zitten zuipen in al die uren dat ze op die bus stonden.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:20 schreef Palau het volgende:
Pep heeft de jongens naar de kroeg gestuurd net voor de viering.
Beantwoord jij mn PM eensquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:22 schreef Wayoflife_ het volgende:
busreis:
petjes: check
sjaals: check
opblaasbaredingen: check
mutjes: check
vlaggen: check
idoot veel drank: check
Antwoord jij ook es op je PMquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:18 schreef Wayoflife_ het volgende:
wahaha die pique is ook zat!
Ik ben benieuwd hoe sylvinho dalijk speecht!
Wil je de K woord achterwege laten aub?quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:24 schreef Wayoflife_ het volgende:
Ja ik ben Messi, Ik ben kankerzat!
HAHAHAHAHA
Kunnen we Venom vergezellenquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:24 schreef BarbaRob het volgende:
Ik heb zo´n gevoel dat we om 5 uur vanacht nog niet slapen
haha inderdaad, die gaat vanacht weer draaien in z'n bed en hier posten dat het ongelofelijk was en niet kan slapenquote:
Nopequote:Op donderdag 28 mei 2009 23:27 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik was even drinken aan het halen maar is Henry al aan het woord geweest?
Precies zoals het hoortquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:28 schreef Palau het volgende:
Mooi dat de rest van de staf er ook zo bij wordt betrokken!
Daar komtie dan!quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:27 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik was even drinken aan het halen maar is Henry al aan het woord geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |