Femke was er ook weer met haar "Stuitend..quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:56 schreef Py het volgende:
[..]
Heb je het gezien vandaag? Ze struikelden over elkaar om op tv te kunnen komen als degene die Wlders eens goed van repliek heeft gediend. Nou, ze hebben al zijn punten van tafel geveegd
quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:01 schreef Pacifico het volgende:
en dan heb ik het nog niet gehad over de kloontjes die worden ingezet om hun 'mening' kracht bij te zetten.... Fail.
V.quote:geregistreerd op: woensdag 20 mei 2009 @ 14:54
Ja, en?quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:04 schreef Verbal het volgende:
[..]
[..]
V.
Ja, want alles wat zich na donderdag 23 september 1999 @ 00:00 heeft geregistreerd is kloon....quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:06 schreef Verbal het volgende:
[..]
O ja, zelf nadenken is niet je sterkste punt...
V.
Nee, hij citeerde uit haar boek een paar regels die duidelijk maakten dat ze begrip en respect had voor de man die haar verkrachtte en zo ging hij over op het Stockholmsyndroom.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:58 schreef Verbal het volgende:
[..]
Darmbekledingloswekende kolder.
Wilders pakt de persoonlijke visie van het slachtoffer van verkrachting en maakt die exemplarisch voor het 'morele verval van de elite'.
Ik heb ook genoeg op de persoon aan te merken. Maar ik probeer altijd de boodschap los van de boodschapper te zien. En ik heb geen behoefte om Wilders met hand en tand te verdedigen. Sommige van zijn boodschappen slaat hij de plank mee mis.quote:Schandalig, minderwaardig en stupide. Het enige morele verval zit bij het geteisem dat op hem stemt en dit voor zoete koek slikt en bejubelt.
Voor een ploeg die impliceert verderfelijke 'moslim-praktijken' als enige in Nederland te veroordelen, is deze politieke steniging van een verkrachtingsslachtoffer wel ironisch sharia-fähig.
En het gebrek aan zelfreflectie, de pure botte onwil om zijn zogenaamd 'scherpe blik' eens op zichzelf te richten doet ook bijzonder sterk denken aan het standaard gebrek dat een bepaalde Mediterrane bevolkingsgroep wordt aangewreven.
Het zoveelste bewijs dat fundi's niet sporen, welk dogma ze ook aanhangen
Wat een gluipharses
V.
Wat een koddig redeneringsvermogenquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:07 schreef Pacifico het volgende:
[..]
Ja, want alles wat zich na donderdag 23 september 1999 @ 00:00 heeft geregistreerd is kloon....
Sterk, héél sterk.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:11 schreef Verbal het volgende:
[..]
Wat een koddig redeneringsvermogenEn typerend ook.
Maar dank je dat je mijn vermoeden bevestigt
V.
Dat werkt alleen als er voor de mensen een alternatief is voor Wilders. Zolang dat er niet is, zou het wel eens kunnen zijn dat die houding eerder in zijn voordeel werkt.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Een scheet heeft meer inhoud dan de gemiddelde speech van Wilders, dus het enige wat zij hoefden te doen is Wilders als outcast behandelen en dat hebben ze gelukkig ook gedaan.
Als hij moet regeren is dat juist een ENORM nadeel voor hem.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:20 schreef Py het volgende:
[..]
Dat werkt alleen als er voor de mensen een alternatief is voor Wilders. Zolang dat er niet is, zou het wel eens kunnen zijn dat die houding eerder in zijn voordeel werkt.
Ik had het niet over dat tweede nederland, ik had het over:quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:38 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Nee, ik vind het niet waar. Het is daarnaast niet te verifiëren, omdat er niet ergens een tweede Nederland is met andere bestuurders. Een bewering als die van Wilders is nooit te bestempelen als feit, wel als mening, maar dat is heel wat anders.
En dat is gewoon waar. Balkenende bakt er geen kut van.quote:Meneer Balkenende en meneer Bos, u kunt beiden een leuk betoog houden over het uit elkaar gaan van Jan Smit en Yolanthe, maar goed leiding geven aan ons land dat kunt u niet. Pak uw biezen, vertrek en kom nooit meer terug. Dank u wel.
Het IS een juiste waarheid dat Jan-Peter en Wouter er geen flikker van bakken.quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:44 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Ik ben slechts van mening dat je het woord gelijk niet kunt gebruiken bij iets als een mening. Er is derhalve geen sprake van schaakmat. Gelijk impliceert namelijk een vorm van juiste waarheid, en dat heeft een mening niet.
Weet ik niet. Misschien wel misschien niet. Hij zal iig nooit kunnen regeren met zijn programma als regeerakkoord. Kijk maar naar Bos nu en wat hij voor de verkiezingen riep. Zo werkt de politiek.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als hij moet regeren is dat juist een ENORM nadeel voor hem.
Precies wat je zegt, hij zal nooit kunnen regeren met zijn programma als regeer-akkoord, ergo hij moet concessies doen. Wilders en concessies = ongeloofwaardig voor de PVV kiezer = geen onderscheid meer met de gevestigde partijen = politiek correct = achterkamertjes cultuur = falende PVV>quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:34 schreef Py het volgende:
[..]
Weet ik niet. Misschien wel misschien niet. Hij zal iig nooit kunnen regeren met zijn programma als regeerakkoord. Kijk maar naar Bos nu en wat hij voor de verkiezingen riep. Zo werkt de politiek.
Hij zal waarschijnlijk in de oppositie blijven. Precies om wat je zegt, geen concessies op bepaalde punten kunnen doen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Precies wat je zegt, hij zal nooit kunnen regeren met zijn programma als regeer-akkoord, ergo hij moet concessies doen. Wilders en concessies = ongeloofwaardig voor de PVV kiezer = geen onderscheid meer met de gevestigde partijen = politiek correct = achterkamertjes cultuur = falende PVV>
waar heb jij nou weer last van?quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:01 schreef Verbal het volgende:
[..]
...een wereld van verschil inderdaad. Nu is het opeens okee
Al was het haar visie op de befkunsten van Bin Laden
V.
Dit is natuurlijk erg op de muziek vooruit lopen, want er is op dit moment helemaal niets te zeggen over de onderhandelingspositie van de PVV, na de verkiezingen in 2011.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:48 schreef Py het volgende:
[..]
Hij zal waarschijnlijk in de oppositie blijven. Precies om wat je zegt, geen concessies op bepaalde punten kunnen doen.
Wilderssyndroom.quote:'Mocht het ooit tot rassenrellen komen, wat ik dus echt niet wil, dan hoeft daarvan niet bij voorbaat een negatieve werking uit te gaan.'
Wilders mag toch een mening hebben over de uitspraken van die vrouw? Of mag dat ook al niet meer? Hij had ook een slachtoffer van de Londense metroterroristen kunnen aanhalen, die, al was hij nu zonder benen, respect had voor de terroristen. Maar hij nam een recenter voorbeeld, niets mis mee.quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:09 schreef sepulep het volgende:
[..]
nee hij heeft <geen> punt: hij was er niet bij en hij heeft het niet doorgemaakt, en al was het wel zo: het waarschijnlijk zo heftig dat het absoluut niet te voorspellen is wat iemand meekrijgt van zo een gebeurtenis, dat zal voor iedereen anders zijn. Wilders heeft absoluut het recht niet om een verkrachte vrouw te veroordelen om wat ze nu voelt en denkt.
Die mening mag je hebben maar je moet er niet mee te koop lopen alsof die mening ook feitelijk waar is. Hij heeft totaal geen verstand van zaken en de dingen waar hij over praat. Het is voor mensen die er jaren op hebben gestuurd al moeilijk zat om tot een goede "waarneming" te komen laat staan zo'n leeghoofd als Wilders.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:28 schreef Bascule het volgende:
[..]
Wilders mag toch een mening hebben over de uitspraken van die vrouw? Of mag dat ook al niet meer?
Ja nou wordt hij mooi. Moet hij sorry zeggen omdat een talibanstamhoofd die vrouw heeft verkracht?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:45 schreef Chadi het volgende:
[..]
Die mening mag je hebben maar je moet er niet mee te koop lopen alsof die mening ook feitelijk waar is. Hij heeft totaal geen verstand van zaken en de dingen waar hij over praat. Het is voor mensen die er jaren op hebben gestuurd al moeilijk zat om tot een goede "waarneming" te komen laat staan zo'n leeghoofd als Wilders.
En dat hij niets terug wil nemen maakt hem weer net een klein kind. Je kan toch wel zeggen dat je een domme opmerking maakte en er volkomen naast zat. En een sorry naar die verkrachte dame was meer op zijn plaats geweest. Maar dat hoef je van die extremist niet te verwachten. Zo heilig overtuigd van zijn eigen gelijk dat hij nooit open zal staan voor andere invalshoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |