quote:
Lekker weekendquote:
Hoe ist met jou?quote:
Gaat best snel hoor, in zo'n wok.quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:01 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
hoe krijg je dat aangebrand
jah wel okquote:
Moet je het vuur ook niet zo hoog zetten en veel olie gebruikenquote:
Yepsquote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:07 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Moet je het vuur ook niet zo hoog zetten en veel olie gebruiken
Man!quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:07 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Veel olie?! dan gaat het wok effect weg!quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:07 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Laat wel een keer zien hoe het moetquote:
Dat lijkt haast alsof je kunt koken?quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Veel olie?! dan gaat het wok effect weg!
en water? dan wordt het sompig, is het niet meer zo knapperig.. gewoon lekker veeeeeeeeeeeeel husselenen op tijd stoppen
Wanneer kom je koken?quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
en water? dan wordt het sompig, is het niet meer zo knapperig.. gewoon lekker veeeeeeeeeeeeel husselenen op tijd stoppen
Nog meer man!quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:11 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Laat wel een keer zien hoe het moet
hihihi, dat wilde ik eigenlijk ook vragen, maar dat vond ik te brutaalquote:
Nee, ik heb een magnetron, ga een beetje moeite doen! dacht het niet!quote:
En niet proberen te internetten ondertussen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee, ik heb een magnetron, ga een beetje moeite doen! dacht het niet!
Hoewel, voor een schone dame wil ik uiteraard wel wat moeite doen
Snuit kan koken! En hij weet wat lekker is.quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:13 schreef Ajam het volgende:
[..]
hihihi, dat wilde ik eigenlijk ook vragen, maar dat vond ik te brutaal
Mannen die voor je koken
Neequote:Op donderdag 28 mei 2009 20:09 schreef Jannuk het volgende:
[..]in de wok moet je water toevoegen om aanbranden te voorkomen
quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:13 schreef Ajam het volgende:
[..]
hihihi, dat wilde ik eigenlijk ook vragen, maar dat vond ik te brutaal
Mannen die voor je koken
Okee, ik weet het goed gemaakt.. Ik ga een keer het voorgerecht en hoofdgerecht maken, en jullie zijn mijn toetjequote:Op donderdag 28 mei 2009 20:15 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Snuit kan koken! En hij weet wat lekker is.![]()
quote:
quote:
wel olie natuurlijk, klein beetjequote:
Manen die koken zijn geen manenquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Okee, ik weet het goed gemaakt.. Ik ga een keer het voorgerecht en hoofdgerecht maken, en jullie zijn mijn toetje
Wil wel een toetje meenemen hoorquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
Okee, ik weet het goed gemaakt.. Ik ga een keer het voorgerecht en hoofdgerecht maken, en jullie zijn mijn toetje
Ben je zó dol op toetjes dan?quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
[..]
[..]
quote:
Hoi Jannukquote:
Manen kunnen helemaal niet koken.quote:
leeuwen hebben manenquote:
Je eigen toetje zeker?quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:19 schreef Ofresca het volgende:
Ik heb nog een kookbeurt van iemand tegoed!![]()
Van een chefkok zelfs.
Ik ben jaloers.quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:19 schreef Ofresca het volgende:
Van een chefkok zelfs.
Ben geen chefkok maar vooruit als je zo aandringtquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:19 schreef Ofresca het volgende:
Van een chefkok zelfs.
Gaat best wel lekker! Moet alleen de hond nog ff doen.quote:
ik moet de civic weer eens uitlaten...staat alweer een week of 6 in de garage stilquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:21 schreef djayzz het volgende:
Wie heeft er zin om van het weekend te gaan touren?
Youri?quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:21 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ben geen chefkok maar vooruit als je zo aandringtga ik ff iemand ze bed in stoppen
kan nietquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:21 schreef djayzz het volgende:
Maandag? De rest van het weekend heb ik geen tijd.quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:21 schreef djayzz het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |