Hmmm, ik zou dan weer nooit een grijze, witte of beige broek dragen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:19 schreef Gimmick het volgende:
[..]
Ik zou nooit die blauwe schoenen met blauwe jeans combineren. Alleen met grijze, witte of beige broek.
Jammer dat je niet leest dat ik het niet ontken. Ik zeg niets over de kwaliteit. Daarbij geef ik aan dat het met een mobiel is gemaakt, ieder weldenkend persoon komt dan tot de conclusie dat de kwaliteit in dat geval niet goed zal zijn. Wat ik dus impliceer.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:19 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Het blijft een beheurlijke kutfoto. Jammer dat je dat zelf blijkbaar niet onderkent.
Ja.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:07 schreef JaapTrekhaak het volgende:
[..]
Heb je die witte polo nou IN je jeans?
Koud?quote:
Een t-shirt zou ik iets leuker vinden. Maar het blauwe streepje stoort me nietquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:20 schreef JaapTrekhaak het volgende:
Wat maakt m'n N96 toch crappy foto's. Maar goed, hier doen jullie het maar mee.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vest - Tommy Hilfiger
Overhemd - Tommy Hilfiger
Jeans - Diesel
Gympen - Tommy Hilfiger
P.S.: Wat vinden jullie... Kan dat blauwe streepje op m'n overhemd bij de rest van mijn outfit of had ik beter een geheel wit of zwart overhemd aan kunnen trekken (wat ik wel vaker heb maar een beetje saai wordt)?
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:36 schreef JAY-T het volgende:
[ afbeelding ]
American Apparel
American Apparel
Nudie RRDS
Nee, heeft het ooit wel gekund dan?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:15 schreef ch0c0mel het volgende:
[..]
![]()
Kan vandaag de dag een arafat sjaal nog door de beugel?
Dit heb ik ook aan vandaag!quote:
Ik vind dat je wat minder Tommy Hilfiger troep moet kopen. Het kan allemaal zoveel goedkoper. En anders geef mij maar wat flappen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:20 schreef JaapTrekhaak het volgende:
P.S.: Wat vinden jullie...
Lekker onderbouwdquote:Op woensdag 10 juni 2009 19:32 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik vind dat je wat minder Tommy Hilfiger troep moet kopen. Het kan allemaal zoveel goedkoper. En anders geef mij maar wat flappen.
zo duur zal die outfit nou ook weer niet zijnquote:Op woensdag 10 juni 2009 19:32 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik vind dat je wat minder Tommy Hilfiger troep moet kopen. Het kan allemaal zoveel goedkoper. En anders geef mij maar wat flappen.
Vast, dat heb ik met Nudies. Pasgeleden was er alleen geen enkele goede fijne broek van de Nudies, Diesel etc. Toen bij de Zara binnengelopen en voor 50 euro,- 2 broeken gekocht. Die 2 zaten nog het beste van allemaal. Het kan echt.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:48 schreef JaapTrekhaak het volgende:
[..]
Maar die broek zit wel heel fijn. Wat mij betreft het geld dus dubbel en dwars waard
Eigenlijk heb ik alleen maar Diesel jeans een een aantal Nudies in mijn kast. Replay, G-star en die andere popiejopie merken word ik totaal niet warm van en vind ik echt 3 x niks.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:57 schreef Nashje het volgende:
[..]
Vast, dat heb ik met Nudies. Pasgeleden was er alleen geen enkele goede fijne broek van de Nudies, Diesel etc. Toen bij de Zara binnengelopen en voor 50 euro,- 2 broeken gekocht. Die 2 zaten nog het beste van allemaal. Het kan echt.
IMO is dat hemd te groot en modelloos. De jeans kan ik niet beoordelen aangezien deze maar voor 1/5 is te zien.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:25 schreef Vinniiee het volgende:
Redelijke cheap ass shit, maar het zit wel fijn![]()
Lekker kort door de bocht alsof de prijs alleen in het logo zit.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:10 schreef Nashje het volgende:
Geen dank hoor. Voor broeken wil ik ook best wat flappen neerleggen, omdat ik vind dat die fijn moeten zitten. Maar een trui of overhemd van Tommy zal ik NOOIT kopen. Gewoonweg omdat precies hetzelfde voor veel minder geld ook te verkrijgen is. En waarom weet ik dat?Omdat dat spul van Tommy vaak helemaal niet speciaal is. Voor een simpel zwart v-hals shirtje ga ik echt geen 50,- euro dokken. Als je iets verder kijkt heb je er eentje voor 30. En vaak zelfs voor 20 en 15. Alleen zit er dan niet zo'n 50 maal 15 pixels logotje opgeborduurd van Tommy. Maar dat logotje is mij geen 20,- euro waard.
dat verhaaltje over het logo is meestal een argument van mensen die niet genoeg geld hebben voor dure kledingquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:01 schreef Queque het volgende:
[..]
Lekker kort door de bocht alsof de prijs alleen in het logo zit.
Ja voor merken betaal je extra, zeker bekende merken.
Maar toch zit er wel degelijk kwaliteitsverschil in.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:12 schreef bbaadd het volgende:
[..]
dat verhaaltje over het logo is meestal een argument van mensen die niet genoeg geld hebben voor dure kleding
+1quote:Op donderdag 11 juni 2009 00:32 schreef Queque het volgende:
[..]
Graag, want hij heeft namelijk wel gelijk.
Replay en G-Star bestempelen als 'popiejopie'-merken en zelf rustig rondwandelen in Diesel en Nudie.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:07 schreef JaapTrekhaak het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik alleen maar Diesel jeans een een aantal Nudies in mijn kast. Replay, G-star en die andere popiejopie merken word ik totaal niet warm van en vind ik echt 3 x niks.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de Zara nog nooit binnengelopen ben. Maar als die jeans daar van redelijke kwaliteit zijn, wil ik die best eens proberen. Het is niet dat ik merken geil ben o.i.d., ik hou gewoon van degelijke kwaliteitskleding. Thanks voor de tip
Nudie is geen popiejopie merk, battieboy.quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:31 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Replay en G-Star bestempelen als 'popiejopie'-merken en zelf rustig rondwandelen in Diesel en Nudie.
I LOL'D.
- Al was ik miljonair, dan nog zou ik niet uitsluitend merkkleding kopen, ik zie daar gewoon de meerwaarde niet van in.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:12 schreef bbaadd het volgende:
[..]
dat verhaaltje over het logo is meestal een argument van mensen die niet genoeg geld hebben voor dure kleding
Dat mag jij vinden, ventje.quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:55 schreef SunBoom het volgende:
[..]
Nudie is geen popiejopie merk, battieboy.
mensen die om merken geven, zijn vaak de typetjes die bij het bkr in tiel volop meedraaien. Maar goed ieder zijn ding hoorquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:12 schreef bbaadd het volgende:
[..]
Heb jij ooit een Diesel jeans gezien met in het groot op de achterkant 'Diesel' o.i.d.? Nee? Ik ook niet. Hetzelfde geldt voor Nudie.quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:31 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Replay en G-Star bestempelen als 'popiejopie'-merken en zelf rustig rondwandelen in Diesel en Nudie.
I LOL'D.
snap niet wat je probeert duidelijk te maken. het bkr in tiel ?quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:17 schreef ASroma het volgende:
[..]
mensen die om merken geven, zijn vaak de typetjes die bij het bkr in tiel volop meedraaien. Maar goed ieder zijn ding hoor
Dat is toch totaal niet relevant. Er lopen een hoop mensen mee, en dus is het popiejopie. Het is niet dat je nu het wiel hebt uitgevonden oid.quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:22 schreef JaapTrekhaak het volgende:
[..]
Heb jij ooit een Diesel jeans gezien met in het groot op de achterkant 'Diesel' o.i.d.? Nee? Ik ook niet. Hetzelfde geldt voor Nudie.
nvmquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:42 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Dat is toch totaal niet relevant. Er lopen een hoop mensen mee, en dus is het popiejopie. Het is niet dat je nu het wiel hebt uitgevonden oid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm trying to figure out why kamikaze pilots wore helmets
+1.quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:25 schreef tho_Omas het volgende:
Die crap altijd over "ik ben bijzonder, ik koop geen merkkleding." Het valt me nog mee dat die dwaas niet met het kinderarbeidargument aankomt.
Ghahaha. Trek jij nog lekker een baantje over het hockeyveld. Oh en let op dat je Lacoste polotje niet vies wordt heah.quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:25 schreef tho_Omas het volgende:
Die crap altijd over "ik ben bijzonder, ik koop geen merkkleding." Het valt me nog mee dat die dwaas niet met het kinderarbeidargument aankomt.
je faalt een beetje in je flamequote:Op donderdag 11 juni 2009 20:04 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ghahaha. Trek jij nog lekker een baantje over het hockeyveld. Oh en let op dat je Lacoste polotje niet vies wordt heah.
Ik hockey nieteens, en heb niet de minste behoefte. Mooiboy in je special edition Nudie Jeans.!quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:04 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ghahaha. Trek jij nog lekker een baantje over het hockeyveld. Oh en let op dat je Lacoste polotje niet vies wordt heah.
Het eh.. Flateert niet echt, zeg maar.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:16 schreef Crientj het volgende:
[ afbeelding ]
Verlepte foto; maar vooruit. =]
Dauwpop '09 shirt,
Studsriem + armbandje.
Simpele spijkerbroek
& Allstars.
/care. Het zit lekker. =]quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:30 schreef JaapTrekhaak het volgende:
[..]
Het eh.. Flateert niet echt, zeg maar.
+1quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:30 schreef JaapTrekhaak het volgende:
[..]
Het eh.. Flateert niet echt, zeg maar.
Als dat je motto is....quote:
nu je roze hoedje nog en je kan zo naar pinkpopquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:16 schreef Crientj het volgende:
[ afbeelding ]
Verlepte foto; maar vooruit. =]
Dauwpop '09 shirt,
Studsriem + armbandje.
Simpele spijkerbroek
& Allstars.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:31 schreef Beauregard het volgende:
[..]
I LOL'D.
Zeg mijnheer, welke merken zijn dan wel acceptabel?quote:
Ernest Sewnquote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:34 schreef TC03 het volgende:
Zeg mijnheer, welke merken zijn dan wel acceptabel?
soms?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:34 schreef TC03 het volgende:
[..]
[..]
Soms zit je ook gewoon te zeiken om het zeiken hè.
Cars.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:34 schreef TC03 het volgende:
[..]
[..]
Soms zit je ook gewoon te zeiken om het zeiken hè.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:42 schreef Queque het volgende:
[..]
Ernest Sewn
[ afbeelding ]
In creating a one-of-a-kind jean, Ernest Sewn takes into consideration your exact measurements and style preferences. But it doesn’t come cheap. Custom-made jeans start at $800 and can go up to $1000 depending on the denim, buttons and rivets used.
Superleuk, juist!quote:
die blik hahaha pricelessquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:40 schreef Zonnebril het volgende:
[ afbeelding ]
Zara - We - Breaz - Girbaud - Chanel.
Oeh, wat ben jij leuk.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:40 schreef Zonnebril het volgende:
[ afbeelding ]
Je vest.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:40 schreef Zonnebril het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een eer!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:36 schreef Waag-hals het volgende:
[..]
Oeh, wat ben jij leuk.![]()
Jij mag zo mijn ex worden!
quote:
Toffe blazerquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:40 schreef Zonnebril het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is echt superleuk.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:56 schreef Zonnebril het volgende:
[..]
Wat een eer!![]()
[..]
thanks, het is eigen een blazer met flappen
Nieuw meisje!... ehh wtf het is Pumpkin??quote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:30 schreef Waag-hals het volgende:
[..]
Superleuk, juist!
De foto, het meisje, de kledij. Top!
Thanksquote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:56 schreef SinjiOnO het volgende:
[..]
Nieuw meisje!... ehh wtf het is Pumpkin??. Leuk
.
nee, koop andere schoenenquote:Op maandag 15 juni 2009 15:28 schreef Highski het volgende:
boh boh boh, leven in dit topic.
[ link | afbeelding ]
Diesel
Blue Blood
Nike SB
Wat ben jij eigenlijk een zagevent zegquote:
Oohhhh dat tuniekje is leuk!! Waar heb je die vandaanquote:
Hou toch op met je opbouwende kritiek, man. Stomme gelul.quote:Op maandag 15 juni 2009 18:54 schreef ASroma het volgende:
[..]
nee, koop een ander karakter. Of kom met opbouwende kritiek.
karoltje
gast doe rustigquote:Op maandag 15 juni 2009 19:24 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Hou toch op met je opbouwende kritiek, man. Stomme gelul.
Die schoenen zien er ook niet uit. Al helemaal niet bij de rest van z'n outfit. Punt.quote:Op maandag 15 juni 2009 18:45 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Wat ben jij eigenlijk een zagevent zeg![]()
Heb je ooit al iets positiefs gezegd eigenlijk?
Dankje! Is van Outfitters Nation.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:09 schreef Marloes het volgende:
[..]
Oohhhh dat tuniekje is leuk!! Waar heb je die vandaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |