Bronquote:Probleem: Rotterdam, de tweede stad van Nederland, heeft in 2012 een allochtone meerderheid. Aanpak 1: remigratie, aanpak 2: remigratie en aanpak 3: remigratie. Wat er in kan, kan er ook weer uit.
Dus de niet-moslims uit 56 islamitische landen zijn ook niet meer welkom in Nederland?quote:Probleem: dit kabinet breekt record na record op het gebied van de massa-immigratie. Aanpak: Geen Oost-Europeanen meer toelaten en grenzen dicht voor immigranten uit moslimlanden. NU!
Negeer deze user alstublieft. Wilders-sletjes horen we te (bos)negeren.quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:53 schreef beelz het volgende:
TS is zo'n bosneger die bang is dat hij het land uitgetrapt wordt en dan terug moet naar het boevennest waar hij vandaan komt
bepaal niet voor mij wie ik negeren moet.quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:55 schreef hans3000 het volgende:
[..]
Negeer deze user alstublieft. Wilders-sletjes horen we te (bos)negeren.
Sorry hoor, maar in quote 1 heeft wilders het niet over het stopped van immigratie, hij heeft het over: "Probleem: Rotterdam, de tweede stad van Nederland, heeft in 2012 een allochtone meerderheid. Aanpak 1: remigratie, aanpak 2: remigratie en aanpak 3: remigratie.". Oftewel, de mensen van nu eruit.quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:59 schreef LXIV het volgende:
TS moet anti-allochtoon niet verwarren met anti-massa-immigratie. Ikzelf heb absoluut helemaal niks tegen welke mensen dan ook. Iedereen heeft het recht om te streven naar zijn of haar geluk. Maar ik ben tegelijkertijd wel een tegenstander van massa-immigratie, omdat dit de hele sociale structuur van ons land om zeep helpt en op termijn onze identiteit en welvaart.
Dit is trouwens de meest gemaakte denkfout in het hele immigratiedebat.
Niets mis met remigratie, net zoals er niets mis is met emigratie van Nederlanders. Zolang het maar vrijwillig gebeurt.quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:02 schreef Mdk het volgende:
Wat is er mis met remigratie dan? Er is nu ook al een remigratiewet.
Je bedoelt Nederlands in gedrag zoals een ieder is vrij in z'n geloof en mening?quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:04 schreef longinus het volgende:
Alle allochtonen het land uit, tenzij ze nederlanders zijn in gedrag
Daar ging het dus ook om, hij wilde de mogelijkheid tot remigratie meer onder de aandacht brengen in de grote steden. Extreem zeg..quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:04 schreef Zith het volgende:
[..]
Niets mis met remigratie, net zoals er niets mis is met emigratie van Nederlanders. Zolang het maar vrijwillig gebeurt.
Ja. Dus? Je hoeft deze mensen toch niet te haten om een remigratiebeleid te voeren? Ik denk dat heel wat oudere Marokkanen bijvoorbeeld net zo lief met een uitkering in Marokko zitten dan in Rotterdam. Zij blij, wij blij.quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:02 schreef Zith het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar in quote 1 heeft wilders het niet over het stopped van immigratie, hij heeft het over: "Probleem: Rotterdam, de tweede stad van Nederland, heeft in 2012 een allochtone meerderheid. Aanpak 1: remigratie, aanpak 2: remigratie en aanpak 3: remigratie.". Oftewel, de mensen van nu eruit.
En dat is je als een onbeschofte hork gedragen en iedereen zeggen waar het op staat ? Ik dacht dat dat juist het probleem van die kutmarrokjes was.quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:04 schreef longinus het volgende:
Waar lees jij dat?quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:05 schreef Mdk het volgende:
[..]
Daar ging het dus ook om, hij wilde de mogelijkheid tot remigratie meer onder de aandacht brengen in de grote steden. Extreem zeg..
Niet allochtonen kun je moeilijk laten REmigreren he..quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:05 schreef hans3000 het volgende:
Begrijpend lezen is ook een vak.Mensen LEES nou eens goed. Hij heeft het over DE ALLOCHTONEN. Dus niet de nieuwe immigranten/asielzoekers die in de toekomst naar Nederland willen komen, maar degenen die al hier zijn! (geboren/getogen)
Dat gaat te ver.quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:04 schreef longinus het volgende:
Punt is volgens mij dat het Wilders volgens velen niet te doen was om de "goede" allochtonen. Niet blijkt minder waar, elke allochtoon is er kennelijk 1 teveel. Wanneer gaat z'n vrouw het land uit eigenlijk ?quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:06 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja. Dus? Je hoeft deze mensen toch niet te haten om een remigratiebeleid te voeren? Ik denk dat heel wat oudere Marokkanen bijvoorbeeld net zo lief met een uitkering in Marokko zitten dan in Rotterdam. Zij blij, wij blij.
Geloof je het zelf?quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:04 schreef ITCHY1 het volgende:
Hij stoort zich niet aan de allochtone meerderheid zolang ze zich weten te gedragen, en bijdragen aan de maatschappij. Hij stoort zich wel aan de invloed van de islam in dit land, en wil het recht op kritiek op de islam behouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |