Goed, lekker gezwommen net.quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:22 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Gaat best wel lekker! Moet alleen de hond nog ff doen.
Hoe ist bij jou?
Lekkerquote:
Overdag bedoelde ik ook, s'avonds is er zo weinig zon om van te genieten...quote:
Lekkerquote:
Daar heb je een goed puntquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:26 schreef djayzz het volgende:
[..]
Overdag bedoelde ik ook, s'avonds is er zo weinig zon om van te genieten...
Maandag ga ik met Knuffelzacht, Murmeli en Nouk touren, dus dan zit ie al vol, sorryquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maandag? De rest van het weekend heb ik geen tijd.
Hoe was je vakantie?quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:25 schreef halfbearad het volgende:
Bij het gehakt rul bakken pleur ik er zo het papiertje dat bij de verpakking zit bij
*pakt een handje*quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:25 schreef Ajam het volgende:
[..]
* Ajam geeft ArTiC een tik op zijn vingers
AF! Mine!
Goed bezigquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:25 schreef halfbearad het volgende:
Bij het gehakt rul bakken pleur ik er zo het papiertje dat bij de verpakking zit bij
Oke jammerquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:26 schreef djayzz het volgende:
[..]
Maandag ga ik met Knuffelzacht, Murmeli en Nouk touren, dus dan zit ie al vol, sorry
Hehe, ik ga echt niet jaren op fastfood leven, en restaurants worden te duurquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:27 schreef kweli het volgende:
De verwijf van de samenleving slaat weer toe. Kokend mannen
quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:28 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Vooral stress. Wel lekker over de snelweg gesjeesd in mn uppie.
ik ben niet bang van kloontjesquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:29 schreef Ajam het volgende:
[..]
[..]
Wáár is mijn vliegenmepper?
O wacht.. die bezensteel doet vast ook wonderen. Kssst!
Ik sla gewoon terugquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:29 schreef Ajam het volgende:
[..]
[..]
Wáár is mijn vliegenmepper?
O wacht.. die bezensteel doet vast ook wonderen. Kssst!
Is dat goed of slecht?quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:31 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Was ff lastig maar eigenlijk best goed. Was leuker dan ik dacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |