verder niet aanstaat.
Die staat sticky bovenaan in de index nuquote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:23 schreef infp2009 het volgende:
Ik dacht net in een ooghoek deze te zien hier:
De elende van Lowlands
Waarom is hij weer weg? Die kan wel bij nuttige links toch?
Het is toch geen verschil, bij de afkorting LL heb ik meer het idee dat het over Lowlands gaat dan bij LWL.quote:Op maandag 8 juni 2009 17:12 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Tja, dat had misschien wel beter geweest, maar nu een beetje laat om aan te passen.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:55 schreef superdexx het volgende:
user aan t spammen:
Werken op Lowlands
Helpen meningen? mailen mag!!
quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:52 schreef Peter het volgende:
ff http://forum.fok.nl/user/history/259793 bekijken?
Wij zijn er om de topics hier goed te laten lopen, niet voor algemene vragen.quote:Op zondag 28 juni 2009 14:27 schreef Jacobuspower het volgende:
ff een vraagje: vanaf hoelaat rijden de pendelbussen op donderdag, of rijden die sowieso niet?
Waarom? Over het algemeen vindt iedereen Lowlands juist erg leuk en het grootste gdeelte van haar 'elende' (pas op zijn minst de TT aanquote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:27 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Die staat sticky bovenaan in de index nu
Omdat het Fok!lore is.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:01 schreef schijffie het volgende:
[..]
Waarom? Over het algemeen vindt iedereen Lowlands juist erg leuk en het grootste gdeelte van haar 'elende' (pas op zijn minst de TT aan) is aan haar zelf te wijten.
Nee en ook in een ander topic ingegrepen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:40 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
En dit mag wel?
Meld hier dat je een Lowlands kaartje over heb!
Kun je die typo ook veranderen van die TTquote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:27 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Die staat sticky bovenaan in de index nu
Nee, dat hoort zo. De elende van Lowlands. Standaardbegrip.quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:40 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Kun je die typo ook veranderen van die TT?
Ja, ik heb even ingegrepen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:42 schreef rubbereend het volgende:
Één of andere wanabe onderzoeker verkloot mijn topic, To do or not to do........ douchen? door één of ander sociologisch promotieonderzoek te spammenkan er niet eens wat aan gedaan worden
Dat, en wanneer gaat de boel hier dicht eigenlijk? Ben nu zelf wel wat uit de 'ooohhh Lowlands is weer voorbij, ik wil er over doorpraten'-mood.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:43 schreef ondeugend het volgende:
Even mijn enorme complimenten voor dit forum!
Het gaf veel voorpret en zal nog veel napret geven.
Over het sluiten van het sub-forum hebben we het nog. We willen eigenlijk even wachten tot iedereen uit de 'ooohhh Lowlands is weer voorbij, ik wil er over doorpraten'-mood' is.quote:Op zaterdag 5 september 2009 04:34 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Dat, en wanneer gaat de boel hier dicht eigenlijk? Ben nu zelf wel wat uit de 'ooohhh Lowlands is weer voorbij, ik wil er over doorpraten'-mood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |