Och, helaas is dat mij al eens gebeurd hoor. En dat was niet eens door een marokkaan.quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:40 schreef fjxjesifjawier het volgende:
[..]
Beter dan mensen in elkaar slaan die je even verkeerd aankijken, vind je niet?
Iddquote:Op donderdag 28 mei 2009 19:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Geweldig he?![]()
![]()
En bóós dat ze worden als je dan dúrft een vergelijking te maken met enge ideologiïen als het nazisme
Dat is grappig dat je het over hypocrisie hebt, eerst scheer je een grote groep wilders stemmers over een kam, maar wanneer iemand het over allochtonen heeft zou diegene WEL een nuance moeten aanbrengen?quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik weet wel hoe het komt, de meeste geertjes zijn gewoon smerige laffe hypocrieten
quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zie je, je zegt hetzelf al: allochtonen zijn het probleem. Je maakt geen enkele nuance tussen de allochtonen onderling maar zegt gewoon: allochtonen zijn het probleem.
En nou voel je je zeker tekort gedaan als ik zeg dat je een smerige nazi bent?
Ook dat is mij verschillende keren overkomen met hangjongeren, geen allochtoon te bekennen. Maar goed, als je blank bent mag je blijkbaar wel dingen slopen, geweld gebruiken, stelen en dealen. Dan is het "onschuldige ongein"quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:40 schreef fjxjesifjawier het volgende:
[..]
Ja, ik heb niks tegen Joden,,homo's,gehandicapten. Dus ik ben geen Nazi.quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zie je, je zegt hetzelf al: allochtonen zijn het probleem. Je maakt geen enkele nuance tussen de allochtonen onderling maar zegt gewoon: allochtonen zijn het probleem.
En nou voel je je zeker tekort gedaan als ik zeg dat je een smerige nazi bent?
Beterquote:Op donderdag 28 mei 2009 19:40 schreef fjxjesifjawier het volgende:
[..]
1. Gevalletje ik ben geen racist maar al die negers...quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:59 schreef LXIV het volgende:
TS moet anti-allochtoon niet verwarren met anti-massa-immigratie. Ikzelf heb absoluut helemaal niks tegen welke mensen dan ook. Iedereen heeft het recht om te streven naar zijn of haar geluk. Maar ik ben tegelijkertijd wel een tegenstander van massa-immigratie, omdat dit de hele sociale structuur van ons land om zeep helpt en op termijn onze identiteit en welvaart.
Dit is trouwens de meest gemaakte denkfout in het hele immigratiedebat.
Hee! Iemand die het opvalt!quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:42 schreef Mdk het volgende:
[..]
Dat is grappig dat je het over hypocrisie hebt, eerst scheer je een grote groep wilders stemmers over een kam, maar wanneer iemand het over allochtonen heeft zou diegene WEL een nuance moeten aanbrengen?
[..]
quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:43 schreef kweli het volgende:
[..]
Ja, ik heb niks tegen Joden,,homo's,gehandicapten. Dus ik ben geen Nazi.
Bijna alle niet westerse allochtonen zijn, uitkerings trekkers of criminelen zijn gewoon feiten.
Criminelen in Nederland: 80% Marokkaanse afkomstquote:Op donderdag 28 mei 2009 19:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ook dat is mij verschillende keren overkomen met hangjongeren, geen allochtoon te bekennen. Maar goed, als je blank bent mag je blijkbaar wel dingen slopen, geweld gebruiken, stelen en dealen. Dan is het "onschuldige ongein"![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah ja.. als je jezelf vastlult probeer je er zo uit te komen. Ik zou de politiek ingaan als ik jou wasquote:Op donderdag 28 mei 2009 19:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hee! Iemand die het opvalt!Ik probeer dus idd de geertjes tot inzicht te laten komen door precies hun manier van 'discussie voeren' te gebruiken. Niet dat ik veel hoop heb dat het werkt maar het is iig vermakelijk!
Dat is de grootste onzin! Staan al die rel-Marokkaantjes overdag soms aan het bed van die oudjes? En als er minder allochtonen waren dan was het voor een Nederlander ook nog betaalbaar om redelijk te wonen en voldoende kinderen te nemen. Nu wordt hij uit de sociale woningbouw gejaagd en moet samen met zijn vrouw 2x40 uur per week werken om de eindjes aan elkaar te knopen. Dus één, hooguit twee kinderen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:43 schreef mudkipzz het volgende:
[..]
1. Gevalletje ik ben geen racist maar al die negers...
2. Als er geen massa-imigratie in Nederland zou plaatsvinden kon men de oudjes niet meer verzorgen...Nederlanders willen namelijk geen kinderen uitpoepen
Ah, nou zijn het al "niet-westerse allochtonen", dat is al een nuancering. Nog een paar stapjes maken en dan begint het zowaar op beschaving te lijkenquote:Op donderdag 28 mei 2009 19:43 schreef kweli het volgende:
[..]
Bijna alle niet westerse allochtonen zijn, uitkerings trekkers of criminelen zijn gewoon feiten.
En nog een racist bites the dust. Wiens kloon ben jij? Kloon van een gebande nazi?quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:43 schreef kweli het volgende:
[..]
Ach een links trucje mieren neuken om randzaken als je geen tegen argument hebt.quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:44 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Leer jij nu eerst maar eens waar je in een zin punten en komma's moet gebruiken.
Je kan je niet voorstellen dat iemand zoiets bewust doet?quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:46 schreef Mdk het volgende:
[..]
Ah ja.. als je jezelf vastlult probeer je er zo uit te komen.
Lol, wat ?quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:46 schreef LXIV het volgende:
[..]
Onze ondergang wordt doelbewust geregisseerd vanuit Den Haag en Brussel. Het volk begint dat langzaam te zien.
Dat wordt ook niet ontkent, maar er is wel degelijk verschil tussen een bushokje slopen, of een hele wijk (door Marokkanen). Dat is duidelijk.quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:37 schreef gelly het volgende:
[..]
Zoals wat, bushokjes mollen en in je portiek pissen ? Verdiep je eens in het plattelandsleven en hoe "onschuldig" de hangjongeren daar zijn.
Wat een gigantische onzinquote:Op donderdag 28 mei 2009 19:46 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat is de grootste onzin! Staan al die rel-Marokkaantjes overdag soms aan het bed van die oudjes? En als er minder allochtonen waren dan was het voor een Nederlander ook nog betaalbaar om redelijk te wonen en voldoende kinderen te nemen. Nu wordt hij uit de sociale woningbouw gejaagd en moet samen met zijn vrouw 2x40 uur per week werken om de eindjes aan elkaar te knopen. Dus één, hooguit twee kinderen.
Onze ondergang wordt doelbewust geregisseerd vanuit Den Haag en Brussel. Het volk begint dat langzaam te zien.
Vreemd, ondertussen is Nederland wel het land waar de meeste vrouwen met kinderen parttime werken.quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:46 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat is de grootste onzin! Staan al die rel-Marokkaantjes overdag soms aan het bed van die oudjes? En als er minder allochtonen waren dan was het voor een Nederlander ook nog betaalbaar om redelijk te wonen en voldoende kinderen te nemen. Nu wordt hij uit de sociale woningbouw gejaagd en moet samen met zijn vrouw 2x40 uur per week werken om de eindjes aan elkaar te knopen. Dus één, hooguit twee kinderen.
Ik stem niet links het is maar dat je het weet wijsneusquote:Op donderdag 28 mei 2009 19:47 schreef kweli het volgende:
[..]
Ach een links trucje mieren neuken om randzaken als je geen tegen argument hebt.
Het ging over wat ik autochtone hangjongeren heb zien doen. Daar wordt dan op gereageerd met "beter dan in elkaar geslagen worden omdat iemand je verkeerd aankijkt". Daar doel volgens mij mee op allochtonen en het komt over alsof je de "onschuldige ongein" van autochtone hangjongeren daarmee bagatelliseert...quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:47 schreef fjxjesifjawier het volgende:
[..]
Dat keur ik ook niet goed, maar statistieken liegen er niet om. Ik vraag me af hoe je de conclusie trekt dat ik het goed vind dat blanken wel alles mogen slopen?
Ach een links trucje mieren neuken om randzaken als je geen tegen argument hebt.quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:40 schreef nummer_zoveel het volgende:
Nou ja, ik heb het wel weer gehad hier.
Over vijf jaar wordt dezelfde discussie nog steeds gevoerd.
Nee langer zelfs, zeven-acht jaar geleden werd al geroepen dat de marokkanen Nederland overnemen en de Moslims de wereld, en dat degenen die het niet geloven 'de waarheid' niet onder ogen willen zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |