quote:
En wat als er niemand komt met een goed idee of zin heeft om je lusten te blussen?quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wachten tot iemand een goed idee heeft of zich geroepen voelt mijn lusten te blussen
Letterlijkquote:Op donderdag 28 mei 2009 19:00 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ik ook kan het van het weekend wel schudden
Dan........ same old.. gewoon nietsquote:Op donderdag 28 mei 2009 19:01 schreef heksehiel het volgende:
[..]
En wat als er niemand komt met een goed idee of zin heeft om je lusten te blussen?
Als ik wil neuken neem ik wel een hotelkamer, geen audiquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:56 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Waarom moet je een cabrio hebben? Die hebben meestal toch een wat krappe achterbank.
Net zo makkelijk.quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dan........ same old.. gewoon niets
quote:
Ik denk dat een vrouw fijner is.quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:02 schreef djayzz het volgende:
[..]
Als ik wil neuken neem ik wel een hotelkamer, geen audi
Ik denk dat je met een A5 meer succes hebt dan met een hotelkamer.quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:02 schreef djayzz het volgende:
[..]
Als ik wil neuken neem ik wel een hotelkamer, geen audi
quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:35 schreef MNR het volgende:
[..]
Hallo! IK pak het langzaam aan? Je denkt toch zeker niet dat ik genoeg lef heb om echt een duidelijke hint te geven? Ik weet gewoon echt niet hoe ik dat moet doen, ik vind het zo belangrijk om het 'safe' te spelen.
Ik vraag binnenkort wel of hij wat wil gaan drinken met me.
Ik ben de vrouw, hij is de man
(het is zo makkelijk om je daar achter te verschuilen)
Aah oke ja en dat het niet te huur is natuurlijk vond het gewoon vreemd om met een date een proefrit te gaan maken enzoquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:50 schreef djayzz het volgende:
[..]
En zo'n auto huren kan meestal pas vanaf 24 jaar
* djayzz nog maar 23 is....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |