Door het volk, voor het volk!quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je het met me eens bent, uitzetten dus die profiteur! En degene die haar gefaciliteerd heeft ook stevig aanpakken. Geert moet maar een paar jaar dubbel belasting betalen ofzo! Hard aanpakken die economische vluchtelingen! Zo raken we toch heel onze identiteit kwijt!
En waar is dat?quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:19 schreef Oksel het volgende:
* Oksel woont in een stad (>100.000 groot) zonder allochtonen.
Dus géén hoofddoekjes. Geen hangjeugd.
Genieten. GENIETEN. Wat een heerlijke sfeer. Wat een rust.
Is ook klets, in elk gehucht heb je hangjeugd, en daar zijn geen allochtonen voor nodig overigens...quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:29 schreef nummer_zoveel het volgende:
Een stad met meer dan 100000 inwoners waar geen jeugd rondhangt?
Sorry, kan het me niet voorstellen.
En Oksel beoordeelt mensen op basis van hun huidskleur... Wimlex is toch echt een allochtoon maar niet voor Oksel en dus denkt ie dat ie in een stad zonder allochtonen woont...quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Is ook klets, in elk gehucht heb je hangjeugd, en daar zijn geen allochtonen voor nodig overigens...
Er is wel verschil tussen hangjeugd en allochtonenquote:Op donderdag 28 mei 2009 19:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Is ook klets, in elk gehucht heb je hangjeugd, en daar zijn geen allochtonen voor nodig overigens...
Echt waar Einstein?quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:33 schreef kweli het volgende:
[..]
Er is wel verschil tussen hangjeugd en allochtonen
Ja, hangjeugd doen onschuldige ongein, een groot deel van de allochtonen verpest de maatschappij.quote:
Oksel post toch duidelijk dat er geen hangjeugd in z'n stad is. 'Allochtone' heeft ie er niet voor gezet.quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:33 schreef kweli het volgende:
[..]
Er is wel verschil tussen hangjeugd en allochtonen
Ja, ik snap dat ook niet zo. Veel zijn van mening dat Marokkanen/negers inferieur zijn, wat gewoon een racistische mening is, en ze zijn er nog trots op ook dat ze het "durven" zeggen. Maar kennelijk willen ze geen racist genoemd worden. Erg apart.quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Verbaast me trouwens altijd dat mensen zo bang zijn voor racist uitgemaakt te worden? De helft van de geertjes zíjn toch ook racisten? Waarom dan zo moeilijk doen als iemand het tegen je zegt?
Hij woont tussen de aliens op Mars.quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:34 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Oksel post toch duidelijk dat er geen hangjeugd in z'n stad is. 'Allochtone' heeft ie er niet voor gezet.
En wat mag die onschuldige ongein dan wel zijn? Ik zie nogal eens hangjeugd dingen vernielen, mensen intimideren en drugs dealen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:34 schreef kweli het volgende:
[..]
Ja, hangjeugd doen onschuldige ongein, een groot deel van de allochtonen verpest de maatschappij.
Zoals wat, bushokjes mollen en in je portiek pissen ? Verdiep je eens in het plattelandsleven en hoe "onschuldig" de hangjongeren daar zijn.quote:
Nee dan types als jou die liever het probleem allochtonen goed praten i.p.v. de waarheid onder de ogen te zien.quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:35 schreef gelly het volgende:
[..]
Ja, ik snap dat ook niet zo. Veel zijn van mening dat Marokkanen/negers inferieur zijn, wat gewoon een racistische mening is, en ze zijn er nog trots op ook dat ze het "durven" zeggen. Maar kennelijk willen ze geen racist genoemd worden. Erg apart.
Ik weet wel hoe het komt, de meeste geertjes zijn gewoon smerige laffe hypocrietenquote:Op donderdag 28 mei 2009 19:35 schreef gelly het volgende:
[..]
Ja, ik snap dat ook niet zo. Veel zijn van mening dat Marokkanen/negers inferieur zijn, wat gewoon een racistische mening is, en ze zijn er nog trots op ook dat ze het "durven" zeggen. Maar kennelijk willen ze geen racist genoemd worden. Erg apart.
Het probleem allochtonenquote:Op donderdag 28 mei 2009 19:37 schreef kweli het volgende:
[..]
Nee dan types als jou die liever het probleem allochtonen goed praten i.p.v. de waarheid onder de ogen te zien.
Zie je, je zegt hetzelf al: allochtonen zijn het probleem. Je maakt geen enkele nuance tussen de allochtonen onderling maar zegt gewoon: allochtonen zijn het probleem.quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:37 schreef kweli het volgende:
[..]
Nee dan types als jou die liever het probleem allochtonen goed praten i.p.v. de waarheid onder de ogen te zien.
Geweldig he?quote:
Grappig toch tot lieden als jij altijd de plank weer compleet misslaan. Als je de idiote uitspraken en ideeen van Wilders niet ondersteunt dan praat je het gedrag van criminele allochtonen goed. In wat voor wonderlijke wereld leef je eigenlijk ?quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:37 schreef kweli het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |