owquote:Op donderdag 16 juli 2009 11:13 schreef Juicyhil het volgende:
Zo een topic had Tinuzzz_Talpa al geopend, maar werd weer gesloten.
mja ik wil hem best voor mijn eigen kostprijs verkopen hoorquote:Op donderdag 16 juli 2009 11:14 schreef Hephaistos. het volgende:
Ja ja, en die richtlijn geldt alleen voor V&A natuurlijk...
mja 10 dagen met mn meissie naar een land waar ik 3 jaar gewoond heb , goedkoop bier heb en gewoon een hele relaxte tijd verkies ik boven 3 dagen in een tent jaquote:Op donderdag 16 juli 2009 11:23 schreef RedGuy het volgende:
Gaat ie naar Pinkpop en Werchter, en dan verkiest hij een zomervakantie voor het leukste festival binnen de Benelux.
dan moet je PMen !quote:
Voila openbare PMquote:FOK! Private Messaging - Nieuw bericht Afzender -Menn0-
Ontvangers Jimbo
De inbox van jimbo is vol
Onderwerp Lowlands kaartje
Jaaaaaaaaaaaaaaa doe mij die gek!!
haha hij is nu niet vol meer maar WTF ik had gister nog 21% vol en nu 100 :S en heb 5 pms gehadquote:
ga ergens anders de taal nazi uithangenquote:
ik vind het VEEL te dance gericht , geef mij maar een lineup als 2 jaar geleden met turbo negro ectquote:Op donderdag 16 juli 2009 12:09 schreef RedGuy het volgende:
WTF gek, de line-up van dit jaar is echt enorm goed.
deden ze dat maarquote:Op donderdag 16 juli 2009 16:20 schreef RedGuy het volgende:
De dance is pas 's avonds, en de huidige trends onder nieuwe bandjes is de electro sound.
Je kunt moeilijk gitaarbandjes uit het verleden blijven uitnodigen, het houdt een keer op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |