owquote:Op donderdag 16 juli 2009 11:13 schreef Juicyhil het volgende:
Zo een topic had Tinuzzz_Talpa al geopend, maar werd weer gesloten.
mja ik wil hem best voor mijn eigen kostprijs verkopen hoorquote:Op donderdag 16 juli 2009 11:14 schreef Hephaistos. het volgende:
Ja ja, en die richtlijn geldt alleen voor V&A natuurlijk...
mja 10 dagen met mn meissie naar een land waar ik 3 jaar gewoond heb , goedkoop bier heb en gewoon een hele relaxte tijd verkies ik boven 3 dagen in een tent jaquote:Op donderdag 16 juli 2009 11:23 schreef RedGuy het volgende:
Gaat ie naar Pinkpop en Werchter, en dan verkiest hij een zomervakantie voor het leukste festival binnen de Benelux.
dan moet je PMen !quote:
Voila openbare PMquote:FOK! Private Messaging - Nieuw bericht Afzender -Menn0-
Ontvangers Jimbo
De inbox van jimbo is vol
Onderwerp Lowlands kaartje
Jaaaaaaaaaaaaaaa doe mij die gek!!
haha hij is nu niet vol meer maar WTF ik had gister nog 21% vol en nu 100 :S en heb 5 pms gehadquote:
ga ergens anders de taal nazi uithangenquote:
ik vind het VEEL te dance gericht , geef mij maar een lineup als 2 jaar geleden met turbo negro ectquote:Op donderdag 16 juli 2009 12:09 schreef RedGuy het volgende:
WTF gek, de line-up van dit jaar is echt enorm goed.
deden ze dat maarquote:Op donderdag 16 juli 2009 16:20 schreef RedGuy het volgende:
De dance is pas 's avonds, en de huidige trends onder nieuwe bandjes is de electro sound.
Je kunt moeilijk gitaarbandjes uit het verleden blijven uitnodigen, het houdt een keer op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |