nvmquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:42 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Dat is toch totaal niet relevant. Er lopen een hoop mensen mee, en dus is het popiejopie. Het is niet dat je nu het wiel hebt uitgevonden oid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm trying to figure out why kamikaze pilots wore helmets
+1.quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:25 schreef tho_Omas het volgende:
Die crap altijd over "ik ben bijzonder, ik koop geen merkkleding." Het valt me nog mee dat die dwaas niet met het kinderarbeidargument aankomt.
Ghahaha. Trek jij nog lekker een baantje over het hockeyveld. Oh en let op dat je Lacoste polotje niet vies wordt heah.quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:25 schreef tho_Omas het volgende:
Die crap altijd over "ik ben bijzonder, ik koop geen merkkleding." Het valt me nog mee dat die dwaas niet met het kinderarbeidargument aankomt.
je faalt een beetje in je flamequote:Op donderdag 11 juni 2009 20:04 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ghahaha. Trek jij nog lekker een baantje over het hockeyveld. Oh en let op dat je Lacoste polotje niet vies wordt heah.
Ik hockey nieteens, en heb niet de minste behoefte. Mooiboy in je special edition Nudie Jeans.!quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:04 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ghahaha. Trek jij nog lekker een baantje over het hockeyveld. Oh en let op dat je Lacoste polotje niet vies wordt heah.
Het eh.. Flateert niet echt, zeg maar.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:16 schreef Crientj het volgende:
[ afbeelding ]
Verlepte foto; maar vooruit. =]
Dauwpop '09 shirt,
Studsriem + armbandje.
Simpele spijkerbroek
& Allstars.
/care. Het zit lekker. =]quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:30 schreef JaapTrekhaak het volgende:
[..]
Het eh.. Flateert niet echt, zeg maar.
+1quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:30 schreef JaapTrekhaak het volgende:
[..]
Het eh.. Flateert niet echt, zeg maar.
Als dat je motto is....quote:
nu je roze hoedje nog en je kan zo naar pinkpopquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:16 schreef Crientj het volgende:
[ afbeelding ]
Verlepte foto; maar vooruit. =]
Dauwpop '09 shirt,
Studsriem + armbandje.
Simpele spijkerbroek
& Allstars.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:31 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Replay en G-Star bestempelen als 'popiejopie'-merken en zelf rustig rondwandelen in Diesel en Nudie.
I LOL'D.
Zeg mijnheer, welke merken zijn dan wel acceptabel?quote:
Ernest Sewnquote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:34 schreef TC03 het volgende:
Zeg mijnheer, welke merken zijn dan wel acceptabel?
soms?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:34 schreef TC03 het volgende:
[..]
[..]
Soms zit je ook gewoon te zeiken om het zeiken hè.
Cars.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:34 schreef TC03 het volgende:
[..]
[..]
Soms zit je ook gewoon te zeiken om het zeiken hè.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:42 schreef Queque het volgende:
[..]
Ernest Sewn
[ afbeelding ]
In creating a one-of-a-kind jean, Ernest Sewn takes into consideration your exact measurements and style preferences. But it doesn’t come cheap. Custom-made jeans start at $800 and can go up to $1000 depending on the denim, buttons and rivets used.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |