quote:
En wat als er niemand komt met een goed idee of zin heeft om je lusten te blussen?quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wachten tot iemand een goed idee heeft of zich geroepen voelt mijn lusten te blussen
Letterlijkquote:Op donderdag 28 mei 2009 19:00 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ik ook kan het van het weekend wel schudden
Dan........ same old.. gewoon nietsquote:Op donderdag 28 mei 2009 19:01 schreef heksehiel het volgende:
[..]
En wat als er niemand komt met een goed idee of zin heeft om je lusten te blussen?
Als ik wil neuken neem ik wel een hotelkamer, geen audiquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:56 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Waarom moet je een cabrio hebben? Die hebben meestal toch een wat krappe achterbank.
Net zo makkelijk.quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dan........ same old.. gewoon niets
quote:
Ik denk dat een vrouw fijner is.quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:02 schreef djayzz het volgende:
[..]
Als ik wil neuken neem ik wel een hotelkamer, geen audi
Ik denk dat je met een A5 meer succes hebt dan met een hotelkamer.quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:02 schreef djayzz het volgende:
[..]
Als ik wil neuken neem ik wel een hotelkamer, geen audi
quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:35 schreef MNR het volgende:
[..]
Hallo! IK pak het langzaam aan? Je denkt toch zeker niet dat ik genoeg lef heb om echt een duidelijke hint te geven? Ik weet gewoon echt niet hoe ik dat moet doen, ik vind het zo belangrijk om het 'safe' te spelen.
Ik vraag binnenkort wel of hij wat wil gaan drinken met me.
Ik ben de vrouw, hij is de man
(het is zo makkelijk om je daar achter te verschuilen)
Aah oke ja en dat het niet te huur is natuurlijk vond het gewoon vreemd om met een date een proefrit te gaan maken enzoquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:50 schreef djayzz het volgende:
[..]
En zo'n auto huren kan meestal pas vanaf 24 jaar
* djayzz nog maar 23 is....
makkelijk wel, maar ik denk dat ik dan toch even gewoon recht voor zijn raap moet zijn.. Heksehiel... Neuken?quote:
Wat?quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:03 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ben te druk met me kleine manke
Ik heb dit weekend me zoonquote:
Dank je voor het aanbod, maar nee.quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
makkelijk wel, maar ik denk dat ik dan toch even gewoon recht voor zijn raap moet zijn.. Heksehiel... Neuken?
En die gaat niet op tijd naar bed? Zodat papa nog wat tijd alleen heeft om te 'schudden' ?quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:05 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ik heb dit weekend me zoon
Klinkt als een aanbod hoe laat kom jequote:Op donderdag 28 mei 2009 19:06 schreef heksehiel het volgende:
[..]
En die gaat niet op tijd naar bed? Zodat papa nog wat tijd alleen heeft om te 'schudden' ?
Volgens mij is de betekenis van 'schudden' in deze context dat je het werk zelf mag opknappen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:07 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Klinkt als een aanbod hoe laat kom je
NIET? meid.. je weet niet wat je mistquote:Op donderdag 28 mei 2009 19:06 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dank je voor het aanbod, maar nee.
Ik weet idd niet wat ik mis, dus kan ik het ook niet missenquote:Op donderdag 28 mei 2009 19:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
NIET? meid.. je weet niet wat je mist![]()
whehe, oooh, ik ben in een klier bui
Jij wil niet even geschud worden?quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:11 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik weet idd niet wat ik mis, dus kan ik het ook niet missen
Dan word je om 3 uur 's nachts wakkerquote:Op donderdag 28 mei 2009 19:10 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dan ga je nu slapen en als je dan wakker wordt is het vast morgen.
Ik kan niet gaan slapen nu, want dan heb ik geen idee wat mn kinderen uitvreten, maar bedankt voor de tipquote:Op donderdag 28 mei 2009 19:10 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dan ga je nu slapen en als je dan wakker wordt is het vast morgen.
Wanneer niet?quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
NIET? meid.. je weet niet wat je mist![]()
whehe, oooh, ik ben in een klier bui
Geil...quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:15 schreef Ajam het volgende:
* Ajam komt nog eens om het hoekje gegluurd
Hoe is het hier?
quote:
quote:
Probeer het gewoon voor de lol nog een keer bij Ajamquote:Op donderdag 28 mei 2009 19:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op de goede ideeen
En daarna Klutsquote:Op donderdag 28 mei 2009 19:21 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Probeer het gewoon voor de lol nog een keer bij Ajam
Huh?quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:21 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ajam is een kloon van een mannelijke fokker denk ik.quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:21 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Owwww...quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
makkelijk wel, maar ik denk dat ik dan toch even gewoon recht voor zijn raap moet zijn.. Heksehiel... Neuken?
Waarom zou je dat doen?quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ajam is een kloon van een mannelijke fokker denk ik.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ajam is een kloon van een mannelijke fokker denk ik.
Verbaast dat er niemand reageertquote:
Zoals de waard is...quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:24 schreef Ajam het volgende:
[..]
Ik kan mijn gezicht hier niet laten zien of jullie vallen over mijn wel-of-niet-kloon-zijn
Komen er zoveel klonen hier dan? Vanwaar die schaamte voor het single-zijn
Sedan.quote:
Ik heb wel klonen ja, maar die kennen mensen ook, dus heb ik er niet bijster veel aan (heb ze om verschillende redenen btw )quote:
Ik vind het niet erg, je moet het zelf weten, ik gaf alleen maar aan dat ik het niet bij je zou proberen als ik Snuit wasquote:Op donderdag 28 mei 2009 19:24 schreef Ajam het volgende:
[..]
Ik kan mijn gezicht hier niet laten zien of jullie vallen over mijn wel-of-niet-kloon-zijn
Komen er zoveel klonen hier dan? Vanwaar die schaamte voor het single-zijn
geen idee eigenlijkquote:
Nee, dat noemen ze verdringen.quote:
Of het moet zijn dat snuit ook niet vies is van mannen?quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb wel klonen ja, maar die kennen mensen ook, dus heb ik er niet bijster veel aan (heb ze om verschillende redenen btw )
[..]
Ik vind het niet erg, je moet het zelf weten, ik gaf alleen maar aan dat ik het niet bij je zou proberen als ik Snuit was
[..]
geen idee eigenlijk
en mn quickquote zet mn quotes verkeerd om
Bedoelde eigenlijk jou niet. Wist niet eens dat je klonen had.quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb wel klonen ja, maar die kennen mensen ook, dus heb ik er niet bijster veel aan (heb ze om verschillende redenen btw )
Ok, ik heb iets nieuws te leren. Wat zijn quickquotes en hoe werkt het?quote:geen idee eigenlijk
en mn quickquote zet mn quotes verkeerd om
Piemels wel, maar de rest van mannen, nee, daar ben ik niet vies van!quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:31 schreef Ajam het volgende:
[..]
Of het moet zijn dat snuit ook niet vies is van mannen?
is ie nietquote:Op donderdag 28 mei 2009 19:31 schreef Ajam het volgende:
[..]
Of het moet zijn dat snuit ook niet vies is van mannen?
Oh, dat vind ik nou vervelend voor je.quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Toch vind ik het een schande en voel ik me diep gekwestst daardoor
Hoe doe je dat dan met plassen? En durf je jezelf wel af te trekken?quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Piemels wel, maar de rest van mannen, nee, daar ben ik niet vies van!
quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik nou vervelend voor je.
[..]
Hoe doe je dat dan met plassen? En durf je jezelf wel af te trekken?
nou plassen doe ik zittend of ik hou hem vast met een zakdoekje..quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
[..]
Zal ik maar het goede voorbeeld geven dan, ik heb jou ook gemist hoorquote:Op donderdag 28 mei 2009 19:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
[..]
Lijkt me lastig voor je. Die van jezelf, durf je die wel aan te raken?quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Piemels wel, maar de rest van mannen, nee, daar ben ik niet vies van!
gedeeltelijk niet dusquote:
Heb ik, een dramakloon en een kloon die eigenlijk mn originele account wasquote:Op donderdag 28 mei 2009 19:31 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Bedoelde eigenlijk jou niet. Wist niet eens dat je klonen had.![]()
[..]
Ok, ik heb iets nieuws te leren. Wat zijn quickquotes en hoe werkt het?
Lastig.quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
nou plassen doe ik zittend of ik hou hem vast met een zakdoekje..
trekken doe ik niet, daarom heb ik nu last van DSB (dangerous sperm buildup)
quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:35 schreef Ofresca het volgende:
Hey mensen.
Ik ben humeurig. Stomme knieën.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
En wil je gelijk mee lopen en doen je knieen het niet.. Kak voor je meid!quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:36 schreef Ofresca het volgende:
Nou komt de avondvierdaagse ook nog door mijn straat.
Snuit wil je vast wel even opwarmen lost 2 problemen gelijk opquote:
kloontjequote:Op donderdag 28 mei 2009 19:40 schreef Ajam het volgende:
Agent crasht exclusieve Ferrari tegen boom
Lamborghini ramt Arnhemse bushalteBoys with toys...
Ik heb je helemaal begrepen en het werkt! Thnx!!quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Heb ik, een dramakloon en een kloon die eigenlijk mn originele account was
opties - quick reply en dan kun je quick quote aanzetten, dan krijg je rode " naast je blauwe en gaat multi-quoten gemakkelijkerik ben alleen niet zo goed in uitleggen (kan iig in baggerlayout, weet niet wat jij gebruikt)
Mooi zo, ben ik er gelijk weg vanquote:Op donderdag 28 mei 2009 19:42 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik heb je helemaal begrepen en het werkt! Thnx!!
jaquote:Op donderdag 28 mei 2009 19:44 schreef Ajam het volgende:
[..]
Hey, jij weer! Vandaag niet tot midden in de nacht hoor. Ben je er al achter wie ik ben?
Maar jij bent dus daadwerkelijk een kloonquote:Op donderdag 28 mei 2009 19:44 schreef Ajam het volgende:
[..]
Hey, jij weer! Vandaag niet tot midden in de nacht hoor. Ben je er al achter wie ik ben?
net of ik dat ga vertellenquote:Op donderdag 28 mei 2009 19:46 schreef Ajam het volgende:
[..]Ik ben zeer benieuwd dan, wat je bedacht hebt. Laat maar komen.
quote:
Haha, nee, ik heb laatst tot een uur of twee 's nachts een - wat was het eigenlijk. Discussie? Spel? - met hem gevoerd, gespeeld over mijn al dan niet kloon-zijn. Hij blijft er van overtuigd dat ik er eentje ben. Dus ik ben benieuwd wie ik dan mag zijn van hemquote:Op donderdag 28 mei 2009 19:46 schreef mrbox het volgende:
[..]
Maar jij bent dus daadwerkelijk een kloon
Eet smakelijkquote:
dat zou pas tof zijnquote:Op donderdag 28 mei 2009 19:49 schreef Ajam het volgende:
[..]
Weet je wat ik denk? Dat ik een kloon van jou ben
Niet als je er tot diep in de nacht mee in discusie gaat das meer schrizofoniequote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:51 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Niet als je er tot diep in de nacht mee in discusie gaat das meer schrizofonie
Hahaha, ja , dan hadden ze beter samen kunnen gaan knuffelen ipv discussiërenquote:Op donderdag 28 mei 2009 19:50 schreef Ajam het volgende:
[..]
Dan hebben we altijd iemand om mee te praten, of te kroelen...
en je zou, net als je evenbeeld, perfect zijnquote:Op donderdag 28 mei 2009 19:50 schreef Ajam het volgende:
[..]
Dan hebben we altijd iemand om mee te praten, of te kroelen...
wacht nog ff op jequote:
Wat heet perfect..?quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en je zou, net als je evenbeeld, perfect zijn
Schijnt wel in te zijn he, dure auto huren/proefrijden en dan crashen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:40 schreef Ajam het volgende:
Agent crasht exclusieve Ferrari tegen boom
Lamborghini ramt Arnhemse bushalteBoys with toys...
die heb ik, daarom ben ik perfectquote:Op donderdag 28 mei 2009 19:54 schreef Ajam het volgende:
[..]
Wat heet perfect..?
Ik vind het juist perfect als er ook kleine minpuntjes aan zitten om van te houden
Hoop niet voor hem dat het een date wasquote:Op donderdag 28 mei 2009 19:55 schreef djayzz het volgende:
[..]
Schijnt wel in te zijn he, dure auto huren/proefrijden en dan crashen.
Eet smakelijk. Ik heb mijn eten voor het eerst in ik denk wel 10 jaar laten aanbranden.quote:
Friettent dusquote:Op donderdag 28 mei 2009 19:56 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Eet smakelijk. Ik heb mijn eten voor het eerst in ik denk wel 10 jaar laten aanbranden.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:04 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik denk dat je met een A5 meer succes hebt dan met een hotelkamer.
Zit wat in....quote:
Zonde, zal ik onderweg naar jou pizza of chinees meenemen dan?quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:56 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Eet smakelijk. Ik heb mijn eten voor het eerst in ik denk wel 10 jaar laten aanbranden.
wat was je eten?quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:56 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Vind je wel een doorzetter!!quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
Zonde, zal ik onderweg naar jou pizza of chinees meenemen dan?
Het is ook niet voor een echte "date"quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:04 schreef mrbox het volgende:
[..]
Aah oke ja en dat het niet te huur is natuurlijk vond het gewoon vreemd om met een date een proefrit te gaan maken enzo
Lekker.quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zonde, zal ik onderweg naar jou pizza of chinees meenemen dan?
T_S zit ff te kijken wat een mafkeesquote:Op donderdag 28 mei 2009 19:55 schreef vencodark het volgende:
Das vreemd. Zit naar Take me out te kijken. Het lijkt wel mijn voormalig lief die daar staat. Zomaar een beetje.
1 down, many to goquote:Op donderdag 28 mei 2009 19:56 schreef Ajam het volgende:
[..]
Eerste minpuntje al gevonden: je praat me naar de mond.![]()
Nee, ik heb nog 200, 199, 198, 197 lolly´s liggen.quote:
Valt best mee.quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:58 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
T_S zit ff te kijken wat een mafkees
Vis en groente in de wok + rijst.quote:
quote:
quote:
quote:
Lekker weekendquote:
Hoe ist met jou?quote:
Gaat best snel hoor, in zo'n wok.quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:01 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
hoe krijg je dat aangebrand
jah wel okquote:
Moet je het vuur ook niet zo hoog zetten en veel olie gebruikenquote:
Yepsquote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:07 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Moet je het vuur ook niet zo hoog zetten en veel olie gebruiken
Man!quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:07 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Veel olie?! dan gaat het wok effect weg!quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:07 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Laat wel een keer zien hoe het moetquote:
Dat lijkt haast alsof je kunt koken?quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Veel olie?! dan gaat het wok effect weg!
en water? dan wordt het sompig, is het niet meer zo knapperig.. gewoon lekker veeeeeeeeeeeeel husselenen op tijd stoppen
Wanneer kom je koken?quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
en water? dan wordt het sompig, is het niet meer zo knapperig.. gewoon lekker veeeeeeeeeeeeel husselenen op tijd stoppen
Nog meer man!quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:11 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Laat wel een keer zien hoe het moet
hihihi, dat wilde ik eigenlijk ook vragen, maar dat vond ik te brutaalquote:
Nee, ik heb een magnetron, ga een beetje moeite doen! dacht het niet!quote:
En niet proberen te internetten ondertussen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee, ik heb een magnetron, ga een beetje moeite doen! dacht het niet!
Hoewel, voor een schone dame wil ik uiteraard wel wat moeite doen
Snuit kan koken! En hij weet wat lekker is.quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:13 schreef Ajam het volgende:
[..]
hihihi, dat wilde ik eigenlijk ook vragen, maar dat vond ik te brutaal
Mannen die voor je koken
Neequote:Op donderdag 28 mei 2009 20:09 schreef Jannuk het volgende:
[..]in de wok moet je water toevoegen om aanbranden te voorkomen
quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:13 schreef Ajam het volgende:
[..]
hihihi, dat wilde ik eigenlijk ook vragen, maar dat vond ik te brutaal
Mannen die voor je koken
Okee, ik weet het goed gemaakt.. Ik ga een keer het voorgerecht en hoofdgerecht maken, en jullie zijn mijn toetjequote:Op donderdag 28 mei 2009 20:15 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Snuit kan koken! En hij weet wat lekker is.![]()
quote:
quote:
wel olie natuurlijk, klein beetjequote:
Manen die koken zijn geen manenquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Okee, ik weet het goed gemaakt.. Ik ga een keer het voorgerecht en hoofdgerecht maken, en jullie zijn mijn toetje
Wil wel een toetje meenemen hoorquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
Okee, ik weet het goed gemaakt.. Ik ga een keer het voorgerecht en hoofdgerecht maken, en jullie zijn mijn toetje
Ben je zó dol op toetjes dan?quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
[..]
[..]
quote:
Hoi Jannukquote:
Manen kunnen helemaal niet koken.quote:
leeuwen hebben manenquote:
Je eigen toetje zeker?quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:19 schreef Ofresca het volgende:
Ik heb nog een kookbeurt van iemand tegoed!![]()
Van een chefkok zelfs.
Ik ben jaloers.quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:19 schreef Ofresca het volgende:
Van een chefkok zelfs.
Ben geen chefkok maar vooruit als je zo aandringtquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:19 schreef Ofresca het volgende:
Van een chefkok zelfs.
Gaat best wel lekker! Moet alleen de hond nog ff doen.quote:
ik moet de civic weer eens uitlaten...staat alweer een week of 6 in de garage stilquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:21 schreef djayzz het volgende:
Wie heeft er zin om van het weekend te gaan touren?
Youri?quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:21 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ben geen chefkok maar vooruit als je zo aandringtga ik ff iemand ze bed in stoppen
kan nietquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:21 schreef djayzz het volgende:
Maandag? De rest van het weekend heb ik geen tijd.quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:21 schreef djayzz het volgende:
Goed, lekker gezwommen net.quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:22 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Gaat best wel lekker! Moet alleen de hond nog ff doen.
Hoe ist bij jou?
Lekkerquote:
Overdag bedoelde ik ook, s'avonds is er zo weinig zon om van te genieten...quote:
Lekkerquote:
Daar heb je een goed puntquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:26 schreef djayzz het volgende:
[..]
Overdag bedoelde ik ook, s'avonds is er zo weinig zon om van te genieten...
Maandag ga ik met Knuffelzacht, Murmeli en Nouk touren, dus dan zit ie al vol, sorryquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maandag? De rest van het weekend heb ik geen tijd.
Hoe was je vakantie?quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:25 schreef halfbearad het volgende:
Bij het gehakt rul bakken pleur ik er zo het papiertje dat bij de verpakking zit bij
*pakt een handje*quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:25 schreef Ajam het volgende:
[..]
* Ajam geeft ArTiC een tik op zijn vingers
AF! Mine!
Goed bezigquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:25 schreef halfbearad het volgende:
Bij het gehakt rul bakken pleur ik er zo het papiertje dat bij de verpakking zit bij
Oke jammerquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:26 schreef djayzz het volgende:
[..]
Maandag ga ik met Knuffelzacht, Murmeli en Nouk touren, dus dan zit ie al vol, sorry
Hehe, ik ga echt niet jaren op fastfood leven, en restaurants worden te duurquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:27 schreef kweli het volgende:
De verwijf van de samenleving slaat weer toe. Kokend mannen
quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:28 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Vooral stress. Wel lekker over de snelweg gesjeesd in mn uppie.
ik ben niet bang van kloontjesquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:29 schreef Ajam het volgende:
[..]
[..]
Wáár is mijn vliegenmepper?
O wacht.. die bezensteel doet vast ook wonderen. Kssst!
Ik sla gewoon terugquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:29 schreef Ajam het volgende:
[..]
[..]
Wáár is mijn vliegenmepper?
O wacht.. die bezensteel doet vast ook wonderen. Kssst!
Is dat goed of slecht?quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:31 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Was ff lastig maar eigenlijk best goed. Was leuker dan ik dacht.
Waar ben je heen geweest dan?quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:31 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Was ff lastig maar eigenlijk best goed. Was leuker dan ik dacht.
* Ofresca tikt Ajam op de schouder en vraagt of ze ook wat mag.quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:32 schreef Ajam het volgende:
* Ajam pakt schaaltje en gaat sttilletjes in donker hoekje zitten.
Waar ga je allemaal touren dan, en wanneer?quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:26 schreef djayzz het volgende:
[..]
Overdag bedoelde ik ook, s'avonds is er zo weinig zon om van te genieten...
Dit weekend-zaterdag, beetje door nederland scheuren.quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:34 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Waar ga je allemaal touren dan, en wanneer?
Jij wel, omdat je zo lief vraagtquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:33 schreef Ofresca het volgende:
[..]
* Ofresca tikt Ajam op de schouder en vraagt of ze ook wat mag.
Die tijd is geweest nu kwestie van speelgoed afpakkenquote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:33 schreef Ofresca het volgende:
[..]
* Ofresca tikt Ajam op de schouder en vraagt of ze ook wat mag.
en ik?quote:
* tijnbrein gaat haar stiekum achternaquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:32 schreef Ajam het volgende:
* Ajam pakt schaaltje en gaat sttilletjes in donker hoekje zitten.
Zijn er al meer details bekend dan?quote:
Wat is er dan in den bosch?quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:34 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dit weekend-zaterdag, beetje door nederland scheuren.
Startpunt 's-hertogenbosch, eindpunt 's-hertogenbosch, en een paar honderd kilometer daar tussenin:P
Laterquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]aw!
![]()
ohjah, ik ging er vandoor!
Sinceria wil ook mee, wat zou je verder voor details willen hebben?quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zijn er al meer details bekend dan?
Lol.. ik las dus alleen het eindpuntquote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:38 schreef Sinceria het volgende:
Als je langs Haarlem komt en ik ben niet de enige die meegaat wil ik ook wel een stukje mee.
Hmmm, 's-Hertogenbosch - Haarlem - Enschede - 's-Hertogenboschquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Lol.. ik las dus alleen het eindpunt
Maar als je door enschede komt .. dan stap ik er wel bij in
kan volgens mij niet echt eerst treinreizen.. want dacht dat bij almelo alles al vastliep
LOL!!@ youquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]aw!
![]()
ohjah, ik ging er vandoor!
Kwaak en ik gaan ook mee, geloof ikquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:26 schreef djayzz het volgende:
Maandag ga ik met Knuffelzacht, Murmeli en Nouk touren, dus dan zit ie al vol, sorry
Is dat genoeg voor je?quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:42 schreef djayzz het volgende:
[..]
[..]
Hmmm, 's-Hertogenbosch - Haarlem - Enschede - 's-Hertogenbosch
430km
Als je de dames ook weer thuis brengt ben je wel even langer onderwegquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:42 schreef djayzz het volgende:
[..]
[..]
430km
ow okquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Kom dan ook even langs Dordrecht.quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:42 schreef djayzz het volgende:
[..]
[..]
430km
Owja, dat is ook waarquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:43 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Als je de dames ook weer thuis brengt ben je wel even langer onderweg
Nu komen je evil plannen naar voren.quote:
Ja:P maar het grootste deel van de tijd zit ik dan alleenquote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:43 schreef djayzz het volgende:
ow okop het dak?
Volgens mij in Kwaak z'n tuut autoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ware liefde is niet elkaars hand maar elkaars hart vasthouden.
Love is for real, today!
"De laatste keer dat we zo slecht verdedigden, waren we vijf jaar ons land kwijt. ©Michiel Veenstra
Eetsmakelijkquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:44 schreef halfbearad het volgende:
Nou, tomatensap giet ook voor geen meter af. Volgende keer snij ik ze zelf wel.
De gehaktschotel ziet er niet uit zoals het plaatje in ieder geval.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:44 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nu komen je evil plannen naar voren.
Ik dacht dat jij niet kon zaterdag?quote:
hmmquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:45 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja:P maar het grootste deel van de tijd zit ik dan alleen
Ej kan je niet via Den Bosch naar Kapelle naar Velp?quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:42 schreef djayzz het volgende:
[..]
[..]
430km
Ja, dat is waarquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
hmm
kan er ook niks aan doen dat ijj daar woont
Dat klinkt gezelligquote:
Ow ga je zaterdag? Dan kan ik niet, de hele dag niet. Ik kan alleen zondag, tot 5 uur ongeveer.quote:
Ja dat klopt.quote:
Whoeaquote:
wat is er in velp?quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ej kan je niet via Den Bosch naar Kapelle naar Velp?
I know.. maar dan wordt het dus niksquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:47 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, dat is waarmaarja, ik moet kilometers maken nu het nog kan.
Het wordt 22 graden en 80% kans op zon, dus wel lekker weer
Hoiquote:
Ow jammer.quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:48 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ow ga je zaterdag? Dan kan ik niet, de hele dag niet. Ik kan alleen zondag, tot 5 uur ongeveer.
waarom wordt het niks?quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
I know.. maar dan wordt het dus niks
Dat kanquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:49 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ow jammer.
Ik kan zondag natuurlijk óók gaan
Als jij nu met de trein naar denbosch komt, rijden we langs je broertje in velp en dan rijden we zo door naar enschedequote:
quote:
Teveel alleen zitten enzo zei je toch?quote:
quote:
Dan drop je me maar bij broertje.quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:51 schreef djayzz het volgende:
[..]
Als jij nu met de trein naar denbosch komt, rijden we langs je broertje in velp en dan rijden we zo door naar enschede
Ow, maakt me niet zo heel veel uit eigenlijk, als het maar lekker weer is en ik gezelschap in het vooruitzicht hebquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Teveel alleen zitten enzo zei je toch?
Sorryquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:51 schreef Ajam het volgende:
Nou ja.. even aan de telefoon en al mijn m&m's zijn weg.
visite.
Ze wil graag op bezoek bij broer gaanquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:51 schreef djayzz het volgende:
[..]
Als jij nu met de trein naar denbosch komt, rijden we langs je broertje in velp en dan rijden we zo door naar enschede
tot zo met je originele accountquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:51 schreef Ajam het volgende:
Nou ja.. even aan de telefoon en al mijn m&m's zijn weg.
visite.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:53 schreef Pien85 het volgende:
Laat ik 's iets ontopic posten
Ik ben het steeds vaker zó zat om single te zijn
Knuffel voor beidequote:
Alleen zijn heeft ook nadelen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:53 schreef Pien85 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |