Bronquote:Probleem: Rotterdam, de tweede stad van Nederland, heeft in 2012 een allochtone meerderheid. Aanpak 1: remigratie, aanpak 2: remigratie en aanpak 3: remigratie. Wat er in kan, kan er ook weer uit.
Dus de niet-moslims uit 56 islamitische landen zijn ook niet meer welkom in Nederland?quote:Probleem: dit kabinet breekt record na record op het gebied van de massa-immigratie. Aanpak: Geen Oost-Europeanen meer toelaten en grenzen dicht voor immigranten uit moslimlanden. NU!
Negeer deze user alstublieft. Wilders-sletjes horen we te (bos)negeren.quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:53 schreef beelz het volgende:
TS is zo'n bosneger die bang is dat hij het land uitgetrapt wordt en dan terug moet naar het boevennest waar hij vandaan komt
bepaal niet voor mij wie ik negeren moet.quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:55 schreef hans3000 het volgende:
[..]
Negeer deze user alstublieft. Wilders-sletjes horen we te (bos)negeren.
Sorry hoor, maar in quote 1 heeft wilders het niet over het stopped van immigratie, hij heeft het over: "Probleem: Rotterdam, de tweede stad van Nederland, heeft in 2012 een allochtone meerderheid. Aanpak 1: remigratie, aanpak 2: remigratie en aanpak 3: remigratie.". Oftewel, de mensen van nu eruit.quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:59 schreef LXIV het volgende:
TS moet anti-allochtoon niet verwarren met anti-massa-immigratie. Ikzelf heb absoluut helemaal niks tegen welke mensen dan ook. Iedereen heeft het recht om te streven naar zijn of haar geluk. Maar ik ben tegelijkertijd wel een tegenstander van massa-immigratie, omdat dit de hele sociale structuur van ons land om zeep helpt en op termijn onze identiteit en welvaart.
Dit is trouwens de meest gemaakte denkfout in het hele immigratiedebat.
Niets mis met remigratie, net zoals er niets mis is met emigratie van Nederlanders. Zolang het maar vrijwillig gebeurt.quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:02 schreef Mdk het volgende:
Wat is er mis met remigratie dan? Er is nu ook al een remigratiewet.
Je bedoelt Nederlands in gedrag zoals een ieder is vrij in z'n geloof en mening?quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:04 schreef longinus het volgende:
Alle allochtonen het land uit, tenzij ze nederlanders zijn in gedrag
Daar ging het dus ook om, hij wilde de mogelijkheid tot remigratie meer onder de aandacht brengen in de grote steden. Extreem zeg..quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:04 schreef Zith het volgende:
[..]
Niets mis met remigratie, net zoals er niets mis is met emigratie van Nederlanders. Zolang het maar vrijwillig gebeurt.
Ja. Dus? Je hoeft deze mensen toch niet te haten om een remigratiebeleid te voeren? Ik denk dat heel wat oudere Marokkanen bijvoorbeeld net zo lief met een uitkering in Marokko zitten dan in Rotterdam. Zij blij, wij blij.quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:02 schreef Zith het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar in quote 1 heeft wilders het niet over het stopped van immigratie, hij heeft het over: "Probleem: Rotterdam, de tweede stad van Nederland, heeft in 2012 een allochtone meerderheid. Aanpak 1: remigratie, aanpak 2: remigratie en aanpak 3: remigratie.". Oftewel, de mensen van nu eruit.
En dat is je als een onbeschofte hork gedragen en iedereen zeggen waar het op staat ? Ik dacht dat dat juist het probleem van die kutmarrokjes was.quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:04 schreef longinus het volgende:
Waar lees jij dat?quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:05 schreef Mdk het volgende:
[..]
Daar ging het dus ook om, hij wilde de mogelijkheid tot remigratie meer onder de aandacht brengen in de grote steden. Extreem zeg..
Niet allochtonen kun je moeilijk laten REmigreren he..quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:05 schreef hans3000 het volgende:
Begrijpend lezen is ook een vak.Mensen LEES nou eens goed. Hij heeft het over DE ALLOCHTONEN. Dus niet de nieuwe immigranten/asielzoekers die in de toekomst naar Nederland willen komen, maar degenen die al hier zijn! (geboren/getogen)
Dat gaat te ver.quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:04 schreef longinus het volgende:
Punt is volgens mij dat het Wilders volgens velen niet te doen was om de "goede" allochtonen. Niet blijkt minder waar, elke allochtoon is er kennelijk 1 teveel. Wanneer gaat z'n vrouw het land uit eigenlijk ?quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:06 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja. Dus? Je hoeft deze mensen toch niet te haten om een remigratiebeleid te voeren? Ik denk dat heel wat oudere Marokkanen bijvoorbeeld net zo lief met een uitkering in Marokko zitten dan in Rotterdam. Zij blij, wij blij.
Geloof je het zelf?quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:04 schreef ITCHY1 het volgende:
Hij stoort zich niet aan de allochtone meerderheid zolang ze zich weten te gedragen, en bijdragen aan de maatschappij. Hij stoort zich wel aan de invloed van de islam in dit land, en wil het recht op kritiek op de islam behouden.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:04 schreef longinus het volgende:
Typisch weer zo'n opmerking van een allochtonenknuffelaar en hiermee te doen alsof ze 'de PVV-elite' een spiegel denken voor te houden. Maar je weet best wat hiermee wordt bedoeldquote:Op donderdag 28 mei 2009 19:06 schreef gelly het volgende:
[..]
En dat is je als een onbeschofte hork gedragen en iedereen zeggen waar het op staat ? Ik dacht dat dat juist het probleem van die kutmarrokjes was.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:10 schreef LXIV het volgende:
De vijf Marokkanen die dan overblijven stellen we onder permanente politiebewaking.
Jij heet zeker geen hans?quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:05 schreef hans3000 het volgende:
Begrijpend lezen is ook een vak.Mensen LEES nou eens goed. Hij heeft het over DE ALLOCHTONEN. Dus niet de nieuwe immigranten/asielzoekers die in de toekomst naar Nederland willen komen, maar degenen die al hier zijn! (geboren/getogen)
Nee hij wil dat in Nederland, Nederlanders in de meerderheid zijnquote:Op donderdag 28 mei 2009 19:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Geloof je het zelf?
De man is gewoon een regelrechte racist, niks meer en niks minder
Die hoer had toch een dubbel paspoort waar meneer niks over durfde te zeggen?quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:08 schreef gelly het volgende:
[..]
Punt is volgens mij dat het Wilders volgens velen niet te doen was om de "goede" allochtonen. Niet blijkt minder waar, elke allochtoon is er kennelijk 1 teveel. Wanneer gaat z'n vrouw het land uit eigenlijk ?
Kun je jezelf niet gewoon opknopen ofzo ?quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:11 schreef Pacifico het volgende:
[..]
Typisch weer zo'n opmerking van een allochtonenknuffelaar en hiermee te doen alsof ze 'de PVV-elite' een spiegel denken voor te houden.
Dit is een bedreiging?quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:12 schreef gelly het volgende:
[..]
Kun je jezelf niet gewoon opknopen ofzo ?
Allochtonen zijn net zo goed Nederlanders. Waar denk je dat "de autochtonen" vandaan zijn gekomen, uit een ruimteschip ?quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:11 schreef kweli het volgende:
[..]
Nee hij wil dat in Nederland, Nederlanders in de meerderheid zijn
omgquote:
Dan moet hij zelf geen buitenlandse vrouw oppikken...quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:11 schreef kweli het volgende:
[..]
QFTquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:59 schreef LXIV het volgende:
TS moet anti-allochtoon niet verwarren met anti-massa-immigratie. Ikzelf heb absoluut helemaal niks tegen welke mensen dan ook. Iedereen heeft het recht om te streven naar zijn of haar geluk. Maar ik ben tegelijkertijd wel een tegenstander van massa-immigratie, omdat dit de hele sociale structuur van ons land om zeep helpt en op termijn onze identiteit en welvaart.
Dit is trouwens de meest gemaakte denkfout in het hele immigratiedebat.
Iemand die je niet kent hoer noemen, niveauquote:Op donderdag 28 mei 2009 19:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die hoer had toch een dubbel paspoort waar meneer niks over durfde te zeggen?
quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:10 schreef LXIV het volgende:
Mijn idee:
-immigratie vanuit de traditionele immigratielanden compleet stopzetten. Een nul-quotum.
-illegalen zonder verbljifsvergunning allemaal uitzetten
-criminelen en tuig met dubbel paspoort terug naar land van herkomst
-uitkeringstrekkers met dubbel paspoort terug naar land van herkomst.
-niet geintegreerden met dubbel paspoort terug naar land van herkomst.
De vijf Marokkanen die dan overblijven stellen we onder permanente politiebewaking.
Wat denk je zelf? Zelf verzonnen, want alles wordt aangegrepen om de PVV zwart te maken, waarbij vergelijkingen met het nazi-regime van 70 jaar geleden of de NSB niet van de lucht zijn. Bange enge mannetjes.quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:14 schreef Wouter1979 het volgende:
Was Willem-Alexander niet een allochtoon? En Maxima?
Wilders gaat nu veels te ver!
Trouwens, ik las het volgende op de FP:
Probleem: Somalische piraten overvallen onze schepen. Aanpak: pomp ze vol met lood en voer ze aan de haaien.
Maar kan het niet meer terugvinden op de PVV site. Heeft Wilders dit toch maar besloten te verwijderen of heeft de fp-user dit verzonnen?
Idd, Eén Volk, één leider, toch?quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:11 schreef kweli het volgende:
[..]
Dat is ze toch zeker? Economische vluchtelinge die in ruil voor een rijk bestaan de beentjes voor Geertje spreidt, of denk jij dat het anders zit?quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:15 schreef kweli het volgende:
[..]
Iemand die je niet kent hoer noemen, niveau
Dit dusquote:Op donderdag 28 mei 2009 19:17 schreef supersnel het volgende:
Voor de meeste buitenlanders in Nederland een lui lekker land lekker uitkeringtje trekken de crimineel uithangen, en veel kinderen op de wereld zetten.
Dat tuig moet meteen het land uit.
If it walks like a duck and it talks like a duck....quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:16 schreef Pacifico het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Zelf verzonnen, want alles wordt aangegrepen om de PVV zwart te maken, waarbij vergelijkingen met het nazi-regime van 70 jaar geleden of de NSB niet van de lucht zijn. Bange enge mannetjes.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:18 schreef Oksel het volgende:
Al die niet werkende, luie, crimenele k*tallochtonen mogen van inderdaad lekker terug. De hardwerkende, eerlijke mogen blijven. Pleur al die straatmarocjes er lekker uit aub? 3x misdaad (tasjesroof, dealen, aanranden, overval, vernieling = LAND UIT). Prima. Doeg doeg. De Turk op de hoek die hard werkt in zijn avondwinkel.. BLIJVEN. Easy.
If it walks like a duck and it talks like a duck....quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is ze toch zeker? Economische vluchtelinge die in ruil voor een rijk bestaan de beentjes voor Geertje spreidt, of denk jij dat het anders zit?
Moet dat dan? Ik zie dat doorgaans niet als een verschrikkelijk probleem, in New York zal je ook heel veel mensen niet verstaan, of in Los Angeles bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:18 schreef RemcoDelft het volgende:
Rotterdam heeft allang een allochtone meerderheid! Alleen noemt de politiek mensen die geen Nederlands praten maar wel zo'n paspoort hebben geen allochtoon... Neemt niet weg dat je de meerderheid daar niet kan verstaan...
Leven in Nederland = aanpassen = taal leren = meedoenquote:Op donderdag 28 mei 2009 19:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Moet dat dan? Ik zie dat doorgaans niet als een verschrikkelijk probleem, in New York zal je ook heel veel mensen niet verstaan, of in Los Angeles bijvoorbeeld.
Nee, inderdaad. De ideeen over vernietigingingskampen en hoe het er daar aantoe ging in WO2 is nog altijd veeeel minder erg dan wat in de Koran staat.quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:19 schreef Pacifico het volgende:
[..]
+ verbod op de koran, het zet aan tot massamoord. Mijn kampf is qua inhoud minder erg.
Geen idee, ik kan er niet over oordelen jij even min, aangezien je ook maar wat vermoed.quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is ze toch zeker? Economische vluchtelinge die in ruil voor een rijk bestaan de beentjes voor Geertje spreidt, of denk jij dat het anders zit?
Dat zijn dan inderdaad ook steden zonder criminaliteit..quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Moet dat dan? Ik zie dat doorgaans niet als een verschrikkelijk probleem, in New York zal je ook heel veel mensen niet verstaan, of in Los Angeles bijvoorbeeld.
En jij weet derhalve niet wat er in naam van de koran allemaal al is gebeurd en wat ons nog te wachten staat?quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:21 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. De ideeen over vernietgingingskampen en hoe het er daar aantoe ging in WO2 is nog altijd veeeel minder erg dan wat in de Koran staat.
Ahum....
Heb je ze nog allemaal op een rijtje?
En het volk, daar maakt iedereen deel van uit - ook diegene die geen Nederlands spreken. Helaasch voor u.quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:21 schreef Pacifico het volgende:
[..]
Leven in Nederland = aanpassen = taal leren = meedoen
Voor het volk, door het volk
quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:53 schreef beelz het volgende:
TS is zo'n bosneger die bang is dat hij het land uitgetrapt wordt en dan terug moet naar het boevennest waar hij vandaan komt
Zeg maar dag tegen een kwart van de friezenquote:Op donderdag 28 mei 2009 19:08 schreef kweli het volgende:
[..]
Dat gaat te ver.
Mijn idee
Maar wie naar 2 jaar geen redelijk Nederlands spreekt moet weg. Wie steelt moet weg. Wie anti-nederland is moet weg. Wie vrouwen en homo's discrimineert moet weg.
Zijn er steden op de wereld zonder criminaliteit dan?quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:22 schreef Oksel het volgende:
[..]
Dat zijn dan inderdaad ook steden zonder criminaliteit..
Ik ken ze persoonlijkquote:Op donderdag 28 mei 2009 19:22 schreef kweli het volgende:
[..]
Geen idee, ik kan er niet over oordelen jij even min, aangezien je ook maar wat vermoed.
Dus een vrouw zomaar hoer noem getuigt van een gebrek aan respect en intelligentie.
Sure, vraag jij eens aan een straatmarocje of hij zich zo WIL voelen..quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En het volk, daar maakt iedereen deel van uit - ook diegene die geen Nederlands spreken. Helaasch voor u.
Nee ach, laten we allemaal Turks of Marokkaans verplicht in het vakkenpakket stoppen als het aan jou ligt.quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En het volk, daar maakt iedereen deel van uit - ook diegene die geen Nederlands spreken. Helaasch voor u.
zij is een hoer jaquote:Op donderdag 28 mei 2009 19:24 schreef kweli het volgende:
Ik ben voor een verbod op de Koran. Wel moet er dan een versie zonder haatdragende passages in de plaats komen. Maar die word zo dik als de Donald duck zoals Wilders al zij.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:24 schreef kweli het volgende:
Ik ben voor een verbod op de Koran. Wel moet er dan een versie zonder haatdragende passages in de plaats komen. Maar die word zo dik als de Donald duck zoals Wilders al zei.
Who cares wat een puberend reljongetje vindtquote:Op donderdag 28 mei 2009 19:24 schreef Oksel het volgende:
[..]
Sure, vraag jij eens aan een straatmarocje of hij zich zo WIL voelen..
Vertel eens. Kijk eens in je glazen bol.quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:22 schreef Pacifico het volgende:
[..]
En jij weet derhalve niet wat er in naam van de koran allemaal al is gebeurd en wat ons nog te wachten staat?
Ik ben blij dat je het met me eens bent, uitzetten dus die profiteur! En degene die haar gefaciliteerd heeft ook stevig aanpakken. Geert moet maar een paar jaar dubbel belasting betalen ofzo! Hard aanpakken die economische vluchtelingen! Zo raken we toch heel onze identiteit kwijt!quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:20 schreef Pacifico het volgende:
[..]
If it walks like a duck and it talks like a duck....
Wie heeft het over verplichten, of les op school?quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:24 schreef Pacifico het volgende:
[..]
Nee ach, laten we allemaal Turks of Marokkaans verplicht in het vakkenpakket stoppen als het aan jou ligt.
Nederlanders moeten minimaal 1 Arabisch vak op examen krijgen, doen we er gelijk een uurtje koran bij. Graties.
Door het volk, voor het volk!quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je het met me eens bent, uitzetten dus die profiteur! En degene die haar gefaciliteerd heeft ook stevig aanpakken. Geert moet maar een paar jaar dubbel belasting betalen ofzo! Hard aanpakken die economische vluchtelingen! Zo raken we toch heel onze identiteit kwijt!
En waar is dat?quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:19 schreef Oksel het volgende:
* Oksel woont in een stad (>100.000 groot) zonder allochtonen.
Dus géén hoofddoekjes. Geen hangjeugd.
Genieten. GENIETEN. Wat een heerlijke sfeer. Wat een rust.
Is ook klets, in elk gehucht heb je hangjeugd, en daar zijn geen allochtonen voor nodig overigens...quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:29 schreef nummer_zoveel het volgende:
Een stad met meer dan 100000 inwoners waar geen jeugd rondhangt?
Sorry, kan het me niet voorstellen.
En Oksel beoordeelt mensen op basis van hun huidskleur... Wimlex is toch echt een allochtoon maar niet voor Oksel en dus denkt ie dat ie in een stad zonder allochtonen woont...quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Is ook klets, in elk gehucht heb je hangjeugd, en daar zijn geen allochtonen voor nodig overigens...
Er is wel verschil tussen hangjeugd en allochtonenquote:Op donderdag 28 mei 2009 19:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Is ook klets, in elk gehucht heb je hangjeugd, en daar zijn geen allochtonen voor nodig overigens...
Echt waar Einstein?quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:33 schreef kweli het volgende:
[..]
Er is wel verschil tussen hangjeugd en allochtonen
Ja, hangjeugd doen onschuldige ongein, een groot deel van de allochtonen verpest de maatschappij.quote:
Oksel post toch duidelijk dat er geen hangjeugd in z'n stad is. 'Allochtone' heeft ie er niet voor gezet.quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:33 schreef kweli het volgende:
[..]
Er is wel verschil tussen hangjeugd en allochtonen
Ja, ik snap dat ook niet zo. Veel zijn van mening dat Marokkanen/negers inferieur zijn, wat gewoon een racistische mening is, en ze zijn er nog trots op ook dat ze het "durven" zeggen. Maar kennelijk willen ze geen racist genoemd worden. Erg apart.quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Verbaast me trouwens altijd dat mensen zo bang zijn voor racist uitgemaakt te worden? De helft van de geertjes zíjn toch ook racisten? Waarom dan zo moeilijk doen als iemand het tegen je zegt?
Hij woont tussen de aliens op Mars.quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:34 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Oksel post toch duidelijk dat er geen hangjeugd in z'n stad is. 'Allochtone' heeft ie er niet voor gezet.
En wat mag die onschuldige ongein dan wel zijn? Ik zie nogal eens hangjeugd dingen vernielen, mensen intimideren en drugs dealen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:34 schreef kweli het volgende:
[..]
Ja, hangjeugd doen onschuldige ongein, een groot deel van de allochtonen verpest de maatschappij.
Zoals wat, bushokjes mollen en in je portiek pissen ? Verdiep je eens in het plattelandsleven en hoe "onschuldig" de hangjongeren daar zijn.quote:
Nee dan types als jou die liever het probleem allochtonen goed praten i.p.v. de waarheid onder de ogen te zien.quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:35 schreef gelly het volgende:
[..]
Ja, ik snap dat ook niet zo. Veel zijn van mening dat Marokkanen/negers inferieur zijn, wat gewoon een racistische mening is, en ze zijn er nog trots op ook dat ze het "durven" zeggen. Maar kennelijk willen ze geen racist genoemd worden. Erg apart.
Ik weet wel hoe het komt, de meeste geertjes zijn gewoon smerige laffe hypocrietenquote:Op donderdag 28 mei 2009 19:35 schreef gelly het volgende:
[..]
Ja, ik snap dat ook niet zo. Veel zijn van mening dat Marokkanen/negers inferieur zijn, wat gewoon een racistische mening is, en ze zijn er nog trots op ook dat ze het "durven" zeggen. Maar kennelijk willen ze geen racist genoemd worden. Erg apart.
Het probleem allochtonenquote:Op donderdag 28 mei 2009 19:37 schreef kweli het volgende:
[..]
Nee dan types als jou die liever het probleem allochtonen goed praten i.p.v. de waarheid onder de ogen te zien.
Zie je, je zegt hetzelf al: allochtonen zijn het probleem. Je maakt geen enkele nuance tussen de allochtonen onderling maar zegt gewoon: allochtonen zijn het probleem.quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:37 schreef kweli het volgende:
[..]
Nee dan types als jou die liever het probleem allochtonen goed praten i.p.v. de waarheid onder de ogen te zien.
Geweldig he?quote:
Grappig toch tot lieden als jij altijd de plank weer compleet misslaan. Als je de idiote uitspraken en ideeen van Wilders niet ondersteunt dan praat je het gedrag van criminele allochtonen goed. In wat voor wonderlijke wereld leef je eigenlijk ?quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:37 schreef kweli het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |