Goed, lekker gezwommen net.quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:22 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Gaat best wel lekker! Moet alleen de hond nog ff doen.
Hoe ist bij jou?
Lekkerquote:
Overdag bedoelde ik ook, s'avonds is er zo weinig zon om van te genieten...quote:
Lekkerquote:
Daar heb je een goed puntquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:26 schreef djayzz het volgende:
[..]
Overdag bedoelde ik ook, s'avonds is er zo weinig zon om van te genieten...
Maandag ga ik met Knuffelzacht, Murmeli en Nouk touren, dus dan zit ie al vol, sorryquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maandag? De rest van het weekend heb ik geen tijd.
Hoe was je vakantie?quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:25 schreef halfbearad het volgende:
Bij het gehakt rul bakken pleur ik er zo het papiertje dat bij de verpakking zit bij
*pakt een handje*quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:25 schreef Ajam het volgende:
[..]
* Ajam geeft ArTiC een tik op zijn vingers
AF! Mine!
Goed bezigquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:25 schreef halfbearad het volgende:
Bij het gehakt rul bakken pleur ik er zo het papiertje dat bij de verpakking zit bij
Oke jammerquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:26 schreef djayzz het volgende:
[..]
Maandag ga ik met Knuffelzacht, Murmeli en Nouk touren, dus dan zit ie al vol, sorry
Hehe, ik ga echt niet jaren op fastfood leven, en restaurants worden te duurquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:27 schreef kweli het volgende:
De verwijf van de samenleving slaat weer toe. Kokend mannen
quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:28 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Vooral stress. Wel lekker over de snelweg gesjeesd in mn uppie.
ik ben niet bang van kloontjesquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:29 schreef Ajam het volgende:
[..]
[..]
Wáár is mijn vliegenmepper?
O wacht.. die bezensteel doet vast ook wonderen. Kssst!
Ik sla gewoon terugquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:29 schreef Ajam het volgende:
[..]
[..]
Wáár is mijn vliegenmepper?
O wacht.. die bezensteel doet vast ook wonderen. Kssst!
Is dat goed of slecht?quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:31 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Was ff lastig maar eigenlijk best goed. Was leuker dan ik dacht.
Waar ben je heen geweest dan?quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:31 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Was ff lastig maar eigenlijk best goed. Was leuker dan ik dacht.
* Ofresca tikt Ajam op de schouder en vraagt of ze ook wat mag.quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:32 schreef Ajam het volgende:
* Ajam pakt schaaltje en gaat sttilletjes in donker hoekje zitten.
Waar ga je allemaal touren dan, en wanneer?quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:26 schreef djayzz het volgende:
[..]
Overdag bedoelde ik ook, s'avonds is er zo weinig zon om van te genieten...
Dit weekend-zaterdag, beetje door nederland scheuren.quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:34 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Waar ga je allemaal touren dan, en wanneer?
Jij wel, omdat je zo lief vraagtquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:33 schreef Ofresca het volgende:
[..]
* Ofresca tikt Ajam op de schouder en vraagt of ze ook wat mag.
Die tijd is geweest nu kwestie van speelgoed afpakkenquote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:33 schreef Ofresca het volgende:
[..]
* Ofresca tikt Ajam op de schouder en vraagt of ze ook wat mag.
en ik?quote:
* tijnbrein gaat haar stiekum achternaquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:32 schreef Ajam het volgende:
* Ajam pakt schaaltje en gaat sttilletjes in donker hoekje zitten.
Zijn er al meer details bekend dan?quote:
Wat is er dan in den bosch?quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:34 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dit weekend-zaterdag, beetje door nederland scheuren.
Startpunt 's-hertogenbosch, eindpunt 's-hertogenbosch, en een paar honderd kilometer daar tussenin:P
Laterquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]aw!
![]()
ohjah, ik ging er vandoor!
Sinceria wil ook mee, wat zou je verder voor details willen hebben?quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zijn er al meer details bekend dan?
Lol.. ik las dus alleen het eindpuntquote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:38 schreef Sinceria het volgende:
Als je langs Haarlem komt en ik ben niet de enige die meegaat wil ik ook wel een stukje mee.
Hmmm, 's-Hertogenbosch - Haarlem - Enschede - 's-Hertogenboschquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Lol.. ik las dus alleen het eindpunt
Maar als je door enschede komt .. dan stap ik er wel bij in
kan volgens mij niet echt eerst treinreizen.. want dacht dat bij almelo alles al vastliep
LOL!!@ youquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]aw!
![]()
ohjah, ik ging er vandoor!
Kwaak en ik gaan ook mee, geloof ikquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:26 schreef djayzz het volgende:
Maandag ga ik met Knuffelzacht, Murmeli en Nouk touren, dus dan zit ie al vol, sorry
Is dat genoeg voor je?quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:42 schreef djayzz het volgende:
[..]
[..]
Hmmm, 's-Hertogenbosch - Haarlem - Enschede - 's-Hertogenbosch
430km
Als je de dames ook weer thuis brengt ben je wel even langer onderwegquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:42 schreef djayzz het volgende:
[..]
[..]
430km
ow okquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Kom dan ook even langs Dordrecht.quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:42 schreef djayzz het volgende:
[..]
[..]
430km
Owja, dat is ook waarquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:43 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Als je de dames ook weer thuis brengt ben je wel even langer onderweg
Nu komen je evil plannen naar voren.quote:
Ja:P maar het grootste deel van de tijd zit ik dan alleenquote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:43 schreef djayzz het volgende:
ow okop het dak?
Volgens mij in Kwaak z'n tuut autoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ware liefde is niet elkaars hand maar elkaars hart vasthouden.
Love is for real, today!
"De laatste keer dat we zo slecht verdedigden, waren we vijf jaar ons land kwijt. ©Michiel Veenstra
Eetsmakelijkquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:44 schreef halfbearad het volgende:
Nou, tomatensap giet ook voor geen meter af. Volgende keer snij ik ze zelf wel.
De gehaktschotel ziet er niet uit zoals het plaatje in ieder geval.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:44 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nu komen je evil plannen naar voren.
Ik dacht dat jij niet kon zaterdag?quote:
hmmquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:45 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja:P maar het grootste deel van de tijd zit ik dan alleen
Ej kan je niet via Den Bosch naar Kapelle naar Velp?quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:42 schreef djayzz het volgende:
[..]
[..]
430km
Ja, dat is waarquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
hmm
kan er ook niks aan doen dat ijj daar woont
Dat klinkt gezelligquote:
Ow ga je zaterdag? Dan kan ik niet, de hele dag niet. Ik kan alleen zondag, tot 5 uur ongeveer.quote:
Ja dat klopt.quote:
Whoeaquote:
wat is er in velp?quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ej kan je niet via Den Bosch naar Kapelle naar Velp?
I know.. maar dan wordt het dus niksquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:47 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, dat is waarmaarja, ik moet kilometers maken nu het nog kan.
Het wordt 22 graden en 80% kans op zon, dus wel lekker weer
Hoiquote:
Ow jammer.quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:48 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ow ga je zaterdag? Dan kan ik niet, de hele dag niet. Ik kan alleen zondag, tot 5 uur ongeveer.
waarom wordt het niks?quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
I know.. maar dan wordt het dus niks
Dat kanquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:49 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ow jammer.
Ik kan zondag natuurlijk óók gaan
Als jij nu met de trein naar denbosch komt, rijden we langs je broertje in velp en dan rijden we zo door naar enschedequote:
quote:
Teveel alleen zitten enzo zei je toch?quote:
quote:
Dan drop je me maar bij broertje.quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:51 schreef djayzz het volgende:
[..]
Als jij nu met de trein naar denbosch komt, rijden we langs je broertje in velp en dan rijden we zo door naar enschede
Ow, maakt me niet zo heel veel uit eigenlijk, als het maar lekker weer is en ik gezelschap in het vooruitzicht hebquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Teveel alleen zitten enzo zei je toch?
Sorryquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:51 schreef Ajam het volgende:
Nou ja.. even aan de telefoon en al mijn m&m's zijn weg.
visite.
Ze wil graag op bezoek bij broer gaanquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:51 schreef djayzz het volgende:
[..]
Als jij nu met de trein naar denbosch komt, rijden we langs je broertje in velp en dan rijden we zo door naar enschede
tot zo met je originele accountquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:51 schreef Ajam het volgende:
Nou ja.. even aan de telefoon en al mijn m&m's zijn weg.
visite.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:53 schreef Pien85 het volgende:
Laat ik 's iets ontopic posten
Ik ben het steeds vaker zó zat om single te zijn
quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:53 schreef Pien85 het volgende:
Knuffel voor beidequote:
Alleen zijn heeft ook nadelen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:53 schreef Pien85 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |