Waar ben je heen geweest dan?quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:31 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Was ff lastig maar eigenlijk best goed. Was leuker dan ik dacht.
* Ofresca tikt Ajam op de schouder en vraagt of ze ook wat mag.quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:32 schreef Ajam het volgende:
* Ajam pakt schaaltje en gaat sttilletjes in donker hoekje zitten.
Waar ga je allemaal touren dan, en wanneer?quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:26 schreef djayzz het volgende:
[..]
Overdag bedoelde ik ook, s'avonds is er zo weinig zon om van te genieten...
Dit weekend-zaterdag, beetje door nederland scheuren.quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:34 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Waar ga je allemaal touren dan, en wanneer?
Jij wel, omdat je zo lief vraagtquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:33 schreef Ofresca het volgende:
[..]
* Ofresca tikt Ajam op de schouder en vraagt of ze ook wat mag.
Die tijd is geweest nu kwestie van speelgoed afpakkenquote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:33 schreef Ofresca het volgende:
[..]
* Ofresca tikt Ajam op de schouder en vraagt of ze ook wat mag.
en ik?quote:
* tijnbrein gaat haar stiekum achternaquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:32 schreef Ajam het volgende:
* Ajam pakt schaaltje en gaat sttilletjes in donker hoekje zitten.
Zijn er al meer details bekend dan?quote:
Wat is er dan in den bosch?quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:34 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dit weekend-zaterdag, beetje door nederland scheuren.
Startpunt 's-hertogenbosch, eindpunt 's-hertogenbosch, en een paar honderd kilometer daar tussenin:P
Laterquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]aw!
![]()
ohjah, ik ging er vandoor!
Sinceria wil ook mee, wat zou je verder voor details willen hebben?quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zijn er al meer details bekend dan?
Lol.. ik las dus alleen het eindpuntquote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:38 schreef Sinceria het volgende:
Als je langs Haarlem komt en ik ben niet de enige die meegaat wil ik ook wel een stukje mee.
Hmmm, 's-Hertogenbosch - Haarlem - Enschede - 's-Hertogenboschquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Lol.. ik las dus alleen het eindpunt
Maar als je door enschede komt .. dan stap ik er wel bij in
kan volgens mij niet echt eerst treinreizen.. want dacht dat bij almelo alles al vastliep
LOL!!@ youquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]aw!
![]()
ohjah, ik ging er vandoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |