jah het merk maar niet de winkel waar het te kopen toch? mooie avatarquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:08 schreef Salt_Seafood het volgende:
Dat vroeg ik toch ook al Romanista!
Wat een leuk topjequote:
Dank je wel.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wat een leuk topje!
Vanochtend/begin van de middag
[ afbeelding ]
Later in de middag
[ afbeelding ]
Oehlala een kledingwisselquote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wat een leuk topje!
Vanochtend/begin van de middag
[ afbeelding ]
Later in de middag
[ afbeelding ]
Haha ja dat zwarte shirtje was i.v.m. uitzendbureau bezoeken maar toch wel erg warmquote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:36 schreef karoltje het volgende:
[..]
Oehlala een kledingwissel. Vergeleken met je birkies lopen die slippers als plankjes of niet
.
Ik draag hem rechts.. En ik ben links.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:20 schreef Bobooo het volgende:
[..]
maar ik vind het nog steeds zo raar dat sommige mensen hun horloge rechts dragen..
Jammer van dat petje. Voor de rest nicequote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:08 schreef SinjiOnO het volgende:
Heerlijk weer inderdaad, leuk dat de dames weer vertegenwoordigt worden. Werd een beetje moe van de gozers, no offence
![]()
[ afbeelding ]
Leuke stijl heb jequote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:21 schreef SiETSKE. het volgende:
vanmorgen. nu niet meer, is te heet.
[ afbeelding ]
Thnx en jij mooie nickname!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:26 schreef ASroma het volgende:
[..]
jah het merk maar niet de winkel waar het te kopen toch? mooie avatar
sowieso fapt iedereen hier op elkaar en elke outift is altijd mooi. kritiek is ver te zoeken, al helemaal als het een meisje isquote:
Niks met kritiek te maken.. AS ROMAquote:Op zondag 31 mei 2009 13:49 schreef bbaadd het volgende:
[..]
sowieso fapt iedereen hier op elkaar en elke outift is altijd mooi. kritiek is ver te zoeken, al helemaal als het een meisje is
is misschien zo, maar als er kritiek gegeven wordt is het vaak toch niet opbouwend, maar puur om te zeiken.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:49 schreef bbaadd het volgende:
[..]
sowieso fapt iedereen hier op elkaar en elke outift is altijd mooi. kritiek is ver te zoeken, al helemaal als het een meisje is
netjesquote:Op zondag 31 mei 2009 17:55 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
beetje lui dus maar photobooth'en.
spijkerbroekje, oversized tank - h&m
ketting - mama
Volgens mij hoor je een horloge altijd rechts te dragen vanwege de draaiknopjes die aan de rechterkant zitten. Draag je hem links, dan zitten deze knopjes vaak in je hand te drukken als je deze buigt.quote:Op zondag 31 mei 2009 15:22 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben links en draag mijn horloge links. is mij zo aangeleerd. Maar met schrijven hoor je vaak mijn horloge tikken. Ik snap heel goed dat andere linkhandige hem rechts dragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |