abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69501094
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 19:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik ben blij dat je het met me eens bent, uitzetten dus die profiteur! En degene die haar gefaciliteerd heeft ook stevig aanpakken. Geert moet maar een paar jaar dubbel belasting betalen ofzo! Hard aanpakken die economische vluchtelingen! Zo raken we toch heel onze identiteit kwijt!
Door het volk, voor het volk!
pi_69501097
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 19:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik ken ze persoonlijk
Jij wel
  † In Memoriam † donderdag 28 mei 2009 @ 19:27:46 #78
230491 Zith
pls tip
pi_69501119
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 19:19 schreef Oksel het volgende:
* Oksel woont in een stad (>100.000 groot) zonder allochtonen.

Dus géén hoofddoekjes. Geen hangjeugd.

Genieten. GENIETEN. Wat een heerlijke sfeer. Wat een rust.
En waar is dat?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_69501145
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 19:27 schreef Zith het volgende:

[..]

En waar is dat?
Pyongyang
Zie ondertitel :)
pi_69501177
Een stad met meer dan 100000 inwoners waar geen jeugd rondhangt?
Sorry, kan het me niet voorstellen.
pi_69501208
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 19:29 schreef nummer_zoveel het volgende:
Een stad met meer dan 100000 inwoners waar geen jeugd rondhangt?
Sorry, kan het me niet voorstellen.
Is ook klets, in elk gehucht heb je hangjeugd, en daar zijn geen allochtonen voor nodig overigens...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_69501245
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 19:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Is ook klets, in elk gehucht heb je hangjeugd, en daar zijn geen allochtonen voor nodig overigens...
En Oksel beoordeelt mensen op basis van hun huidskleur... Wimlex is toch echt een allochtoon maar niet voor Oksel en dus denkt ie dat ie in een stad zonder allochtonen woont...
pi_69501266
Verbaast me trouwens altijd dat mensen zo bang zijn voor racist uitgemaakt te worden? De helft van de geertjes zíjn toch ook racisten? Waarom dan zo moeilijk doen als iemand het tegen je zegt?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_69501280
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 19:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Er is wel verschil tussen hangjeugd en allochtonen
pi_69501304
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 19:33 schreef kweli het volgende:

[..]

Echt waar Einstein?
pi_69501332
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 19:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Echt waar Einstein?
Ja, hangjeugd doen onschuldige ongein, een groot deel van de allochtonen verpest de maatschappij.
pi_69501335
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 19:33 schreef kweli het volgende:

[..]

Oksel post toch duidelijk dat er geen hangjeugd in z'n stad is. 'Allochtone' heeft ie er niet voor gezet.
pi_69501360
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 19:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Verbaast me trouwens altijd dat mensen zo bang zijn voor racist uitgemaakt te worden? De helft van de geertjes zíjn toch ook racisten? Waarom dan zo moeilijk doen als iemand het tegen je zegt?
Ja, ik snap dat ook niet zo. Veel zijn van mening dat Marokkanen/negers inferieur zijn, wat gewoon een racistische mening is, en ze zijn er nog trots op ook dat ze het "durven" zeggen. Maar kennelijk willen ze geen racist genoemd worden. Erg apart.
pi_69501378
En ik ben alsnog benieuwd over welke stad hij het heeft!
Elke stad in NL met meer dan 100000 inwoners heeft allochtonen.
pi_69501384
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 19:34 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Oksel post toch duidelijk dat er geen hangjeugd in z'n stad is. 'Allochtone' heeft ie er niet voor gezet.
Hij woont tussen de aliens op Mars.
Allah Al Watan Al Malik
pi_69501387
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 19:34 schreef kweli het volgende:

[..]

Ja, hangjeugd doen onschuldige ongein, een groot deel van de allochtonen verpest de maatschappij.
En wat mag die onschuldige ongein dan wel zijn? Ik zie nogal eens hangjeugd dingen vernielen, mensen intimideren en drugs dealen.
pi_69501407
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 19:34 schreef kweli het volgende:

[..]

Ja, hangjeugd doen onschuldige ongein
Zoals wat, bushokjes mollen en in je portiek pissen ? Verdiep je eens in het plattelandsleven en hoe "onschuldig" de hangjongeren daar zijn.
pi_69501432
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 19:35 schreef gelly het volgende:

[..]

Ja, ik snap dat ook niet zo. Veel zijn van mening dat Marokkanen/negers inferieur zijn, wat gewoon een racistische mening is, en ze zijn er nog trots op ook dat ze het "durven" zeggen. Maar kennelijk willen ze geen racist genoemd worden. Erg apart.
Nee dan types als jou die liever het probleem allochtonen goed praten i.p.v. de waarheid onder de ogen te zien.
pi_69501438
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 19:35 schreef gelly het volgende:

[..]

Ik weet wel hoe het komt, de meeste geertjes zijn gewoon smerige laffe hypocrieten
pi_69501496
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 19:37 schreef kweli het volgende:

[..]

Nee dan types als jou die liever het probleem allochtonen goed praten i.p.v. de waarheid onder de ogen te zien.
Het probleem allochtonen Adolf, ben jij dat?

[ Bericht 1% gewijzigd door Wouter1979 op 28-05-2009 19:40:46 ( ) ]
pi_69501519
quote:

[..]

Zie je, je zegt hetzelf al: allochtonen zijn het probleem. Je maakt geen enkele nuance tussen de allochtonen onderling maar zegt gewoon: allochtonen zijn het probleem.

En nou voel je je zeker tekort gedaan als ik zeg dat je een smerige nazi bent?
pi_69501555
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 19:39 schreef Wouter1979 het volgende:

[..]

Het probleem allochtonen
Geweldig he?

En bóós dat ze worden als je dan dúrft een vergelijking te maken met enge ideologiïen als het nazisme
pi_69501557
quote:

[..]

Grappig toch tot lieden als jij altijd de plank weer compleet misslaan. Als je de idiote uitspraken en ideeen van Wilders niet ondersteunt dan praat je het gedrag van criminele allochtonen goed. In wat voor wonderlijke wereld leef je eigenlijk ?
pi_69501569
lol

[ Bericht 98% gewijzigd door fjxjesifjawier op 28-05-2009 20:08:33 ]
pi_69501572
Nou ja, ik heb het wel weer gehad hier.
Over vijf jaar wordt dezelfde discussie nog steeds gevoerd.
Nee langer zelfs, zeven-acht jaar geleden werd al geroepen dat de marokkanen Nederland overnemen en de Moslims de wereld, en dat degenen die het niet geloven 'de waarheid' niet onder ogen willen zien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')