Dolichologofobie, hoe vallen deze schoen? Precies jouw maat of groter/kleiner?quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:39 schreef Dolichologofobie het volgende:
De beloofde foto's van m'n schoenen:
Precies mijn maat.quote:Op maandag 1 juni 2009 19:08 schreef Gimmick het volgende:
Uit het vorige topic:
[..]
Dolichologofobie, hoe vallen deze schoen? Precies jouw maat of groter/kleiner?
Dank, ik heb ze nu online besteld. Op hoop van zegen dan maar.quote:
Mijn beste vriend. Dat heet een iPodquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:45 schreef Famouss het volgende:
haha niet liegen!
Ik zie je mobiel daar links onder op de foto
Eenvoudig en toch leuk!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:33 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
beetje simpel vandaag, en een beetje warm (':
Volgens mij hoor je juist je horloge links te dragenquote:Op maandag 1 juni 2009 17:49 schreef Waag-hals het volgende:
[..]
Volgens mij hoor je een horloge altijd rechts te dragen vanwege de draaiknopjes die aan de rechterkant zitten. Draag je hem links, dan zitten deze knopjes vaak in je hand te drukken als je deze buigt.
Ze zijn binnen. Maat is perfect. Mooie schoenen, fijn voor de zomer. Dankquote:
Ik kan niet wachten.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:05 schreef Stansfield het volgende:
vanavond zal ik ook even een keer een foto plaatsen.
Ja dat zag ik net ook, foto is al van gisterenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:47 schreef NoralyZ het volgende:
knakvoet op 1e foto!
waar is dat leren jasje van?
En niet te vergeten de pose compleet met "het" handje naar buitenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:47 schreef NoralyZ het volgende:
knakvoet op 1e foto!
Dat dusquote:
Ik dacht; welke man doet nou weer zo'n losse riem over zn middelquote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:39 schreef Daniane het volgende:
[ afbeelding ]
nog schoenenloos
&berg kleren achter me ik weet..
Bedanktt...quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:55 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Ik dacht; welke man doet nou weer zo'n losse riem over zn middel...
![]()
Ja sorry maar ik dacht het echt. Je kleren zijn gewoon vrij unisexquote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:57 schreef Daniane het volgende:
[..]
Bedanktt...
ik vind niet dat ik n mannenlichaam heb ofzoo...![]()
majaa ben 15 komtwelgoed.
Haha okee.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:01 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Ja sorry maar ik dacht het echt. Je kleren zijn gewoon vrij unisex
KUDO'S VOOR JE WITTE SOCKS!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:39 schreef Daniane het volgende:
[ afbeelding ]
nog schoenenloos
Kun je niet normaal een foto nemen, daarnaast aan de kleuren te zien een slechte combinatie.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:09 schreef Dolichologofobie het volgende:
Aangezien het vorige keer wel heel erg blauw was:
[ afbeelding ]
Wit en blauw, gaat prima.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:25 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Kun je niet normaal een foto nemen, daarnaast aan de kleuren te zien een slechte combinatie.
Het is rood, het is overigens genomen met een mobiel.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Je mist nog een kleur, een roze onherkenbare voorwerp dat je draagt. De verhoudingen kloppen gewoon niet. En dat met een camera.
Een Polo, noemt men dat. Als je het had gevolgd, het topic, had je dat kunnen weten...quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:53 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Het is een (persoonlijke) mening dus gegrond. Onderbouwing: slechte kleurencombinatie, onduidelijke foto, verhoudingen niet te zien, je ziet alleen een lap stof en meer niet, wat moet dat witte bijvoorbeeld voorstellen. Een t-shirt? een sweater met een V hals of anders. Wees duidelijk.
Heb je die witte polo nou IN je jeans?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:00 schreef Dolichologofobie het volgende:
[..]
Een Polo, noemt men dat. Als je het had gevolgd, het topic, had je dat kunnen weten...
Betreft kleurencombinatie, dat heeft te maken met hoe jij kleuren ervaart. In principe is een kleurencombinatie dus nooit slecht. Maar goed, zelf ben je er uiteraard een ster in, aan je foto's te zien.
Sinds wanneer is het de bedoeling om aan zelf ''researching'' te doen. Waarschijnlijk loopt er een breuk tussen de interpretatie en het feitelijke doel van dit topic bij jou maar de essentie ligt nog altijd bij het plaatsen van foto's van wat hij of zij ''vandaag'' draagt. Moet men tegenwoordig raden wat iemand een dag, week of maand ervoor al eens geplaatst heeft. Je kunt nog zo hoog van de toren blazen, dat dit een polo moet voorstellen is gewoon niet te zien. Conclusie: onduidelijke foto. Daarnaast geef je het al aan, dat het geven van een mening subjectief is. En in dit geval negatief.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:00 schreef Dolichologofobie het volgende:
[..]
Een Polo, noemt men dat. Als je het had gevolgd, het topic, had je dat kunnen weten...
Betreft kleurencombinatie, dat heeft te maken met hoe jij kleuren ervaart. In principe is een kleurencombinatie dus nooit slecht. Maar goed, zelf ben je er uiteraard een ster in, aan je foto's te zien.
Het blijft een beheurlijke kutfoto. Jammer dat je dat zelf blijkbaar niet onderkent.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:00 schreef Dolichologofobie het volgende:
[..]
Ik zou nooit die blauwe schoenen met blauwe jeans combineren. Alleen met grijze, witte of beige broek.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:09 schreef Dolichologofobie het volgende:
[ afbeelding ]
Polo in jeans geproptquote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:09 schreef Dolichologofobie het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 31 mei 2009 17:55 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
beetje lui dus maar photobooth'en.
spijkerbroekje, oversized tank - h&m
ketting - mama
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:39 schreef Daniane het volgende:
[ afbeelding ]
nog schoenenloos
Forum Opties | |