Dolichologofobie, hoe vallen deze schoen? Precies jouw maat of groter/kleiner?quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:39 schreef Dolichologofobie het volgende:
De beloofde foto's van m'n schoenen:
Precies mijn maat.quote:Op maandag 1 juni 2009 19:08 schreef Gimmick het volgende:
Uit het vorige topic:
[..]
Dolichologofobie, hoe vallen deze schoen? Precies jouw maat of groter/kleiner?
Dank, ik heb ze nu online besteld. Op hoop van zegen dan maar.quote:
Mijn beste vriend. Dat heet een iPodquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:45 schreef Famouss het volgende:
haha niet liegen!
Ik zie je mobiel daar links onder op de foto
Eenvoudig en toch leuk!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:33 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
beetje simpel vandaag, en een beetje warm (':
Volgens mij hoor je juist je horloge links te dragenquote:Op maandag 1 juni 2009 17:49 schreef Waag-hals het volgende:
[..]
Volgens mij hoor je een horloge altijd rechts te dragen vanwege de draaiknopjes die aan de rechterkant zitten. Draag je hem links, dan zitten deze knopjes vaak in je hand te drukken als je deze buigt.
Ze zijn binnen. Maat is perfect. Mooie schoenen, fijn voor de zomer. Dankquote:
Ik kan niet wachten.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:05 schreef Stansfield het volgende:
vanavond zal ik ook even een keer een foto plaatsen.
Ja dat zag ik net ook, foto is al van gisterenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:47 schreef NoralyZ het volgende:
knakvoet op 1e foto!
waar is dat leren jasje van?
En niet te vergeten de pose compleet met "het" handje naar buitenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:47 schreef NoralyZ het volgende:
knakvoet op 1e foto!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |