abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69508977
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 22:56 schreef Py het volgende:

[..]

Heb je het gezien vandaag? Ze struikelden over elkaar om op tv te kunnen komen als degene die Wlders eens goed van repliek heeft gediend. Nou, ze hebben al zijn punten van tafel geveegd
Femke was er ook weer met haar "Stuitend..
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
  donderdag 28 mei 2009 @ 23:04:12 #152
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_69509036
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 23:01 schreef Pacifico het volgende:

en dan heb ik het nog niet gehad over de kloontjes die worden ingezet om hun 'mening' kracht bij te zetten.... Fail.
quote:
V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_69509067
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 23:04 schreef Verbal het volgende:

[..]

[..]

V.
Ja, en?
  donderdag 28 mei 2009 @ 23:06:19 #154
136 V.
pi_69509113
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 23:04 schreef Pacifico het volgende:

[..]

Ja, en?
O ja, zelf nadenken is niet je sterkste punt...

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_69509179
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 23:06 schreef Verbal het volgende:

[..]

O ja, zelf nadenken is niet je sterkste punt...

V.
Ja, want alles wat zich na donderdag 23 september 1999 @ 00:00 heeft geregistreerd is kloon....
  donderdag 28 mei 2009 @ 23:08:12 #156
188345 Py
op zich
pi_69509188
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 22:58 schreef Verbal het volgende:

[..]

Darmbekledingloswekende kolder.

Wilders pakt de persoonlijke visie van het slachtoffer van verkrachting en maakt die exemplarisch voor het 'morele verval van de elite'.
Nee, hij citeerde uit haar boek een paar regels die duidelijk maakten dat ze begrip en respect had voor de man die haar verkrachtte en zo ging hij over op het Stockholmsyndroom.
De rest bleef op de verkrachting hangen en maakte er een persoonlijk drama van.
quote:
Schandalig, minderwaardig en stupide. Het enige morele verval zit bij het geteisem dat op hem stemt en dit voor zoete koek slikt en bejubelt.

Voor een ploeg die impliceert verderfelijke 'moslim-praktijken' als enige in Nederland te veroordelen, is deze politieke steniging van een verkrachtingsslachtoffer wel ironisch sharia-fähig.

En het gebrek aan zelfreflectie, de pure botte onwil om zijn zogenaamd 'scherpe blik' eens op zichzelf te richten doet ook bijzonder sterk denken aan het standaard gebrek dat een bepaalde Mediterrane bevolkingsgroep wordt aangewreven.

Het zoveelste bewijs dat fundi's niet sporen, welk dogma ze ook aanhangen

Wat een gluipharses

V.
Ik heb ook genoeg op de persoon aan te merken. Maar ik probeer altijd de boodschap los van de boodschapper te zien. En ik heb geen behoefte om Wilders met hand en tand te verdedigen. Sommige van zijn boodschappen slaat hij de plank mee mis.
Maar ik vind de rest nu zo zwak bezig met deze repliek. Als dit het beste is wat ze hebben
Versla hem maar op inhoud.

[ Bericht 0% gewijzigd door Py op 28-05-2009 23:15:41 ]
  donderdag 28 mei 2009 @ 23:11:01 #157
136 V.
pi_69509300
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 23:07 schreef Pacifico het volgende:

[..]

Ja, want alles wat zich na donderdag 23 september 1999 @ 00:00 heeft geregistreerd is kloon....
Wat een koddig redeneringsvermogen En typerend ook.

Maar dank je dat je mijn vermoeden bevestigt

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_69509537
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 23:11 schreef Verbal het volgende:

[..]

Wat een koddig redeneringsvermogen En typerend ook.

Maar dank je dat je mijn vermoeden bevestigt

V.
Sterk, héél sterk. Dank je dat je mijn vermoeden over jou ook bevestigd. heb je zelf wel enig idee wat voor onzin je nou uitkraamt? Denk het niet

ohja, eh: P.

donderdag 28 mei 2009 @ 23:20:07 #159
188345 Py
op zich
pi_69509657
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 22:58 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Een scheet heeft meer inhoud dan de gemiddelde speech van Wilders, dus het enige wat zij hoefden te doen is Wilders als outcast behandelen en dat hebben ze gelukkig ook gedaan.
Dat werkt alleen als er voor de mensen een alternatief is voor Wilders. Zolang dat er niet is, zou het wel eens kunnen zijn dat die houding eerder in zijn voordeel werkt.
pi_69509692
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 23:20 schreef Py het volgende:

[..]

Dat werkt alleen als er voor de mensen een alternatief is voor Wilders. Zolang dat er niet is, zou het wel eens kunnen zijn dat die houding eerder in zijn voordeel werkt.
Als hij moet regeren is dat juist een ENORM nadeel voor hem.
Allah Al Watan Al Malik
pi_69510139
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 19:38 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Nee, ik vind het niet waar. Het is daarnaast niet te verifiëren, omdat er niet ergens een tweede Nederland is met andere bestuurders. Een bewering als die van Wilders is nooit te bestempelen als feit, wel als mening, maar dat is heel wat anders.
Ik had het niet over dat tweede nederland, ik had het over:
quote:
Meneer Balkenende en meneer Bos, u kunt beiden een leuk betoog houden over het uit elkaar gaan van Jan Smit en Yolanthe, maar goed leiding geven aan ons land dat kunt u niet. Pak uw biezen, vertrek en kom nooit meer terug. Dank u wel.
En dat is gewoon waar. Balkenende bakt er geen kut van.

De rest van het betoog heb ik het niet eens over en jij begint ineens over dat tweede nederland te lullen. Daar had ik het toch niet over? Ik zei alleen maar dat het waar is dat Balkenende en Bos er geen zak van bakken en dat ik wilder daar gelij in geef dat hij dat vind.

Voor de rest is Wilders een achterlijke droplul, maar wat dit aangaat heeft ie gewoon gelijk.

Punt.

De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_69510311
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 19:44 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Ik ben slechts van mening dat je het woord gelijk niet kunt gebruiken bij iets als een mening. Er is derhalve geen sprake van schaakmat. Gelijk impliceert namelijk een vorm van juiste waarheid, en dat heeft een mening niet.
Het IS een juiste waarheid dat Jan-Peter en Wouter er geen flikker van bakken.

Doe je ogen eens open zou ik zeggen!

PS: ik zeg helemaal niet dat ik denk dat Wilders er wél een flikker van zou bakken, laat ik dat even voorop stellen.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 28 mei 2009 @ 23:34:35 #163
188345 Py
op zich
pi_69510332
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 23:21 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Als hij moet regeren is dat juist een ENORM nadeel voor hem.
Weet ik niet. Misschien wel misschien niet. Hij zal iig nooit kunnen regeren met zijn programma als regeerakkoord. Kijk maar naar Bos nu en wat hij voor de verkiezingen riep. Zo werkt de politiek.
  donderdag 28 mei 2009 @ 23:42:27 #164
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_69510699
Nog enkele metaforen uit het stuk van Wilders:

De regering is, net zoals Maddie McCann, de weg kwijt!
De regering is, zoals An en Eefje, helemaal zoek!
De regering ligt, zoals Rotterdam na de aanval door de Duitsers, op zijn gat!
De regering heeft, zoals op het moment dat Hitler de Joden begon te vergassen, helemaal het fatsoen verloren!
De regering...

Enfin, punt lijkt me duidelijk.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_69510752
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 23:34 schreef Py het volgende:

[..]

Weet ik niet. Misschien wel misschien niet. Hij zal iig nooit kunnen regeren met zijn programma als regeerakkoord. Kijk maar naar Bos nu en wat hij voor de verkiezingen riep. Zo werkt de politiek.
Precies wat je zegt, hij zal nooit kunnen regeren met zijn programma als regeer-akkoord, ergo hij moet concessies doen. Wilders en concessies = ongeloofwaardig voor de PVV kiezer = geen onderscheid meer met de gevestigde partijen = politiek correct = achterkamertjes cultuur = falende PVV>
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 28 mei 2009 @ 23:48:31 #166
188345 Py
op zich
pi_69510942
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 23:43 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Precies wat je zegt, hij zal nooit kunnen regeren met zijn programma als regeer-akkoord, ergo hij moet concessies doen. Wilders en concessies = ongeloofwaardig voor de PVV kiezer = geen onderscheid meer met de gevestigde partijen = politiek correct = achterkamertjes cultuur = falende PVV>
Hij zal waarschijnlijk in de oppositie blijven. Precies om wat je zegt, geen concessies op bepaalde punten kunnen doen.
  Moderator vrijdag 29 mei 2009 @ 03:39:04 #167
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_69514427
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 23:01 schreef Verbal het volgende:

[..]

...een wereld van verschil inderdaad. Nu is het opeens okee

Al was het haar visie op de befkunsten van Bin Laden

V.
waar heb jij nou weer last van?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 06:22:26 #168
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_69514596
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 23:48 schreef Py het volgende:

[..]

Hij zal waarschijnlijk in de oppositie blijven. Precies om wat je zegt, geen concessies op bepaalde punten kunnen doen.
Dit is natuurlijk erg op de muziek vooruit lopen, want er is op dit moment helemaal niets te zeggen over de onderhandelingspositie van de PVV, na de verkiezingen in 2011.
Daarnaast is het niet onbelangrijk dat diverse partijen zich klip en klaar hebben uitgelaten over het vormen van een coalitie met de PVV (dat wordt eenvoudigweg uitgesloten), dus wat dat betreft ben ik het wel eens met jouw eerste zin.
Alleen de verklaring die jij daarvoor poneert heeft een te grote ik-kijk-even-in-mijn-glazen-bol gehalte, vind ik.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 07:56:33 #169
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_69514976
In de categorie 'het goedpraten van een verschrikkelijke gebeurtenis':
quote:
'Mocht het ooit tot rassenrellen komen, wat ik dus echt niet wil, dan hoeft daarvan niet bij voorbaat een negatieve werking uit te gaan.'
Wilderssyndroom.
Géén kloon van tvlxd!
pi_69515118
Wat een ontiegelijke eikel is het ook. Smerige teringlijer. Hoop dat ie veroordeeld wordt en dat ie door zijn celmaatjes diep in zijn grot genomen wordt
pi_69515345
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 20:09 schreef sepulep het volgende:

[..]

nee hij heeft <geen> punt: hij was er niet bij en hij heeft het niet doorgemaakt, en al was het wel zo: het waarschijnlijk zo heftig dat het absoluut niet te voorspellen is wat iemand meekrijgt van zo een gebeurtenis, dat zal voor iedereen anders zijn. Wilders heeft absoluut het recht niet om een verkrachte vrouw te veroordelen om wat ze nu voelt en denkt.
Wilders mag toch een mening hebben over de uitspraken van die vrouw? Of mag dat ook al niet meer? Hij had ook een slachtoffer van de Londense metroterroristen kunnen aanhalen, die, al was hij nu zonder benen, respect had voor de terroristen. Maar hij nam een recenter voorbeeld, niets mis mee.

[ Bericht 5% gewijzigd door Bascule op 29-05-2009 08:36:34 ]
pi_69515600
De vraag is natuurlijk of Wilders dat boek wel heeft gelezen.
pi_69515678
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 08:28 schreef Bascule het volgende:

[..]

Wilders mag toch een mening hebben over de uitspraken van die vrouw? Of mag dat ook al niet meer?
Die mening mag je hebben maar je moet er niet mee te koop lopen alsof die mening ook feitelijk waar is. Hij heeft totaal geen verstand van zaken en de dingen waar hij over praat. Het is voor mensen die er jaren op hebben gestuurd al moeilijk zat om tot een goede "waarneming" te komen laat staan zo'n leeghoofd als Wilders.

En dat hij niets terug wil nemen maakt hem weer net een klein kind. Je kan toch wel zeggen dat je een domme opmerking maakte en er volkomen naast zat. En een sorry naar die verkrachte dame was meer op zijn plaats geweest. Maar dat hoef je van die extremist niet te verwachten. Zo heilig overtuigd van zijn eigen gelijk dat hij nooit open zal staan voor andere invalshoeken.
pi_69515853
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 08:45 schreef Chadi het volgende:

[..]

Die mening mag je hebben maar je moet er niet mee te koop lopen alsof die mening ook feitelijk waar is. Hij heeft totaal geen verstand van zaken en de dingen waar hij over praat. Het is voor mensen die er jaren op hebben gestuurd al moeilijk zat om tot een goede "waarneming" te komen laat staan zo'n leeghoofd als Wilders.

En dat hij niets terug wil nemen maakt hem weer net een klein kind. Je kan toch wel zeggen dat je een domme opmerking maakte en er volkomen naast zat. En een sorry naar die verkrachte dame was meer op zijn plaats geweest. Maar dat hoef je van die extremist niet te verwachten. Zo heilig overtuigd van zijn eigen gelijk dat hij nooit open zal staan voor andere invalshoeken.
Ja nou wordt hij mooi. Moet hij sorry zeggen omdat een talibanstamhoofd die vrouw heeft verkracht?

Zij heeft gezegd dat ze ook respect had voor die lui, dat verzint hij niet. Dat heeft ze in tv- en krantenartikelen naar voren gebracht. Hij gebruikt haar woorden alleen als voorbeeld voor een tendens die hij waarneemt bij de elite. Zij mag blij zijn dat ze als voorbeeld is gebruikt, want het maakt haar bekender waardoor haar boek meer zal verkopen.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 09:04:23 #175
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_69516027
Die Wilders wat een idioot.

Volgens hem was het de eigen schuld van die vrouw? Net als al die vrouwen die te korte rokjes dragen? Moeten volgens hem de vrouwen maar binnen blijven dan? Of alleen met een gewaat de straat op?
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')